SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Is toch niet erg? Of vind je het vervelend om een TT te verzinnen?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
kut klote cos...post ik iets na uren heb ik meteen de laatste post
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
kut klote cos...post ik iets na uren heb ik meteen de laatste post
Ik ontwijk laatste post liever.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef tiki het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Of vind je het vervelend om een TT te verzinnen?
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat Leroy een reprimande krijgt.
Dit is grensoverschrijdend gedrag.
Hij zat erna zichzelf ook nog even op te vrijen. Dit kan echt niet.
Ja ik zag op Twer filmpje dat hij met zn handen in zn broek zat aan zn anaconda en omhoog keek naar de douche.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat snap ik helemaal, want dat heb ik zelf ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ontwijk laatste post liever.
Maar als ik het dan ineens ben voel ik me onder druk staan.
ja hij ging meteen erna met zn hand in zn broekquote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
In het vorige topic, vrij onderaan. staat een twitterfilmpje.quote:
Hij keek over de douchemuur en zei dat hij Nouche haar tepels zag.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:08 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja ik zag op Twer filmpje dat hij met zn handen in zn broek zat aan zn anaconda en omhoog keek naar de douche.![]()
vuile viezerik.
Hij loopt weer rond en zal dus geen reprimande hebben gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vanaf dag één.....zogenaamd een gesprekje beginnen bij de douches terwijl hij daar niks te zoeken had.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij keek over de douchemuur en zei dat hij Nouche haar tepels zag.
Daarna het bovenstaande.
Smeerlap hangt altijd in die badkamer als de meiden douchen.
Dan mag Nous ookquote:Op zondag 6 februari 2022 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Na deze actie wat mij betreft directe exit Leroy.
Hij doet mij aan mijn oude gymleraar van de Middelbare school denken......quote:Op zondag 6 februari 2022 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij keek over de douchemuur en zei dat hij Nouche haar tepels zag.
Daarna het bovenstaande.
Smeerlap hangt altijd in die badkamer als de meiden douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik roep al vanaf het begin dat het een gladjakker is. Voelde het meteen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:13 schreef cheanny het volgende:
Leroy![]()
![]()
Verbaast me eigenlijk niets. Krijg al veel langer bad vibes van hem.
Die hoeft van mij niet weg maar mag best aangesproken worden.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
Die hoeft van mij niet weg maar mag best aangesproken worden.
Die mag ook gaan.quote:
Die was nog dronken, maar ze moet wel een waarschuwing krijgen want ook nuchter kan ze het niet laten om aan Salars lijf te zitten.quote:
Inderdaad. Zo één hadden wij ook. Die kwam zogenaamd altijd controleren of we wel onder de douche gingen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:14 schreef tiki het volgende:
[..]
Hij doet mij aan mijn oude gymleraar van de Middelbare school denken......
Nou, dat is bepaald niet toevallig, want de mijne had echt exact dezelfde smoes....quote:Op zondag 6 februari 2022 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo één hadden wij ook. Die kwam zogenaamd altijd controleren of we wel onder de douche gingen.
Ja heb het gezienquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef tiki het volgende:
[..]
Die mag ook gaan.
Wat ze bij Salar deed vond ik ook over de rand.
Zal haar partner er ook zo over denken....het was ook zo vreemd, bijna bewust om pijn te doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef tiki het volgende:
[..]
Die mag ook gaan.
Wat ze bij Salar deed vond ik ook over de rand.
Heeft hij dat gezegd, of is het een aanname omdat hij naar de dbk moest?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:17 schreef r0ydr het volgende:
Lees op twitter dat Leroy al aangesproken is door BB over wat er in de badkamer gebeurde
Dit dus, en de enige die over leroy zou moeten klagen is nouch maar die vindt het blijkbaar niet zo erg.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is minstens net zo erg
Misschien moeten ze het maar lekker bij elkaar doen in goed overleg. Probleem opgelostquote:Op zondag 6 februari 2022 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Dit dus, en de enige die over leroy zou moeten klagen is nouch maar die vindt het blijkbaar niet zo erg.
Ik niet, leroy maakt geen lichamelijk contact.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja heb het gezienKan eigenlijk ook niet inderdaad. Maar zij doet het uit baldadigheid en is zich denk ik niet bewust van dat het echt fout is. Denk dat ze behoorlijk schrikt als ze er op wordt aangesproken.
Heb toch een heel ander gevoel bij Leroy...
Dat vind ik geen excuus eerder een reden om haar geen alcohol te geven..quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was nog dronken, maar ze moet wel een waarschuwing krijgen want ook nuchter kan ze het niet laten om aan Salars lijf te zitten.
Deze week was er ook een fase met iemand van de meisjes die dacht dat de douchekop stuk was. Hij gewoon over dat muurtje naar die douchekop aan het zien... terwijl ze daar helemaal naakt stond (weet niet meer wie het was).quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dronken zijn is geen excuus, maar het feit dat ze sowiesoquote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was nog dronken, maar ze moet wel een waarschuwing krijgen want ook nuchter kan ze het niet laten om aan Salars lijf te zitten.
Hoe had je er over gedacht als een man dit bij een vrouw had gedaan?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja heb het gezienKan eigenlijk ook niet inderdaad. Maar zij doet het uit baldadigheid en is zich denk ik niet bewust van dat het echt fout is. Denk dat ze behoorlijk schrikt als ze er op wordt aangesproken.
Heb toch een heel ander gevoel bij Leroy...
Heb terug gespoeld net hij zegt het in de keuken ben net aangesproken door BB over de badkamer netquote:Op zondag 6 februari 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd, of is het een aanname omdat hij naar de dbk moest?
Nouchine vindt dat boeren en winden laten ook erg leuk. Vieze geur van sokken ook. En tepel trekken e.d.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit dus, en de enige die over leroy zou moeten klagen is nouch maar die vindt het blijkbaar niet zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2022 12:30:55 ]
Ze moest zich even later melden in de dbk.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreselijk he, en ga ik over na een andere stream is Julio aan het zingenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
Grace waant zich in BB Brazilië
Dom kaauuthee gezang
Hij is inderdaad 'gezien', in alle opzichten....quote:Op zondag 6 februari 2022 12:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
3x raden wie volgende week exit maakt
Zorgt Febo wel voor, die wil dit in deze tijd natuurlijk niet hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad 'gezien', in alle opzichten....Nu moet hij alleen geen vrijstelling krijgen.
O nee!!quote:
Deze is echt goor.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef tiki het volgende:
[..]
O nee!!
Ik ben al zo vaak misselijk en nu moet ik helemaal kotsen .....
Zeker fout. Keur het ook zeker niet goed dat gedrag. Ze mag er wat mij betreft ook zeker op worden aangesproken. Denk dat het in dit geval het belangrijkste is wat Salar hiervan vindt. Als zij ook over zijn grens is gegaan dan zeker straffen.. alleen is het wel moeilijk. Je weet nooit of hij dan eerlijk is natuurlijk. Lastig en gevoelig gevalletje dit..quote:Op zondag 6 februari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
Hoe had je er over gedacht als een man dit bij een vrouw had gedaan?
Die zit echt in de verkeerde show.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze is echt goor.
Hij spoort echt niet.
Dit doen met al die camera's
Eerst maar eens genoeg stemmen voor nominatie, zie ook ook niet snel gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zorgt Febo wel voor, die wil dit in deze tijd natuurlijk niet hebben.
Je beschrijft exact het hele probleem.. misschien vind hij het niet leuk maar zegt er niks over omdat er dan gevolgen aan zitten..quote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zeker fout. Keur het ook zeker niet goed dat gedrag. Ze mag er wat mij betreft ook zeker op worden aangesproken. Denk dat het in dit geval het belangrijkste is wat Salar hiervan vindt. Als zij ook over zijn grens is gegaan dan zeker straffen.. alleen is het wel moeilijk. Je weet nooit of hij dan eerlijk is natuurlijk. Lastig en gevoelig gevalletje dit..
Als Febo wil dat hij genoeg stemmen nodig heeft, dan krijgt hij die.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Eerst maar eens genoeg stemmen voor nominatie, zie ook ook niet snel gebeuren
Nee. Was nogal vaag over de reden.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd, of is het een aanname omdat hij naar de dbk moest?
Heb een broertje dood aan dat hele woke gedoe en de cancel cultuur van tegenwoordig, maar in sommige gevallen zoals met dit is het gewoon klaar. Die Leroy is AF.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon allebei weg, of een flinke reprimande welke ook getoond wordt op tv. Zal wel Woke zijn, maar dit soort gedrag is gewoon ontoelaatbaar.
Een openlijke reprimande of weggestuurd worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon allebei weg, of een flinke reprimande welke ook getoond wordt op tv. Zal wel Woke zijn, maar dit soort gedrag is gewoon ontoelaatbaar.
Hij weet het wellicht ook niet meer door zattigheid.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zeker fout. Keur het ook zeker niet goed dat gedrag. Ze mag er wat mij betreft ook zeker op worden aangesproken. Denk dat het in dit geval het belangrijkste is wat Salar hiervan vindt. Als zij ook over zijn grens is gegaan dan zeker straffen.. alleen is het wel moeilijk. Je weet nooit of hij dan eerlijk is natuurlijk. Lastig en gevoelig gevalletje dit..
Het is ook niet gezegd, dat hij is aangesproken.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind ook dat als Leroy is aangesproken dan zullen ze Nouchine ook moeten aanspreken.
Tis Hell week dus kan best. Gooi het maar op tafel!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:32 schreef tiki het volgende:
Een openlijke reprimande of weggestuurd worden.
En dan mogen ze zelf kiezen.
Het zou in deze tijd goed zijn als er eens openlijk een statement gemaakt wordt.
En het kan mij niet schelen als dat misschien moralistisch overkomt.
quote:Leroy vraagt ook een paar keer of Nouchine niet bij hem in bad wil, biedt aan dat ze na hem wel in bad mag en vraagt of ze bij hem wil gluren als ze de douche uitstapt. Lijkt allemaal onschuldig als de rest niet ook gebeurd was!
Denk dat die redactie eerst minimaal een vergaderronde en een telefoontje naar de eindverantwoordelijke nodig heeft voordat er iets gebeurd.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ook niet gezegd, dat hij is aangesproken.
Kort nadat het twitterfilmpje hier gedeeld werd, moest hij naar de dbk.
Kan natuurlijk ook om iets anders zijn geweest.
of Boos op de stoepquote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat die redactie eerst minimaal een vergaderronde en een telefoontje naar de eindverantwoordelijke nodig heeft voordat er iets gebeurd.
Laat hem de beelden maar zien en kijk wat hij er van vindt. Zij zaten trouwens wel erg aan elkaar te plukken/plakken vannacht. Meer als normaal ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:32 schreef Ptr67 het volgende:
Hij weet het wellicht ook niet meer door zattigheid.
Hij wilde ook met haar het toilet in, maar ze weigerde.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Laat hem de beelden maar zien en kijk wat hij er van vindt. Zij zaten trouwens wel erg aan elkaar te plukken/plakken vannacht. Meer als normaal ieder geval.
Volgens mij was dat andersom. Nouch wilde de wc in met Salar en hij weigerde.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wilde ook met haar het toilet in, maar ze weigerde.
Hij denkt ik maak tv.....griezel.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze is echt goor.
Hij spoort echt niet.
Dit doen met al die camera's
Die had zijn hersens nog wel ondanks dat hij tipsy was gisteren.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij was dat andersom. Nouch wilde de wc in met Salar en hij weigerde.
Nee dat was Sala, ze zei nog ik ben niet zo een meisje......quote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet de situatie die ik zag.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee dat was Sala, ze zei nog ik ben niet zo een meisje......
herkenbaar ja!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo één hadden wij ook. Die kwam zogenaamd altijd controleren of we wel onder de douche gingen.
ja hier zie je het wel in maar in dat andere filmpje gebeurt eigenlijk niets enige wat hij daar doet is zijn stijve anders leggen maar daarna zie je zijn arm echt naast zijn lichaam.quote:
Als de juice kanalen dit te weten komen is het hek van de dam.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal deze incidenten wel weer zoals gebruikelijk in TV land onder het tapijt proberen te vegen.
Tegen wie?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:23 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Heb terug gespoeld net hij zegt het in de keuken ben net aangesproken door BB over de badkamer net
Het is horrorweek.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal deze incidenten wel weer zoals gebruikelijk in TV land onder het tapijt proberen te vegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gaat behoorlijk gedeeld worden , dus denk welquote:Op zondag 6 februari 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als de juice kanalen dit te weten komen is het hek van de dam.
De eerste site heeft het al bereikt : https://lovereality.nl/bi(...)erschrijdend-gedrag/quote:Op zondag 6 februari 2022 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
gaat behoorlijk gedeeld worden , dus denk wel
Leroy is een vies mannetjequote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Lees dit ook op Twitter.. enge vent die Leroy
[..]
Zou me niets verbazen viezerik die Leroyquote:Op zondag 6 februari 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
En die kus gister, was ook een bewussie van Leroy..
ja zoeits gaat snel je zou ook op insta bridget kunnen taggenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De eerste site heeft het al bereikt : https://lovereality.nl/bi(...)erschrijdend-gedrag/
Afsnauwen is inderdaad een beetje vergezocht. Is zijn manier van grappig zijn denk ik. (niet grappig overigens ) Wel opvallend dat hij helemaal niets over Vera zegt in zijn afscheidsflimpje op fb.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, het viel wel mee denk ik ....
Dimitri snauwt Vera af - 5 februari 2022.
SPOILER1
https://streamable.com/jg5wiu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Ik ben zwaar voor alleen hoe pakken we dit aan want ik wil dan wel een directe EXIT die we zien op de stream niet op TVquote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef Benny het volgende:
Maar we kunnen Leroy dus ook cancellen... Niet alleen gevoelsmatig, Mar er is nu ook materiaal waar het op gebaseerd kan worden
Top. Ajuuu Leroy. Je bent de zwakste schakel. Tot nooit meer ziens
"Over het randje" is hier heel toepasselijkquote:Op zondag 6 februari 2022 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij doet wel meer dingen die net niet over het randje gaan.
Er gaat niks gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze hem er uithalen (als ze dat doen).
Wachten tot volgende week zaterdag.
Of eerder en hoe dan.
Wss de keus laten om zelf te vertrekken met een smoes.
Nou, weet ik zo net nog niet.quote:
klopt, met die hele john de mol, marco borsato , ali b toestand, die branden geen vingersquote:Op zondag 6 februari 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou, weet ik zo net nog niet.
Als dit viraal als een lopend vuurtje gaat, dan wil RTL zijn handen niet branden denk ik
Als ze hem eruit willen halen moeten ze dat nu doen. Maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze hem er uithalen (als ze dat doen).
Wachten tot volgende week zaterdag.
Of eerder en hoe dan.
Wss de keus laten om zelf te vertrekken met een smoes.
Die ging volgens mij geheel vrijwillig.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Theo moest voor minder het huis verlaten vorig jaar....
Vrijwilliger nadat hij was aangesproken en zo niet te boek wilde staan.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ging volgens mij geheel vrijwillig.
Mwah weet ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ging volgens mij geheel vrijwillig.
Hij vindt het waarschijnlijk nog stoer ook, die domboquote:Op zondag 6 februari 2022 13:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Vrijwilliger nadat hij was aangesproken en zo niet te boek wilde staan.
Leroy doet het voor de fame. Boeien op welke manier hij neergezet wordt
Maar maar huh, ik deed niets, er zat wat chemicaliën in het water, en dat gaf jeuk aan m'n ballen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Vrijwilliger nadat hij was aangesproken en zo niet te boek wilde staan.
Leroy doet het voor de fame. Boeien op welke manier hij neergezet wordt
Dat is anders!quote:Op zondag 6 februari 2022 13:11 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t wel meevallenze is zelf net zo hard bezig te me2-en bij salar
Dit duwde zijn kruis in het gezicht van Els.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Die propte zijn kruis in els haar gezicht, dat ging toch wel een stapje verderquote:Op zondag 6 februari 2022 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Komt allemaal op hetzelfde neer. Overschrijdend gedrag.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die propte zijn kruis in els haar gezicht, dat ging toch wel een stapje verder
Denk het ook. Als ik denk aan de manier waarop hij verteld over dat Russische vriendinnetje.. blehhhquote:Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef juul. het volgende:
Hij vindt het waarschijnlijk nog stoer ook, die dombo
Is John de Mol Homo ? Dan kan je hem niet vervangen die Peter Vdv.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:08 schreef Whuzz het volgende:
Kan ook zijn dat ze gewoon de presentators vervangen.
Peter vervangen door John de Mol,
Geraldine/Bridget door Linda de Mol.
Dan is er niks meer aan de hand
Laat het bloed wel goed doorstromen, dus je blijft wel warmquote:Op zondag 6 februari 2022 12:23 schreef Silves het volgende:
zoals Tobi al zei"gelukkig duurt de week maar tot woensdag.
Vind het niet kunnen, zo makkelijk hoe ze er zich van af maken..
BB staat voor Big Boner?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar maar huh, ik deed niets, er zat wat chemicaliën in het water, en dat gaf jeuk aan m'n ballen.
Watervlooienquote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar maar huh, ik deed niets, er zat wat chemicaliën in het water, en dat gaf jeuk aan m'n ballen.
De befaamde houtsprokkelgame.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
"Zakken, vuur " hoor je ze zeggen als ze de gameroom ingaan
Zonder Leroyquote:Op zondag 6 februari 2022 13:17 schreef cheanny het volgende:
En we zijn zo (over een uur of 2) terug....
Denk dat ze een brandstapen voor Leroy en Nouchine moeten bouwen. Da's ook een manier natuurlijk.quote:
Met Nouchine zat geen enkele seksuele bijbedoeling, ze is nu eenmaal een beetje gek.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat ze een brandstapen voor Leroy en Nouchine moeten bouwen. Da's ook een manier natuurlijk.
Wanneer je dit doortrekt, moet BB dan direct stoppen?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De eerste site heeft het al bereikt : https://lovereality.nl/bi(...)erschrijdend-gedrag/
Terwijl ik hier erg van schrok, in een dronken bui een tik op zijn kont alla....maar dit en tot twee keer toe. En dat bij haar broertje.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is anders!
Waren wel een paar mensen op twitter die dat aankaartten, maar daar gaat niks mee gedaan worden hoor.
Zal nog wel een jaar of 20 duren voor we daar klaar voor zijn. (if ever...)
Levert mooie beelden opquote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat ze een brandstapen voor Leroy en Nouchine moeten bouwen. Da's ook een manier natuurlijk.
Het zou wel een mooi einde zijn. En dan te bedenken dat we 20 jaar geleden nog zouden schrijven: haha, leroy gluurt over het randjequote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer je dit doortrekt, moet BB dan direct stoppen.
Zoals bij The Voice.
Is dat wat moet gebeuren? Is dat wat je wil?
Raar dat geen van de andere mannen dat doen....die kijken bewust weg.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:20 schreef angele650 het volgende:
Leroy was niet met zichzelf aan het spelen, eerder alles goed effe wassen
Heeft wel wat gekeken in de douche ... maar dat kunnen ze als ze gewoon naast elkaar in de douche staan ook wel (behalve de kleinsten, die komen amper boven het muurtje)
Nee dat nooit natuurlijk. Bij TVOH was het van een heel ander kaliber, maar dit soort ongeoorloofd gedrag moet je wel onmiddellijk de kop indrukken.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer je dit doortrekt, moet BB dan direct stoppen.
Zoals bij The Voice.
Dit is net BB ! Friemelen, vozen met anderen, gewoon gaan ! Toch niet "Woke" worden zekers !quote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer je dit doortrekt, moet BB dan direct stoppen?
Zoals bij The Voice?
Jaja.....quote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Nouchine zat geen enkele seksuele bijbedoeling, ze is nu eenmaal een beetje gek.
Welke kus?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
En die kus gister, was ook een bewussie van Leroy..
Bij The Voice zijn er wel heel veel misstanden dus stoppen BB is niet direct nodig, stevig optreden wel. Zelfs al zou RTL beslissen te stoppen met BB, zou ik dat begrijpen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer je dit doortrekt, moet BB dan direct stoppen?
Zoals bij The Voice?
Exact dat is zo'n beetje de sfeer onder de Facebook huisvrouwen... daar wordt het min of meer weggewimpeld als kwajongensstreek en vinden ze dat zolang noush er niet over klaagt er ook niks aan de hand is..quote:Op zondag 6 februari 2022 13:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het zou wel een mooi einde zijn. En dan te bedenken dat we 20 jaar geleden nog zouden schrijven: haha, leroy gluurt over het randje
Zoals het er nu voor ons als cossers uitziet, is stoppen met die BB idd een optie.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij The Voice zijn er wel heel veel misstanden dus stoppen is niet direct nodig, stevig optreden wel. Zelfs al zou RTL beslissen te stoppen met BB, zou ik dat begrijpen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:27 schreef C.A.I het volgende:
Complimentje voor Vera ik vind dat ze zich er kranig doorheen sleept nu Dimitri gelukkig weg is wegens zijn Hork gedrag naar haar toe bij het botte af dus nee blij dat die weg is doet haar zobiezo goed en dat ook de bewoners Vera steeds meer en meer gaan waarderen hopen dat ze deze challenge een keer bovenaan staat of misschien de vrijstelling verdiend
neequote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er nog beeld geweest tussen de SL
Ok, als je "een beetje gek bent" dan is het OK?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Nouchine zat geen enkele seksuele bijbedoeling, ze is nu eenmaal een beetje gek.
Gister gaf ik inderdaad ook aan dat ik het moedig vond dat Vera Dimi confronteerde met haar gevoelens. Ze had er duidelijk moeite mee om het uit te spreken, waar ze tegenaan liep. Maar ze deed het.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:27 schreef C.A.I het volgende:
Complimentje voor Vera ik vind dat ze zich er kranig doorheen sleept nu Dimitri gelukkig weg is wegens zijn Hork gedrag naar haar toe bij het botte af dus nee blij dat die weg is doet haar zobiezo goed en dat ook de bewoners Vera steeds meer en meer gaan waarderen hopen dat ze deze challenge een keer bovenaan staat of misschien de vrijstelling verdiend
Nog, nog nog, of zoiets ?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, als je "een beetje gek bent" dan is het OK?
En natuurlijk zat daar een seksuele bijbedoeling in. Ze liep de hele avond al tegen jan en allemaal op te rijden
Maar zelfs al zat er géén sexuele bijbedoeling in, dan nog hoor je je poten thuis te houden.
Stel dat Leroy dit bij Nouchine had gedaan, hoe had je dan gereageerd
Nooit niet. Hek is van de dam already.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopen zo de discussie rondom Leroy de kop in te drukken.
Als de "hele dag" 5 minuten duurt, wel🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Zakken met aardappels. Die zullen ze wel de hele dag moeten meezeulen ofzo
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Spoiler over dezelfde opdracht in Australië:Alle zakken hebben een label met naam, dus zou zo maar kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Spoiler over dezelfde opdracht in Australië:Dat zou dan tobi wel zijn... soort paralympics..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Met wie ze toen vreemd ging was telkens dezelfde jongen en nu haar vriend had ik eerder begrepenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nouchine, boeit het niet of ze een relatie heeft of niet. Wat ze vertelde aan Julio van de week! Op kamp was er een leuke gast, die had alleen wel verkering, maar dat boeide haar niet ze wilde van bil dus… 2 jaar later had ze ook zelf een vriendje en zag ze die gast weer op het kamp en ging weer van bil. Dus, ik denk nog ff en ze pakt Salar ook waar geen camera’s staan!
"You lose 'em like you gain 'em"quote:Op zondag 6 februari 2022 13:38 schreef IkFok het volgende:
[..]
Met wie ze toen vreemd ging was telkens dezelfde jongen en nu haar vriend had ik eerder begrepen
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Generatie repetitie voor de decemberversie van BB...
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Generatie repetitie voor de decemberversie van BB...
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit lijkt mij ook wel een dingetje ....![]()
Nouchine bespringt Salar - 5 februari 2022.Jup, weer d'r hand in zijn kont steken. Salar heeft al meermaals gezegd dat niet leuk te vinden en zélfs andere bewoners hebben er al opmerkingen over gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Leroy en Nouchine allbei aanspreken. Of er uit flikkeren als je echt een statement wilt maken.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Hand van Noes afhakken en de ogen van Leroy uitsteken ...zal ze lerenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jup, weer d'r hand in zijn kont steken. Salar heeft al meermaals gezegd dat niet leuk te vinden en zélfs andere bewoners hebben er al opmerkingen over gemaakt.
Gewoon Leroy en Nouchine allbei aanspreken. Of er uit flikkeren als je echt een statement wilt maken.
Kunnen we in die categorie dan ook de tong van Grace uittrekken?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hand van Noes afhakken en de ogen van Leroy uitsteken ...zal ze leren![]()
oke ik dacht 20 kilozak ardapellenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit is toch al zo'n 10 kilo, dit is normaal voor bootcamp
Met stip op nr 1, gevolgd door Nouchine op 2.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is leroy nu aan de buurt om te haten?
Ja, hij heeft nu zijn "zak" in zijn handen, bah, dat wil ik niet zienquote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is leroy nu aan de buurt om te haten?
Ik stem voor!!!!quote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kunnen we in die categorie dan ook de tong van Grace uittrekken?
Heb blijkbaar duidelijk dingetjes gemist.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met stip op nr 1, gevolgd door Nouchine op 2.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ik dacht 20 kilozak ardapellen
Zou even terug lezen, is snel duidelijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb blijkbaar duidelijk dingetjes gemist.
Niveau Thomas he..quote:Op zondag 6 februari 2022 13:45 schreef Clasientje het volgende:
Als hun dit volbracht hebben mogen hun natuurlijk de inhoud aardappelen houden. Ik vind die spelletjes allemaal maar te simpel dit noemen ze hel?
Nouchine bespringt Salar - 5 februari 2022.Wat doe jij nou.....zo vaak gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die van noush en Salar springt er zo een muis uitquote:Op zondag 6 februari 2022 13:45 schreef Clasientje het volgende:
Als hun dit volbracht hebben mogen hun natuurlijk de inhoud aardappelen houden. Ik vind die spelletjes allemaal maar te simpel dit noemen ze hel?
Gewicht aan aardappelen is wellicht naar rato van gewicht van de deelnemer.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:46 schreef BB-King het volgende:
Hanne moet zowat haar eigen gewicht in aardappelen meezeulen.
Of wordt zij misschien gematst met een lichte zak?
stream 2 werkt nogquote:Op zondag 6 februari 2022 13:47 schreef Jockari het volgende:
SL, weer iemand zijn kleine teen gebroken met Macarena ?
Dus Hanne met 1 aardappel ?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewicht aan aardappelen is wellicht naar rato van gewicht van de deelnemer.
50 heeft zij?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Meestal de helft van je gewicht..50 kilo = 25..100= 50 ect..bij een echte bootcamp dan wel..
Draai het eens om, wanneer een man dat bij een vrouw zou doenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
jezus zo erg is het toch niet wat nouchine met Salar heeft gedaan
Ocharme Julioquote:
Nouchine bespringt Salar - 5 februari 2022.Tss.. dit kan ook gewoon niet ... een paar rare types in BB dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Is een opdracht van de overheid. Eerst je wegen repareren, dan een tweede streamquote:
Gelukkig beschik ik als Belg over videolandquote:
Hahahaquote:Op zondag 6 februari 2022 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Is een opdracht van de overheid. Eerst je wegen repareren, dan een tweede stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |