SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zeg ik meh m&m'squote:
Nee, naar kantoorquote:
oh leukquote:Op zondag 6 februari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, naar kantoorCollega vroeg of ik zin had om daar af te spreken voor ons kennismakingsgesprek.
quote:
Jaquote:
Matigequote:
Wat voor soort muziek??quote:Op zondag 6 februari 2022 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Bovenbuuf kiest wel een interessante avond voor een feestje met luide muziek
Weet je zeker dat het muziek is en niet een grote man die bij je buurvrouw over de vloer is?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies; ik hoor heel vaag boenk boenk.
Toch wel een grote partypack zak he. Anders ben je ziek...quote:
Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het muziek is en niet een grote man die bij je buurvrouw over de vloer is?
Gisteren gewerkt. Dus morgen automagisch vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ga langs en meefeestenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Bovenbuuf kiest wel een interessante avond voor een feestje met luide muziek
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch wel een grote partypack zak he. Anders ben je ziek...
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu lekker herrie luisteren op SpotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
`1 keer in een stadion gehoord en dat was genot..quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
`1 keer in een stadion gehoord en dat was genot..![]()
![]()
Alleen de tekstquote:Op zondag 6 februari 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of is dat anders dan het Russische??![]()
Is ze 16 ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te jong en in een andere league
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fok is echt deaud.. 5 jaar geleden was er al 100 keer gepost:
Pics van je buurvrouw...
nee johquote:Op zondag 6 februari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee27/28 gok ik. Maar dat vind ik te jong.
Morgen smurfen?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo ff kijken hoe het in de slaapkamer is
mja zit er nogquote:Op zondag 6 februari 2022 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe is met je bult in je been, Ballie??![]()
mja zal wel lange dag worden vrees ikquote:Op zondag 6 februari 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal mee.
Waaien je bovenburen wegquote:Op zondag 6 februari 2022 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zorgen dat je bovenburen hebt...
Het weekend is nabij. Je kan het ballie!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zal wel lange dag worden vrees ik
hmm nieuw kleurtjequote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het weekend is nabij. Je kan het ballie! [ afbeelding ]
Bah.quote:
ja al is de kans erg groot dat het zon vetbultje is natuurlijk maar hij is ook gewoon pijnlijkquote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bah.
Ik weet natuurlijk als geen ander wat het is om met bulten rond te lopen, maar ik weet iig wat het is en dat ik er niks aan kan doen..
Bij jou is dit natuurlijk momenteel erg vervelend...
Bultje wordt niet groter, toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al is de kans erg groot dat het zon vetbultje is natuurlijk maar hij is ook gewoon pijnlijk
ja weet ik niet zo goed, denk wel groter als de eerste keer dat ik em ontdektequote:Op zondag 6 februari 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bultje wordt niet groter, toch?
Hmm. Nou ja, zegt nog niks. En woensdag is de echo?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet zo goed, denk wel groter als de eerste keer dat ik em ontdekte
jepsquote:Op zondag 6 februari 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, zegt nog niks. En woensdag is de echo?
Haal de heggenschaar maar tevoorschijnquote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
niet vergeten mijn been te scheren :p
Ik denk niet dat ze er iets om geven of je wel of niet je been hebt geschoren.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
Hoop je op een knappe arts?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop je op een knappe arts?
"U mag mijn andere bultjes ook onderzoeken hoor."
Ja maar geloof mij dat een arts daar echt niks om geeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vind beenharen altijd onsmakelijk
zeg toch ook niet dta ik mij daar druk om maakquote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar geloof mij dat een arts daar echt niks om geeft.
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dta ik mij daar druk om maak
Nee natuurlijk niet. En als het geschoren moet worden rammen ze er even een wegwerp scheermes overheenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar geloof mij dat een arts daar echt niks om geeft.
Voel je niks vanquote:Op zondag 6 februari 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Vrijdag naar het ziekenhuis.Als ze maar niet gaan zeggen we gaan in je oksel(s) snijden.
Artsen staan sowieso niet zo snel ergens van te kijken. Sinds ik dat weet heb ik ook weinig schaamte nog eigenlijk. Als ik de deur uitloop zijn ze het toch al vergeten dat mijn oksels niet waren geschoren of wat dan ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. En als het geschoren moet worden rammen ze er even een wegwerp scheermes overheen
ga je dan voor dat knobbeltje of wat?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me best naar maar we gaan het zien.
Ze verdoven voordat ze gaan snijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me best naar maar we gaan het zien.
Die zijn het allemaal wel gewend. En een beetje haar maakt ze echt niks uitquote:Op zondag 6 februari 2022 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Artsen staan sowieso niet zo snel ergens van te kijken. Sinds ik dat weet heb ik ook weinig schaamte nog eigenlijk. Als ik de deur uitloop zijn ze het toch al vergeten dat mijn oksels niet waren geschoren of wat dan ook.
Nee terugkerende ontstekingen onder mijn oksels of naja één oksel is echt een terugkerend probleem. Heb er aanleg voor en normaal werkt een antibioticakuur perfect maar dit komt en gaat al een jaar op zelfde plek.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je dan voor dat knobbeltje of wat?
slaap lekker budaquote:Op zondag 6 februari 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog geen kattenplaatje gezien, maar ga zo wel slapen. Om half zeven gaat de wekker weer
oh meh vervelendquote:Op zondag 6 februari 2022 22:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee terugkerende ontstekingen onder mijn oksels of naja één oksel is echt een terugkerend probleem. Heb er aanleg voor en normaal werkt een antibioticakuur perfect maar dit komt en gaat al een jaar op zelfde plek.Huisarts kan er niks meer mee.
Hier om 5:15quote:Op zondag 6 februari 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog geen kattenplaatje gezien, maar ga zo wel slapen. Om half zeven gaat de wekker weer
Ja heb ook nog nooit gehad dat zo erg was.quote:
Eentje maar?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
Een derde tiet!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Ama het volgende:
Ach ik heb al paar jaar een keihard bultje onder mijn tiet wat steeds groter wordt, is inmiddels een soort knikker. Is ook niks ergs zegt de huisarts.
Moet ik het zelf betalen nou en zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Kan het niet sowieso weg. Ook als het goedaardig is?
Alles heeft een einde en een worst wel tweequote:Op zondag 6 februari 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
Aan alles komt een einde ook aan het weekend.
Wooowquote:Op zondag 6 februari 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles heeft een einde en een worst wel twee
Whoa.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom moet je ook meerdere worsten kopen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelden zoveel bullshit gelezen.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Mini zwarte gaten maken.
Zou Kwiwi hier meer van weten?
https://blogs.timesofisra(...)ing-portals-of-hell/
Ja, maar dit is een blogpost, geschreven door iemand die kennelijk geen kaas heeft gegeten van het onderwerp en allerlei onzin bij elkaar heeft gezocht.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The times of Israël is een zeer gerenommeerd blad
Gohquote:Op zondag 6 februari 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een blogpost, geschreven door iemand die kennelijk geen kaas heeft gegeten van het onderwerp en allerlei onzin bij elkaar heeft gezocht.
Waarschijnlijk gaat dit artikel nu hard rond op de Feestboek van wappies, Trumpianen en andere gestoorden.quote:
Ja als je dat gen hebt dat je het minst waarschijnlijke sneller voor waarheid aanneemt dan het meest logische.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dit artikel nu hard rond op de Feestboek van wappies, Trumpianen en andere gestoorden.
En zelf denken ze dat ze kritisch zijn en zelf onderzoek doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je dat gen hebt dat je het minst waarschijnlijke sneller voor waarheid aanneemt dan het meest logische.
Laagopgeleid en toch een www aansluiting is gewoon niet echt een fantastische combinatie.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
En zelf denken ze dat ze kritisch zijn en zelf onderzoek doen.
Je hebt Angels and Demons zeker niet gezien?quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je dat gen hebt dat je het minst waarschijnlijke sneller voor waarheid aanneemt dan het meest logische.
Hoezo? De gemiddelde laag opgeleide van nu heeft meer kennis dan laagopgeleiden 40 jaar geleden.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laagopgeleid en toch een www aansluiting is gewoon niet echt een fantastische combinatie.
Nah, vroeger geloofden mensen ook de meest onmogelijke onzin. Het gaat alleen wat sneller rond nu.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laagopgeleid en toch een www aansluiting is gewoon niet echt een fantastische combinatie.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt Angels and Demons zeker niet gezien?
Ze besmetten elkaar razendsnel, vroeger moest de dorpsgek eerst naar het andere dorp zien te geraken.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? De gemiddelde laag opgeleide van nu heeft meer kennis dan laagopgeleiden 40 jaar geleden.
Dat ze domme verbanden leggen zal nooit veranderen.
Ik weet niet eens zeker of dat eerste zo is. Ik heb niet het idee dat het onderwijs veel beter is geworden. Wat wel zeker is, is dat het leven een stuk ingewikkelder is geworden, dus ik denk dat veel laagopgeleiden het best zwaar hebben.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? De gemiddelde laag opgeleide van nu heeft meer kennis dan laagopgeleiden 40 jaar geleden.
Dat ze domme verbanden leggen zal nooit veranderen.
Ik keek een tijdje geleden een paar minuten naar The Masked Singer. Wat een treurigheid.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger in de begindagen van Neerlands Hoop in Bange Dagen werd het medium televisie ook jubelend onthaald als de manier om de samenleving naar een hoger plan te tillen, gouden tijden zouden aanbreken voor het menselijk ras, geloof niet dan mensen slimmer zijn geworden door TV, de kennis ligt dan wel voor het grijpen maar mensen kijken toch iets te graag naar RTL Shownieuws of halfjes in talentenjachten.
Het leven is ingewikkelder geworden.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of dat eerste zo is. Ik heb niet het idee dat het onderwijs veel beter is geworden. Wat wel zeker is, is dat het leven een stuk ingewikkelder is geworden, dus ik denk dat veel laagopgeleiden het best zwaar hebben.
Dat zeg je toch niet zomaarquote:
Meestal zegt hij dat soort dingen tegen @Wereldgozerquote:
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 7 februari 2022 06:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal zegt hij dat soort dingen tegen @:wereldgozer
Dat zeg je ook elke keer tegen @Anneloos als ze los gaat op jequote:
Daar weet jij helemaal niks vanquote:Op maandag 7 februari 2022 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg je ook elke keer tegen @:anneloos als ze los gaat op je
Dat krijg je nu de horeca weer open isquote:Op maandag 7 februari 2022 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit in een trein die een tikje naar kots ruikt
Dicht met die zooiquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg je nu de horeca weer open is
Liggen er geen plakkerige brokjes op?quote:
De geile kabouter loopt tegen de lamp maar dit is toch al jaren bekend eigenlijk, dan ken ik er nog wel een waarvan niemand het verwacht maar die inmiddels overleden is.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuk truitje.
https://www.nu.nl/voetbal(...)hrijdend-gedrag.html
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit in een trein die een tikje naar kots ruikt
Niet op mijn stoel. Sinds een vervelende ervaring in Boedapest check ik mijn zetel op nattighedenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liggen er geen plakkerige brokjes op?
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet op mijn stoel. Sinds een vervelende ervaring in Boedapest check ik mijn zetel op nattigheden
Ik ben met mijn witte Italiaanse flapperbroek wel eens in koffie gaan zitten.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet op mijn stoel. Sinds een vervelende ervaring in Boedapest check ik mijn zetel op nattigheden
Daarom zou ik nooit witte kleding dragen. Binnen 5 minuten vlekkenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben met mijn witte Italiaanse flapperbroek wel eens in koffie gaan zitten.
Cruijf?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De geile kabouter loopt tegen de lamp maar dit is toch al jaren bekend eigenlijk, dan ken ik er nog wel een waarvan niemand het verwacht maar die inmiddels overleden is.
Ja daarom dragen Italianen hem ook "kek es hoe schoon ik ben, wippen?"quote:Op maandag 7 februari 2022 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit witte kleding dragen. Binnen 5 minuten vlekken
Beheurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had een hyperactieve oranje soldaat?
nee eerst een liter theequote:Op maandag 7 februari 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel hagelslag en cola erin dan stopt het grote gapen.
handdoekje neerleggen?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo eens kijken hoe ik een vergaderhokkie claim op kantoor
3 minutrn minder leven, kutzooiquote:Op maandag 7 februari 2022 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, ZON3:38 extra leven vandaag
![]()
[ afbeelding ]
je krijgt maar op 1 dag van de week fooi? gierige klantenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
als het goed is krijgen we vandaag fooi
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt maar op 1 dag van de week fooi? gierige klanten
Sushi incoming!quote:Op maandag 7 februari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee geloof dat de persoon die het moet verdelen dat vandaag gaat doen.
Owquote:Op maandag 7 februari 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee mag ik nog maar 1 keer per maand :p
Daarom altijd een doosje met oude hardware bewaren, kun je zelf wat rommelen en uitsluiten.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het issue met de cardreader is opgelost. Heb dat vieze plakkerige ding van 8 jaar oud uit de prullenbak gevist en die deed het gewoon. De verse brandnieuwe die ik bij deze gelegenheid in gebruik wenste te nemen, bleek DOAmofo's.
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom altijd een doosje met oude hardware bewaren, kun je zelf wat rommelen en uitsluiten.
Dat denk jijquote:Op maandag 7 februari 2022 07:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van
Ja maar van deze reader had ik er dus ooit 2 gekocht, eentje in de verpakking laten zitten en nu zit ik dus met een nieuwe PC en een stokoude reader die vies en plakkerig is.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom altijd een doosje met oude hardware bewaren, kun je zelf wat rommelen en uitsluiten.
Oeh ja, dan moet je een nieuwe aanschaffen.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar van deze reader had ik er dus ooit 2 gekocht, eentje in de verpakking laten zitten en nu zit ik dus met een nieuwe PC en een stokoude reader die vies en plakkerig is.
Dat kan 8k ookquote:Op maandag 7 februari 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie deze al een keer gezien?
[ afbeelding ]
Lijkt ook wel of dat beestje een ingebouwd dekentje heeft, this must be your spirit animal.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie deze al een keer gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt ook wel of dat beestje een ingebouwd dekentje heeft, this must be your spirit animal.
Nou ja niet per se misschien, maar voor dat tientje wil ik goedverdoeme nieuw spul ookquote:Op maandag 7 februari 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja, dan moet je een nieuwe aanschaffen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Het is zo'n beestje dat je als schaduwdoek over je balkon kunt spannen.
Naja, prettig dat het niet aan je PC ligt, maar een beetje jammer is 't wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar van deze reader had ik er dus ooit 2 gekocht, eentje in de verpakking laten zitten en nu zit ik dus met een nieuwe PC en een stokoude reader die vies en plakkerig is.
Tarpbeest.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Die SSD M.2 schijfjes zijn zo vaag, daar moet ik echt nog aan wennen maar wat zijn die rakkertjes bloedsnel zeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet per se misschien, maar voor dat tientje wil ik goedverdoeme nieuw spul ook
De hele dag van die angst- en pijnpiepjes terwijl hij langzaam wegteert in de brandende zon.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele dag van die angst- en pijnpiepjes terwijl hij langzaam wegteert in de brandende zon.
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele dag van die angst- en pijnpiepjes terwijl hij langzaam wegteert in de brandende zon.
3 euro is wel een koopjequote:
Ambtenaar gespotquote:Op maandag 7 februari 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
rustige ochtend. fijn schaatsen kijken op het werk
jajaquote:Op maandag 7 februari 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Niet van 'oh vet, Hitler!' maar meer dat het een onwijs goed boek schijnt te zijn.
Dan maak je maar zinquote:
Heb jij ook een doos met allemaal stekkers en draadjes die je nooit gebruikt?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een enorme doos.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij ook een doos met allemaal stekkers en draadjes die je nooit gebruikt?
Iedereen toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij ook een doos met allemaal stekkers en draadjes die je nooit gebruikt?
Had ik gezienquote:
Komt omdat mensen het anders niet snappenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega die hier de IT doet praat best hard
Zuid Oost Nederland?quote:
Nee, Noord-Holland-Noord.quote:
Ja, best wel.quote:
Midden van het land ookquote:
De rest van de week wordt weer kutquote:Op maandag 7 februari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Maar ook wel na dat zeikweer van gisteren
Ja, dat.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Maar ook wel na dat zeikweer van gisteren
Dan is deel 2 beterquote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef Karzai het volgende:
Blijkbaar 2 delen van deze beschrijft alleen zijn vooroorlogse pwriode
Toen ik naar buiten ging voor de booster was het wel redelijk droog, dat viel dan weer mee.quote:
Vooral woensdag en donderdag zo te zien, volgende week ziet er natter uit.quote:
Het einde is wel al gespoilerdquote:Op maandag 7 februari 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets spannender. Geen cliffhanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |