wauwquote:Op zondag 6 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bijna de hele dag door. Maar toch 17,4 km gemaakt
Ander soort bui!quote:
ja joh zeg dat danquote:Op zondag 6 februari 2022 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ander soort bui!
Maar idd, het heeft hier ook een hele tijd geregend. Nu vast ook wel, maar de gordijnen zijn inmiddels dicht.
Glaasje whiskey?quote:
Zou ik idd wel ff kunnen gebruiken.quote:
drank lost niks opquote:Op zondag 6 februari 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik idd wel ff kunnen gebruiken.
Aan de andere kant: morgen weer vroeg op, quarantaine is voorbij, er moet weer gekoterslingerd worden.
Maar 1 glaasje kan natuurlijk geen kwaad.
Soms moet je ook gewoonweg even aan jezelf denken.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true.
Ach misschien straks eentje voor het slapen gaan.
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true.
Ach misschien straks eentje voor het slapen gaan.
Vet nummerquote:
Ach ik neem elke avond wel 2 glaasjes.quote:
Bedoelde het ook maar als een grapjequote:Op zondag 6 februari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik neem elke avond wel 2 glaasjes.Sinds corona een tijdje geen behoefte meer aan gehad. Afgelopen 2 dagen wel weer wat rode wijntjes gedronken, maar that's it.
knalworstjequote:
Ja druk bezig met andere dingenquote:
Ja best wel hè?quote:
ik ben niet zo'n rammerquote:Op zondag 6 februari 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je toch lekker op pannen en potten slaan
Ik was even bezig om schepen naar Poseidon te sturen, wat mensen te vermoorden, nog wat dingen zoeken voor Atlantis en zit nu een cuphead stream te kijken terwijl ik in een voicechat zit te ouwehoerenquote:
aah je zit op Omeglequote:Op zondag 6 februari 2022 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was even bezig om schepen naar Poseidon te sturen, wat mensen te vermoorden, nog wat dingen zoeken voor Atlantis en zit nu een cuphead stream te kijken terwijl ik in een voicechat zit te ouwehoeren
Maanlichtje in duistere nachtenquote:
Dat hebt u goed gezien, maar ik heb er wel een aantal jaar gewerktquote:
Nu ben ik benieuwd naar welke stream je zit te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was even bezig om schepen naar Poseidon te sturen, wat mensen te vermoorden, nog wat dingen zoeken voor Atlantis en zit nu een cuphead stream te kijken terwijl ik in een voicechat zit te ouwehoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |