En sm-werksters die zeggen dat veel klanten mannen met een machtspositie zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is een stom fabeltje. Mensen veranderen in bed niet ineens van karakter. "What you see is what you get" gaat op voor de meeste mensen.
Hoefijzer-theorie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Woke mannen zijn doorgaans niet degenen die op internet hun seksuele frustraties weghuilen
De vrouw word genomen, de man neemt. Die rollen brengen inherent onderdanigheid en dominantie met zich mee. Die daad is het meest vrouwelijke dat je kunt doen als vrouw en het meest mannelijke als man, eens? Dus lijkt het mij logisch als je als heterovrouw onderdanig bent en een dominante man wil omdat het sekseverschil hetgeen is dat aantrekkingskracht genereert.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:33 schreef appreciate het volgende:
[..]
Heb je ook argumenten of is het alleen prima verklaarbaar en gewoon logisch?
SM medewerksters zijn geen rustige stille meisjes doorgaans.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef JohnBMiller het volgende:
[..]
En sm-werksters die zeggen dat veel klanten mannen met een machtspositie zijn?
Gelijk en gelijkwaardig zijn niet zelfde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als je toch terug wilt gaan naar het biologische, in de oertijd toen we nog in stammen leefden, waren man en vrouw gelijkwaardig.
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-gelijkwaardig.html
Overigens is gezonde seks een overeenkomst tussen twee mensen, en van daaruit kun je zeggen dat er sprake is van een rolverdeling; de man geeft en de vrouw neemt. Tegelijkertijd geeft de vrouw zichzelf bloot, wat weer een genot voor de man is. Dus het is in feite een wisselwerking.
Nee. Dit lijkt me heel persoonlijk, voor iedereen anders. En waarschijnlijk ook per persoon anders op verschillende momenten. Ik weet niet precies waarom je zo'n generaliserende zwart-wit stelling verdedigt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:21 schreef JohnBMiller het volgende:
Die daad is het meest vrouwelijke dat je kunt doen als vrouw en het meest mannelijke als man, eens?
Waarom zou een woke man niet dominant in bed zijn? Je claimt dat die seksuele behoeften losstaan van het dagelijks leven, maar laat wel telkens doorsijpelen dat jij die seksuele behoeften wil gebruiken, om vrouwen in het dagelijks leven op een bepaalde manier te behandelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:06 schreef JohnBMiller het volgende:
[..]
Selectie van een seksuele partner. Vrouwen kunnen weliswaar zeggen dat ze woke man willen maar praktijk lijkt iets anders te zeggen.
Ik kan je nu al zeggen dat dat laatste niet waar is en dat ik een flink deel van de mannen fysiek echt wel de baas kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Over het algemeen wel, afhankelijk van de situatie.
Tegenwoordig met al die beta cucks is het zo dat je aardig wat vrouwen hebt die denken dat ze de baas zijn.
Puntje bij paaltje, is elke vrouw fysiek zwakker dan zo’n beetje welke man dan ook, dat maakt ze van nature onderdanig.
Dat is dan meer omdat de man in kwestie zijn lichaam niet echt “inzet”.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat dat laatste niet waar is en dat ik een flink deel van de mannen fysiek echt wel de baas kan.
Fysiek zwakker zijn wil trouwens ook niet zeggen dat je daarom maar onderdanig bent.
Ik ben allesbehalve onderdanig, integendeel. Maar ook dit wil niet zeggen dat ik de baas wil zijn of spelen. Iemand die in zo een termen denkt of er vanuit gaat dat dit feiten zijn, hoort niet in een relatie te zitten...
In bed?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef LXIV het volgende:
Bij 8 van de 10 stellen die ik ken is de vrouw overduidelijk de baas
Ali B, John B, ik zie een verbandquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef babylon het volgende:
Je vriend heeft de eerste stappen op het verkrachtingspad gezet.
Kerel, je weet niet eens hoe ik uit zie en wat ik aan kan...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is dan meer omdat de man in kwestie zijn lichaam niet echt “inzet”.
Het is domweg biologie en niet lullig bedoeld ofzo.
Spieren zijn groter, massa is meer.
Als een man echt wil en, laten we het doordraaien noemen, lig jij gewoon met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis.
Daar ben ik niet bij.quote:
Ik steun je hierin Lenny. Als ík dit hier zou beweren dan zouden ze me vierkant uitlachen. Jij weet hoe ik sta in mijn relatie toch? Vaak wordt dit beweert door mannen die eigenlijk gewoon zelf onder de plak zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kerel, je weet niet eens hoe ik uit zie en wat ik aan kan...
Jij zegt dat geen enkele vrouw tegen geen enkele man kan winnen (fysiek). Klopt dus gewoon NIET.
Zeg dan: de meerderheid van de vrouwen kan fysiek niet op tegen de sterkere types van mannen. En dan klopt het enigszins.
Maar nog steeds is dat niet de reden van 'natuurlijke onderdanigheid'. Kracht is niet alles.
Plus die natuurlijke onderdanigheid bestaat ook niet
Ah, gelukkig. Eindelijk weer eens een zinvolle discussie over een onderwerp waar ik (niet geheel toevallig) nagenoeg alles van af weet. Want .... serieuze studies!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:00 schreef JohnBMiller het volgende:
Een boude stelling. Initieel werd ie geponeerd door een vriend van me wat me aan het denken zette.
Momenteel neig ik ernaar om het met hem eens te zijn. Met de kanttekening ‘in bed’. Vrouwen kunnen prima dominant zijn op bijvoorbeeld het werk, voorbeelden te over. Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.
Desalniettemin hoor ik graag of jullie hier wellicht anders naar kijken.
Sterke armen om zich heen, juist! En dan moet je dat een beetje breed nemen, namelijk letterlijk, figuurlijk en zeker ook financieel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:20 schreef Chandler het volgende:
Mogelijk bij heel veel vrouwen wel, die willen sterke armen om haar heen... maar er zijn ook genoeg vrouwen die dit niet willen...
Dus oneens...
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kerel, je weet niet eens hoe ik uit zie en wat ik aan kan...
Jij zegt dat geen enkele vrouw tegen geen enkele man kan winnen (fysiek). Klopt dus gewoon NIET.
Zeg dan: de meerderheid van de vrouwen kan fysiek niet op tegen de sterkere types van mannen. En dan klopt het enigszins.
Maar nog steeds is dat niet de reden van 'natuurlijke onderdanigheid'. Kracht is niet alles.
Plus die natuurlijke onderdanigheid bestaat ook niet
En ze kunnen het ook betalen. Beetje SM-meesteres is niet heel goedkoop. Niet echt haalbare kaart om daar regelmatig naar toe te gaan als iemand ergens al tegen betaling voetveeg is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
SM medewerksters zijn geen rustige stille meisjes doorgaans.
En dat die machtige mannen dat willen is begrijpelijk. Als iedereen de hele dag onderdanig aan jou is wil je ook wel eens wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |