Mensen overdrijven hier behoorlijk. Ze willen feitelijk meer onschuldige slachtoffers maken. Ik ben klassiek geschoold en dat draagt echt wel bij aan begrip en inzicht. Maar hier op Fok!: De logica ontgaat me soms volledig.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
De persoon in kwestie is opgestapt, voor het leven beschadigt, is dat niet genoeg? Of wilde je Ajax als geheel hier voor aansprakelijk stellen?
Natuurlijk wel. Behalve dat woest aantrekkelijke, dat is er wel af. Maar dat zeg ik toch ook nergens dat dat niet meer zo is? Ik bedoel jammer dat het met zijn werk zo ineens moet aflopen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat is hij nu ineens allemaal niet meer?
Bach is ineens ook een slechte componist, omdat hij antisemiet was??
Een zeer grondig onderzoek is op zijn plaats en tot die tijd de boel stilleggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
De persoon in kwestie is opgestapt, voor het leven beschadigt, is dat niet genoeg? Of wilde je Ajax als geheel hier voor aansprakelijk stellen?
OM gaat Ajax-verdediger Tete vervolgen na vechtpartijquote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Doek dat clubje maar gewoon op.
@:caland
@:zipportal
@GGMM probeert de situatie met ons aller Ajax in VBL overduidelijk te verdoezelen!!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar drie pagina's in VBL. Hier maar verder posten.
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dit kan natuurlijk echt niet, dat is duidelijk. Einde functie is dan ook niet meer dan terecht. Maar ik lees op verscheidene plekken alweer het woord 'slachtoffer(s)'. Haha, ik mag toch hopen dat iemand die een paar ongewenste flirterige appjes krijgt niet direct een 'slachtoffer' is. Het is bizar hoe dit soort dingen tegenwoordig hysterisch worden uitgemolken. Het getuigt ook van weinig respect voor daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik of intimidatie.
Ik heb dat (ook) nooit begrepen maar wel ingezien waarom een appetijtelijk voorkomen er kansrijk(er) toe doet.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je op werk een vrouw anders benaderen dan een man? Je bent daar vanwege je werk en omdat je allebei professionals bent. Niet omdat je op date bent.
Ik vind zelfs voor flirterige apps het een erg zware straf. Tenzij het concreet is omgezet in geslachtsgemeenschap.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dit kan natuurlijk echt niet, dat is duidelijk. Einde functie is dan ook niet meer dan terecht. Maar ik lees op verscheidene plekken alweer het woord 'slachtoffer(s)'. Haha, ik mag toch hopen dat iemand die een paar ongewenste flirterige appjes krijgt niet direct een 'slachtoffer' is. Het is bizar hoe dit soort dingen tegenwoordig hysterisch worden uitgemolken. Het getuigt ook van weinig respect voor daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik of intimidatie.
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrcquote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat NRC vandaag met de onthullingen komt dan toch maar om 12 uur 's nachts het persbericht eruit gooien als er geen enkele manier van ontsnappen meer is.
Dat is minder chique dan het op eerste instantie lijkt
Het tijdstip van melden door Ajax is wel wat opmerkelijk te noemen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Wij van WC eend adviseren WC eend.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Plakplaat de naziquote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Naar het schijnt gaat het dus om 'grensoverschrijdende berichten'. Daarmee wordt er dus wel het nodige uitgesloten.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?
Nou, in een professionele omgeving kan dit gewoon echt niet. Dat haalt elke bodem voor normaal samenwerken weg. Ontslag is dus niet meer dan begrijpelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind zelfs voor flirterige apps het een erg zware straf. Tenzij het concreet is omgezet in geslachtsgemeenschap.²
Dat gaat niet gebeuren, je kunt de spelers niet aansprakelijk stellen voor het gedrag van een manager. Zelfs al zouden meerdere mensen hiervan op de hoogte zijn geweest. Er spelen te grote belangen mee om Ajax niet te laten spelen, dan zouden ze zelfs uit de CL verwijderd kunnen worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een zeer grondig onderzoek is op zijn plaats en tot die tijd de boel stilleggen.
Laten we eerst maar eens even afwachten om wat voor appjes het daadwerkelijk gaat. Als het iets in de trend is van 'wat zie jij er vandaag lekker uit' kun je niet van slachtoffers spreken, de enige die hier dan slachtoffer van is, is zijn vrouw die thuis op hem wacht. Als het echter smeerpijperij is zoals dickpics mag ie wat mij betreft bij het grof vuil worden gezet, dan spoort ie gewoon niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?
Dat bepaal jij niet. VBLHOOLIGANSquote:Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
De foto's staan nog steeds op de servers.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Webmaster van niks
OP NAAR HET AJAX TOPIC.
https://amp.nos.nl/artike(...)n-zaak-overmars.htmlquote:Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Als hij jonge medewerkers seksueel benadert dan ben je absoluut fout bezig. Misschien is het goed om daar zero tolerance op toe te passen. Zo is er nooit twijfel.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als hij jonge medewerkers seksueel benadert dan ben je absoluut fout bezig. Misschien is het goed om daar zero tolerance op toe te passen. Zo is er nooit twijfel.
Het zal echt niet gaan om berichten in de trant van: "Goh wat zag je er vandaag leuk uit".
Het is voor die mannen een grens die ze blijkbaar makkelijk overgaan zonder dat ze nadenken dat dat vervelend is voor de vrouw. Die zitten niet te wachten op dat soort opmerkingen, die krijgen ze al heel hun leven.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en daar heb je ook bepaalde jonge vaders die structureel joviaal en complimenteus zijn tegen enkel haar knappe jonge vrouwelijke collega's. Ronduit gênant als je in de professionele omgang met mensen zo je hormonen je gedrag laat bepalen.
quote:Ingewijden: Marc Overmars stuurde dickpics naar Ajax-medewerkster
En bovendien is het ook ontzettend doorzichtig allemaal, alle vrouwen herkennen dit soort gedrag maar al te goed. Maar ja je moet wel professioneel blijven tegen alle klanten, ook als je soms een beetje binnensmonds moet kotsen van hun gladde praatjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is voor die mannen een grens die ze blijkbaar makkelijk overgaan zonder dat ze nadenken dat dat vervelend is voor de vrouw. Die zitten niet te wachten op dat soort opmerkingen, die krijgen ze al heel hun leven.
Stel je voor dat je als man continue wordt belaagd door vrouwen, dat gaat heel snel vervelen en kut worden. Ik moet er niet aan denken #leavemealone.
Ja dat zit er dik in als je zo abrupt overboord gekiept wordt. Dat gaat natuurlijk niet alleen om een dubbelzinnig appje over mooi gepoetste doelpalen of een strak gemaaid grasmatje.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.parool.nl/spo(...)dewerkster~bcd727d9/
[..]
Het punt dat de 'club' een criminele organisatie is nadert. De Hells Angels zijn om minder criminele leden verboden.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Het gaat om dickpicsquote:Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens even afwachten om wat voor appjes het daadwerkelijk gaat. Als het iets in de trend is van 'wat zie jij er vandaag lekker uit' kun je niet van slachtoffers spreken, de enige die hier dan slachtoffer van is, is zijn vrouw die thuis op hem wacht. Als het echter smeerpijperij is zoals dickpics mag ie wat mij betreft bij het grof vuil worden gezet, dan spoort ie gewoon niet.
AHAHAHAHAHHA! Ik zeg je eerlijk, heb best wel medelijden met bovengemiddeld mooie vrouwen. De ganse dag van die kwijlende mannen die om hun heen hangen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En bovendien is het ook ontzettend doorzichtig allemaal, alle vrouwen herkennen dit soort gedrag maar al te goed. Maar ja je moet wel professioneel blijven tegen alle klanten, ook als je soms een beetje binnensmonds moet kotsen van hun gladde praatjes.
Als honden die tegen je been proberen te rijdenquote:Op maandag 7 februari 2022 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHA! Ik zeg je eerlijk, heb best wel medelijden met bovengemiddeld mooie vrouwen. De ganse dag van die kwijlende mannen die om hun heen hangen.²
Ja, dat beeld heb ik er ook altijd bij. En ook de meest pietluttige onzin die ze aanhalen om maar in de buurt van de vrouw in kwestie te hangen. Daarom worden ze vaak arrogant. Ze moeten wel. Anders hebben ze geen leven.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als honden die tegen je been proberen te rijden
Hij was er al tijdje mee bezig zo te lezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Na BOOS! nog niet door hebben dat het sturen van dickpics niet gewenst is...heeft die gozer een IQ van 60 ofzo?
Geen vrouw hebben waar anderen de complimenten over geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.
Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en daar heb je ook bepaalde jonge vaders die structureel joviaal en complimenteus zijn tegen enkel haar knappe jonge vrouwelijke collega's. Ronduit gênant als je in de professionele omgang met mensen zo je hormonen je gedrag laat bepalen.
Staat al vast dat Marc foto's stuurde van zijn merchandise?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Na BOOS! nog niet door hebben dat het sturen van dickpics niet gewenst is...heeft die gozer een IQ van 60 ofzo?
https://nos.nl/artikel/24(...)ars-stuurde-dickpicsquote:Op maandag 7 februari 2022 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Staat al vast dat Marc foto's stuurde van zijn merchandise?²
dat moet nog maar bewezen worden .... dat dit ongevraagd is gebeurdquote:Op maandag 7 februari 2022 17:36 schreef Barbusse het volgende:
Dan ben je een bijzonder succesvolle voetballer geweest, en nu een succesvol technisch directeur bij de grootste voetbalclub van Nederland. Wat doe je dan met 48 jaar en je midlife crisis? Je gaat dickpics ongevraagd naar personeel sturen. Idioot![]()
Ik heb nog geen hard bewijs gezien. Maar wel geloofwaardige geruchten.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Staat al vast dat Marc foto's stuurde van zijn merchandise?²
Dit deed je expres.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hard bewijs gezien. Maar wel geloofwaardige geruchten.
We worden helaas allemaal wat ouder, het zijn vooral de wat jongere waar sommige mannen moeite hebben om daar niet constant tegen de benen aan te rijden.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen vrouw hebben waar anderen de complimenten over geven.
Het is gênant. Maar wat streven we na? Robots? Mannen zijn mannen. Vrouwen zijn vrouwen. Met natuurlijke driften. Dit houdt je alleen tegen in absolute zin door aanbrengen van strikte scheiding tussen mannen en vrouwen. Ik ben voor, maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.
Spreek dan ook niet af in een stripclub voor een drankjequote:Op maandag 7 februari 2022 17:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat moet nog maar bewezen worden .... dat dit ongevraagd is gebeurd
9 van de 10 dames die ik nieuw leer kennen op het Internet , vraagt zulke foto's of dat ze binnen 5 woorden om geld beginnen te vragen
kom op zeg dames behandeld een man met respect dan zal je het terug krijgen ,., we zijn ook mensen met gevoel en niet alleen maar goed voor de Sex only en ook niet een lopende bankpas
Ik vraag me altijd af. Hebben ze niet door dat die vrouwen ze inwendig keihard uitlachen of zielig vinden.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden helaas allemaal wat ouder, het zijn vooral de wat jongere waar sommige mannen moeite hebben om daar niet constant tegen de benen aan te rijden.
Ja in andere culturen lossen ze dit probleem anders op. Maar ik vind zelf dat we toch ontwikkeld genoeg zouden moeten zijn om onze driften in sommige situaties een beetje in toom te houden.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is gênant. Maar wat streven we na? Robots? Mannen zijn mannen. Vrouwen zijn vrouwen. Met natuurlijke driften. Dit houdt je alleen tegen in absolute zin door aanbrengen van strikte scheiding tussen mannen en vrouwen. Ik ben voor, maar dat is een andere discussie.²
Na de uitzending van BOOS! is bij Ajax pas het balletje gaan rollen. Toen Marc O. ermee geconfronteerd werd besefte hij niet dat dit soort gedrag als grensoverschrijdend gedrag ervaren wordt.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij was er al tijdje mee bezig zo te lezen.
Ik moet er niet aan denken om te flirten met vrouwen die mijn vriendin morgen gaan zien als zij de kinderen dropt. Gekke wereld.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden helaas allemaal wat ouder, het zijn vooral de wat jongere waar sommige mannen moeite hebben om daar niet constant tegen de benen aan te rijden.
I see what you did there....quote:
Sommige mannen hebben ook gewoon niet helemaal door hoe ongepast dat soort gedrag in bepaalde situaties is volgens mij. In de kroeg of op een feestje of zo kan het ook gewoon leuk en gewenst zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om te flirten met vrouwen die mijn vriendin morgen gaan zien als zij de kinderen dropt. Gekke wereld.
Dat is het nou juist, veel mannen stoppen met denken als er bounce -bare girls in de buurt zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om te flirten met vrouwen die mijn vriendin morgen gaan zien als zij de kinderen dropt. Gekke wereld.
Ja echt een soort kortsluiting. De geile jager neemt de besturing van je bovenkamer over.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, veel mannen stoppen met denken als er bounce -bare girls in de buurt zijn.²
Ook in de kroeg of tijdens feestjes stuur ik niet ongevraagd dickpics naar random vrouwen. En flirten? Niks mis mee, but read the fucking room.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben ook gewoon niet helemaal door hoe ongepast dat soort gedrag in bepaalde situaties is volgens mij. In de kroeg of op een feestje of zo kan het ook gewoon leuk en gewenst zijn.
Dan nog steeds ben je overgeleverd aan de genade van vrouwen. Dat houdt je in geen enkele setting tegen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de kroeg of tijdens feestjes stuur ik niet ongevraagd dickpics naar random vrouwen. En flirten? Niks mis mee, but read the fucking room.
Ik ben aan niemands genade overgeleverd. Gedraag je gewoon. Als je niet kunt zien of iemand gediend is van jou aandacht; blijf thuis man. Godsamme, alsof normaal gedrag zo'n grote mentale exercitie isquote:Op maandag 7 februari 2022 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan nog steeds ben je overgeleverd aan de genade van vrouwen. Dat houdt je in geen enkele setting tegen.²
Ja, in jouw perceptie. Maar het gaat juist om de perceptie van de vrouw.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan niemands genade overgeleverd. Gedraag je gewoon. Als je niet kunt zien of iemand gediend is van jou aandacht; blijf thuis man. Godsamme, alsof normaal gedrag zo'n grote mentale exercitie is
Bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zo lastig is het allemaal niet. Stuur geen dickpics naar vrouwen waarmee je niet in een relatie zit. (En eigenlijk ook niet naar vrouwen waar je wél mee in een relatie zit)
Als jij keer op keer geen juiste inschatting kunt maken van de perceptie van vrouwen, dan ligt het probleem eerder bij jou dan bij al die verschillende vrouwen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in jouw perceptie. Maar het gaat juist om de perceptie van de vrouw.²
Ja, dan wel. Maar wat als het net dat ene geval is. Juist.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij keer op keer geen juiste inschatting kunt maken van de perceptie van vrouwen, dan ligt het probleem eerder bij jou dan bij al die verschillende vrouwen.
Marc stuurde meerdere dickpics dus dat lulverhaal gaat niet op.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar wat als het net dat ene geval is. Juist.²
Ja, zijn geval (haahahah) spreekt daar zijn we het over eens. Ik spreek in meer algemene zin.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Marc stuurde meerdere dickpics dus dat lulverhaal gaat niet op.
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten. Onderdeel van het spelletje is echter dat iedereen ook met mensen te maken krijgt waarbij de interesse niet wederzijds is, ook daar moet je op een normale manier mee kunnen dealen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij keer op keer geen juiste inschatting kunt maken van de perceptie van vrouwen, dan ligt het probleem eerder bij jou dan bij al die verschillende vrouwen.
Dat lees ik als "normaal gesproken weet ik me altijd te gedragen, maar met dit bos hout voor de deur man man hurrdurrrsorryvoorhetsturenvandickpics".quote:Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan praten tot je een ons weegt. Je bent gewoon overgeleverd aan de genade (en perceptie) van de vrouw. Zij kan er een probleem van maken. Al ben je een gentlemen. Zoiets kun je niet eens ontkennen.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lees ik als "normaal gesproken weet ik me altijd te gedragen, maar met dit bos hout voor de deur man man hurrdurrrsorryvoorhetsturenvandickpics".
quote:Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef Red_85 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ars-stuurde-dickpics
A c'mon marc... dit kon je toch zelf wel weten?
Dit hoort niet op een werkvloer thuis.
I see what they did there.quote:Hoofdsponsor Ziggo kan nog niet zeggen wat de ontwikkelingen bij Ajax betekenen voor de relatie met de club. Ziggo zegt zeer geschrokken te zijn van het nieuws over grensoverschrijdend gedrag bij Ajax. "Wij hebben veel respect voor de vrouwen die de moed hebben gehad om dit naar voren te brengen. Wij volgen de ontwikkelingen bij Ajax nauwgezet en nemen dit heel serieus."
Dit is exact wat ik de hele tijd probeer te zeggen maar zogenaamd niet wordt begrepen.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten. Onderdeel van het spelletje is echter dat iedereen ook met mensen te maken krijgt waarbij de interesse niet wederzijds is, ook daar moet je op een normale manier mee kunnen dealen.
Ik heb nog nooit gehoord van dit soort zaken. Wel valuse aangiftes van verkrachting, maar dat was vrijwel altijd uit rancune. Maar heb echt nog nooit gehoord dat een gesprek aangaan of iets te drinken aanbieden werd ervaren door de vrouw als aanranding, hooguit als opdringerig zijn. Serieus, nog nooit.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten. Onderdeel van het spelletje is echter dat iedereen ook met mensen te maken krijgt waarbij de interesse niet wederzijds is, ook daar moet je op een normale manier mee kunnen dealen.
Ja..quote:Op maandag 7 februari 2022 18:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
I see what they did there.
Dat is nog maar zeer de vraag. Het NRC is blijkbaar al wat langer met een onderzoek bezig over de cultuur binnen Ajax.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de hele organisatie synoniem is geworden aan vunzigheid. Zoals bij the voice. Dit is een 'element'.
Je komt in elk topic over grensoverschrijdend gedrag een zogenaamd algemeen verhaaltje ophangen waar mannen het slachtoffer zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik de hele tijd probeer te zeggen maar zogenaamd niet wordt begrepen.
dit is nog voor dat je jezelf heb voorgesteldquote:Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spreek dan ook niet af in een stripclub voor een drankje
Aanranding noemt ze het niet, maar dit vind ik toch wel tamelijk bizar:quote:Op maandag 7 februari 2022 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van dit soort zaken. Wel valuse aangiftes van verkrachting, maar dat was vrijwel altijd uit rancune. Maar heb echt nog nooit gehoord dat een gesprek aangaan of iets te drinken aanbieden werd ervaren door de vrouw als aanranding, hooguit als opdringerig zijn. Serieus, nog nooit.
