Ik herinner mij vooral Sapporo 1972 met 3x goud voor Ard Schenk.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef Toby56 het volgende:
Nou ja, die eerste post is achterhaald.
Aangezien alle bejaarden hier zich nog Sarajevo 1984 kunnen herinneren, en de zware teleurstellingen van Hein Vergeer, Leo Visser, Gerard Kemkers en weetikveelwienogmeer: 'we' staan op 1x goud en 1x zilver, en dat is lang niet slecht op het internationale podium dat schaatsen tegenwoordig is.
Het kan niet altijd Kerstmis zijn.
Het kan niet altijd Sochi zijn.
Wat had hij anders moeten doen?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Orie toch wat frustraties, vindt dat Roest niet helemaal gedaan had wat ze hadden afgesproken.
Pics?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou @:Koffieplanter vinden van de haarlijn van Orie?
Hij wilde het niet zeggen, vond het wel goed geïnterviewd van Bert om dit er al uit te krijgen. Maar het zal wel zijn het iets anders indelen van de race.quote:
quote:
Misschien wat te snel gestart in de eerste ronde? Anders kan ik het mij niet voorstellen wat hij echt beter had kunnen doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij wilde het niet zeggen, vond het wel goed geïnterviewd van Bert om dit er al uit te krijgen. Maar het zal wel zijn het iets anders indelen van de race.
Had ie 20 jaar geleden al last van. (laatste drie seconden)quote:Op zondag 6 februari 2022 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou @:Koffieplanter vinden van de haarlijn van Orie?
Ja. En dat menigeen zich afvroeg: wie is die corpsbal naast onze Bob?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had ie 20 jaar geleden al last van. (laatste drie seconden)
Nouja met dat schema van Roest weet je dat het sneller had gekund met een betere indeling. De vraag is alleen of je dat op dat moment al wist of kon weten. Als hij die laatste twee rondes vlak houdt zit hij in de 6:07, dat leek me geen verkeerd schema om van uit te gaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wat te snel gestart in de eerste ronde? Anders kan ik het mij niet voorstellen wat hij echt beter had kunnen doen.
Ik vraag het me af. De vraag is of hij dan op het eind goedmaakt wat hij aan het begin laat liggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja met dat schema van Roest weet je dat het sneller had gekund met een betere indeling. De vraag is alleen of je dat op dat moment al wist of kon weten. Als hij die laatste twee rondes vlak houdt zit hij in de 6:07, dat leek me geen verkeerd schema om van uit te gaan.
Dus ja, ben benieuwd waar Orie op doelde. Ik had verwacht dat hij zou zeggen: achteraf gezien had je iets gas terug moeten nemen om meer over te houden, maar dat kon je op dat moment niet weten. Maar hij zei echt: we hadden net wat andere afspraken gemaakt, maar dat was tussen hem en Roest.
Roest rijdt bijna altijd een oplopend schema, als hij 29.2/29.3 rondjes had gereden dan had hij het waarschijnlijk ook niet gered.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja met dat schema van Roest weet je dat het sneller had gekund met een betere indeling. De vraag is alleen of je dat op dat moment al wist of kon weten. Als hij die laatste twee rondes vlak houdt zit hij in de 6:07, dat leek me geen verkeerd schema om van uit te gaan.
Dus ja, ben benieuwd waar Orie op doelde. Ik had verwacht dat hij zou zeggen: achteraf gezien had je iets gas terug moeten nemen om meer over te houden, maar dat kon je op dat moment niet weten. Maar hij zei echt: we hadden net wat andere afspraken gemaakt, maar dat was tussen hem en Roest.
Er zit sowieso een risico aan dat "afspraken maken". Je kunt er tijdens een race ook te piekerig van worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De vraag is of hij dan op het eind goedmaakt wat hij aan het begin laat liggen.
En of Nils er dan alsnog niet onderdoor gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |