SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
Ja, apart. Ik zie de mp4 wel in m'n browser, daarvan weer een gifje gemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
maar kan hem wel zien als ik de Url gebruik
Leroy is op twitter al gecanceldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef C.A.I het volgende:
ligt er weer aan hoe ze het op TV brengen Vera hebben ze gemeen neer gezet met die top dus de soldaat zal er wel weer goed opstaan want mannen huilen niet en dus emotie alleen de verkeerde beelden zoals we weten Fake Soldaat
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus wat is er allemaal an de hand. Ik was ff naar de supermarkt en Leroy zit erbij alsof hij overreden is door Bridget Maasland.
Hij had er gisteren 2 gevonden toen ie bij Nouch over de doucherand stond te loerenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Meneer heeft een grote snottebel..ik voel me net een baby...mannn ga ergens een borst zoeken en ga zuigen...
hij heeft steen papier schaar verloren, deed 3 x steen achter elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus wat is er allemaal an de hand. Ik was ff naar de supermarkt en Leroy zit erbij alsof hij overreden is door Bridget Maasland.
Deed hij... "Ik zag een kleine tepel"quote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Meneer heeft een grote snottebel..ik voel me net een baby...mannn ga ergens een borst zoeken en ga zuigen...
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef Ebinas het volgende:
Nouchine tegen een huilende Leroy: wil je mijn appel?
Hij zat ook zo te janken toen evelien weg moest, was ook vreemdquote:Op maandag 7 februari 2022 11:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Leroy toch wat te horen hebben gekregen van BB en het verliezen van het spelletje gebruikt voor zijn gejank? Dit kan toch echt niet alleen om dat steen, papier, schaar zijn?
Moet bijna wel ... hij zoekt een uitweg lijkt hetquote:Op maandag 7 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Leroy ook breekt omdat hij in DBK op zijn flikker heeft gekregen door zijn ontoelaatbare gedrag.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Dat was ook een heel vaag moment jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij zat ook zo te janken toen evelien weg moest, was ook vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |