abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203521664

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
  zaterdag 5 februari 2022 @ 15:56:22 #2
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203521685
Prima TT
pi_203521699
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:53 schreef halfway het volgende: [..] Wat een zooitje maken ze ervan.
Geen betrouwbaar iets om goed beleid op te voeren en inperkingen vam burgerrechten goed te praten. Alles OPEN!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 15:58:31 #4
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203521712
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Kun jij geen mod worden ofzo, ik mag jou wel
Je snapt natuurlijk wel dat het to-tale anarchie zou worden hier met mij als mod 😏
pi_203521719
Ik lees dit nu even he.

https://nos.nl/artikel/24(...)t-de-piek-is-bereikt
quote:
De moeilijkste dingen in het model om te voorspellen zijn wanneer de piek is en hoe hoog die is.
....
Ja, dat zou kunnen. Maar het zou ook over anderhalve week kunnen zijn. Het zou ook nog langer kunnen zijn. Dat weten we gewoon niet.
Hoe IN GODESNAAM gebruik je dit als basis om 18 miljoen mensen op slot te houden?

Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig?
pi_203521721
Zo, net even lekker het noodlot getrotseerd in een drukke kringloopwinkel. Nog wel vrij veel mondkapjes te zien maar verder weer volkomen normaal.

Erg mooi.
pi_203521722
Hele meetsysteem van rivm/ggd op

INSTORTEN
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203521770
Dus ze weten zogenaamd wel 10000% zeker dát er iets komt maar geen idee wat.

pi_203521774
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:58 schreef Modus het volgende:
Ik lees dit nu even he.

[..]
Hoe IN GODESNAAM gebruik je dit als basis om 18 miljoen mensen op slot te houden?

We varen in de mist.

Groet
Jaap
pi_203521778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef Spablauw214 het volgende:
De petitie gaat richting de 190k, erg mooi.
Alsof het kabinet er wat mee gaat doen. Van mij mag dat hele QR gebeuren ook weg hoor, maar ben bang dat we er echt nog een poos aan vast blijven houden.
pi_203521797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:03 schreef AdVictoriamN7 het volgende:

[..]
Alsof het kabinet er wat mee gaat doen. Van mij mag dat hele QR gebeuren ook weg hoor, maar ben bang dat we er echt nog een poos aan vast blijven houden.
“We begrijpen het sentiment vanuit de samenleving. Maar een pandemie is nu eenmaal niet te voorspellen. We weten niet welke varianten er nog gaan komen. En wat long covid gaat doen. Daarom houden we voorlopig vast aan het CTB”.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 16:07:43 #12
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203521822
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:03 schreef AdVictoriamN7 het volgende:

[..]
Rutte zou zeggen:

"Ja, we zijn op de hoogte van deze petitie. En we begrijpen héél goed dat zoveel mensen deze hebben ondertekend".

MAAR: -insert geneuzel over nog veel onduidelijkheid / we moeten het stapje voor stapje bekijken / we kunnen het ons nog niet veroorloven... bladiebla yack yack hurdle durdle smackedy blah
pi_203521856
Top van de meeste recente grafiekjes van Wallinga ligt op 1 maart. Kijken of ze die over 2 weken doodleuk weer verplaatsten naar april.
- verwijderd door admin -
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 februari 2022 @ 16:17:38 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203521973
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:58 schreef Modus het volgende:
Ik lees dit nu even he.

[..]

Al die interviews zit ik steeds weer vol verbazing te lezen. Niet normaal _O-
  zaterdag 5 februari 2022 @ 16:19:13 #15
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_203521997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
We varen in de mist.

Groet
Jaap
Het is wel een erg plaatselijke mistbank dan, daar in Bilthoven.
Never explain, never apologize.
pi_203522007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:17 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Al die interviews zit ik steeds weer vol verbazing te lezen. Niet normaal _O-
Vooral het eeuwige geschuif met doelpalen. Nu gaat het weer over jongeren en long covid.

Dit is funest voor het draagvlak, er gaat geen enkele betrouwbaarheid vanuit als je elke week de spelregels verandert.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 februari 2022 @ 16:20:04 #17
416575 crew  Evenstar
pi_203522015
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef groenen het volgende:
Top van de meeste recente grafiekjes van Wallinga ligt op 1 maart. Kijken of ze die over 2 weken doodleuk weer verplaatsten naar april.
Verplaatst, verdwenen, al achter de rug. Beetje knippen en plakken en het klopt weer _O_
pi_203522023
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef groenen het volgende:
Misschien moeten ze de x-as er maar afknippen voortaan, scheelt weer een uurtje knippen en plakken :')
pi_203522030
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo, net even lekker het noodlot getrotseerd in een drukke kringloopwinkel. Nog wel vrij veel mondkapjes te zien
Die zou ik daar dan net niet kopen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 februari 2022 @ 16:21:06 #20
416575 crew  Evenstar
pi_203522033
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Vooral het eeuwige geschuif met doelpalen. Nu gaat het weer over jongeren en long covid.

Dit is funest voor het draagvlak, er gaat geen enkele betrouwbaarheid vanuit als je elke week de spelregels verandert.
Zoals ik al zei eerder vandaag zei vind ik dit de schuld van de regering. Als die nou gewoon zeggen "hey Japie, leuk en aardig allemaal, maar het gaat op IC bezettingen dus stik in je longcovid" dan kunnen ze niet met dit soort kutargumenten komen.
pi_203522058
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Zoals ik al zei eerder vandaag zei vind ik dit de schuld van de regering. Als die nou gewoon zeggen "hey Japie, leuk en aardig allemaal, maar het gaat op IC bezettingen dus stik in je longcovid" dan kunnen ze niet met dit soort kutargumenten komen.
Klopt. Maar angst.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 februari 2022 @ 16:24:12 #22
416575 crew  Evenstar
pi_203522062
Die laatste 3-4 vragen van NOS zijn op zich best goed en daar zie je heel goed hoe Jaap van Dissel dingen verdraait en steeds weer een andere invalshoek geeft om te verdedigen dat ze niet willen versoepelen.

Het gaat van druk op de zorg naar longcovid, naar mensen een kans geven om een booster te nemen, naar uitval op werkvloer. Zo blijf je wel bezig ja.
pi_203522105
quote:
Maar het is ook zo dat we graag iedereen de kans geven om de boostervaccinatie te gebruiken
Je kunt al bijna een maand lang zo naar binnen lopen. "De kans geven."
Tap tap tap
pi_203522108
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Klopt. Maar er zijn nooit duidelijk afgekaderde, meetbare doelstellingen geweest. Dat werd verdedigd met de dooddoener “een pandemie is niet te voorspellen”. Het einde van de crisis is evenmin gedefinieerd.

Dus eens dat de politiek veel duidelijker piketpalen had moeten slaan. De TK kan dat gewoon afdwingen, maar dat doen de ook niet.
pi_203522118
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef Evenstar het volgende:
Het gaat van druk op de zorg naar longcovid, naar mensen een kans geven om een booster te nemen, naar uitval op werkvloer. Zo blijf je wel bezig ja.
Wat volgt wordt "omikron is niet het einde van de pandemie" en daarna "endemisch betekent niet onschadelijk". And so it continues.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')