SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!
Tis dan ook maar 5 minuten werk, dus 55 minuten winst.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:50 schreef b_engeltje het volgende:
2 houtblokken is binnen een uurtje opgebrand
5 minuten gaan veel mensen niet trekkenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Theoretisch kunnen ze dus 22 houtblokken per dag bijelkaar bibberen in bad.. maar wie gaat weigeren ?
Kristofquote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Theoretisch kunnen ze dus 22 houtblokken per dag bijelkaar bibberen in bad.. maar wie gaat weigeren ?
Juistquote:Op zondag 6 februari 2022 09:53 schreef Ireth het volgende:
Ik begin de definitie "hellweek" steeds beter te begrijpen nu.... voor de streamers.....
Ja. Precies. En de kookplaat voluit.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ik zou gewoon de oven aanzetten in huis
Deurtje open
Hij zei ik ga niet voor 2 blokken in dat bad zittenquote:
Of een aansteker bij bij Nous d'r kontquote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ik zou gewoon de oven aanzetten in huis
Deurtje open
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:54 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Of een aansteker bij bij Nous d'r kont
Ik denk gelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 09:55 schreef Ireth het volgende:
De vraag is ook, krijg/mag je die blokken gelijk, over een paar uur of verdien je vandaag voor morgen??
en je bent de hele dag door en door koudquote:Op zondag 6 februari 2022 09:51 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Tis dan ook maar 5 minuten werk, dus 55 minuten winst.
Nawel heeft nu 4 minuten voor 10 xquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel was dat koppeltje duiken voor wat?
Warm waterquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel was dat koppeltje duiken voor wat?
Elke dagquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Tourniquet het volgende:
5 salto’s = 2 minuten warm water volgens mij.
Lijkt me niet al te lastig.
Nee hoor, dan maar geen hout.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Vroeg of laat zal er een in bad moeten...
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:04 schreef Kinga het volgende:
Nou, ze hebben wel een soort van weekopdracht nu... Dat wilden we toch?
Ik vind dit wel topquote:Op zondag 6 februari 2022 10:04 schreef Kinga het volgende:
Nou, ze hebben wel een soort van weekopdracht nu... Dat wilden we toch?
Ze moeten dit elke dag doen als ze warm water willenquote:
Ze gaan het vast nog aanpassenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:06 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy ook 20 salto’s, nog eens 8 minuten.
Niet gehoord, wel dat ze maar 1 keer per dag 5 min. in bad mogen ... dat zijn max 22 houtblokkenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:07 schreef Ireth het volgende:
Ik neem aan dat dit de hele week blijft staan en ze mogen wanneer ze willen?? Geen tijdslimiet er op??
Na Nouch al 32 minuten volgens mij.quote:
Die doen dat echt goed samenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Kristof en Julio echt TOP supporters.. zo leuk om te zien.
Yepquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef Kinga het volgende:
En straks zit Julio weer te klagen over Kristofquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef Kinga het volgende:
Een inductie......quote:Op zondag 6 februari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Precies. En de kookplaat voluit.
Ja dat is echt jammer dat hij dat doetquote:Op zondag 6 februari 2022 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
En straks zit Julio weer te klagen over Kristof
Even kopje onder, is ie gelijk gedooptquote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
Gaat Julio er nu de hele tijd zo zalvend bij staan
'warmer dan dit gaat het niet worden'quote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
Gaat Julio er nu de hele tijd zo zalvend bij staan
Dat water daar schijnt er koud te zijn.. geen idee wat de buiten temperatuur nu isquote:Op zondag 6 februari 2022 10:17 schreef Kinga het volgende:
Dat is niet eens een echt ijsbad... ja met dit weer buiten zitten halfnaakt is niet fijn.. maar zie geen ijsblokjes, dus zal wel meevallen.
Zoiets ja.. hopen dat BB het morgen om 8 uur doet..quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
Ze mogen de salto-schommel dus niet onbeperkt gebruiken. Een half uur per dag?
ze mochten alles toch ook maar 1 keer ?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
Ze mogen de salto-schommel dus niet onbeperkt gebruiken. Een half uur per dag?
Hij hoopte de enige te zijn..quote:Op zondag 6 februari 2022 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
Leroy is wel slim, de spits afbijten, die hoeft vandaag nix meer , de Held
Stukje eigenbelang ook he.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:23 schreef Kinga het volgende:
Ik vind de saamhorigheid wat door zo'n opdracht ontstaat wel echt leukZo lief tegen elkaar allemaal
5 minuten koud bad maar 1 keerquote:Op zondag 6 februari 2022 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze mochten alles toch ook maar 1 keer ?
Ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij houdt t maar vol!
Ik gun leroy de credits niet
aha ok dus die schommel mocht vaker. dan zie ik Grace zo wel weer gaan haha en is die mat ook nog iiets?quote:
Die is nu gesloten.. geen idee hoe dat precies zitquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok dus die schommel mocht vaker. dan zie ik Grace zo wel weer gaan haha en is die mat ook nog iiets?
Eigenlijk jassen opendoen en een windscherm maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doen ze goed de mensen in het bad uit de wind houden
Schommel zat volgens mij een tijdlimiet aan van 30 minuten totaal (zal per dag zijn), maar geen beperking hoeveel rondjes per persoon.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok dus die schommel mocht vaker. dan zie ik Grace zo wel weer gaan haha en is die mat ook nog iiets?
Heerlijk en dan tobias straks zeggen viel reuze mee. En leroy had er een heldendaad van willen makenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk en dan tobias straks zeggen viel reuze mee. En leroy had er een heldendaad van willen maken
Naakt ?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
Staigiar moet in de regen aan de andere kant van de brievenbus staan voor de houtblokken.
Grace wou wel een keer hoorde ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
De dames moeten nu toch ook een keer met de billen bloot , niet alleen de mannen op laten draaien
Preciesquote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk en dan tobias straks zeggen viel reuze mee. En leroy had er een heldendaad van willen maken
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Toverheks het volgende:
Wat ben ik blij dat die Demi eruit is gestemd, dat krijg je als je je liefie op nummertje 5 zet![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:37 schreef s1lverz het volgende:
als Tobias geen ijsbad zou nemen, zou Leroy's verhaal er zo uit zien:
[ afbeelding ]
4 als Nawel het volhoud 6quote:Op zondag 6 februari 2022 10:41 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ondertussen even naar de AH gezwommen, krijg ik nu ook houtblokken??![]()
(Hoeveel houtblokken hebben ze nu al??)
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
Dat hoofd van Leroy
Daar gaat zijn helden rol
Enkel als je ook nog terug zwemt.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:41 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ondertussen even naar de AH gezwommen, krijg ik nu ook houtblokken??![]()
(Hoeveel houtblokken hebben ze nu al??)
Echt he...quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
fantastisch dat Nawel dit heeft gehaald. Had ik niet verwacht dat ze het zou doen
Vanaf nu is ze de icequeenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
fantastisch dat Nawel dit heeft gehaald. Had ik niet verwacht dat ze het zou doen
Ach, ijskoud water?.. hoe koud?, denk dat het allemaal wel meevaltquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, half uurtje, dan is zo'n blok wel weg.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef Ebinas het volgende:
2 houtblokken is niet echt veel toch?
Die branden toch redelijk snel op?
Graad of 10 denk ik geen ijswater al deed leroy het wel zo voorkomenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ach, ijskoud water?.. hoe koud?, denk dat het allemaal wel meevalt
Wat is de buitentempquote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ach, ijskoud water?.. hoe koud?, denk dat het allemaal wel meevalt
Julio staat te kootsjenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
en Peter en julio heeft die al wat gedaan?
Da's dan best bikkelen voor 1 uurtje warmte en dan nog.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, half uurtje, dan is zo'n blok wel weg.
8 hierquote:Op zondag 6 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is de buitentemp
Warmer zal het niet zijn en ook kouder niet
Dat is dus prima te doen, ze zitten er alleen met hun benen inquote:Op zondag 6 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is de buitentemp
tot aan hun navel.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus prima te doen, ze zitten er alleen met hun benen in
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef Ebinas het volgende:
Nawel lijkt hier wel energie van te krijgen.
Nou BB de rest van haar verblijf, iedere dag dat bad in met Nawel
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is de buitentemp
Owkee das waar.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling
Van een koud bad
En die week is ook geen weekquote:Op zondag 6 februari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
Hell week.... in de ochtend allemaal 2 minuten inspanning en een koud bad, daarna meer warm water dan voorheen
Tobias doet gewoon mee ondanks zijn blessure. Chapeau!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:56 schreef r0ydr het volgende:
Nochine Nawel Tobias Leroy doen het wel effe stijging allemaal bij me
Voor de zoveelste keer onderschat.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit hadden ze vast niet verwacht bij het bedenken van het spel
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat is voor de hele week neem ik aan hč?
ik denk dat er een bad voor 3 wordt gevuldquote:Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef Tourniquet het volgende:
Ze douchen nu geeneens in duo's, zoveel warm water is er.
De stem wordt vast per uur betaald.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
BB is in dit geval de opgever, niet de bewoners
Zondag dubbel tariefquote:Op zondag 6 februari 2022 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De stem wordt vast per uur betaald.
Zullen meer zijn die geen spruitjes eten denk ik, spruitjes is geen favo groente bij veel mensen.quote:
En met zoveel dingen lekker, spruitjes met kleine spekjes, spruitjes met pindasaus, spruitjes met kaas, spruitjes met gehakt....quote:Op zondag 6 februari 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
Heerlijk spruitjes!!!![]()
Alleen de combinatie noush+spruitjes is wat minder
die gebruikt de douche tijd van andere om zijn bad te vullenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef suzi1 het volgende:
vult leroy het bad een beetje. of doen ze gwn 1 pers douche?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:27 schreef rinardo het volgende:
heb het filmpje van de clown vannacht meerdere keren bekeken, er zitten ook wel wat aanwijzingen in denk ik.
Voor hij het huis verlaat kijkt hij heel overdreven naar boven.
Het paard dat gisteren paar x close up genomen werd door de camera Trojans paard (betekenis Verborgen) was ook weer in beeld .Zij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
want een man kan geen ringen om doen , nagels aanplakken, en oorbellen in doen? (vals spoor zetten)quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je filmpjes toegevoegd bij SV van vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, ben nog wat fragmenten aan het monteren van de after-party vannacht ..quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb je filmpjes toegevoegd bij SV van vannacht
In het filmpje zie je dat de clown niet bij de tweede pot chips kon omdat die te ver naar achteren op de bovenste kastplank lag.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef rinardo het volgende:
Ze ontdekken nu pas dat de chips weg is
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:27 schreef rinardo het volgende:
heb het filmpje van de clown vannacht meerdere keren bekeken, er zitten ook wel wat aanwijzingen in denk ik.
Voor hij het huis verlaat kijkt hij heel overdreven naar boven.
Het paard dat gisteren paar x close up genomen werd door de camera Trojans paard (betekenis Verborgen) was ook weer in beeld .het is een vrouw, en hadden de bewoners ook door dan dat iemand anders de shutters had dicht gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Misschien gaan ze het op een scherm laten zien, zullen de clownhaters niet lekker in bed liggen savonds?, geen idee andersquote:Op zondag 6 februari 2022 11:36 schreef freaky40 het volgende:
De clown komt zeker weer terug, want ik snap nog steeds niet wat het doel was vannacht behalve wat mee nemen en de shuters naar beneden te doen.
100% dat die terug komt, en een leuk idee van Thomas omdat helemaal vanaf begin door te voeren in de filmpjes van de bewoners en dat dan nu terug laat komen, dat zegt mij, dat dat gewoon een terugkomend thema is.ook dingen waar de camera telkens op inzoomt gaat iets mee gebeuren.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:36 schreef freaky40 het volgende:
De clown komt zeker weer terug, want ik snap nog steeds niet wat het doel was vannacht behalve wat mee nemen en de shuters naar beneden te doen.
ik weet niet waarom maar iets zegt me dat Hanne met die trojan horse te maken heeft vaak beeld Hanne en ook vaak dat beeld van die Horsequote:Op zondag 6 februari 2022 11:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
100% dat die terug komt, en een leuk idee van Thomas omdat helemaal vanaf begin door te voeren in de filmpjes van de bewoners en dat dan nu terug laat komen, dat zegt mij, dat dat gewoon een terugkomend thema is.ook dingen waar de camera telkens op inzoomt gaat iets mee gebeuren.
Ja er staan nog potten maar ze weten dat er 1 weg is en wat snoepquote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze de diefstal van de chips en noten al ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ok.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja er staan nog potten maar ze weten dat er 1 weg is en wat snoep
Kansloosquote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef rinardo het volgende:
Twitter gaat los over ontoelaatbaar gedrag van Leroy, hij keek over het muurtje en zei 2 tepeltjes te zien van noes
@:DGK_Tegengas
[ twitter ]
Hij doet wel meer dingen die net niet over het randje gaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef rinardo het volgende:
Twitter gaat los over ontoelaatbaar gedrag van Leroy, hij keek over het muurtje en zei 2 tepeltjes te zien van noes
[ twitter ]
Cancelen die gast! He's next zaterdag!quote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Eensquote:Op zondag 6 februari 2022 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Cancelen die gast! He's next zaterdag!
Vieze smeerlap is die gast. Staat ook altijd standaard in de badkamer als er vrouwen staan te douchen. Weg met die kneusquote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Van mij had hij deze driedubbeldwars terug gekregen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Leroy zou douchen met Toby maar besloot ineens in bad te gaan. Toby stond al in de douche. Wedden dat hij straks gaat zeuren dat Toby alleen ging?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef suzi1 het volgende:
vult leroy het bad een beetje. of doen ze gwn 1 pers douche?
Makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 11:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Over verspilling gesproken, of is er iemand die denkt dat dit op gaat?
Kan gelukkig in de vriezer en ze zijn wel met 10, Nawel heeft vega gekregen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Over verspilling gesproken, of is er iemand die denkt dat dit op gaat?
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste uurtje voordat ze vannacht naar bed gingen ....
Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er gisteren niet dus super fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |