Renate heeft een potje besteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:05 schreef hhh38 het volgende:
Fijn, een reclame over vaginale droogheid op de vroege ochtend
Kwam de spuit China niet in of wat? Teringjantje, 17 seconde er af...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:03 schreef vaarsuvius het volgende:
oma Claudia deed ook nog mee, zie ik, ga even opzoeken wat die heeft gereden....
4:17
och och och
@de_boswachterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:05 schreef hhh38 het volgende:
Lekker inclusief.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:05 schreef hhh38 het volgende:
Haha wat? Bovendien een lijf als een Scania en de fijne motoriek van een walrus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mooi ogen.
En ze heeft tijdens haar carrière waarschijnlijk vaker "Godverdomme!" geschreeuwd dan jij in je hele leven aankan.
Dat zie ik alsnog liever dan weer een stel halfdode kinderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:05 schreef hhh38 het volgende:
In Afrika is een ander soort droogheid waar ze last van hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zie ik alsnog liever dan weer een stel halfdode kinderen.
Het voelde ook lang he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:09 schreef hhh38 het volgende:
Dit reclameblok was langer dan in de rust van een CL wedstrijd op Veronica
Groenewold had een prachtige techniek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha wat? Bovendien een lijf als een Scania en de fijne motoriek van een walrus.
MEDAL ZONE.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:10 schreef Nober het volgende:
Eurosport 1 en 2 heeft ook geen live sport.
Wanneer heb jij daar meestal last van?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:05 schreef hhh38 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zie ik alsnog liever dan weer een stel halfdode kinderen.
DE PLAYERquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:10 schreef Nober het volgende:
Eurosport 1 en 2 heeft ook geen live sport.
Valt nog wel mee, er zijn sowieso maar 10 ritten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat er maar vijf een medaillekans hebben en die overige vijftien is veldvulling.
Ieder z'n voorkeuren blijkt maar weer. Straalde voor mij, ook tijdens haar carriere, al niets van een sporter uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Groenewold had een prachtige techniek.
Souplesse gecombineerd met kracht.
Als ze moe werd, was het harken. Maar voor wie geldt dat niet?
En ze was/is niet hyperslank.
Ze heeft tieten en een kont. En dijen om op te rijen.
Niets mis mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |