In de overlevingsstand zal het lichaam juist alles doen om te overleven inclusief eten en drinken wat er is. Hoop ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Welnee man. Dat lichaam is een overlevingsstand, steeds meer functies worden uitgeschakeld. Jij denkt dat hij daar dan ustig een banaantje heeft zitten peuzelen?
Zie je nog activiteit?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
In de overlevingsstand zal het lichaam juist alles doen om te overleven inclusief eten en drinken wat er is. Hoop ik.
Nee als je op een gegeven moment niet meer eet/drinkt dan zet het lichaam je organen in een soort van slaapstand, moet je ook niet te lang doen want is verre van gezond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
In de overlevingsstand zal het lichaam juist alles doen om te overleven inclusief eten en drinken wat er is. Hoop ik.
Ja hoor, ik ben het met je eens. Ze hadden het van twee kanten af moeten proberen. In dat geval had je grote kans dat het team van bovenaf nu al bij hem was geweest. Een put van 32 meter graven in drie dagen lijkt mij inmiddels beter te doen dan een halve berg afgraven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in. Natuurlijk hou ik hoop. Maar als je 30 meter naar beneden valt mag berhaupt je blij zijn dat je nog leeft. Maar je zult ontegenzeggelijk (zwaar) letsel hebben. En als je daar dan 5 dagen ligt in een benarde positie.....
Ik zal ook even de stuurlui aan wal spelen:
• Ze hadden op 2 paarden moeten wedden, gat waar hij in is gevallen daar zou hij ook weer uit moeten kunnen. Hoe? Alle slimme koppen bij elkaar en creatief wezen. Er moet iets mogelijk zij in het tijdperk van AI, robots en drones
• Had een walkie talkie naar beneden gestuurd zodat de moeder en vader tegen het kind konden praten om het moed in te praten
• Stuur sonde voeding naar beneden en cacao (dat herkennen kinderen als voedsel)
• Had de put langzaam gevuld met water en het kind tegelijkertijd omhoog laten drijven (door bv. pingpongballetjes aan zijn lichaam te plakken)
quote:Arije Al Harby UPDATE: it has been confirmed that Rayan is alive. The delay is due to reaching a solid rock that required 3 hours to break down, but has been done now. They are approaching Rayan but must be careful.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef Ireth het volgende:
Iemand de meest accurate stream voor mij? Had gehoopt allemaal juich-berichten te mogen lezen
Thxquote:
quote:Samiiiiiaiaia Rayan verkeerd op dit moment in een shock toestand, hij eet en drinkt maar krijgt niet veel mee.
Nee, juist niet. Op een gegeven moment kan je juist eten en drinken ook niet goed verwerken. Al je energie moet naar je hart, longen, hersenen. Als je nieren en darmen niet hoeven te werken scheelt dat energie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee als je op een gegeven moment niet meer eet/drinkt dan zet het lichaam je organen in een soort van slaapstand, moet je ook niet te lang doen want is verre van gezond.
Ik versta geen woord Arabisch, maar die vent nu aan het woord klinkt aardig boos??quote:
Hij was een emotioneel verhaal aan het afdraaien dat niets belangrijker is dat Rayan er straks uitkomt. Werd geen nieuwe info gegeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik versta geen woord Arabisch, maar die vent nu aan het woord klinkt aardig boos??
Groetjes weer hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Eerlijk gezegd boeit me dit heel weinig.
Hoorde het ook idd. Ik heb het geluid heel erg zacht staan, anders trek ik al dat onverstaanbare geouwehoer nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik versta geen woord Arabisch, maar die vent nu aan het woord klinkt aardig boos??
Iets zuidelijker sterven er honderden kinderen per dag aan het gebrek aan eten en drinken. Maar nee, laten we het nieuws op de voet volgen van een jongen die in een put is gelopenquote:
Je kan ook gewoon naar een ander topic gaan en deze dus gewoon links laten liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Iets zuidelijker sterven er honderden kinderen per dag aan het gebrek aan eten en drinken. Maar nee, laten we het nieuws op de voet volgen van een jongen die in een put is gelopen
Dat zegt hij toch ook of reageer je per ongeluk op de verkeerde?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:33 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Op een gegeven moment kan je juist eten en drinken ook niet goed verwerken. Al je energie moet naar je hart, longen, hersenen. Als je nieren en darmen niet hoeven te werken scheelt dat energie.
Verder had ik gehoopt wakker te worden met goed nieuws. Ik denk inderdaad ook dat ze beter op twee paarden hadden kunnen wedden. Desnoods door toch vanaf boven proberen het gat wijder te maken.
Met al het geld dat in deze reddingsactie wordt gestoken had je inderdaad heel veel andere kinderen kunnen helpen. Maar ja, dat geld voor heel veel dingen helaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Iets zuidelijker sterven er honderden kinderen per dag aan het gebrek aan eten en drinken. Maar nee, laten we het nieuws op de voet volgen van een jongen die in een put is gelopen
Ja ik reageerde op de verkeerde 🤦🏼♀quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook of reageer je per ongeluk op de verkeerde?
Je mag dat ook in het nieuws brengen als je zo betrokken bent. We houden je echt niet tegen. We horen wel wanneer je live gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hier idd ook hard genoeg om eventueel gejuich te horen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoorde het ook idd. Ik heb het geluid heel erg zacht staan, anders trek ik al dat onverstaanbare geouwehoer niet
Als ik al zou willen, dan nog kan ik niet de hele wereld redden. Zet een actie op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag dat ook in het nieuws brengen als je zo betrokken bent. We houden je echt niet tegen. We horen wel wanner je live gaat.
Knap van je hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
De dood van kinderen vind je een bijzaak?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
Je hebt wel andere issues blijkbaar. Kunt jezelf niet waarderen. Ook wel jammer. Misschien toch een keer live gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een kind van 5 kan net z’n veters strikken. Denk je dan dat het een goed idee is om hem zichzelf een tuigje aan te doen?quote:
Kom je aandacht te kort?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |