SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Hallo rollend stuk hamburgerquote:
Alsjeblieft niet, m'n belastinggeld.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/show/ye(...)kardashian~a8764a43/
Kunnen ze beiden niet rap ff vastzetten in een GGZ kliniek?
Ik klik al nooit als ik de namen van die 2 zie...quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Jij hebt daarna nog geslapen of niet?quote:
Zo je tepel er in?quote:
"Het is lichtvoetig omspringen met het leven van een zwarte man"quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
heb ik alquote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
Voor de fanatieke wandelaars
[ afbeelding ]
Nee, de bad dragon.quote:
Ga je een handeltje beginnen hier op Fok?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
Voor de fanatieke wandelaars
[ afbeelding ]
Jij weetquote:
VOor 25% meer verkopen dan daar bij de kringloopquote:Op maandag 7 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je een handeltje beginnen hier op Fok?
Nee zeker niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt daarna nog geslapen of niet?
Kom een keer langsquote:Op maandag 7 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je een handeltje beginnen hier op Fok?
Ik ook niet. Boks.quote:
Het is ook totaal niet boeiend maar wel hoe Amerika werkt, achterlijken.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Als je genoeg geld hebt ben je niet knettergek, dan ben je excentriek.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, trek.Is dit hoe @:dud0r zich voelt?
Als je ooit iets van Zsolnay-porselein tegenkomt, hoor ik het graag!quote:
Denk dat je beter in het Szépművészeti Múzeum kunt gaan shoppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit iets van Zsolnay-porselein tegenkomt, hoor ik het graag!![]()
Zeker als het parelmoer groen is.
Het heeft nu nog een beetje moeite met de equote:
ligt er aan: komt er nog een tweede lunch?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik nu ga lunchen, krijg ik spijt he.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: komt er nog een tweede lunch?
dan zou ik nog even doorbikkelen, anders is het wel erg lang tot het avondeten.quote:
Niet als je om 1200 of 1300 dan je 2e lunch doetquote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik nu ga lunchen, krijg ik spijt he.
Oh er was al antwoord. Dan ga je spijt krijgenquote:
Waarom door tot het avondeten?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik nog even doorbikkelen, anders is het wel erg lang tot het avondeten.
Rare manier om worst te spellenquote:
Smedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SmedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom door tot het avondeten?
Je hebt nog het 1500 snackmoment
Slechte planning als je geen snackmoment er in hebt zittenquote:
Normaal gaat het prima.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Slechte planning als je geen snackmoment er in hebt zitten
Dat is de noordelijke tak van de taalfamiliequote:Op maandag 7 februari 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al aan het stoeien, klinkt Fins zo.
Gewoon aan seks doen, heeft hetzelfde effect op het beloningscentrum in een vrouwtjesbrein maar dan met minder calorietjes.quote:
Vuige leugens.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aan seks doen, heeft hetzelfde effect op het beloningscentrum in een vrouwtjesbrein maar dan met minder calorietjes.
Ja en zonder chocola. Of nou ja, over het algemeen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aan seks doen, heeft hetzelfde effect op het beloningscentrum in een vrouwtjesbrein maar dan met minder calorietjes.
Een kilo zak opeten duurt veel langer zullen ze wel denken.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geeft een soort rotzooi die ik niet in m'n bed hoef.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zonder chocola. Of nou ja, over het algemeen.
Is af te raden idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zonder chocola. Of nou ja, over het algemeen.
Krijg er wel trek van.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij rent na het laatste kreuntje meteen als een dolle kip naar de snoepkast?
Wat een vreettempo onderschatting.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een kilo zak opeten duurt veel langer zullen ze wel denken.
Zitten stomme papiertjes omheen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een vreettempo onderschatting.
Hier zit ook weer een kip-ei-verhaal inquote:
Het verschilt nogal per moment, eerlijk gezegd. Maar meestal trek.quote:
Krijg je bij twee zakken een gratis dotterbehandeling in het UMC erbij?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Zie in de HEMA-app dat ze hier nog geen pindakaas-eitjes hebben. Stom.
Tijdens het inhaleren van de ene de andere vast uitpakken.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten stomme papiertjes omheen.
Do as i say, not as i do.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Best mooi. Ben je bij de overheid, maar niemand die een mondkapje draagt
Goed om nu bij de heersende elite te horenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Do as i say, not as i do.
Dat is zo ongeveer wel het motto van elke bestuurder.
Dat is altijd een voordeelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed om nu bij de heersende elite te horen
Nou, ik weet niet of dat echt altijd een voordeel is.quote:
Niet altijd. Ceaucescu kende bijvoorbeeld niet zo’n fijn einde.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat echt altijd een voordeel is.
K als het plebs sta weer met die gruwel op mijn smoelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Best mooi. Ben je bij de overheid, maar niemand die een mondkapje draagt
Ik kan me niet indenken wanneer dat niet een voordeel is.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat echt altijd een voordeel is.
Smoelgruwel @UitStralingquote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K als het plebs sta weer met die gruwel op mijn smoel
Ja, te laat hoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:11 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
VREETBOEIquote:Op maandag 7 februari 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
Oeh Lidl heeft mijn favo yoghurtdrink weer.![]()
(aardbei-banaan smaak)
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken wanneer dat niet een voordeel is.
Behalve natuurlijk bij een burgeroorlog en de heersende elite wordt gescalpeerd en met paard en wagen door de straten getrokken
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet altijd. Ceaucescu kende bijvoorbeeld niet zo’n fijn einde.
Er zijn mensen voor minder in elkaar geslagen.quote:
Ik heb het liever op mijn rekening.quote:
Ik niet want dan gaat UWV janken.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het liever op mijn rekening.
Heb je dat toen meegekregen van die vrouw die door het UWV genaaid werd omdat ze wel eens boodschappen van haar moeder kreeg?quote:
UWV weet niet dat je daar betaald krijgt?quote:
Daar heb je inderdaad wel een paar jaar voor nodig. Samen met nog 3 andere collega's hebben wij ook alle kennis van ons platform.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo raar om het alleswetende orakel te zijn bij je vorige werkgever en nu weer helemaal op nul te beginnen
Dat was bijstand toch. Ik heb echt vet veel van mijn moeder gekregen en nooit gezeur over gehad maar moeder is iets anders dan een bedrijf die je geld geeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je dat toen meegekregen van die vrouw die door het UWV genaaid werd omdat ze wel eens boodschappen van haar moeder kreeg?
Nee natuurlijk niet, krijg ook geen loon ofzo. Het is gewoon een kleinigheidje omdat ik daar schoonmaak en anders moeten ze iemand inhuren wat nog meer geld kost.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
UWV weet niet dat je daar betaald krijgt?
Volgens mij wel ja, weet ik niet meer helemaal precies.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was bijstand toch. Ik heb echt vet veel van mijn moeder gekregen en nooit gezeur over gehad maar moeder is iets anders dan een bedrijf die je geld geeft.
Bijstand doen ze heel moeilijk ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, weet ik niet meer helemaal precies.
Ja dat is ook niet de bedoeling natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, krijg ook geen loon ofzo. Het is gewoon een kleinigheidje omdat ik daar schoonmaak en anders moeten ze iemand inhuren wat nog meer geld kost.
Klopt. Voel ik me lullig? Neuh.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet de bedoeling natuurlijkNu zit er iemand thuis omdat iemand anders het zowat gratis doet.
Ik ben eens ergens ontslagen omdat ze iemand met reuma hadden aangenomen want daar kregen ze subsidie voor.quote:
boodschappenkaart?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 Waarom denk je dat ik normaal een boodschappenkaart krijg?
Maar hier nemen ze sowieso niet snel iemand van buitenaf aan om dit te gaan doen. Voor mij deed een vriendin het maar die had geen zin meer.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eens ergens ontslagen omdat ze iemand met reuma hadden aangenomen want daar kregen ze subsidie voor.
Top.
nee, dat gedeelte begrijp ik, ik ken alleen boodschappenkaarten niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik geen geld op mijn rekening mag/wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat gedeelte begrijp ik, ik ken alleen boodschappenkaarten niet.
Is dat gewoon een soort tegoedbon voor een supermarkt?
Veelquote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
JaKrijg ik elke week een kaart met 40 tegoed voor de Jumbo. Best relaxed.
Boodschappen moet je toch halen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]Daar zou ik al m'n boodschappen zowat van kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Echt?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik al m'n boodschappen zowat van kunnen doen.
Ja ik voorheen ook maar ik leef toch beetje naar mijn budget nu merk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat niet haal.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Per week misschien.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat niet haal.
ik zit ongeveer op het dubbele per weekquote:
Ik ongeveer 50 a 55 euro. Dat is wel incl broodjes van de HEMA enz dan.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit ongeveer op het dubbele per week
Nee dat is echt veel en veel meer joh, ik zal het eens een weekje bijhouden maar dat is lastig want ik eet ook regelmatig buiten de deur.quote:
250 euro per week is wel extreem veel.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
60-80 euro per twee dagen zat ik laatst te tellen, ik schat zo'n 250 euro per week, dat haal ik zeker wel.
Maar dat is een beetje lastig tellen want ik pak er nogal wat verschillende winkels voor.
Ja dat besefte ik me afgelopen weekend ook, even snel een stukje terug zitten kijken;quote:Op maandag 7 februari 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
250 euro per week is wel extreem veel.
Wtf koop je dan. Zelfs als je biefstuk enz eet dan is dat wel veel geld?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat besefte ik me afgelopen weekend ook, even snel een stukje terug zitten kijken;
5 feb 75
3 feb 45
1 feb 50
29 jan 95
26 jan 70
Hangt af van wát je haalt.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet eens 90 euro aan boodschappen in 1 keer mee kunnen nemen in m'n boodschappentassen.
Ja dat zou ik dan in een half uur inhaleren.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:37 schreef Karzai het volgende:
Soms iets meer. Dit weekend dure nootjes gekocht. Maar daar doe ik wel 2 weken mee
Beats me, wel veel luxe shit bij speciaalzaken en de Sligro bijvoorbeeld maar ook wel "gewone" dingen bij supermarkten.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf koop je dan. Zelfs als je biefstuk enz eet dan is dat wel veel geld?
Daarom met de auto gaanquote:Op maandag 7 februari 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet eens 90 euro aan boodschappen in 1 keer mee kunnen nemen in m'n boodschappentassen.
Ja same. Maar als ik veel wil doen in 1x dan ga ik vaak gewoon 2 dagen naar de winkel.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Sligroquote:Op maandag 7 februari 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beats me, wel veel luxe shit bij speciaalzaken en de Sligro bijvoorbeeld maar ook wel "gewone" dingen bij supermarkten.
Wel eens overwogen om gewoon voor een maand cola te laten bezorgen maar is mss ook beetje gek.quote:
Mwa, dat ene blikje kan ik ook nog wel dragenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eens overwogen om gewoon voor een maand cola te laten bezorgen maar is mss ook beetje gek.
Ja maar ik drink wel net even meer.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, dat ene blikje kan ik ook nog wel dragen
Als ik bij Picnic bestel bestel ik ook alle frisdrank en pakken icetea enzoquote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eens overwogen om gewoon voor een maand cola te laten bezorgen maar is mss ook beetje gek.
ik weet niet of dit een stadsluxe of een stadsprobleem isquote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat bijna even ver als de supermarkt.
Ik ga wel eens met een maatje van me, die haalt dan vrij verstandige boodschappen, kom ik aan met een karretje voor honderden euro's, die is altijd benieuwd wat ik nu weer moet afrekenenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Sligroooh dat mis ik zo. Mijn vader had altijd een pasje.
Ja dat idee kreeg ik dus omdat Picnic deze kant op lijkt te komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij Picnic bestel bestel ik ook alle frisdrank en pakken icetea enzoEn keukenrol, pleepapier.
Jaaaaa pleepapierquote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij Picnic bestel bestel ik ook alle frisdrank en pakken icetea enzoEn keukenrol, pleepapier.
Veel spul is gewoonweg duur. Ga tussen de middag wel eens wat halen om 's avonds te eten; een snackje; wat te drinken. Ben je zo 30-40 euro verder.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beats me, wel veel luxe shit bij speciaalzaken en de Sligro bijvoorbeeld maar ook wel "gewone" dingen bij supermarkten.
heb daar een pasje van liggen, maar ben er nog nooit geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een pasje van Sligro maar die heb ik aan m'n broer gegeven.
Mijn ouders gingen vooral heen voor enorme dozen vol frikandellen enz.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga wel eens met een maatje van me, die haalt dan vrij verstandige boodschappen, kom ik aan met een karretje voor honderden euro's, die is altijd benieuwd wat ik nu weer moet afrekenen
Shag kost me 50 euro per maand want laat ik altijd door iemand meenemen uit Duitsland. Scheelt helft aan geld.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Maar 1000 euro boodschappen haal ik makkelijk zo te zien per maand, en dan nog roken en drank erbij uiteraard, die tel ik even apart.
Mijn oom en tante ook toen hun kinderen pubers waren. Dan was het 5 mei in Wageningen en zat de halve wijk daar uit de frituur te eten. Alle vrienden en kennissen, familie. Was altijd wel gezellig.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen vooral heen voor enorme dozen vol frikandellen enz.Maar eerlijk die waren altijd wel lekker (voor frituursnacks).
Dat ben ik ook wel kwijt aan groente voor het vee geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Shag kost me 50 euro per maand want laat ik altijd door iemand meenemen uit Duitsland. Scheelt helft aan geld.
ik heb laten bezorgen toen ik in quarantaine zat, maar ik haal liever zelfquote:
Dat durf ik niet eens te tellen.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Shag kost me 50 euro per maand want laat ik altijd door iemand meenemen uit Duitsland. Scheelt helft aan geld.
Ik vind altijd wel leuk om even door de supermarkt te lopen, kijken wat nieuw is enz.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laten bezorgen toen ik in quarantaine zat, maar ik haal liever zelf
Vind het wel makkelijk hoef ik in het weekend niet de supermarkt inquote:Op maandag 7 februari 2022 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laten bezorgen toen ik in quarantaine zat, maar ik haal liever zelf
ik heb me met oud op nieuw voorgenomen om te kijken hoe lang ik kan overleven op het bier dat ik nog op voorraad heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit rond de 400 euro in de maand aan boodschappen, inclusief bier. Roken doe ik niet.
Ja dit ook, als ik iets zie wat ik niet ken dan moet het mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel leuk om even door de supermarkt te lopen, kijken wat nieuw is enz.
Scheelt dat ik weer niet drink maar ja heb wel een andere prijzige hobby. Maar dat tel ik niet als boodschappen mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Doosjes wijn van 135 euro voor zes flessen, tel maar uit, wat dure flessen whisky erbij en daar kun je ook vrij gek mee doen
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit ook, als ik iets zie wat ik niet ken dan moet het mee.
Zelfs "verbeterd recept" trap ik inquote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Herkenbaar.Tenzij het me sowieso niet lekker lijkt maar ik ben wel gevoelig voor dat soort dingen ja.
Oh nee dat heb ik dan weer niet, tegendeel juist want vaak was het oude toch lekkerder.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs "verbeterd recept" trap ik in
Nostalgie is dat dan vaak.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik dan weer niet, tegendeel juist want vaak was het oude toch lekkerder.
Was het maar nostalgie, ze hebben m'n favo limonade verprutst.quote:
Welke?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het maar nostalgie, ze hebben m'n favo limonade verprutst.
Shit die heb ik gemist......maar ik snap niet dat ze tegenwoordig overal appel bij doen, had laatst frambozen limonade met appel, ik proefde voornamelijk die zure appel overal doorheen.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)ppel-750ml-432791BLK
Dat deden ze altijd al, alleen zeiden ze het toen niet erbij. Aardbeienlimonade had dan standaard 1,5 % aardbeiensap en 12 % appelsap of zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit die heb ik gemist......maar ik snap niet dat ze tegenwoordig overal appel bij doen, had laatst frambozen limonade met appel, ik proefde voornamelijk die zure appel overal doorheen.
Zal wel gunstiger zijn qua kosten.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit die heb ik gemist......maar ik snap niet dat ze tegenwoordig overal appel bij doen, had laatst frambozen limonade met appel, ik proefde voornamelijk die zure appel overal doorheen.
Ja check maar eens, in veel van die sapjes zit tegenwoordig appel als basis of zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel gunstiger zijn qua kosten.Al zou ik ook geen hekel hebben aan een appellimonade, maar die zie ik weer niet zo vaak.
Appel als basis is serieus al heel lang zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja check maar eens, in veel van die sapjes zit tegenwoordig appel als basis of zo.
Yeps maar tegenwoordig proef ik het duidelijker, of het is een psychologisch dingetje omdat het op het etiket staat tegenwoordig.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appel als basis is serieus al heel lang zo.
Dat zou jij als gesjeesd psychopaat-neuromaan toch moeten wetenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps maar tegenwoordig proef ik het duidelijker, of het is een psychologisch dingetje omdat het op het etiket staat tegenwoordig.
En dan miepen over die paaseitjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga het eens bijhouden, februari valt nog wel terug te halen, ik heb het idee dat ik namelijk nog veel duurder uitkom dan 1000 euro eten en rond de 600 aan roken/drank.
Kan net zo goed iedere dag uit eten gaan
Al die sapjes en smeersels en limonades. Zal wel goedkoop en goed te conserveren zijn enzo. Is weleens kritiek op geweest, bij zogenaamde bosbessensappen die dan grotendeels uit appel bestonden.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appel als basis is serieus al heel lang zo.
De hema had best veel paaseitjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan miepen over die paaseitjes.
Oeh, eens checken of die peer periger is.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zuip deze:
https://www.ah-boodschapp(...)age/poster/23962.jpg
https://www.ah-boodschapp(...)age/poster/25662.jpg
Pup pup, de professor vindt er wat van he, dat weet jequote:Op maandag 7 februari 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan miepen over die paaseitjes.
misschien wel berigerquote:Op maandag 7 februari 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, eens checken of die peer periger is.
Ik las beriger maar daar sta ik zelf niet eens meer van te kijken.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nog 200 euro roken en 450 euro drank?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:12 schreef UitStraling het volgende:
910 euro eten boodschappen januari, valt me nog een honderdje mee.
hoe dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb denk ik een springersknie. Ja dat woord leer ik ook net.
https://www.thuisarts.nl/springersknie
Ja ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las beriger maar daar sta ik zelf niet eens meer van te kijken.
Glazuur springt van je tanden, dus je hebt maar een klein beetje nodig.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien helpt fietsen dan ook niet helemaal maar ja moet toch ergens komen.quote:
Ben 2 weken terug van een trap gesprongen tree voor tree. Sindsdien doet mijn knie pijn als ik opsta, fiets en met traplopen. Pijn lijkt idd aan de voorkant te zitten ook dus tja.quote:
250/350 zoiets en dan nog uit eten maar dat moet ik nog terugzoeken, dan ben ik er wel met vloeistoffen, gassen en vaste stoffen inname.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog 200 euro roken en 450 euro drank?
Alsof ik nog glazuur over heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glazuur springt van je tanden, dus je hebt maar een klein beetje nodig.
Eigenlijk zou je voor het laten van gerries dan weer een hoop poen terug moeten krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
250/350 zoiets en dan nog uit eten maar dat moet ik nog terugzoeken, dan ben ik er wel met vloeistoffen, gassen en vaste stoffen inname.
Statiegerries.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor het laten van gerries dan weer een hoop poen terug moeten krijgen.
waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 7 februari 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben 2 weken terug van een trap gesprongen tree voor tree. Sindsdien doet mijn knie pijn als ik opsta, fiets en met traplopen. Pijn lijkt idd aan de voorkant te zitten ook dus tja.
hypermobiel heeft af en toe ook wel voordelenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
@:dud0r En dat ik hypermobiel ben helpt vast ook niet mee.Ik ben sowieso heel erg hypermobiel in mijn benen (ik sta altijd met mijn knieën naar achteren als ik rechtop sta).
Ik had een dol momentje, radio stond hard en was gek aan het doen met collega's.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan ook
laat het springen maar aan mij over.
Weet ik haha.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
hypermobiel heeft af en toe ook wel voordelen![]()
wordt gelijk afgestraft. moet je maar gewoon hard werken en niet dolletjes doen terwijl er arbeid verricht moet wordenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had een dol momentje, radio stond hard en was gek aan het doen met collega's.
quote:
Voor of achterpoot?quote:
Zonder appel zou ik het eten.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Broodje met geitenkaas, honing, appel en rucola uit de oven.
luxe levenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Broodje met geitenkaas, honing, appel en rucola uit de oven.
gaat er een dag voorbij dat jij jezelf niet verwondt op de een of andere manier?quote:
Gister. En eergister. En de dag daarvoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
luxe leven
[..]
gaat er een dag voorbij dat jij jezelf niet verwondt op de een of andere manier?
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister. En eergister. En de dag daarvoor.
Jeroen?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Van de Boom heeft wel meer lekkere smaken
bij 2 kom ik redelijk in de buurt.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb 1 even getest en ik kan het niet meer.
Ik gun mezelf een paar maandenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel een paar jaar voor nodig. Samen met nog 3 andere collega's hebben wij ook alle kennis van ons platform.
Knieën van het slot!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
Nummer 4 is dus mijn standaard sta houding.
Ik heb er afgelopen jaar dus fysio voor gehad omdat m'n hele houding verneukt wasquote:Op maandag 7 februari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het raar voelen als ik goed probeer te staan.
Ik probeer het niet meer haha, ik weet eigenlijk niet beter. Heb er normaal ook nooit last van, behalve mijn rug dan maar die is gewoon beetje kapot.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen jaar dus fysio voor gehad omdat m'n hele houding verneukt was
Ja vandaar dus fysio. Ik moet de spieren van m'n onderrug versterken met oefeningen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer het niet meer haha, ik weet eigenlijk niet beter. Heb er normaal ook nooit last van, behalve mijn rug dan maar die is gewoon beetje kapot.
niet zo ver als op het plaatje en dan verschilt het nog wel duim het is. Degene die ooit uit de kom is geschoten komt niet zo ver meerquote:
dat laatste kan ik trouwens wel. maar dat is een kwestie van rekken en strekken. ik ben niet hypermobielquote:
Ja, hoi.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vandaar dus fysio. Ik moet de spieren van m'n onderrug versterken met oefeningen.
Alleen de gedachte al doet pijnquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel m'n duim op de rug van m'n hand leggen zeg maar.
O ik dacht dat het de duim wasquote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
oh het is je pink op plaatje 1. nee dat red ik ook niet met m'n pink
ja dat dacht ik ookquote:
zo half gevouwen?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel m'n duim op de rug van m'n hand leggen zeg maar.
Ja wel gekromd.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook
maar als je goed kijkt is het de pink
[..]
zo half gevouwen?
klappergewrichten klinkt ook wel speciaal.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Hypermobiel ben ik ook niet echt hoor, eerder klappergewrichten.
Al zou het me ook niet verbazen als ik daadwerkelijk een vorm van reuma heb.
dat kon ik vroeger ookquote:
quote:
Op deze foto heb je wel hele lange vingersquote:
Polsen kan ik op commando "knakken", schouders, nek, heupen, rug en enkels zijn wat variabel of ze geluid maken. Vingers en tenen lukt me vaak ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
klappergewrichten klinkt ook wel speciaal.
maken ze ook geluid?
wat een schattige handjes heb jequote:
kleinduimpjequote:
Ik krijg m'n duim wel in die positie, maar hij blijft niet liggen.quote:
Dat heb ik met rechtsquote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg m'n duim wel in die positie, maar hij blijft niet liggen.
jij hebt echt van die mini knaks als vingersquote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sowieso best kleine vingers vind ik.
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij hebt echt van die mini knaks als vingers
* dud0r pakt de mayo vastquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog eentje maar daar word ik zelf ook een beetje naar van
Pianovingers.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mensen iets tussen de bankkussens nodig hebben, bellen ze mij.
Heb je nou snel van ring geruild?quote:
mijn hele linker ringvinger staat scheef.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:55 schreef Ama het volgende:
Bovenkant van linker middelvinger staat best wel scheef maar ik weet niet hoe dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |