Sterkte!quote:Op zondag 13 februari 2022 06:31 schreef Donna het volgende:
Ze heeft gelukkig bijna geen jeuk, dat is positief. Wel voor het eerst in maanden een nat bed vanochtend, maar goed de koorts was ook best hoog gisteren dus ze is er ook gewoon echt ziek van. De wasmachine draait alweer iig.
En de dreumes was alsnog eerder wakker
Beetje van beiden denk ik! Het was echt wit-blond, nu wat meer geel-blond afhankelijk van het licht. Denk dat ze met de seizoenen het hele jaar door een andere haarkleur krijgt. Had ik vroeger ook altijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:14 schreef aapieannie het volgende:
@:Donna sterkte ermee. Maar dan heb je het wel gehad!
@:NicolasJoy komt wellicht door de lichtinval of is haar haar ineens zo donker geworden?!
Wat cool!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:03 schreef aapieannie het volgende:
Wij gaan binnenkort een foto van al onze ogen laten maken. We hebben alle 5 een andere kleur..ben benieuwd wat dat voor moois oplevert!
Ze is helemaal idolaat van Duplo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:44 schreef exode het volgende:
Jaaaa NJ, Duplo!
Wij hadden Juul gisteren eerder van het KDV gehaald want ze had gespuugd. Maar dat was een eenmalige actie want ze rent alleen maar rond en eet zich rond zeg maar.
Tof haar dan hé! Ik begon zelf ook wit-spierwit-blond zeg maar. Tegenwoordig 'gewoon' blond. Dus verwacht met de meiden ook wel zoiets.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:03 schreef aapieannie het volgende:
Haha @:NicolasJoy inderdaad weer lichter.
Onze oudste heeft ook van dat verander haar. In de winter donkerder en dan richting het voorjaar wordt ze steeds weer een beetje lichter. Ik ben benieuwd tot welke leeftijd dit aanhoud aangezien man en ik allebei wel echt heel donker zijn. Man wat minder dan ik, maar mijn haarkleur zit tegen het zwartbruin aan.
Levert trouwens leuke blikken op. Twee ouders met donker haar en drie kinderen met blond haar haha!
Wij gaan binnenkort een foto van al onze ogen laten maken. We hebben alle 5 een andere kleur..ben benieuwd wat dat voor moois oplevert!
Rabbit Hill, die heeft ook een leuke binnenspeeltuin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Leuk NJ! Duplo is ook favoriet hier
Kent er iemand een leuk vakantiepark met een echt leuk peuterbad? Als in, glijbaantje, waterspuiter, noem maar op. Verder graag iets van een speeltuintje en misschien wat diertjes. Centerparcs vraagt de hoofdprijs in het weekend dat wij willen gaan (¤850), Landal heeft meestal een redelijk zwembad maar een heel saai peuterbadje. Eiland van Maurik ziet er ook heel tof uit maar is aan het renoveren.
Ardoer park Ons Buiten heeft een leuk peuterbad, is wel een camping maar met chalets.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Kent er iemand een leuk vakantiepark met een echt leuk peuterbad? Als in, glijbaantje, waterspuiter, noem maar op. Verder graag iets van een speeltuintje en misschien wat diertjes. Centerparcs vraagt de hoofdprijs in het weekend dat wij willen gaan (¤850), Landal heeft meestal een redelijk zwembad maar een heel saai peuterbadje. Eiland van Maurik ziet er ook heel tof uit maar is aan het renoveren.
Landal vennenbos. 2 peuterbaden en een waterspeeltuin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Beerze Bulten, camping waar ook huisjes staan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Ons buiten is niet meer van Ardoer en op de website is geen peuterbad meer te bekennen... Je bedoelt die in Oostkapelle toch? Ik kreeg hem van veel mensen aangeraden, maar er is ook geen peuterveld meer bijvoorbeeld. Ze zijn helemaal into natuurlijk kamperen nu.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ardoer park Ons Buiten heeft een leuk peuterbad, is wel een camping maar met chalets.
De Leistert ook volgens mij.
En je kan eens kijken bij Roompot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah neeeee, dat was zo'n leuke camping. Oostkapelle inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ons buiten is niet meer van Ardoer en op de website is geen peuterbad meer te bekennen... Je bedoelt die in Oostkapelle toch? Ik kreeg hem van veel mensen aangeraden, maar er is ook geen peuterveld meer bijvoorbeeld. Ze zijn helemaal into natuurlijk kamperen nu.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:49 schreef taxibabe het volgende:
Duplo is hier naast de autootjes ook favoriet, vooral samen met papa.![]()
Thomas mag 1 maart starten op de psz! En vandaag is hij voor het eerst naar de tandarts geweest, hij deed het supergoed en kreeg complimentjes van tandarts, hij was supertrots.
Oh ja, Koert wil ook altijd op een stoel zitten. Is dan helemaal gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging het goed?
Wij zijn vorige week voor het eerst geweest (of nou ja, hij dan).
Onze nieuwe tandarts had gewoon Netflix beschikbaar![]()
Ik wilde een half jaar geleden al gaan maar toen moest ik 2 keer afzeggen vanwege verkoudheden en toen heb ik het maar een tijd uitgesteld.
Ja ging supergoed! Als wij tandenpoetsen moet hij a a a zingen op Vader Jacob, dan doet hij mooi zijn mond open. Dus hij zat bij mij op de tandartsstoel en ik zeg hem dat hij a a a moet doen net als bij het tandenpoetsen, hij deed netjes zijn mond open en de tandarts mocht zo met het spiegeltje in zijn mond kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ja, Koert wil ook altijd op een stoel zitten. Is dan helemaal gelukkig![]()
Ging het goed?
Wij zijn vorige week voor het eerst geweest (of nou ja, hij dan).
Onze nieuwe tandarts had gewoon Netflix beschikbaar![]()
Ik wilde een half jaar geleden al gaan maar toen moest ik 2 keer afzeggen vanwege verkoudheden en toen heb ik het maar een tijd uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |