abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203516212
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat is een stom fabeltje. Mensen veranderen in bed niet ineens van karakter. "What you see is what you get" gaat op voor de meeste mensen.
En sm-werksters die zeggen dat veel klanten mannen met een machtspositie zijn?
pi_203516236
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Woke mannen zijn doorgaans niet degenen die op internet hun seksuele frustraties weghuilen
Hoefijzer-theorie.
pi_203516377
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:33 schreef appreciate het volgende:

[..]
Heb je ook argumenten of is het alleen prima verklaarbaar en gewoon logisch?
De vrouw word genomen, de man neemt. Die rollen brengen inherent onderdanigheid en dominantie met zich mee. Die daad is het meest vrouwelijke dat je kunt doen als vrouw en het meest mannelijke als man, eens? Dus lijkt het mij logisch als je als heterovrouw onderdanig bent en een dominante man wil omdat het sekseverschil hetgeen is dat aantrekkingskracht genereert.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:23:12 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203516407
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
En sm-werksters die zeggen dat veel klanten mannen met een machtspositie zijn?
SM medewerksters zijn geen rustige stille meisjes doorgaans.

En dat die machtige mannen dat willen is begrijpelijk. Als iedereen de hele dag onderdanig aan jou is wil je ook wel eens wat anders.
pi_203516417
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:50 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Als je toch terug wilt gaan naar het biologische, in de oertijd toen we nog in stammen leefden, waren man en vrouw gelijkwaardig.
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-gelijkwaardig.html

Overigens is gezonde seks een overeenkomst tussen twee mensen, en van daaruit kun je zeggen dat er sprake is van een rolverdeling; de man geeft en de vrouw neemt. Tegelijkertijd geeft de vrouw zichzelf bloot, wat weer een genot voor de man is. Dus het is in feite een wisselwerking.
Gelijk en gelijkwaardig zijn niet zelfde.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:24:47 #31
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_203516475
Ik ben het ermee oneens, er zijn genoeg voorbeelden van dominante meesteressen én mannen die juist onderdanig willen zijn. Ik zou ook niet weten waarom je dit überhaupt zou willen generaliseren, niets in het leven is zo zwart-wit.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 10:26:52 #32
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203516533
Hoe durf je zo'n stelling te maken jij vuile incel die nooit seks heeft!

Ontopic: misschien doen ze van niet, maar het is uiteindelijk wel wat goed voor ze is.

Het zijn net honden. Je moet de riem kort houden of ze gaan over je heenlopen en we weten allemaal dat mannen een beetje van binnen sterven als vrouwen het voor het zeggen hebben.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203517463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:21 schreef JohnBMiller het volgende:
Die daad is het meest vrouwelijke dat je kunt doen als vrouw en het meest mannelijke als man, eens?
Nee. Dit lijkt me heel persoonlijk, voor iedereen anders. En waarschijnlijk ook per persoon anders op verschillende momenten. Ik weet niet precies waarom je zo'n generaliserende zwart-wit stelling verdedigt.
pi_203517642
TS is eigenlijk een cuck op zoek naar een Domina, die nu wanhopig is omdat ie ze nog niet gevonden heeft.

Rustig jong, uiteindelijk vind je haar wel, als je maar braaf blijft
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 5 februari 2022 @ 11:44:06 #35
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203518275
Ik denk dat de meerderheid van de vrouwen onderdanig is in bed, waarin de mate nogal varieert, maar er zijn ook gewoon dominatrixes. Ik snap nooit zo goed waarom mensen vaak zo graag vervallen in uitspraken die beginnen met alle, elke, iedere of altijd. Je hebt maar één tegenvoorbeeld nodig om zo'n uitspraak te ontkrachten.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 11:50:52 #36
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203518379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:06 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Selectie van een seksuele partner. Vrouwen kunnen weliswaar zeggen dat ze woke man willen maar praktijk lijkt iets anders te zeggen.
Waarom zou een woke man niet dominant in bed zijn? Je claimt dat die seksuele behoeften losstaan van het dagelijks leven, maar laat wel telkens doorsijpelen dat jij die seksuele behoeften wil gebruiken, om vrouwen in het dagelijks leven op een bepaalde manier te behandelen.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 14:10:48 #37
441859 crew  Lenny77
pi_203520240
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Over het algemeen wel, afhankelijk van de situatie.

Tegenwoordig met al die beta cucks is het zo dat je aardig wat vrouwen hebt die denken dat ze de baas zijn.
Puntje bij paaltje, is elke vrouw fysiek zwakker dan zo’n beetje welke man dan ook, dat maakt ze van nature onderdanig.

Ik kan je nu al zeggen dat dat laatste niet waar is en dat ik een flink deel van de mannen fysiek echt wel de baas kan.
Fysiek zwakker zijn wil trouwens ook niet zeggen dat je daarom maar onderdanig bent.

Ik ben allesbehalve onderdanig, integendeel. Maar ook dit wil niet zeggen dat ik de baas wil zijn of spelen. Iemand die in zo een termen denkt of er vanuit gaat dat dit feiten zijn, hoort niet in een relatie te zitten...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203520308
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 14:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik kan je nu al zeggen dat dat laatste niet waar is en dat ik een flink deel van de mannen fysiek echt wel de baas kan.
Fysiek zwakker zijn wil trouwens ook niet zeggen dat je daarom maar onderdanig bent.

Ik ben allesbehalve onderdanig, integendeel. Maar ook dit wil niet zeggen dat ik de baas wil zijn of spelen. Iemand die in zo een termen denkt of er vanuit gaat dat dit feiten zijn, hoort niet in een relatie te zitten...
Dat is dan meer omdat de man in kwestie zijn lichaam niet echt “inzet”.

Het is domweg biologie en niet lullig bedoeld ofzo.
Spieren zijn groter, massa is meer.

Als een man echt wil en, laten we het doordraaien noemen, lig jij gewoon met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis.
pi_203520602
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef LXIV het volgende:
Bij 8 van de 10 stellen die ik ken is de vrouw overduidelijk de baas
In bed?
pi_203520670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef babylon het volgende:
Je vriend heeft de eerste stappen op het verkrachtingspad gezet.
Ali B, John B, ik zie een verband :o
afspraak tandarts verzetten
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 15:10:57 #41
441859 crew  Lenny77
pi_203521137
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat is dan meer omdat de man in kwestie zijn lichaam niet echt “inzet”.

Het is domweg biologie en niet lullig bedoeld ofzo.
Spieren zijn groter, massa is meer.

Als een man echt wil en, laten we het doordraaien noemen, lig jij gewoon met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis.
Kerel, je weet niet eens hoe ik uit zie en wat ik aan kan...

Jij zegt dat geen enkele vrouw tegen geen enkele man kan winnen (fysiek). Klopt dus gewoon NIET.
Zeg dan: de meerderheid van de vrouwen kan fysiek niet op tegen de sterkere types van mannen. En dan klopt het enigszins.
Maar nog steeds is dat niet de reden van 'natuurlijke onderdanigheid'. Kracht is niet alles.
Plus die natuurlijke onderdanigheid bestaat ook niet :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 5 februari 2022 @ 15:38:53 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203521460
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
In bed?
Daar ben ik niet bij.

Zelf vind ik een vrouw die de baas is wel opwindend. Overgave en geen enkele verantwoordelijkheid, heerlijk.
The End Times are wild
pi_203521563
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij zegt dat geen enkele vrouw tegen geen enkele man kan winnen (fysiek). Klopt dus gewoon NIET.
Zeg dan: de meerderheid van de vrouwen kan fysiek niet op tegen de sterkere types van mannen. En dan klopt het enigszins.
Maar nog steeds is dat niet de reden van 'natuurlijke onderdanigheid'. Kracht is niet alles.
Ik steun je hierin Lenny. Als ík dit hier zou beweren dan zouden ze me vierkant uitlachen. Jij weet hoe ik sta in mijn relatie toch? Vaak wordt dit beweert door mannen die eigenlijk gewoon zelf onder de plak zitten.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 16:12:43 #44
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203521884
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 05:00 schreef JohnBMiller het volgende:
Een boude stelling. Initieel werd ie geponeerd door een vriend van me wat me aan het denken zette.

Momenteel neig ik ernaar om het met hem eens te zijn. Met de kanttekening ‘in bed’. Vrouwen kunnen prima dominant zijn op bijvoorbeeld het werk, voorbeelden te over. Zodra het er echter echt toe doet, wil iedere heterovrouw uiteindelijk dat de man de leiding neemt. Dit lijkt me biologisch ook prima verklaarbaar en ook gewoon logisch.

Desalniettemin hoor ik graag of jullie hier wellicht anders naar kijken.
Ah, gelukkig. Eindelijk weer eens een zinvolle discussie over een onderwerp waar ik (niet geheel toevallig) nagenoeg alles van af weet. Want .... serieuze studies!
Mein Freund Freud zei aan het einde van zijn leven .... Mein ganzes leben habe ich die Frauen (in het Duits dus maar ga voor het gemak over op Nederlands), dus ... heb ik de vrouw bestudeerd en na 60 jaar vraag ik mij af .... wat willen ze nou eigenlijk. Dus aan dat aspect ben ik maar nooit begonnen. Ook zijn dochter, dus vrouw en ook psychologe, heeft er nooit echt kunnen achter kunnen komen. De algemene conclusie was, ... ze weten het zelf niet. Veel interessanter vind ik dan het bestuderen van de incel in zijn zelf en vrij gekozen cel van zijn ouderlijk huis, zijnde de zolderkamer of de kelder aldaar, die hij alleen met Kerstmis verlaat omdat zijn ouders hem verplicht hebben "tenminste" met het Kerstdiner aan tafel mee te eten met de rest van het gezin.

|:) :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 5 februari 2022 @ 16:19:01 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203521995
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:20 schreef Chandler het volgende:
Mogelijk bij heel veel vrouwen wel, die willen sterke armen om haar heen... maar er zijn ook genoeg vrouwen die dit niet willen...

Dus oneens...
Sterke armen om zich heen, juist! En dan moet je dat een beetje breed nemen, namelijk letterlijk, figuurlijk en zeker ook financieel.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203522481
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat mag ook.
Rustig maar.
pi_203522518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
SM medewerksters zijn geen rustige stille meisjes doorgaans.

En dat die machtige mannen dat willen is begrijpelijk. Als iedereen de hele dag onderdanig aan jou is wil je ook wel eens wat anders.
En ze kunnen het ook betalen. Beetje SM-meesteres is niet heel goedkoop. Niet echt haalbare kaart om daar regelmatig naar toe te gaan als iemand ergens al tegen betaling voetveeg is.
pi_203523199
Denk dat dit zeker per vrouw verschilt.

Ik heb hier ook zo mijn (niet altijd gewaardeerde) mening over. Namelijk dat wij met onze maatschappij onze natuur teniet doen en negeren. Er is geen duidelijke man-vrouw verhouding meer. Geen rolverdeling. Wij mensen, als groepsdieren, worden onbewust blij van zo'n rolverdeling/hiërarchie. Ondanks al onze schreeuwende feministen en progressieve dames, waar ik het zeker deels wel mee eens ben (rolverdeling en hiërarchie hoeft tenslotte niet uit te monden in kleinering, ongelijkheid, denigreren, laat dat duidelijk zijn) kunnen we niet ontkennen dat we het ergens wel nodig hebben.

Ik droom van een leventje waarbij ik dienstbaar kan zijn aan mijn man. Sue me.

Kanttekening: Waarbij die man mij dan wel met respect behandeld, dat is uiteraard voorwaarde. Voor een respectloze hond ga ik mij ook niet dienstbaar opstellen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 februari 2022 @ 18:02:03 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_203523266
Mijn hemel, wat een onzin :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:08:50 #50
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203523345
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:02 schreef Sjeen het volgende:
Mijn hemel, wat een onzin :')
Hier ben ik het wel mee eens: onzin idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')