SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
hier ziet hij er zowaar een stuk beter uit!quote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri heeft al wat stories gepost:
https://www.instagram.com/stories/dimi2512/2767225657039125243/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel is veilig - 5 februari 2022.Altijd de goeie cutssss tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij spreekt in dat filmpje over enkele pintjes. Ik zag enkel Heineken staan ???quote:Op zondag 6 februari 2022 00:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hier ziet hij er zowaar een stuk beter uit!
Valt best mee, ik heb alleen maar met Amanda, Sylvia, Nena, Huub en Palma gezoendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hier FOK! meets The Bunker Online, Studio Vlemmix, Big Brother, De Gouden Kooi, en Utopia.![]()
Eigenlijk é é n incestueuze kliek, dat Real Life Soap-gebeuren.![]()
ja denk een sixpackquote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij spreekt in dat filmpje over enkele pintjes. Ik zag enkel Heineken staan ???
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen maar met Amanda, Sylvia, Nena, Huub en Palma gezoend
Genoeg voor een levenslang trauma.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen maar met Amanda, Sylvia, Nena, Huub en Palma gezoend
Ach ja. In het buitenland denken ze dat Heineken "Premium" bier isquote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij spreekt in dat filmpje over enkele pintjes. Ik zag enkel Heineken staan ???
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja. In het buitenland denken ze dat Heineken "Premium" bier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |