En eind december 2022 en bij haar overlijden. Weet niet of jij er dan nog bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef golfer het volgende:
De rest van de dag en avond herhalingen.
Eind 2022 is wel haalbaar voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:43 schreef potjecreme het volgende:
En eind december 2022 en bij haar overlijden. Weet niet of jij er dan nog bent.
Lijkt me wel een goed voornemenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Eind 2022 is wel haalbaar voor mij.
Bij het sportgala kunnen we na het stoppen van Wst, Kramer en Kromo meteen een hele berg FBK-awards uitreiken. Epke ook nog.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En eind december 2022 en bij haar overlijden. Weet niet of jij er dan nog bent.
Heeft Epke hem afgelopen jaar nog niet gekregen dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij het sportgala kunnen we na het stoppen van Wst, Kramer en Kromo meteen een hele berg FBK-awards uitreiken. Epke ook nog.
Mijn hart huilt voor Miho.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Mogen we Miho al in de categorie Bowe plaatsen qua last van druk van de OS, of is dat te vroeg.
Als ze de 1000m ook niet wint en na deze spelen stopt zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Mogen we Miho al in de categorie Bowe plaatsen qua last van druk van de OS, of is dat te vroeg.
Even de loting afwachten, maar ten opzichte van Bowe in ieder geval wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:05 schreef Slobeend het volgende:
De kansen van Jutta zijn ook ineens flink gestegen.
Neen, Henny Kuiper en Bibian Mentelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Epke hem afgelopen jaar nog niet gekregen dan?
Twee keer goud is mogelijk en dan gaat ze die Noren voorbij.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel een mooi rijtje hoorBjorndalen kan ze nog wel achterhalen
Dan staat ze nog 1 achter Bjorgen, en goud op de 1000m lijkt me uitgeslotenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee keer goud is mogelijk en dan gaat ze die Noren voorbij.
Op de 1000 lijkt me schier onmogelijk als ik eerlijk ben. Ja ook na vandaag. Een plak, heel misschien.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee keer goud is mogelijk en dan gaat ze die Noren voorbij.
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de 1000 lijkt me schier onmogelijk als ik eerlijk ben. Ja ook na vandaag. Een plak, heel misschien.
Jezusquote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Als je Bjorgen voorbij gaat wordt het helemaal verdacht.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Rest gewoon op 1.1 en meer h, het is toch echt de transformatie van Wst op dit soort dagen.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Kan Koffieplanter hier tegenop?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook astma?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Takagi niet piekt op dit soort momenten heeft haar wel al veel medailles gekost, ook op WKsquote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beste race in jaren op het moment dat het moet
Takagi kan zichzelf niet eens heel veel verwijten. Het is vooral dat Wust weer perfect piekt.
Nou ja Takagi haalt gewoon haar topniveau volgens mij hoor. 1 seconde sneller dan het brons is gewoon razendsnel.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Takagi niet piekt op dit soort momenten heeft haar wel al veel medailles gekost, ook op WKs
Wst rijdt gewoon bijna gelijk aan haar beste tijd in Thialf. Je zou verwachten dat Takagi op haar allerbest dan ook haar tijd in Nagano kan evenaren, maar ze zit daar een seconde achter.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja Takagi haalt gewoon haar topniveau volgens mij hoor. 1 seconde sneller dan het brons is gewoon razendsnel.
Het is wel erg Nederlands van haar om het hele jaar te domineren maar vervolgens te falen op de OS.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Ze heeft een Nederlandse coach die heeft dat haar vast geleerd!quote:Op maandag 7 februari 2022 15:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel erg Nederlands van haar om het hele jaar te domineren maar vervolgens te falen op de OS.![]()
*denkt terug aan 1984, 1992 en 1994*
vanaf 2014 is NL juist de koning van het pieken op de OSquote:Op maandag 7 februari 2022 15:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel erg Nederlands van haar om het hele jaar te domineren maar vervolgens te falen op de OS.![]()
*denkt terug aan 1984, 1992 en 1994*
Dat klopt maar die eerder genoemde spelen zitten nog wel nadrukkelijk in mijn hoofd. Heel lang was het echt een "Nederlandse ziekte" om te falen op het belangrijkste toernooi. Gelukkig zijn "we" van die ziekte genezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
vanaf 2014 is NL juist de koning van het pieken op de OS
Volgens mij is het op de zomerspelen nog een probleemquote:Op maandag 7 februari 2022 15:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat klopt maar die eerder genoemde spelen zitten nog wel nadrukkelijk in mijn hoofd. Heel lang was het echt een "Nederlandse ziekte" om te falen op het belangrijkste toernooi. Gelukkig zijn "we" van die ziekte genezen.
Dat valt toch ook wel mee?quote:Op maandag 7 februari 2022 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het op de zomerspelen nog een probleem
Vind ik zelf ook, maar ik zie het vaak voorbij komen op dit forum.quote:
In Tokio werd het record aantal medailles heel ruim gebroken (was 25 en is nu 36). En qua aantal gouden medailles blijft alleen Sydney 2000 er boven staan. Volgens mij valt het wel mee dus.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het op de zomerspelen nog een probleem
Een recordaantal medailles zegt ook niet alles als je op basis van de recente resultaten een nog veel ruimer record had verwachtquote:Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
In Tokio werd het record aantal medailles heel ruim gebroken (was 25 en is nu 36). En qua aantal gouden medailles blijft alleen Sydney 2000 er boven staan. Volgens mij valt het wel mee dus.
Atletiek was wel enorm goed, ik denk dat het uiteindelijk wel meeviel. Ik had zelf iets van 30-35 medailles verwacht dus daar zat het nog net boven.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een recordaantal medailles zegt ook niet alles als je op basis van de recente resultaten een nog veel ruimer record had verwacht
Denk dat er qua NL de afgelopen Spelen wel meer tegenvallers dan meevallers waren, maar echt enorm was het ook niet.
Anyway: de tijden van complete faal-winterspelen zoals die uit de jaren 80 en 90 zijn wel echt voorbij.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een recordaantal medailles zegt ook niet alles als je op basis van de recente resultaten een nog veel ruimer record had verwacht
Denk dat er qua NL de afgelopen Spelen wel meer tegenvallers dan meevallers waren, maar echt enorm was het ook niet.
Wat een enthousiasme.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij was deze nog niet gepost
[ twitter ]
Zware tijden voor pessimisten.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Anyway: de tijden van complete faal-winterspelen zoals die uit de jaren 80 en 90 zijn wel echt voorbij.
Mwoah, ze haalt in ieder geval nog individuele medailles en teamgoud. Bowe kwam niet in de buurt van het podium op de individuele afstandenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Woeeeequote:Op maandag 7 februari 2022 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[ twitter ]
Het is eerder dat Wust weer fenomenale rit rijdt.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Takagi deed het goed, maar niet fantastisch, terwijl er voorlopig elke keer wel iemand is die wl fantastisch schaatst en beter is dan ze het hele seizoen is geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Het is eerder dat Wust weer fenomenale rit rijdt.
Volgens mij was dat niet de rit van Ireen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[ twitter ]
Nee dit was de finish van Takagi. Dus wel het beslissende momentquote:Op maandag 7 februari 2022 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de rit van Ireen.
PIEBEGODquote:Op maandag 7 februari 2022 16:34 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb een liedje gemaakt voor Wonderwst
[ twitter ]
Boomersquote:
Takagi reed gewoon hartstikke goede rit en kon niet profiteren van tegenstandster (dat is al 2 tiende). Dat Wust beste rit van afgelopen 4 jaar reed is gewoon te gestoord voor woorden. Takagi had van iedereen gewonnen, behalve van Wust met extreme uitschieter.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Takagi deed het goed, maar niet fantastisch, terwijl er voorlopig elke keer wel iemand is die wl fantastisch schaatst en beter is dan ze het hele seizoen is geweest.
Last van de druk is dan inderdaad wat te makkelijk, maar echt pieken op de OS/WK doet ze niet. Al is Bowe wel een ander verhaal, die heeft zelfs nog geen individuele medaille op de OS. Benieuwd of dat op de 1000 wel lukt.
Takagi kruiste mooi achter Golubeva op de eerste kruising. Dat ze toen toch geen 27'er reed (durfde te rijden?) heeft haar opgebrokenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Takagi reed gewoon hartstikke goede rit en kon niet profiteren van tegenstandster (dat is al 2 tiende). Dat Wust beste rit van afgelopen 4 jaar reed is gewoon te gestoord voor woorden. Takagi had van iedereen gewonnen, behalve van Wust met extreme uitschieter.
Maar dat lijkt haar elke keer te gebeuren voorlopig..quote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Takagi reed gewoon hartstikke goede rit en kon niet profiteren van tegenstandster (dat is al 2 tiende). Dat Wust beste rit van afgelopen 4 jaar reed is gewoon te gestoord voor woorden. Takagi had van iedereen gewonnen, behalve van Wust met extreme uitschieter.
Dat hij dit over Kramer schreef begrijp ik nog. Hij zou heel veel geluk nodig gehad hebben, een dag met weinig rugpijn. Maar hoe iemand dit over Ireen Wst kan schrijven…? Zij heeft altijd gepresteerd als het er om ging en ik zie helemaal geen slijtage/verval. Ze is 35 maar misschien is dat zelfs een voordeel. Nog hartstikke sterk n ervaring.quote:
Te voorzichtig inderdaad, te bang voor de man met de hamer in de slotfase. Terwijl ze daar niet bang voor hoefde te zijn, minstens zilver ging ze altijd al wel halen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Takagi kruiste mooi achter Golubeva op de eerste kruising. Dat ze toen toch geen 27'er reed (durfde te rijden?) heeft haar opgebroken
Misschien mis je op zo'n moment Johan de Wit die nog even vertelt dat ze gewoon een paar tienden sneller moet openen en daarna niet bang zijn en doen wat ze kan. Ze won de wereldbekers dit jaar met 2x 6 tienden en 1x 1,5 seconde verschil op 2 trage banen en 1 snelle baan.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:40 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Te voorzichtig inderdaad, te bang voor de man met de hamer in de slotfase. Terwijl ze daar niet bang voor hoefde te zijn, minstens zilver ging ze altijd al wel halen.
Rot toch op trol. Autootje rijden is een hobby, geen sport.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:42 schreef Duiveltja het volgende:
Het is knap hoor maar ergens boeit dat wedstrijdschaatsen de mensen ook niet. Dan is het kampioenschap van Max toch vele malen populairder.
Neu ik denk dat je niet helemaal helder hebt hoe het zit. Wat ik al zei het is knap maar in vergelijking met een Max is natuurlijk geen vergelijking.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Rot toch op trol. Autootje rijden is een hobby, geen sport.
Leuk, maar autorijden is geen sport.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu ik denk dat je niet helemaal helder hebt hoe het zit. Wat ik al zei het is knap maar in vergelijking met een Max is natuurlijk geen vergelijking.
Wust zal men na de spelen over de grens echt niet meer heugen.
Max is wereldwijd bekend. In een sport waar er maar 20 van in mee mogen doen. Ga de vergelijking toch eens niet aan.![]()
Even los van dat we Duiveltja gewoon moeten negeren met zijn opmerkingen. Is deze opmerking ook wel vrij kansloos, die gasten die in de F1 rijden sporten zich helemaal het leplazerus om fit in die auto te stappenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Leuk, maar autorijden is geen sport.
Die won ze van een groepje dames waar Wst telkens (ook bij nationale wedstrijden en het EK) deel van uitmaakte. Dit was wat mij betreft gewoon een prima race van Takagi.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien mis je op zo'n moment Johan de Wit die nog even vertelt dat ze gewoon een paar tienden sneller moet openen en daarna niet bang zijn en doen wat ze kan. Ze won de wereldbekers dit jaar met 2x 6 tienden en 1x 1,5 seconde verschil op 2 trage banen en 1 snelle baan.
Ik denk dat ze net 10-20% miste die Wst wel kon leveren. Die heeft echt de race van het seizoen gereden, bij Takagi heb ik dat idee niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die won ze van een groepje dames waar Wst telkens (ook bij nationale wedstrijden en het EK) deel van uitmaakte. Dit was wat mij betreft gewoon een prima race van Takagi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |