Alleen doet de link naar de beelden het nietquote:
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen doet de link naar de beelden het niet
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen doet de link naar de beelden het niet
Bedankt!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/
Alweer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:mike-the-situation het is bijna zover!!!
Ja dat dachten we gisteren ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:mike-the-situation het is bijna zover!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef asco het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat het inderdaad om 30cm zou gaan maar dat de rotsblok zeer instabiel is.quote:
LoRaWAN baud rates range from 0.3 kbps to 50 kbpsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lora communicatie heb je dan nodig. Kun je kilometeres ver mee komen met diverse opstakels. Ga maar googelen.
Kortom nog 3 uur ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat het inderdaad om 30cm zou gaan maar dat de rotsblok zeer instabiel is.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:31 schreef Pedroso het volgende:
Het is aan het gebeuren, hij komt zo aangelopen.
Yep, maar die pipo is al zo vaak toegejuicht.... eerst jochie zien.quote:
Geef jouw stream nou eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Brancard en zuurstofflessen gaan de grot in.
Dat lijkt me ook vrij normaal, denk niet dat ie vrolijk huppelend de grot gaat uitkomen. Maar is al goed dat ze het doen, als hij dood was dan heb je ook geen zuurstoffles nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Brancard en zuurstofflessen gaan de grot in.
Ja datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij normaal, denk niet dat ie vrolijk huppelend de grot gaat uitkomen. Maar is al goed dat ze het doen, als hij dood was dan heb je ook geen zuurstoffles nodig.
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef SilverEyes het volgende:
Wat zou het mooi zijn als hij nog zou leven![]()
Heb hier zelf ook een vijfjarige rondlopen, bij de gedachte dat hij alleen 4 dagen in een diepe put zou zitten, mijn hart breekt.
Mijn kind is ook 5, en ten tijde van Julen was ze ook 2.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:42 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Of je kunt je gewoon wat meer inleven. Wat een kut opmerking zeg.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:42 schreef Tengano het volgende:
Daar gaan we weer alla akbar alla akbaar![]()
![]()
![]()
Met ze allen![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn kind is ook 5, en ten tijde van Julen was ze ook 2.Op mij maakt dit soort nieuws ook meer indruk dan toen ik nog geen kind had.
Super!~!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef einzeinz het volgende:
Godverdomme man, ze hebben hem en hij lijkt nog te leven!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef einzeinz het volgende:
Tegen zo'n intocht kan zelfs Sinterklaas niet opquote:
nee, moet nog komen. Dit is vooraan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
Ik weet niet of ik de goede stream heb, is hij er al uit?
Nee. Maar is wel aan het gebeuren nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:51 schreef deedeetee het volgende:
Is hij er eindelijk uit ? O ik hoop zo dat t gelukt is en het jochie snel medische hulp gaat krijgen.
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/1039141696943575/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:52 schreef Knudde het volgende:
Iemand had hier een link van een Facebook pagina van Ron de Koster gedeeld, die heeft een geweldige stream van verschillende kanalen van verschillende inzichten
Juist, thanksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:53 schreef PinkLow het volgende:
Wie zegt dat? Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef einzeinz het volgende:
Mwah... gaan best veel hulpmiddelen die kant op... dus denk dat het wel klopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:54 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Eerst zien dan geloven
Tuurlijk. Eerst EHBO ter plaatse nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem aan het stabiliseren zijn voor ze hem naar buiten brengen.
Denk niet dat daar veel ruimte voor is in de put zelfquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem aan het stabiliseren zijn voor ze hem naar buiten brengen.
In de buis wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:57 schreef NoXia het volgende:
[..]
Denk niet dat daar veel ruimte voor is in de put zelf
Zou wel verstandig zijn, ik zie dat volk er nog wel voor aan om hysterisch met z'n allen bovenop hem te duiken. Laat hem maar lekker geruisloos naar het ziekenhuis gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hij is stiekem via de bovenkant eruit gehaald om al die ramptoeristen te ontlopen.
Lijkt erop dat iemand de velg van zijn auto verloren heeft.quote:
Doet me denken aan die Georgische rodelaar die om is gekomen tijdens de olympische spelen aantal jaar terug. Het hele dorp ging in een soort optocht met zijn lijk aan de haal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn, ik zie dat volk er nog wel voor aan om hysterisch met z'n allen bovenop hem te duiken. Laat hem maar lekker geruisloos naar het ziekenhuis gaan.
Da's geen velg maar een wieldop..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt erop dat iemand de velg van zijn auto verloren heeft.
Ze gaan nu nog even snel de ziekenauto reparerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Da's geen velg maar een wieldop..
Die komt net aangeredenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze gaan nu nog even snel de ziekenauto repareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |