SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Hallo rollend stuk hamburgerquote:
Alsjeblieft niet, m'n belastinggeld.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/show/ye(...)kardashian~a8764a43/
Kunnen ze beiden niet rap ff vastzetten in een GGZ kliniek?
Ik klik al nooit als ik de namen van die 2 zie...quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Jij hebt daarna nog geslapen of niet?quote:
Zo je tepel er in?quote:
"Het is lichtvoetig omspringen met het leven van een zwarte man"quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
heb ik alquote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
Voor de fanatieke wandelaars
[ afbeelding ]
Nee, de bad dragon.quote:
Ga je een handeltje beginnen hier op Fok?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
Voor de fanatieke wandelaars
[ afbeelding ]
Jij weetquote:
VOor 25% meer verkopen dan daar bij de kringloopquote:Op maandag 7 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je een handeltje beginnen hier op Fok?
Nee zeker niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt daarna nog geslapen of niet?
Kom een keer langsquote:Op maandag 7 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je een handeltje beginnen hier op Fok?
Ik ook niet. Boks.quote:
Het is ook totaal niet boeiend maar wel hoe Amerika werkt, achterlijken.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Als je genoeg geld hebt ben je niet knettergek, dan ben je excentriek.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, trek.Is dit hoe @:dud0r zich voelt?
Als je ooit iets van Zsolnay-porselein tegenkomt, hoor ik het graag!quote:
Denk dat je beter in het Szépművészeti Múzeum kunt gaan shoppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit iets van Zsolnay-porselein tegenkomt, hoor ik het graag!![]()
Zeker als het parelmoer groen is.
Het heeft nu nog een beetje moeite met de equote:
ligt er aan: komt er nog een tweede lunch?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik nu ga lunchen, krijg ik spijt he.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: komt er nog een tweede lunch?
dan zou ik nog even doorbikkelen, anders is het wel erg lang tot het avondeten.quote:
Niet als je om 1200 of 1300 dan je 2e lunch doetquote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik nu ga lunchen, krijg ik spijt he.
Oh er was al antwoord. Dan ga je spijt krijgenquote:
Waarom door tot het avondeten?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik nog even doorbikkelen, anders is het wel erg lang tot het avondeten.
Rare manier om worst te spellenquote:
Smedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SmedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom door tot het avondeten?
Je hebt nog het 1500 snackmoment
Slechte planning als je geen snackmoment er in hebt zittenquote:
Normaal gaat het prima.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Slechte planning als je geen snackmoment er in hebt zitten
Dat is de noordelijke tak van de taalfamiliequote:Op maandag 7 februari 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al aan het stoeien, klinkt Fins zo.
Gewoon aan seks doen, heeft hetzelfde effect op het beloningscentrum in een vrouwtjesbrein maar dan met minder calorietjes.quote:
Vuige leugens.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aan seks doen, heeft hetzelfde effect op het beloningscentrum in een vrouwtjesbrein maar dan met minder calorietjes.
Ja en zonder chocola. Of nou ja, over het algemeen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aan seks doen, heeft hetzelfde effect op het beloningscentrum in een vrouwtjesbrein maar dan met minder calorietjes.
Een kilo zak opeten duurt veel langer zullen ze wel denken.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geeft een soort rotzooi die ik niet in m'n bed hoef.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zonder chocola. Of nou ja, over het algemeen.
Is af te raden idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zonder chocola. Of nou ja, over het algemeen.
Krijg er wel trek van.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij rent na het laatste kreuntje meteen als een dolle kip naar de snoepkast?
Wat een vreettempo onderschatting.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een kilo zak opeten duurt veel langer zullen ze wel denken.
Zitten stomme papiertjes omheen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een vreettempo onderschatting.
Hier zit ook weer een kip-ei-verhaal inquote:
Het verschilt nogal per moment, eerlijk gezegd. Maar meestal trek.quote:
Krijg je bij twee zakken een gratis dotterbehandeling in het UMC erbij?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Zie in de HEMA-app dat ze hier nog geen pindakaas-eitjes hebben. Stom.
Tijdens het inhaleren van de ene de andere vast uitpakken.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten stomme papiertjes omheen.
Do as i say, not as i do.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Best mooi. Ben je bij de overheid, maar niemand die een mondkapje draagt
Goed om nu bij de heersende elite te horenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Do as i say, not as i do.
Dat is zo ongeveer wel het motto van elke bestuurder.
Dat is altijd een voordeelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed om nu bij de heersende elite te horen
Nou, ik weet niet of dat echt altijd een voordeel is.quote:
Niet altijd. Ceaucescu kende bijvoorbeeld niet zo’n fijn einde.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat echt altijd een voordeel is.
K als het plebs sta weer met die gruwel op mijn smoelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Best mooi. Ben je bij de overheid, maar niemand die een mondkapje draagt
Ik kan me niet indenken wanneer dat niet een voordeel is.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat echt altijd een voordeel is.
Smoelgruwel @UitStralingquote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K als het plebs sta weer met die gruwel op mijn smoel
Ja, te laat hoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:11 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
VREETBOEIquote:Op maandag 7 februari 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
Oeh Lidl heeft mijn favo yoghurtdrink weer.![]()
(aardbei-banaan smaak)
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken wanneer dat niet een voordeel is.
Behalve natuurlijk bij een burgeroorlog en de heersende elite wordt gescalpeerd en met paard en wagen door de straten getrokken
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet altijd. Ceaucescu kende bijvoorbeeld niet zo’n fijn einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |