SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!
Tis dan ook maar 5 minuten werk, dus 55 minuten winst.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:50 schreef b_engeltje het volgende:
2 houtblokken is binnen een uurtje opgebrand
5 minuten gaan veel mensen niet trekkenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Theoretisch kunnen ze dus 22 houtblokken per dag bijelkaar bibberen in bad.. maar wie gaat weigeren ?
Kristofquote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Theoretisch kunnen ze dus 22 houtblokken per dag bijelkaar bibberen in bad.. maar wie gaat weigeren ?
Juistquote:Op zondag 6 februari 2022 09:53 schreef Ireth het volgende:
Ik begin de definitie "hellweek" steeds beter te begrijpen nu.... voor de streamers.....
Ja. Precies. En de kookplaat voluit.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ik zou gewoon de oven aanzetten in huis
Deurtje open
Hij zei ik ga niet voor 2 blokken in dat bad zittenquote:
Of een aansteker bij bij Nous d'r kontquote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ik zou gewoon de oven aanzetten in huis
Deurtje open
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:54 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Of een aansteker bij bij Nous d'r kont
Ik denk gelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 09:55 schreef Ireth het volgende:
De vraag is ook, krijg/mag je die blokken gelijk, over een paar uur of verdien je vandaag voor morgen??
en je bent de hele dag door en door koudquote:Op zondag 6 februari 2022 09:51 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Tis dan ook maar 5 minuten werk, dus 55 minuten winst.
Nawel heeft nu 4 minuten voor 10 xquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel was dat koppeltje duiken voor wat?
Warm waterquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel was dat koppeltje duiken voor wat?
Elke dagquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef Tourniquet het volgende:
5 salto’s = 2 minuten warm water volgens mij.
Lijkt me niet al te lastig.
Nee hoor, dan maar geen hout.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Vroeg of laat zal er een in bad moeten...
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:04 schreef Kinga het volgende:
Nou, ze hebben wel een soort van weekopdracht nu... Dat wilden we toch?
Ik vind dit wel topquote:Op zondag 6 februari 2022 10:04 schreef Kinga het volgende:
Nou, ze hebben wel een soort van weekopdracht nu... Dat wilden we toch?
Ze moeten dit elke dag doen als ze warm water willenquote:
Ze gaan het vast nog aanpassenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:06 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy ook 20 salto’s, nog eens 8 minuten.
Niet gehoord, wel dat ze maar 1 keer per dag 5 min. in bad mogen ... dat zijn max 22 houtblokkenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:07 schreef Ireth het volgende:
Ik neem aan dat dit de hele week blijft staan en ze mogen wanneer ze willen?? Geen tijdslimiet er op??
Na Nouch al 32 minuten volgens mij.quote:
Die doen dat echt goed samenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Kristof en Julio echt TOP supporters.. zo leuk om te zien.
Yepquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef Kinga het volgende:
En straks zit Julio weer te klagen over Kristofquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef Kinga het volgende:
Een inductie......quote:Op zondag 6 februari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Precies. En de kookplaat voluit.
Ja dat is echt jammer dat hij dat doetquote:Op zondag 6 februari 2022 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
En straks zit Julio weer te klagen over Kristof
Even kopje onder, is ie gelijk gedooptquote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
Gaat Julio er nu de hele tijd zo zalvend bij staan
'warmer dan dit gaat het niet worden'quote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
Gaat Julio er nu de hele tijd zo zalvend bij staan
Dat water daar schijnt er koud te zijn.. geen idee wat de buiten temperatuur nu isquote:Op zondag 6 februari 2022 10:17 schreef Kinga het volgende:
Dat is niet eens een echt ijsbad... ja met dit weer buiten zitten halfnaakt is niet fijn.. maar zie geen ijsblokjes, dus zal wel meevallen.
Zoiets ja.. hopen dat BB het morgen om 8 uur doet..quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
Ze mogen de salto-schommel dus niet onbeperkt gebruiken. Een half uur per dag?
ze mochten alles toch ook maar 1 keer ?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
Ze mogen de salto-schommel dus niet onbeperkt gebruiken. Een half uur per dag?
Hij hoopte de enige te zijn..quote:Op zondag 6 februari 2022 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
Leroy is wel slim, de spits afbijten, die hoeft vandaag nix meer , de Held
Stukje eigenbelang ook he.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:23 schreef Kinga het volgende:
Ik vind de saamhorigheid wat door zo'n opdracht ontstaat wel echt leukZo lief tegen elkaar allemaal
5 minuten koud bad maar 1 keerquote:Op zondag 6 februari 2022 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze mochten alles toch ook maar 1 keer ?
Ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij houdt t maar vol!
Ik gun leroy de credits niet
aha ok dus die schommel mocht vaker. dan zie ik Grace zo wel weer gaan haha en is die mat ook nog iiets?quote:
Die is nu gesloten.. geen idee hoe dat precies zitquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok dus die schommel mocht vaker. dan zie ik Grace zo wel weer gaan haha en is die mat ook nog iiets?
Eigenlijk jassen opendoen en een windscherm maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doen ze goed de mensen in het bad uit de wind houden
Schommel zat volgens mij een tijdlimiet aan van 30 minuten totaal (zal per dag zijn), maar geen beperking hoeveel rondjes per persoon.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok dus die schommel mocht vaker. dan zie ik Grace zo wel weer gaan haha en is die mat ook nog iiets?
Heerlijk en dan tobias straks zeggen viel reuze mee. En leroy had er een heldendaad van willen makenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk en dan tobias straks zeggen viel reuze mee. En leroy had er een heldendaad van willen maken
Naakt ?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Tourniquet het volgende:
Staigiar moet in de regen aan de andere kant van de brievenbus staan voor de houtblokken.
Grace wou wel een keer hoorde ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
De dames moeten nu toch ook een keer met de billen bloot , niet alleen de mannen op laten draaien
Preciesquote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk en dan tobias straks zeggen viel reuze mee. En leroy had er een heldendaad van willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |