Alleen doet de link naar de beelden het nietquote:
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen doet de link naar de beelden het niet
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen doet de link naar de beelden het niet
Bedankt!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/
Alweer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:mike-the-situation het is bijna zover!!!
Ja dat dachten we gisteren ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:mike-the-situation het is bijna zover!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat het inderdaad om 30cm zou gaan maar dat de rotsblok zeer instabiel is.quote:
LoRaWAN baud rates range from 0.3 kbps to 50 kbpsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lora communicatie heb je dan nodig. Kun je kilometeres ver mee komen met diverse opstakels. Ga maar googelen.
Kortom nog 3 uur ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat het inderdaad om 30cm zou gaan maar dat de rotsblok zeer instabiel is.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:31 schreef Pedroso het volgende:
Het is aan het gebeuren, hij komt zo aangelopen.
Yep, maar die pipo is al zo vaak toegejuicht.... eerst jochie zien.quote:
Geef jouw stream nou eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Brancard en zuurstofflessen gaan de grot in.
Dat lijkt me ook vrij normaal, denk niet dat ie vrolijk huppelend de grot gaat uitkomen. Maar is al goed dat ze het doen, als hij dood was dan heb je ook geen zuurstoffles nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Brancard en zuurstofflessen gaan de grot in.
Ja datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij normaal, denk niet dat ie vrolijk huppelend de grot gaat uitkomen. Maar is al goed dat ze het doen, als hij dood was dan heb je ook geen zuurstoffles nodig.
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef SilverEyes het volgende:
Wat zou het mooi zijn als hij nog zou leven![]()
Heb hier zelf ook een vijfjarige rondlopen, bij de gedachte dat hij alleen 4 dagen in een diepe put zou zitten, mijn hart breekt.
Mijn kind is ook 5, en ten tijde van Julen was ze ook 2.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:42 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Of je kunt je gewoon wat meer inleven. Wat een kut opmerking zeg.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:42 schreef Tengano het volgende:
Daar gaan we weer alla akbar alla akbaar![]()
![]()
![]()
Met ze allen![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn kind is ook 5, en ten tijde van Julen was ze ook 2.Op mij maakt dit soort nieuws ook meer indruk dan toen ik nog geen kind had.
Super!~!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef einzeinz het volgende:
Godverdomme man, ze hebben hem en hij lijkt nog te leven!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef einzeinz het volgende:
Tegen zo'n intocht kan zelfs Sinterklaas niet opquote:
nee, moet nog komen. Dit is vooraan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
Ik weet niet of ik de goede stream heb, is hij er al uit?
Nee. Maar is wel aan het gebeuren nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:51 schreef deedeetee het volgende:
Is hij er eindelijk uit ? O ik hoop zo dat t gelukt is en het jochie snel medische hulp gaat krijgen.
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:52 schreef Knudde het volgende:
Iemand had hier een link van een Facebook pagina van Ron de Koster gedeeld, die heeft een geweldige stream van verschillende kanalen van verschillende inzichten
Juist, thanksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:53 schreef PinkLow het volgende:
Wie zegt dat? Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef einzeinz het volgende:
Mwah... gaan best veel hulpmiddelen die kant op... dus denk dat het wel klopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:54 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Eerst zien dan geloven
Tuurlijk. Eerst EHBO ter plaatse nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem aan het stabiliseren zijn voor ze hem naar buiten brengen.
Denk niet dat daar veel ruimte voor is in de put zelfquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem aan het stabiliseren zijn voor ze hem naar buiten brengen.
In de buis wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:57 schreef NoXia het volgende:
[..]
Denk niet dat daar veel ruimte voor is in de put zelf
Zou wel verstandig zijn, ik zie dat volk er nog wel voor aan om hysterisch met z'n allen bovenop hem te duiken. Laat hem maar lekker geruisloos naar het ziekenhuis gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hij is stiekem via de bovenkant eruit gehaald om al die ramptoeristen te ontlopen.
Lijkt erop dat iemand de velg van zijn auto verloren heeft.quote:
Doet me denken aan die Georgische rodelaar die om is gekomen tijdens de olympische spelen aantal jaar terug. Het hele dorp ging in een soort optocht met zijn lijk aan de haal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn, ik zie dat volk er nog wel voor aan om hysterisch met z'n allen bovenop hem te duiken. Laat hem maar lekker geruisloos naar het ziekenhuis gaan.
Da's geen velg maar een wieldop..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt erop dat iemand de velg van zijn auto verloren heeft.
Ze gaan nu nog even snel de ziekenauto reparerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Da's geen velg maar een wieldop..
Die komt net aangeredenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze gaan nu nog even snel de ziekenauto repareren
We geven het door.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:03 schreef wizzer het volgende:
Die mensen weg daar, straks komt het jochie buiten en door hun gespring en gejuich gaat het alsnog fout. Straks bestormen ze hem nog in blijdschap. Zsm die helicopter in met het mannetje.
En Marokkaanse vlaggetjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze in die chat nou iedere keer om Allah te brullen joh, dat zal vast helpen
Hoort er gewoon een beetje bij joh.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze in die chat nou iedere keer om Allah te brullen joh, dat zal vast helpen
Volkomen begrijpelijk.. Er ligt daar inmiddels zoveel zand en puin dat het ding vier lekke banden heeft..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze gaan nu nog even snel de ziekenauto repareren
We hebben het gefikst mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:07 schreef Salina het volgende:
We worden gek.
Het gaat gebeuren.
FOK! WAS ER BIJ.![]()
![]()
Wat fijn dat jij nu al conclusies kan trekken over het verwerkingsproces van die jongen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:07 schreef Scjvb het volgende:
Het joch heeft het kennelijk overleefd en dat is voor iedereen fantastisch! Maar voor hem gaat de ellende straks verder door het trauma wat iemand hiervan kan overhouden.
Hier geen last van de graafmachine:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:07 schreef Phoebster het volgende:
Kan iemand die graafmachine even wegrijden, ik zie niks
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hier geen last van de graafmachine:
Ja, die moet natuurlijk in originele staat worden terug gebrachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef Tengano het volgende:
Dan kan paps morgen de berg weer een beetje gaan repareren
Voor hun gevoel en vanuit hun geloof helpt dat idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Toeristen, bedevaart, wordt het nieuwe middelpunt van Marokkoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef Pedroso het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, ze kunnen er nu wel een mooi zwembad gaan maken met een 30 meter hoge glijbaan.
Klopt!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Sponge-Bob het volgende:
Op het journaal net op ned1 hadden ze het erover dat ze nog 1,5 meter moeten.
Een soort Anne Frank attractie. Kijk in deze put zat hij ik dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Toeristen, bedevaart, wordt het nieuwe middelpunt van MarokkoRayan City
Ja dat roepen ze al 3 dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Sponge-Bob het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Sponge-Bob het volgende:
zei de optimist.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:12 schreef Ace1 het volgende:
DIt trauma gaat ie nooit te boven komen..
Dat zou niet best zijn, dat waren ze gisteren nl. ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Sponge-Bob het volgende:
Ik vermoed dat hij door een arts ter plaatse behandeld wordt.quote:
Dwarse kleuter.. Zit hier prima, ok doei..quote:
Kan overhouden. Beter lezen, maestro.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij nu al conclusies kan trekken over het verwerkingsproces van die jongen.
Dat zal snel gaan hoor. Daar is geen onmiddellijk gevaar meer. Nu moeten ze secuur werken of de boel stort in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:03 schreef Phoebster het volgende:
Dat Rayan er straks uit is, betekent niet dat iedereen weer naar huis kan. Die hele berg moet dan permanent gestabiliseerd worden, daar zal ook nog wat werk in zitten.
Dit gaat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Wat denken jullie, kan ik er even een half uurtje tussenuit zonder wat te missen ?
Als ze idd nog 1,5 meter moeten dan heb ik nog wel even de tijd. Tot maandag ofzo.
Er wordt iig al vele dagen door alles en iedereen geroepen dat ze nu cht, nee serieus nu echt vlakbij zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:14 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wie, de mensen die reageren onder een youtube stream?
Nee, zitten blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Wat denken jullie, kan ik er even een half uurtje tussenuit zonder wat te missen ?
Als ze idd nog 1,5 meter moeten dan heb ik nog wel even de tijd. Tot maandag ofzo.
"Ik kan het zelf welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dwarse kleuter.. Zit hier prima, ok doei..
Kinderen zijn juist ontzettend weerbaar. Ik acht de kans aannemelijk dat hij er niks aan overhoud. Als ie nog leeft tenminste...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:12 schreef Ace1 het volgende:
30cm, meter, drie meterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef Phoebster het volgende:
Ze zaten toch al op 30 cm? Ik snap er niks van. Volgens mij zeggen die gasten achter de dranghekken van alles en wordt dat klakkeloos aangenomen.
Ik dacht dat je zei "straks rijdt die ambulance per ongeluk de groeve in."quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:17 schreef Roellie80 het volgende:
De ambulance de groeve in, straks rijd die geruisloos weg, met de kleine aan boord en staan ze daar over 3 dagen
[..]
Kinderen zijn juist ontzettend weerbaar. Ik acht de kans aannemelijk dat hij er niks aan overhoud. Als ie nog leeft tenminste...
Het wordt straks nog tot in den treure herhaald ....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Was Rutte weer op tv over de coronamaatregelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Sponge-Bob het volgende:
Dat is ook zo. Grote kans ook dat ze nog even ver zijn als nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Het wordt straks nog tot in den treure herhaald ....
Exactly.. Terwijl iedereen aan het graven is, is hij allang zelf de tunnel weer uit geklommen en zit hij inmiddels met een lolly op de bank.. 😆quote:
Ja dat is het probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er wordt iig al vele dagen door alles en iedereen geroepen dat ze nu cht, nee serieus nu echt vlakbij zijn.
Ja mensen die vroeger als kind misbruikt zijn krijgen 20 jaar later nooit last van PTSS.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:17 schreef Roellie80 het volgende:
dagen
[..]
Kinderen zijn juist ontzettend weerbaar. Ik acht de kans aannemelijk dat hij er niks aan overhoud. Als ie nog leeft tenminste...
Precies, dan zie je in een kwartier tijd het jochie 25 keer uit de tunnel gehaald worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Het wordt straks nog tot in den treure herhaald ....
Ik roep al de hele tijd "Ja bijna, hij is er bijna uit!" op de vraag of er al boodschappen gedaan zijn...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Laptop mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Salina het volgende:
Ik moet plassen maar ik durf niet want ben bang om iets te missen.![]()
![]()
Is het veilig om te gaan? Anders doe ik het misschien in mijn broek.
Ik vraag dit voor mijn broek.
En de bank waar ik op lig
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Salina het volgende:
Ik moet plassen maar ik durf niet want ben bang om iets te missen.![]()
![]()
Is het veilig om te gaan? Anders doe ik het misschien in mijn broek.
Ik vraag dit voor mijn broek.
En de bank waar ik op lig
Ik zou dit eerder vergelijken met een heftig ongeluk of zware operatie op jonge leeftijd. Ik denk dat hij -als ie nog leeft- al gedurende een lange periode half verzwakt in overlevingsmodus ligt. En dit soort heftige gebeurtenissen kunnen kinderen best aardig verwerkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja mensen die vroeger als kind misbruikt zijn krijgen 20 jaar later nooit last van PTSS.
Ramptoerisme 2022...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:25 schreef Phoebster het volgende:
[..]![]()
Ik heb de stream sinds gisteren ochtend op mijn mobiel, een app die video's zwevend kan weergeven over alle andere apps. Best triest
Ik zit met 4 streams op de tv en 2 stuks op 2 mobieltjes....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:25 schreef Phoebster het volgende:
[..]![]()
Ik heb de stream sinds gisteren ochtend op mijn mobiel, een app die video's zwevend kan weergeven over alle andere apps. Best triest
Haha eigenlijk wel. Ik heb al twee keer ongeluk hun website geopend terwijl ik Rayan wilde googelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Dit is overigens wel sluikreclame voor RayanAir.
Altijd een baas boven baas!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit met 4 streams op de tv en 2 stuks op 2 mobieltjes....
Wat een baas!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze maar niet in de weg staanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:27 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Ramptoeristen gaan ook met hun tijd mee
Dat is niet gezegd. Maar een trauma is inderdaad een mogelijk gevolg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:12 schreef Ace1 het volgende:
Wow.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow.
4 streams op tv. Wist niet eens dat dat kon.
Ik hou het al 3 dagen in de gaten, geloof me, ik wou dat ik dit topic nooit was tegengekomen want ik denk steeds van oke het is klaar maar nee hoor en ondertussen zitten er een aantal hierzo elkaar te etteren en mogen wij meegenieten of we nou willen of niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hou dit topic wel in de gaten
O die. Die heb ik op laptop inderdaad. En eentje op tv.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou zelf niet te dramatisch doen, maar ik denk dat hij er nog niet echt uit is. Als arts ga je niet op zo'n levensgevaarlijke plek een uur de tijd nemen om even wat EHBO te verlenen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef wizzer het volgende:
De ene keer hoor je dat ze hem stabiliseren in de tube, dan zeggen ze weer dat er zand omlaag kwam en dat ze even gestopt zijn. Wat onduidelijk allemaal.Vandaag moet hij er toch levend uitkomen, zo lang volgehouden. Wat een drama.
Iemand die verstaat wat Achmed linksonder nu verteld??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op z'n minst al wel bereikt is. Waarom haal je anders een brancard, zuurstofflessen en een isolatiedeken naar binnen. Staat alleen maar in de weg daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik wou zelf niet te dramatisch doen, maar ik denk dat hij er nog niet echt uit is. Als arts ga je niet op zo'n levensgevaarlijke plek een uur de tijd nemen om even wat EHBO te verlenen...
We krijgen verdorrie ook geen fatsoenlijke update!
Volgende keer toch ook graag een PR medewerker in zo'n calamiteitenteam graag.
Zo even google translate op de mobiel voor de luidspreker houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
Die 2m journalist kijkt wel wat moeilijk.
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:44 schreef the-eye het volgende:
Die hele berg staat vol met mensen. Echt he, dat, dat nou niet even voorkomen is
Nee, ze hebben hem erin gegooid. Is cultuur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:45 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit ja.
Mooie pan-view van de situatie.
Maar voor mijn beeldvorming: Het was dus niet dat dat jochie 'zomaar' in een gat pleurde.
Ja ik krijg er ook geen hoogte van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:47 schreef TheJanitor het volgende:
Straks zitten ze op de verkeerde hoogte.
Hoezo? Die Cancel-cultuur komt toch uit t westen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem erin gegooid. Is cultuur.
Wat is het verhaal hierbij dan? Ik ben wel genteresseerd in jullie cultuurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem erin gegooid. Is cultuur.
Tot op zekere hoogte wel toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ik krijg er ook geen hoogte van.
In het westen gooien ze muntjes in fonteinen. In Noord Afrika kinderen in putten. Voor geluk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierbij dan? Ik ben wel genteresseerd in jullie cultuur
Amir is rekenkundig niet zo technisch, dat horen we al drie dagen..quote:
Er wordt zoveel gezegd.quote:
Dit dacht ik vanmorgen al. Vannacht nog voor t laast om 2:00 gecheckt. 'Na t boodschappen 12:00u zal ie er wel uit zijn hoor'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef Draak31 het volgende:
Ik ben even rustig naar de markt geweest en had verwacht dat ze die sayan er nu wel uit zouden hebben. Nee dus. Tjonge jonge wat een onkunde.
Elon die een graantje probeert mee te pikkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
het gerucht gaat dat een Amerikaans schip in de grote oceaan ook begonnen is met graven. Om zo ook vanaf de andere kant er bij te komen
Wallinga doet de modellering. Duidelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gezegd.
Belgische media sprak op de middag over 30cm.
Al-Jazeera spreekt over 20cm.
Nederlandse media spreekt over 1,50m.
Nog andere media spreken over 3m.
Jij zegt nu 90cm.
Kortom het zal iets zijn tussen 0,01mm en 3m.
Cool.. Hebben we daar ook een stream van?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
het gerucht gaat dat een Amerikaans schip in de grote oceaan ook begonnen is met graven. Om zo ook vanaf de andere kant er bij te komen
Oja. Straks nog ff bank schoonvegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Mammietje het volgende:
Sorry voor mijn optimistische geluiden.![]()
Nu iemand zonder boodschappen en iemand een bank onder gepist. Sorry.
Je moest een beetje binnensmonds kotsen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Draak31 het volgende:
Die grapjes hier over de rug van kleine Rayan hoeven van mij niet. Beetje misselijkmakend als je het mij vraagt. Gatverdamme zeg. bah
Als je een abo neemt kun je mensen blokkeren. Ter info.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Draak31 het volgende:
Die grapjes hier over de rug van kleine Rayan hoeven van mij niet. Beetje misselijkmakend als je het mij vraagt. Gatverdamme zeg. bah
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Wallinga doet de modellering. Duidelijk.
Jij noemt hem een Sayan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Draak31 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef Draak31 het volgende:
Ik ben even rustig naar de markt geweest en had verwacht dat ze die sayan er nu wel uit zouden hebben. Nee dus. Tjonge jonge wat een onkunde.
Ja hoorde het ook. Zit nog wel 50 cm tussen maar dat is peanuts voor dit topteam.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:00 schreef einzeinz het volgende:
Hoor net op de radio dat ze er zijn. Een medisch team neemt het nu over.
Wallinga kijkt niet naar de data die uit soortgelijke (Juln) rampen in andere landen beschikbaar is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:59 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
![]()
Wallinga wil ook helemaal nog geen conclusies trekken zolang er nog geen Nederlandse data beschikbaar zijn.
Even los van de belemmering van de hulpverlening...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:03 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ramptoerisme ook.
Waarom zou ik mensen willen blokkeren? Wat is dat dan voor een lafhartige shit? Wegwezen met die daffy duck ideetjes van je, gauwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je een abo neemt kun je mensen blokkeren. Ter info.
Doe eens even normaal johquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mensen willen blokkeren? Wat is dat dan voor een lafhartige shit? Wegwezen met die daffy duck ideetjes van je, gauw
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mensen willen blokkeren? Wat is dat dan voor een lafhartige shit? Wegwezen met die daffy duck ideetjes van je, gauw
Bij mij loopt ie weer. Ik moest m refreshenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar kijken jullie? De Facebookstream is gestopt.
Ja hier ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie weer. Ik moest m refreshen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar kijken jullie? De Facebookstream is gestopt.
Hoe moet ik jouw sig opvatten in het licht van deze gebeurtenissen?quote:
Een heerlijke kijkavond dus voor jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Normaal zit ik op de zaterdagavond al met BB op streams en WIDM op tv, als dit nog langer duurt heb ik deze reddingsactie er ook nog naast liggen
Druk avondje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Normaal zit ik op de zaterdagavond al met BB op streams en WIDM op tv, als dit nog langer duurt heb ik deze reddingsactie er ook nog naast liggen
Precies zoals het er staat, daarom kom ik ook meepostenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hoe moet ik jouw sig opvatten in het licht van deze gebeurtenissen?
Die heeft geld ingezameld? (linksonder in scherm)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Rambolin het volgende:
Ik volg nog steeds de Nedermocro-streamer, sinds gisteren 1900 uur non-stop aan het streamen, fuck slaap
Regelmatig, maar ze hebben geluk, omdat daar een Boris.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:16 schreef Salina het volgende:
Valt er in Rusland ook wel eens iemand een putin trouwens?
Zolang ze maar Biden komt het goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:16 schreef Salina het volgende:
Valt er in Rusland ook wel eens iemand een putin trouwens?
Voor zichzelf ja. Ze (hij + vriendin) waren gisteravond vooral bezig om te pushen lid te worden en te donerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeft geld ingezameld? (linksonder in scherm)
Maar die Boris valt wel eens een jelts in denk ik?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Regelmatig, maar ze hebben geluk, omdat daar een Boris.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor zichzelf ja. Ze (hij + vriendin) waren gisteravond vooral bezig om te pushen lid te worden en te doneren
Vergeet je punten niet in te sturen ( als je in de poule meedoet)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Dik betaald meer dan duizend euro, plus 5.000 nieuwe abonnees. Het geld gaat grotendeels richting zijn 800 euro Belastingdienst-factuur.quote:
RoflMaoZedong.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:17 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zolang ze maar Biden komt het goed.
Testen of hij nog start?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef the-eye het volgende:
Dat verplaatsen van die ziekenwagen ging dus nergens over
De ouders zaten in de ambulance en zijn nu bij de tunnelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef the-eye het volgende:
Dat verplaatsen van die ziekenwagen ging dus nergens over
Echt? Volgens mij heb ik nog geen vrouw gezien bij dat gat...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:30 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
De ouders zaten in de ambulance en zijn nu bij de tunnel
Die camera’s staan ook niet recht op de tunnel gericht tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij heb ik nog geen vrouw gezien bij dat gat...
Mwah...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:34 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Die camera’s staan ook niet recht op de tunnel gericht toch
Oh die stream wel inderdaadquote:
Achter dat plateau gaat het nog een stuk naar beneden en dan pas de tunnel. Die kunnen we niet zien.quote:
Iemand van 5 is geen peuterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:34 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-te-halen~aca1194d/
De tunnel waar de hulpverleners ingaan, leidt naar de put waar Rayan vastzit. Bij de uitgang staan brandweerlieden en een ambulance klaar. De ouders van de peuter zouden in die ambulance zitten. Ook staat een medische helikopter stand-by. Brandweerlieden hebben apparatuur, waaronder medische apparatuur, door de tunnel vervoerd.
Voorbij de laatste graafmachine gaat het gat nog omlaag. De grond daar ziet er grijs uit. Zouden ze het met beton verstevigd hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Achter dat plateau gaat het nog een stuk naar beneden en dan pas de tunnel. Die kunnen we niet zien.
Risicootje hoor. Als Rayan dood is is dat een enorme shock voor die ouders. Die staat op een zeer slechte plaats gepositioneerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:34 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-te-halen~aca1194d/
De tunnel waar de hulpverleners ingaan, leidt naar de put waar Rayan vastzit. Bij de uitgang staan brandweerlieden en een ambulance klaar. De ouders van de peuter zouden in die ambulance zitten. Ook staat een medische helikopter stand-by. Brandweerlieden hebben apparatuur, waaronder medische apparatuur, door de tunnel vervoerd.
Die heb ik al de hele dag op mobiel 1 aan staan..quote:
Neuh, zal wel zijn verkleurd door de elementen (lucht/zon/vocht)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:40 schreef borbit het volgende:
[..]
Voorbij de laatste graafmachine gaat het gat nog omlaag. De grond daar ziet er grijs uit. Zouden ze het met beton verstevigd hebben?
Minste wat ze kunnen doen nu de mannen al dagen non-stop graven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef Rambolin het volgende:
Vrouwen zijn aan het koken
[ twitter ]
Ben hem nu zelf kwijt live...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik al de hele dag op mobiel 1 aan staan..
https://m.facebook.com/ron.dekosterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:41 schreef GayGuy het volgende:
Is hij er al uit? Ben net thuis en kan die stream niet vinden
Dat zijn flinke pannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef Rambolin het volgende:
Vrouwen zijn aan het koken
[ twitter ]
Ja die zag ik ook langskomen. Wat ik vreemd vind is dat wanneer er reanimatie is, er sprake is van een circulatie stilstand en iemand dus in feite niet meer echt leeft toch?quote:
EDIT: Ze zijn bij Ryan, maar ze kunnen hem nog niet stabiliseren om hem er uit te halen. Iniet genoeg ruimte)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:40 schreef Het_Bokje het volgende:
Medisch team schijnt er bij te kunnen.
ISAE YT stream
Jup.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook langskomen. Wat ik vreemd vind is dat wanneer er reanimatie is, er sprake is van een circulatie stilstand en iemand dus in feite niet meer echt leeft toch?
Daar kijk ik niet van op na een uitglijder van 32 meter. Als hij het maar redtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:46 schreef PinkLow het volgende:
Het schijnt dat hij hoofdletsel, longletsel heeft en botbreuken.
Die heb ik al de hele dag op mobiel 1 aan staan..quote:
Deze heb ik nuquote:
Isea praat gewoon alles na wat hij zelf leest. En verkondigd het vervolgens als waarheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:47 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
EDIT: Ze zijn bij Ryan, maar ze kunnen hem nog niet stabiliseren om hem er uit te halen. Iniet genoeg ruimte)
Thanks.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik al de hele dag op mobiel 1 aan staan..
[..]
Deze heb ik nu
Er was een reanimatieteam bij hem wordt er gezegd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook langskomen. Wat ik vreemd vind is dat wanneer er reanimatie is, er sprake is van een circulatie stilstand en iemand dus in feite niet meer echt leeft toch?
Ja, inderdaad. En zijn Frans is voor een Mocrobelg wel beroerd....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Isea praat gewoon alles na wat hij zelf leest. En verkondigd het vervolgens als waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |