SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
ik ben geen kaperquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@ Dotteke svp titel veranderen. Vandaag Nawels laatste avondmaal!
Aub
Van mij mag Salar wel verdwijnen, Sowieso 100% !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Van mij mogen Nawel en Dimitri eruit!
denk het niettttttquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@:Dotteke svp titel veranderen. Vandaag Nawels laatste avondmaal!
Aub
laatste post was de mijne, lees de regels eerst voordat je hier mee doetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen kapervorige topic was ook van mij
vorige topic was ook gekaapt ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen kapervorige topic was ook van mij
Hij loopt al wat langer mee hier, weet donders goed dat je niet moet/mag kapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:35 schreef danilel het volgende:
[..]
en nog snapt die het niet, dat ie maar terug naar de voice gaat, dan wordt ie gecancelled
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, voor erin te blijven natuurlijk
maar als Nawel tegenover een Kristof zou hebben gestaan had ik gepromoot voor Kristof natuurlijk
ik had gewoon een titel ideetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij loopt al wat langer mee hier, weet donders goed dat je niet moet/mag kapen.
die heb ik zo vaak maar dan nog houd ik me aan de regels, hou oud ben je dat je zo vaak over iets moet huilen of heel boos wordt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik had gewoon een titel ideetje
moet je maar zorgen dat je de lapo hebt en anders je ideetjes lekker voor je houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik had gewoon een titel ideetje
okéquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef danilel het volgende:
[..]
die heb ik zo vaak maar dan nog houd ik me aan de regels, hou oud ben je dat je zo vaak over iets moet huilen of heel boos wordt?
Wij slaan de Nawel op zijn kop. Oei, in nederland is dat de spijker op de kop zekers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb hem gewoon beetje aangepast, aangezien dat sommigen dat queen niet leuk vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |