SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zeg ik meh m&m'squote:
Nee, naar kantoorquote:
oh leukquote:Op zondag 6 februari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, naar kantoorCollega vroeg of ik zin had om daar af te spreken voor ons kennismakingsgesprek.
quote:
Jaquote:
Matigequote:
Wat voor soort muziek??quote:Op zondag 6 februari 2022 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Bovenbuuf kiest wel een interessante avond voor een feestje met luide muziek
Weet je zeker dat het muziek is en niet een grote man die bij je buurvrouw over de vloer is?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies; ik hoor heel vaag boenk boenk.
Toch wel een grote partypack zak he. Anders ben je ziek...quote:
Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het muziek is en niet een grote man die bij je buurvrouw over de vloer is?
Gisteren gewerkt. Dus morgen automagisch vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ga langs en meefeestenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Bovenbuuf kiest wel een interessante avond voor een feestje met luide muziek
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch wel een grote partypack zak he. Anders ben je ziek...
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu lekker herrie luisteren op SpotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
`1 keer in een stadion gehoord en dat was genot..quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
`1 keer in een stadion gehoord en dat was genot..![]()
![]()
Alleen de tekstquote:Op zondag 6 februari 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of is dat anders dan het Russische??![]()
Is ze 16 ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te jong en in een andere league
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fok is echt deaud.. 5 jaar geleden was er al 100 keer gepost:
Pics van je buurvrouw...
nee johquote:Op zondag 6 februari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee27/28 gok ik. Maar dat vind ik te jong.
Morgen smurfen?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo ff kijken hoe het in de slaapkamer is
mja zit er nogquote:Op zondag 6 februari 2022 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe is met je bult in je been, Ballie??![]()
mja zal wel lange dag worden vrees ikquote:Op zondag 6 februari 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal mee.
Waaien je bovenburen wegquote:Op zondag 6 februari 2022 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zorgen dat je bovenburen hebt...
Het weekend is nabij. Je kan het ballie!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zal wel lange dag worden vrees ik
hmm nieuw kleurtjequote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het weekend is nabij. Je kan het ballie! [ afbeelding ]
Bah.quote:
ja al is de kans erg groot dat het zon vetbultje is natuurlijk maar hij is ook gewoon pijnlijkquote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bah.
Ik weet natuurlijk als geen ander wat het is om met bulten rond te lopen, maar ik weet iig wat het is en dat ik er niks aan kan doen..
Bij jou is dit natuurlijk momenteel erg vervelend...
Bultje wordt niet groter, toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al is de kans erg groot dat het zon vetbultje is natuurlijk maar hij is ook gewoon pijnlijk
ja weet ik niet zo goed, denk wel groter als de eerste keer dat ik em ontdektequote:Op zondag 6 februari 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bultje wordt niet groter, toch?
Hmm. Nou ja, zegt nog niks. En woensdag is de echo?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet zo goed, denk wel groter als de eerste keer dat ik em ontdekte
jepsquote:Op zondag 6 februari 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, zegt nog niks. En woensdag is de echo?
Haal de heggenschaar maar tevoorschijnquote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
niet vergeten mijn been te scheren :p
Ik denk niet dat ze er iets om geven of je wel of niet je been hebt geschoren.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
Hoop je op een knappe arts?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop je op een knappe arts?
"U mag mijn andere bultjes ook onderzoeken hoor."
Ja maar geloof mij dat een arts daar echt niks om geeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vind beenharen altijd onsmakelijk
zeg toch ook niet dta ik mij daar druk om maakquote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar geloof mij dat een arts daar echt niks om geeft.
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dta ik mij daar druk om maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |