abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 14:29:59 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203554558
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
De persoon in kwestie is opgestapt, voor het leven beschadigt, is dat niet genoeg? Of wilde je Ajax als geheel hier voor aansprakelijk stellen?
Mensen overdrijven hier behoorlijk. Ze willen feitelijk meer onschuldige slachtoffers maken. Ik ben klassiek geschoold en dat draagt echt wel bij aan begrip en inzicht. Maar hier op Fok!: De logica ontgaat me soms volledig. :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203554669
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En dat is hij nu ineens allemaal niet meer?

Bach is ineens ook een slechte componist, omdat hij antisemiet was??
Natuurlijk wel. Behalve dat woest aantrekkelijke, dat is er wel af. Maar dat zeg ik toch ook nergens dat dat niet meer zo is? Ik bedoel jammer dat het met zijn werk zo ineens moet aflopen.
pi_203554781
twitter

Flauw :N .
pi_203554830
Van ideale schoonzoon naar het reservebankje waar Marco B en vieze Jeroentje ook zitten.
pi_203554947
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoezo die vergelijking?
Dit vereist diepgravend onderzoek in de rest van de organisatie.
pi_203554982
twitter

Doek dat clubje maar gewoon op.

@Caland
@Zipportal
Zonder wrijving geen glans
pi_203554995
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
De persoon in kwestie is opgestapt, voor het leven beschadigt, is dat niet genoeg? Of wilde je Ajax als geheel hier voor aansprakelijk stellen?
Een zeer grondig onderzoek is op zijn plaats en tot die tijd de boel stilleggen.
pi_203555001
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

@:caland
@:zipportal
OM gaat Ajax-verdediger Tete vervolgen na vechtpartij

https://nos.nl/artikel/20(...)olgen-na-vechtpartij
pi_203555009
MARCED
U MAD?
  maandag 7 februari 2022 @ 14:53:07 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203555069
Dit kan natuurlijk echt niet, dat is duidelijk. Einde functie is dan ook niet meer dan terecht. Maar ik lees op verscheidene plekken alweer het woord 'slachtoffer(s)'. Haha, ik mag toch hopen dat iemand die een paar ongewenste flirterige appjes krijgt niet direct een 'slachtoffer' is. Het is bizar hoe dit soort dingen tegenwoordig hysterisch worden uitgemolken. Het getuigt ook van weinig respect voor daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik of intimidatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203555076
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
MARCED
Maar drie pagina's in VBL. Hier maar verder posten.
pi_203555087
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Maar drie pagina's in VBL. Hier maar verder posten.
@GGMM probeert de situatie met ons aller Ajax in VBL overduidelijk te verdoezelen!!!!

KNJGGMM
U MAD?
pi_203555167
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dit kan natuurlijk echt niet, dat is duidelijk. Einde functie is dan ook niet meer dan terecht. Maar ik lees op verscheidene plekken alweer het woord 'slachtoffer(s)'. Haha, ik mag toch hopen dat iemand die een paar ongewenste flirterige appjes krijgt niet direct een 'slachtoffer' is. Het is bizar hoe dit soort dingen tegenwoordig hysterisch worden uitgemolken. Het getuigt ook van weinig respect voor daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik of intimidatie.
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?
  maandag 7 februari 2022 @ 15:00:25 #214
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203555187
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom zou je op werk een vrouw anders benaderen dan een man? Je bent daar vanwege je werk en omdat je allebei professionals bent. Niet omdat je op date bent.
Ik heb dat (ook) nooit begrepen maar wel ingezien waarom een appetijtelijk voorkomen er kansrijk(er) toe doet.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203555226
Carlos Santiso has apologised for a comment encouraging gang-rape that he made in a WhatsApp group in 2017, after Rayo Vallecano's decision to hire the disgraced coach attracted widespread criticism.

The Primera División outfit appointed Santiso at the end of January, despite him previously being forced to resign in November from his role in youth football after a controversial voice note that he sent to his staff four years earlier was leaked.

In the recording, Santiso makes reference to Spanish third tier side Arandina CF, where three players were sentenced to 38 years in prison for the gang-rape of a 15-year-old girl in 2017. Santiso encouraged his coaching staff to follow suit in the name of team morale.

In the recording, heard by The Guardian, Santiso can be heard saying: "This staff is incredible, but there are things we still lack, that we still need. We still need, I still say it, to do something like what those from Arandina did, man.

“We need to grab a girl, but overage so we don’t get ourselves into trouble, and to cargarnosla (which roughly translates as ‘screw her’) there all together. That’s what really brings a staff, a team together. Look at the Arandina lot: they went straight up.”

In a statement released on Rayo Vallecano's website, Santiso said: "I want to apologise and publicly record my profound regret for the unfortunate, and in very bad taste, unforgivable macho joke, which I did more than four years ago in a private WhatsApp group - a joke I never should have done.

"Sometimes one makes comments without bad intention and without realising their seriousness, but when you listen to them you say: 'this is unpresentable'."

Santiso went on to thank Vallecano for their willingness to forgive him, adding that his comments did not reflect his values.

"To the current date I want to point out that I am a person without any criminal record of any
nature, and that I have been working for the last 15 years in the development of young soccer players in an impeccable way.

"I want to end this communication by extending my apologies again to everyone that felt offended by listening to that unpresentable audio of which I reiterate that I feel very embarrassed and I am very sorry.

"For this reason, I beg and beg all public opinion to try to grant me the pardon that Rayo Vallecano de Madrid has granted me so as not to be destroyed as a human being."

Rayo's decision to stick by their new coach was met with criticism from the club's supporters and the wider footballing community.

Atletico Madrid goalkeeper Hedvig Lindahl wrote on Twitter: "How can Rayo Vallecano go on like this? I sure hope their sponsors will react. This is out of this world. FIFPRO (International Federation of Professional Footballers) have you seen this?"

Vertaling:
Carlos Santiso heeft zijn excuses aangeboden voor een opmerking die groepsverkrachting aanmoedigde die hij in 2017 maakte in een WhatsApp-groep, nadat Rayo Vallecano's beslissing om de in ongenade gevallen coach in dienst te nemen, veel kritiek kreeg.

De Primera División-outfit stelde eind januari Santiso aan, ondanks dat hij eerder in november gedwongen was zijn rol in het jeugdvoetbal op te zeggen nadat een controversiële voice-note die hij vier jaar eerder naar zijn staf stuurde was uitgelekt.

In de opname verwijst Santiso naar de Spaanse derde klasse Arandina CF, waar drie spelers werden veroordeeld tot 38 jaar gevangenisstraf voor de groepsverkrachting van een 15-jarig meisje in 2017. Santiso moedigde zijn technische staf aan om dit voorbeeld te volgen in de opname. de naam van teammoraal.

Op de opname, te horen door The Guardian, is Santiso te horen: "Dit personeel is ongelooflijk, maar er zijn dingen die we nog steeds missen, die we nog steeds nodig hebben. We moeten nog steeds, ik zeg het nog steeds, om iets te doen zoals wat die van Arandina deed het, man.

"We moeten een meisje pakken, maar dan te veel om onszelf niet in de problemen te brengen, en naar cargarnosla (wat ruwweg vertaald wordt als 'schroef haar') daar allemaal bij elkaar. Dat is wat een staf, een team echt bij elkaar brengt. Kijk naar het lot van Arandina: ze gingen recht omhoog."

In een verklaring op de website van Rayo Vallecano zei Santiso: "Ik wil mijn excuses aanbieden en publiekelijk mijn diepe spijt betuigen voor de ongelukkige, en in zeer slechte smaak, onvergeeflijke macho-grap, die ik meer dan vier jaar geleden deed in een privé WhatsApp-groep - een grap die ik nooit had mogen maken.

"Soms maak je opmerkingen zonder kwade bedoelingen en zonder de ernst ervan te beseffen, maar als je ernaar luistert, zeg je: 'dit is niet toonbaar'."

Santiso bedankte Vallecano voor hun bereidheid om hem te vergeven, en voegde eraan toe dat zijn opmerkingen niet overeenkwamen met zijn waarden.

"Tot op de huidige datum wil ik erop wijzen dat ik een persoon ben zonder enig strafblad van enige"
natuur, en dat ik de afgelopen 15 jaar op een onberispelijke manier heb gewerkt aan de ontwikkeling van jonge voetballers.

"Ik wil deze communicatie beëindigen door nogmaals mijn excuses aan te bieden aan iedereen die zich beledigd voelde door te luisteren naar die niet-presentabele audio waarvan ik herhaal dat ik me erg schaam en het spijt me zeer.

"Om deze reden smeek en smeek ik alle publieke opinie om te proberen mij de gratie te verlenen die Rayo Vallecano de Madrid mij heeft verleend om niet als mens vernietigd te worden."

Rayo's beslissing om bij hun nieuwe coach te blijven, werd bekritiseerd door de supporters van de club en de bredere voetbalgemeenschap.

Atletico Madrid-doelman Hedvig Lindahl schreef op Twitter: "Hoe kan Rayo Vallecano zo doorgaan? Ik hoop echt dat hun sponsors zullen reageren. Dit is niet van deze wereld. FIFPRO (International Federation of Professional Footballers) heb je dit gezien?"
https://www.90min.com/pos(...)or-gang-rape-comment

Ik vind eigenlijk dat deze Santiso zichzelf volledig heeft gediskwalificeerd om trainer bij het vrouwenvoetbal te zijn. Zo erg is dat niet, hij kan altijd nog mannen blijven trainen.
Mark Overmars? Als hij dickpics heeft verstuurd, lijkt me het verhaal ook over. Zoiets zal het wel zijn, anders ontslaan ze hem niet direct.
pi_203555277
Metoo cancel culture draait op volle touren
Eens kijken
  maandag 7 februari 2022 @ 15:10:59 #217
13462 BansheeBoy
pi_203555326
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind zelfs voor flirterige apps het een erg zware straf. Tenzij het concreet is omgezet in geslachtsgemeenschap.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_203555392
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Omdat NRC vandaag met de onthullingen komt dan toch maar om 12 uur 's nachts het persbericht eruit gooien als er geen enkele manier van ontsnappen meer is.

Dat is minder chique dan het op eerste instantie lijkt
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
pi_203555499
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Het tijdstip van melden door Ajax is wel wat opmerkelijk te noemen.
pi_203555512
quote:

Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Wij van WC eend adviseren WC eend.
U MAD?
pi_203555577
quote:
[ twitter ]

Plakplaat de nazi
lol
  maandag 7 februari 2022 @ 15:25:41 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203555591
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?
Naar het schijnt gaat het dus om 'grensoverschrijdende berichten'. Daarmee wordt er dus wel het nodige uitgesloten.
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind zelfs voor flirterige apps het een erg zware straf. Tenzij het concreet is omgezet in geslachtsgemeenschap.

Nou, in een professionele omgeving kan dit gewoon echt niet. Dat haalt elke bodem voor normaal samenwerken weg. Ontslag is dus niet meer dan begrijpelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203555760
quote:
3s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Een zeer grondig onderzoek is op zijn plaats en tot die tijd de boel stilleggen.
Dat gaat niet gebeuren, je kunt de spelers niet aansprakelijk stellen voor het gedrag van een manager. Zelfs al zouden meerdere mensen hiervan op de hoogte zijn geweest. Er spelen te grote belangen mee om Ajax niet te laten spelen, dan zouden ze zelfs uit de CL verwijderd kunnen worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203555820
De foto's staan nog steeds op de servers. _O-

Webmaster van niks

OP NAAR HET AJAX TOPIC.
pi_203555826
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Laten we eerst maar eens even afwachten om wat voor appjes het daadwerkelijk gaat. Als het iets in de trend is van 'wat zie jij er vandaag lekker uit' kun je niet van slachtoffers spreken, de enige die hier dan slachtoffer van is, is zijn vrouw die thuis op hem wacht. Als het echter smeerpijperij is zoals dickpics mag ie wat mij betreft bij het grof vuil worden gezet, dan spoort ie gewoon niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203556069
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
De foto's staan nog steeds op de servers. _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Webmaster van niks

OP NAAR HET AJAX TOPIC.
Dat bepaal jij niet. VBLHOOLIGANS
pi_203556072
quote:

[..]
https://amp.nos.nl/artike(...)n-zaak-overmars.html
pi_203556167
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:

Als hij jonge medewerkers seksueel benadert dan ben je absoluut fout bezig. Misschien is het goed om daar zero tolerance op toe te passen. Zo is er nooit twijfel.

Het zal echt niet gaan om berichten in de trant van: "Goh wat zag je er vandaag leuk uit".
  maandag 7 februari 2022 @ 16:37:36 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203556481
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 16:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Als hij jonge medewerkers seksueel benadert dan ben je absoluut fout bezig. Misschien is het goed om daar zero tolerance op toe te passen. Zo is er nooit twijfel.

Het zal echt niet gaan om berichten in de trant van: "Goh wat zag je er vandaag leuk uit".
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.

Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en daar heb je ook bepaalde jonge vaders die structureel joviaal en complimenteus zijn tegen enkel haar knappe jonge vrouwelijke collega's. Ronduit gênant als je in de professionele omgang met mensen zo je hormonen je gedrag laat bepalen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203556720
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en daar heb je ook bepaalde jonge vaders die structureel joviaal en complimenteus zijn tegen enkel haar knappe jonge vrouwelijke collega's. Ronduit gênant als je in de professionele omgang met mensen zo je hormonen je gedrag laat bepalen.
Het is voor die mannen een grens die ze blijkbaar makkelijk overgaan zonder dat ze nadenken dat dat vervelend is voor de vrouw. Die zitten niet te wachten op dat soort opmerkingen, die krijgen ze al heel hun leven. :)

Stel je voor dat je als man continue wordt belaagd door vrouwen, dat gaat heel snel vervelen en kut worden. Ik moet er niet aan denken #leavemealone. :X
pi_203556748
https://www.parool.nl/spo(...)dewerkster~bcd727d9/

quote:
Ingewijden: Marc Overmars stuurde dickpics naar Ajax-medewerkster
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 7 februari 2022 @ 17:12:17 #232
38496 Perrin
pi_203556849
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is voor die mannen een grens die ze blijkbaar makkelijk overgaan zonder dat ze nadenken dat dat vervelend is voor de vrouw. Die zitten niet te wachten op dat soort opmerkingen, die krijgen ze al heel hun leven. :)

Stel je voor dat je als man continue wordt belaagd door vrouwen, dat gaat heel snel vervelen en kut worden. Ik moet er niet aan denken #leavemealone. :X
En bovendien is het ook ontzettend doorzichtig allemaal, alle vrouwen herkennen dit soort gedrag maar al te goed. Maar ja je moet wel professioneel blijven tegen alle klanten, ook als je soms een beetje binnensmonds moet kotsen van hun gladde praatjes.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:14:03 #233
38496 Perrin
pi_203556866
quote:
Ja dat zit er dik in als je zo abrupt overboord gekiept wordt. Dat gaat natuurlijk niet alleen om een dubbelzinnig appje over mooi gepoetste doelpalen of een strak gemaaid grasmatje.
pi_203556967
quote:
[ twitter ]

Het punt dat de 'club' een criminele organisatie is nadert. De Hells Angels zijn om minder criminele leden verboden.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:25:58 #235
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203556983
Nog zo'n viezerik :{w
Terecht dat die er uit ligt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203556989
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Laten we eerst maar eens even afwachten om wat voor appjes het daadwerkelijk gaat. Als het iets in de trend is van 'wat zie jij er vandaag lekker uit' kun je niet van slachtoffers spreken, de enige die hier dan slachtoffer van is, is zijn vrouw die thuis op hem wacht. Als het echter smeerpijperij is zoals dickpics mag ie wat mij betreft bij het grof vuil worden gezet, dan spoort ie gewoon niet.
Het gaat om dickpics
pi_203556995
Logisch dat ie foto's van z'n pielemuis maakt. Die heeft ie sinds 2009 niet meer gezien zonder spiegel. Dan is het ook kleine stap om die even door te sturen in een hitsige bui.
pi_203557004
Ben je een wereldster, ga je foto's van je klabanus naar de receptioniste sturen :') :') _O- _O- _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Regilio_ op 07-02-2022 17:51:00 ]
pi_203557029
HAHAHA.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:33:16 #240
13462 BansheeBoy
pi_203557054
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
En bovendien is het ook ontzettend doorzichtig allemaal, alle vrouwen herkennen dit soort gedrag maar al te goed. Maar ja je moet wel professioneel blijven tegen alle klanten, ook als je soms een beetje binnensmonds moet kotsen van hun gladde praatjes.
AHAHAHAHAHHA! Ik zeg je eerlijk, heb best wel medelijden met bovengemiddeld mooie vrouwen. De ganse dag van die kwijlende mannen die om hun heen hangen.

maandag 7 februari 2022 @ 17:34:24 #241
38496 Perrin
pi_203557058
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
AHAHAHAHAHHA! Ik zeg je eerlijk, heb best wel medelijden met bovengemiddeld mooie vrouwen. De ganse dag van die kwijlende mannen die om hun heen hangen.

Als honden die tegen je been proberen te rijden :P
pi_203557083
Dan ben je een bijzonder succesvolle voetballer geweest, en nu een succesvol technisch directeur bij de grootste voetbalclub van Nederland. Wat doe je dan met 48 jaar en je midlife crisis? Je gaat dickpics ongevraagd naar personeel sturen. Idioot :') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:37:34 #243
13462 BansheeBoy
pi_203557091
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als honden die tegen je been proberen te rijden :P
Ja, dat beeld heb ik er ook altijd bij. En ook de meest pietluttige onzin die ze aanhalen om maar in de buurt van de vrouw in kwestie te hangen. Daarom worden ze vaak arrogant. Ze moeten wel. Anders hebben ze geen leven. :D

maandag 7 februari 2022 @ 17:37:53 #244
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_203557094
Na BOOS! nog niet door hebben dat het sturen van dickpics niet gewenst is...heeft die gozer een IQ van 60 ofzo?
  maandag 7 februari 2022 @ 17:37:56 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203557095
Dickpics en ook nog eens stalkgedrag? Dus dan kan je ook niet zeggen dat je zoiets een keer hebt gedaan toen je dronken was.
pi_203557101
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Na BOOS! nog niet door hebben dat het sturen van dickpics niet gewenst is...heeft die gozer een IQ van 60 ofzo?
Hij was er al tijdje mee bezig zo te lezen.
pi_203557102
quote:

[..]
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.

Geen vrouw hebben waar anderen de complimenten over geven. :')
  maandag 7 februari 2022 @ 17:39:19 #248
13462 BansheeBoy
pi_203557107
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Staat al vast dat Marc foto's stuurde van zijn merchandise? :?

maandag 7 februari 2022 @ 17:41:02 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203557122
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/24(...)ars-stuurde-dickpics
  maandag 7 februari 2022 @ 17:41:08 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203557123
quote:
13s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:36 schreef Barbusse het volgende:
Dan ben je een bijzonder succesvolle voetballer geweest, en nu een succesvol technisch directeur bij de grootste voetbalclub van Nederland. Wat doe je dan met 48 jaar en je midlife crisis? Je gaat dickpics ongevraagd naar personeel sturen. Idioot :') _O-
dat moet nog maar bewezen worden .... dat dit ongevraagd is gebeurd
9 van de 10 dames die ik nieuw leer kennen op het Internet , vraagt zulke foto's of dat ze binnen 5 woorden om geld beginnen te vragen

kom op zeg dames behandeld een man met respect dan zal je het terug krijgen ,., we zijn ook mensen met gevoel en niet alleen maar goed voor de Sex only en ook niet een lopende bankpas
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 7 februari 2022 @ 17:41:11 #251
38496 Perrin
pi_203557124
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb nog geen hard bewijs gezien. Maar wel geloofwaardige geruchten.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:42:48 #252
13462 BansheeBoy
pi_203557134
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb nog geen hard bewijs gezien. Maar wel geloofwaardige geruchten.
Dit deed je expres. :D

maandag 7 februari 2022 @ 17:43:10 #253
38496 Perrin
pi_203557140
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Geen vrouw hebben waar anderen de complimenten over geven. :')
We worden helaas allemaal wat ouder, het zijn vooral de wat jongere waar sommige mannen moeite hebben om daar niet constant tegen de benen aan te rijden.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:43:29 #254
13462 BansheeBoy
pi_203557142
quote:

[..]

Het is gênant. Maar wat streven we na? Robots? Mannen zijn mannen. Vrouwen zijn vrouwen. Met natuurlijke driften. Dit houdt je alleen tegen in absolute zin door aanbrengen van strikte scheiding tussen mannen en vrouwen. Ik ben voor, maar dat is een andere discussie.

pi_203557144
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:41 schreef RAVW het volgende:

[..]
dat moet nog maar bewezen worden .... dat dit ongevraagd is gebeurd
9 van de 10 dames die ik nieuw leer kennen op het Internet , vraagt zulke foto's of dat ze binnen 5 woorden om geld beginnen te vragen

kom op zeg dames behandeld een man met respect dan zal je het terug krijgen ,., we zijn ook mensen met gevoel en niet alleen maar goed voor de Sex only en ook niet een lopende bankpas
Spreek dan ook niet af in een stripclub voor een drankje :{w
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:44:22 #256
13462 BansheeBoy
pi_203557148
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
We worden helaas allemaal wat ouder, het zijn vooral de wat jongere waar sommige mannen moeite hebben om daar niet constant tegen de benen aan te rijden.
Ik vraag me altijd af. Hebben ze niet door dat die vrouwen ze inwendig keihard uitlachen of zielig vinden.

maandag 7 februari 2022 @ 17:44:29 #257
38496 Perrin
pi_203557149
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is gênant. Maar wat streven we na? Robots? Mannen zijn mannen. Vrouwen zijn vrouwen. Met natuurlijke driften. Dit houdt je alleen tegen in absolute zin door aanbrengen van strikte scheiding tussen mannen en vrouwen. Ik ben voor, maar dat is een andere discussie.

Ja in andere culturen lossen ze dit probleem anders op. Maar ik vind zelf dat we toch ontwikkeld genoeg zouden moeten zijn om onze driften in sommige situaties een beetje in toom te houden.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:45:01 #258
410477 Fietsertje70
pi_203557153
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij was er al tijdje mee bezig zo te lezen.
Na de uitzending van BOOS! is bij Ajax pas het balletje gaan rollen. Toen Marc O. ermee geconfronteerd werd besefte hij niet dat dit soort gedrag als grensoverschrijdend gedrag ervaren wordt.
pi_203557154
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik moet er niet aan denken om te flirten met vrouwen die mijn vriendin morgen gaan zien als zij de kinderen dropt. Gekke wereld.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:46:30 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203557165
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:41 schreef Perrin het volgende:
Ik heb nog geen hard bewijs gezien
I see what you did there....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 17:46:44 #261
38496 Perrin
pi_203557169
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik moet er niet aan denken om te flirten met vrouwen die mijn vriendin morgen gaan zien als zij de kinderen dropt. Gekke wereld.
Sommige mannen hebben ook gewoon niet helemaal door hoe ongepast dat soort gedrag in bepaalde situaties is volgens mij. In de kroeg of op een feestje of zo kan het ook gewoon leuk en gewenst zijn.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:47:31 #262
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203557176

A c'mon marc... dit kon je toch zelf wel weten?
Dit hoort niet op een werkvloer thuis.
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 17:47:42 #263
13462 BansheeBoy
pi_203557181
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is het nou juist, veel mannen stoppen met denken als er bounce -bare girls in de buurt zijn.

maandag 7 februari 2022 @ 17:48:52 #264
38496 Perrin
pi_203557186
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is het nou juist, veel mannen stoppen met denken als er bounce -bare girls in de buurt zijn.

Ja echt een soort kortsluiting. De geile jager neemt de besturing van je bovenkamer over.
pi_203557189
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sommige mannen hebben ook gewoon niet helemaal door hoe ongepast dat soort gedrag in bepaalde situaties is volgens mij. In de kroeg of op een feestje of zo kan het ook gewoon leuk en gewenst zijn.
Ook in de kroeg of tijdens feestjes stuur ik niet ongevraagd dickpics naar random vrouwen. En flirten? Niks mis mee, but read the fucking room.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:50:13 #266
13462 BansheeBoy
pi_203557196
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ook in de kroeg of tijdens feestjes stuur ik niet ongevraagd dickpics naar random vrouwen. En flirten? Niks mis mee, but read the fucking room.
Dan nog steeds ben je overgeleverd aan de genade van vrouwen. Dat houdt je in geen enkele setting tegen.

maandag 7 februari 2022 @ 17:52:49 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203557219
Tegenwoordig wordt inderdaad flirten soms al gezien als een halve aanranding als ik de verhalen mag geloven. Daarom is het ook juist zo belangrijk om een concreet verschil te houden tussen ongewenst gedrag en daadwerkelijke seksuele intimidaties en niet bij appjes al over 'slachtoffers' te spreken.
pi_203557224
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dan nog steeds ben je overgeleverd aan de genade van vrouwen. Dat houdt je in geen enkele setting tegen.

Ik ben aan niemands genade overgeleverd. Gedraag je gewoon. Als je niet kunt zien of iemand gediend is van jou aandacht; blijf thuis man. Godsamme, alsof normaal gedrag zo'n grote mentale exercitie is :')
  maandag 7 februari 2022 @ 17:54:05 #269
13462 BansheeBoy
pi_203557230
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ben aan niemands genade overgeleverd. Gedraag je gewoon. Als je niet kunt zien of iemand gediend is van jou aandacht; blijf thuis man. Godsamme, alsof normaal gedrag zo'n grote mentale exercitie is :')
Ja, in jouw perceptie. Maar het gaat juist om de perceptie van de vrouw.

maandag 7 februari 2022 @ 17:54:43 #270
410477 Fietsertje70
pi_203557240
Zo lastig is het allemaal niet. Stuur geen dickpics naar vrouwen waarmee je niet in een relatie zit. (En eigenlijk ook niet naar vrouwen waar je wél mee in een relatie zit)
pi_203557260
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zo lastig is het allemaal niet. Stuur geen dickpics naar vrouwen waarmee je niet in een relatie zit. (En eigenlijk ook niet naar vrouwen waar je wél mee in een relatie zit)
Bepaal ik zelf wel.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_203557263
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, in jouw perceptie. Maar het gaat juist om de perceptie van de vrouw.

Als jij keer op keer geen juiste inschatting kunt maken van de perceptie van vrouwen, dan ligt het probleem eerder bij jou dan bij al die verschillende vrouwen.

The common denominator is you.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:57:42 #273
13462 BansheeBoy
pi_203557271
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als jij keer op keer geen juiste inschatting kunt maken van de perceptie van vrouwen, dan ligt het probleem eerder bij jou dan bij al die verschillende vrouwen.
Ja, dan wel. Maar wat als het net dat ene geval is. Juist.

maandag 7 februari 2022 @ 17:59:19 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203557281
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Marc stuurde meerdere dickpics dus dat lulverhaal gaat niet op.
pi_203557282
sowieso snap ik ik het niet. Overmars is toch een goede kruiwagen om hogerop te komen ...
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  maandag 7 februari 2022 @ 18:00:02 #276
13462 BansheeBoy
pi_203557286
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Marc stuurde meerdere dickpics dus dat lulverhaal gaat niet op.
Ja, zijn geval (haahahah) spreekt daar zijn we het over eens. Ik spreek in meer algemene zin.

maandag 7 februari 2022 @ 18:00:40 #277
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203557292
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten. Onderdeel van het spelletje is echter dat iedereen ook met mensen te maken krijgt waarbij de interesse niet wederzijds is, ook daar moet je op een normale manier mee kunnen dealen.
pi_203557295
quote:

[..]

Dat lees ik als "normaal gesproken weet ik me altijd te gedragen, maar met dit bos hout voor de deur man man hurrdurrrsorryvoorhetsturenvandickpics".
  maandag 7 februari 2022 @ 18:02:26 #279
13462 BansheeBoy
pi_203557313
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat lees ik als "normaal gesproken weet ik me altijd te gedragen, maar met dit bos hout voor de deur man man hurrdurrrsorryvoorhetsturenvandickpics".
Je kan praten tot je een ons weegt. Je bent gewoon overgeleverd aan de genade (en perceptie) van de vrouw. Zij kan er een probleem van maken. Al ben je een gentlemen. Zoiets kun je niet eens ontkennen.

pi_203557323
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef Red_85 het volgende:

A c'mon marc... dit kon je toch zelf wel weten?
Dit hoort niet op een werkvloer thuis.
quote:
Hoofdsponsor Ziggo kan nog niet zeggen wat de ontwikkelingen bij Ajax betekenen voor de relatie met de club. Ziggo zegt zeer geschrokken te zijn van het nieuws over grensoverschrijdend gedrag bij Ajax. "Wij hebben veel respect voor de vrouwen die de moed hebben gehad om dit naar voren te brengen. Wij volgen de ontwikkelingen bij Ajax nauwgezet en nemen dit heel serieus."
I see what they did there.
  maandag 7 februari 2022 @ 18:04:16 #281
13462 BansheeBoy
pi_203557337
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten. Onderdeel van het spelletje is echter dat iedereen ook met mensen te maken krijgt waarbij de interesse niet wederzijds is, ook daar moet je op een normale manier mee kunnen dealen.
Dit is exact wat ik de hele tijd probeer te zeggen maar zogenaamd niet wordt begrepen.

:{
pi_203557346
quote:

[..]
Ik heb nog nooit gehoord van dit soort zaken. Wel valuse aangiftes van verkrachting, maar dat was vrijwel altijd uit rancune. Maar heb echt nog nooit gehoord dat een gesprek aangaan of iets te drinken aanbieden werd ervaren door de vrouw als aanranding, hooguit als opdringerig zijn. Serieus, nog nooit.
  maandag 7 februari 2022 @ 18:08:27 #283
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203557374
quote:
4s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
[..]
I see what they did there.
Ja..
Waarom zou Ziggo ook weg gaan?

Ajax heeft juist gehandeld door Marc weg te sturen/ontslag te laten nemen. Een rotte appel moet je uit de mand gooien en dat is gedaan. Het is niet zo dat de hele organisatie synoniem is geworden aan vunzigheid. Zoals bij the voice. Dit is een 'element'.

Het is nu aan Edwin om een nieuwe TD te vinden en aan Ten Hag om de spelersgroep te beschermen. Daar is genoeg professionaliteit voor.
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 18:09:51 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203557385
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is niet zo dat de hele organisatie synoniem is geworden aan vunzigheid. Zoals bij the voice. Dit is een 'element'.
Dat is nog maar zeer de vraag. Het NRC is blijkbaar al wat langer met een onderzoek bezig over de cultuur binnen Ajax.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203557405
DM ontvangen. Hopelijk geen dickpic van God. IK ga NU KIJKEN. @KingRoland
pi_203557440
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is exact wat ik de hele tijd probeer te zeggen maar zogenaamd niet wordt begrepen.

:{
Je komt in elk topic over grensoverschrijdend gedrag een zogenaamd algemeen verhaaltje ophangen waar mannen het slachtoffer zijn.

Je ziet aan alles dat je islamitisch geschoold bent als het om vrouwen gaat. En het is niet mooi. Ga nu maar weg met je maagdelijkheidscultus en je ideeën dat iedereen die hier niet aan voldoet een hoer is.
  maandag 7 februari 2022 @ 18:15:33 #287
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203557452
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Spreek dan ook niet af in een stripclub voor een drankje :{w
dit is nog voor dat je jezelf heb voorgesteld
Dus ik zit dan nog thuis .. maar dit soort vrouwen is bij mij al een no go
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203557461
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit gehoord van dit soort zaken. Wel valuse aangiftes van verkrachting, maar dat was vrijwel altijd uit rancune. Maar heb echt nog nooit gehoord dat een gesprek aangaan of iets te drinken aanbieden werd ervaren door de vrouw als aanranding, hooguit als opdringerig zijn. Serieus, nog nooit.
Aanranding noemt ze het niet, maar dit vind ik toch wel tamelijk bizar:
https://www.gelderlander.(...)tiel-zijn~a4eeb0fff/
  maandag 7 februari 2022 @ 18:16:56 #289
410477 Fietsertje70
pi_203557474
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Bepaal ik zelf wel.
Lekker rijtje dan waar je thuishoort....

Jeroen R.
Marc O.
Neef_W.
pi_203557499
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:16 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit is idd tamelijk bizar:
quote:
‘Jij bent ook mooi’, zei hij, en ik glimlachte, want ik kreeg een compliment en daar hoor je om te glimlachen, Lisan. Hij kwam dichterbij. ‘Zullen we een keer samen de honden uitlaten? Je bent echt mooi.’
Wie in godesnaam zegt dit zomaar tegen een onbekende vrouw op straat? :')
pi_203557509
quote:

[..]

Ga je in dit topic nu ook pagina's lang herhalen dat het aan de perceptie van de vrouw ligt en dat je als man daaraan overgeleverd bent?

Of ben je nu inmiddels vaak genoeg aangesproken op het gegeven dat als jij je gewoon normaal gedraagt, geen enkele vrouw jou als verkrachter of aanrander ziet als je gewoon probeert wat te flirten.

Want nogmaals, als jouw dates (of je verwachting van dates) steeds eindigen met een belletje naar de politie of nachtje cel dan ligt het toch echt aan jouw gedrag en communicatie en niet aan de perceptie van de vrouw.
pi_203557517
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Behalve dat woest aantrekkelijke, dat is er wel af. Maar dat zeg ik toch ook nergens dat dat niet meer zo is? Ik bedoel jammer dat het met zijn werk zo ineens moet aflopen.
Komt wel goed met hem. Geschat vermogen 50 miljoen.

Geen de Mol money, maar toch leuk zakcentje.
  maandag 7 februari 2022 @ 18:21:50 #293
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203557537
Kon hij niet heel recent nog naar Madrid/Barcelona, maar koos hij voor een verlenging bij 020?

Ik denk dat hij welkom is daar.
pi_203557539
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit is idd tamelijk bizar:
[..]
Wie in godesnaam zegt dit zomaar tegen een onbekende vrouw op straat? :')
Twee mogelijkheden:

1: Ze is in werkelijk een creep tegen gekomen. 2: Ze liegt voor aandacht. Aangezien je vrouwen altijd moet geloven, is het het eerste.
pi_203557564
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:16 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik vind dit dus oprecht lastig. Zelf ben ik als man nu wel 'voorzichtiger'. Ik ben sowieso niet zo'n flirt, maar ik pas ook wel op dat ik in appverkeer bijvoorbeeld een beetje zakelijk blijf of verduidelijk als iets dubbel opgevat kan worden.

Dit meisje wordt mooi genoemd, een vriendin van mij vertelde dat haar nummer weleens is gevraagd op het station. Spontaan, en ze heeft beleefd afgewezen. Wat is het verschil?
't Echte en 't ware!
pi_203557585
quote:

[..]
Zegt ie dat in onderstaande postjes?

quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Blijft bijzonder om te zien. Intelligente succesvolle mannen die het moeten hebben van de ratio, maar juist die ratio laten varen als het om vrouwen gaat. De man is toch zwak. Ik ben er trouwens van overtuigd dat een man het in 95% van de gevallen verliest als de situatie daar is. Daarom, vermijdt die situatie!

quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk dat als een man, hoe rationeel ook, in een verleidelijke situatie komt en de vrouw haar powers in zet. Dan zijn er maar weinigen die dat kunnen weerstaan. Dus de beste oplossing is niet in die situatie komen.

Het is zelfs zo oneerlijk dat als de man, toevallig in een hogere positie, wordt verleidt door een ondergeschikte, hij alsnog fout zit. Terwijl biologie....

quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is oneerlijk omdat de acties zijn ingezet door de vrouw en de man enkel toehapt.

Moderator maandag 7 februari 2022 @ 18:27:35 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_203557611
Hoe moet of mag een man in vredesnaam nog flirten? Nog ff en we zijn allemaal robots met een mondkapje op. Flirten is toch de normaalste en fijnste manier om iemand het hof te maken?
Ik bedoel eigenlijk dat flirten toch van alle tijden is? Hoe moeten we volgens de blijkbaar nieuwe regels nog iemand leren kennen als werkelijk elk woord op een goudschaaltje gewogen wordt?
pi_203557638
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe moet of mag een man in vredesnaam nog flirten? Nog ff en we zijn allemaal robots met een mondkapje op. Flirten is toch de normaalste en fijnste manier om iemand het hof te maken?
Ik las dat hij oa dickpics heeft rond zitten sturen. Dat is best wel een verregaande manier van flirten denk je niet? :P
  maandag 7 februari 2022 @ 18:29:52 #299
13462 BansheeBoy
pi_203557640
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:20 schreef FYazz het volgende:
Of ben je nu inmiddels vaak genoeg aangesproken op het gegeven dat als jij je gewoon normaal gedraagt, geen enkele vrouw jou als verkrachter of aanrander ziet als je gewoon probeert wat te flirten.
Ach, je schetst een zwart-wit verhaal. Ik hou me er verre van. In dat hele spectrum heb je behoorlijk wat grijstinten. Ik heb het niet eens over mezelf. Het valt juist te prijzen dat ik desondanks probeer een objectief en eerlijk verhaal te schetsen. Wat de man onschuldig kan vinden kan de vrouw een enorm probleem vinden. Het is dus een perceptieverhaal. Ik heb het niet voer de extreme situaties. Want die snapt iedereen.

Jason.

pi_203557652
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Want dickpics sturen is de normale en fijne manier om iemand het hof te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')