Dit is idd tamelijk bizar:quote:Op maandag 7 februari 2022 18:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Aanranding noemt ze het niet, maar dit vind ik toch wel tamelijk bizar:
https://www.gelderlander.(...)tiel-zijn~a4eeb0fff/
Wie in godesnaam zegt dit zomaar tegen een onbekende vrouw op straat?quote:‘Jij bent ook mooi’, zei hij, en ik glimlachte, want ik kreeg een compliment en daar hoor je om te glimlachen, Lisan. Hij kwam dichterbij. ‘Zullen we een keer samen de honden uitlaten? Je bent echt mooi.’
Ga je in dit topic nu ook pagina's lang herhalen dat het aan de perceptie van de vrouw ligt en dat je als man daaraan overgeleverd bent?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt wel goed met hem. Geschat vermogen 50 miljoen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Behalve dat woest aantrekkelijke, dat is er wel af. Maar dat zeg ik toch ook nergens dat dat niet meer zo is? Ik bedoel jammer dat het met zijn werk zo ineens moet aflopen.
Twee mogelijkheden:quote:Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is idd tamelijk bizar:
[..]
Wie in godesnaam zegt dit zomaar tegen een onbekende vrouw op straat?
Ik vind dit dus oprecht lastig. Zelf ben ik als man nu wel 'voorzichtiger'. Ik ben sowieso niet zo'n flirt, maar ik pas ook wel op dat ik in appverkeer bijvoorbeeld een beetje zakelijk blijf of verduidelijk als iets dubbel opgevat kan worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Aanranding noemt ze het niet, maar dit vind ik toch wel tamelijk bizar:
https://www.gelderlander.(...)tiel-zijn~a4eeb0fff/
Zegt ie dat in onderstaande postjes?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Blijft bijzonder om te zien. Intelligente succesvolle mannen die het moeten hebben van de ratio, maar juist die ratio laten varen als het om vrouwen gaat. De man is toch zwak. Ik ben er trouwens van overtuigd dat een man het in 95% van de gevallen verliest als de situatie daar is. Daarom, vermijdt die situatie!²
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat als een man, hoe rationeel ook, in een verleidelijke situatie komt en de vrouw haar powers in zet. Dan zijn er maar weinigen die dat kunnen weerstaan. Dus de beste oplossing is niet in die situatie komen.
Het is zelfs zo oneerlijk dat als de man, toevallig in een hogere positie, wordt verleidt door een ondergeschikte, hij alsnog fout zit. Terwijl biologie....²
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is oneerlijk omdat de acties zijn ingezet door de vrouw en de man enkel toehapt.²
Ik las dat hij oa dickpics heeft rond zitten sturen. Dat is best wel een verregaande manier van flirten denk je niet?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe moet of mag een man in vredesnaam nog flirten? Nog ff en we zijn allemaal robots met een mondkapje op. Flirten is toch de normaalste en fijnste manier om iemand het hof te maken?
Ach, je schetst een zwart-wit verhaal. Ik hou me er verre van. In dat hele spectrum heb je behoorlijk wat grijstinten. Ik heb het niet eens over mezelf. Het valt juist te prijzen dat ik desondanks probeer een objectief en eerlijk verhaal te schetsen. Wat de man onschuldig kan vinden kan de vrouw een enorm probleem vinden. Het is dus een perceptieverhaal. Ik heb het niet voer de extreme situaties. Want die snapt iedereen.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:20 schreef FYazz het volgende:
Of ben je nu inmiddels vaak genoeg aangesproken op het gegeven dat als jij je gewoon normaal gedraagt, geen enkele vrouw jou als verkrachter of aanrander ziet als je gewoon probeert wat te flirten.
Want dickpics sturen is de normale en fijne manier om iemand het hof te maken?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe moet of mag een man in vredesnaam nog flirten? Nog ff en we zijn allemaal robots met een mondkapje op. Flirten is toch de normaalste en fijnste manier om iemand het hof te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |