Ik heb zelf kinderen van 1 en 3, en ik dacht aan een knuffeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:46 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zeggen geef hem eten, drinken en zuurstof maar ook een dekentje of iets om hem warm te houden. En wie weet zelfs iets van rustige muziek ofzo. Maar ik neem aan dat ze over dit soort dingen na hebben gedacht.
Dat soort dingen weten we allemaal helaas niet. is ook iets wat ik als eerste gepost had. Warmte, driken, eten, een deken en communicatie om hem rustig te houden. Maar horen gewoon helemaal niets hoe het met hem gaat en wat ze voor hem doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Heeft hij ook een beetje licht daar? Of bevindt ons knaapje zich in het pikke donker?
Onderkoeling is meer een kwestie van uren en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik vanmiddag ook. Er zal vast wel iets bedacht zijn om wat warmte beneden te krijgen. Want 10 -13°C is gewoon veel te koud voor een jochie van 5 jaar. Dat houdt ie geen 4 dagen vol. En misschien zelfs een volwassen vent niet...
Zo'n knuffel kan een hoopvol signaal geven, dat het niet alleen is. Dat kan in die omstandigheden heel waardevol zijn voor de mentale gesteldheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het kind staat in overlevingsmodus. Donker, koud, nat, weinig eten/drinken. Het snakt bijna naar adem zo komt het op mij over. Die is met z'n 5 jaar al 70 uur aan het vechten.
Die gaat echt niet ineens een dikke glimlach geven wanneer het z'n knuffel krijgt. Dat is tenminste wat ik zie...
Knuffel, telefoon, radio, tv, koteletten, hamburgers. Zo is er altijd wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zo'n knuffel kan een hoopvol signaal geven, dat het niet alleen is. Dat kan in die omstandigheden heel waardevol zijn voor de mentale gesteldheid.
Gaat steeds langer durenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:50 schreef wizzer het volgende:
Volgens Hespress duurt de hele redding nog 7 uur...
Ja, als ie nog voldoende bij bewust zijn is om er op te reageren. Ik denk dat het eerder in de weg gaat zitten. een extra gevaar vormt voor zijn kansen in dit stadium. Maar blijkbaar verschillen we hier van meningquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zo'n knuffel kan een hoopvol signaal geven, dat het niet alleen is. Dat kan in die omstandigheden heel waardevol zijn voor de mentale gesteldheid.
Ligt er natuurlijk wel aan waarin. In 5°C water hou je het misschien 20 minuten vol. In lucht een heel stuk langer... Thermodynamica. (warmteoverdrachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Onderkoeling is meer een kwestie van uren en dan is het klaar.
Klopt. Maar na een aantal uren onderkoeld te zijn begin je langzaam af te sterven. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan waarin. In 5°C water hou je het misschien 20 minuten vol. In lucht een heel stuk langer... Thermodynamica. (warmteoverdracht)
Dat zal wel meevallen, dat zal niet even out of the blue naar beneden gegooid worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, als ie nog voldoende bij bewust zijn is om er op te reageren. Ik denk dat het eerder in de weg gaat zitten. een extra gevaar vormt voor zijn kansen in dit stadium.
Wanneer er een groot ongeluk is gebeurd, is het eerste wat de politie, brandweer of ambulace doet, is een knuffel (dus letterlijk een knuffelbeest) aan de kinderen geven, om ze gerust te kunnen stellen wanneer ze de ouders moeten behandelen. Want dat stelt ze inderdaad iets gerustquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik had net een livestream, maar ik klikte hem per ongeluk weg. Was bbc newsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van vanmiddag volgens mij?
De traumabeertjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wanneer er een groot ongeluk is gebeurd, is het eerste wat de politie, brandweer of ambulace doet, is een knuffel (dus letterlijk een knuffelbeest) aan de kinderen geven, om ze gerust te kunnen stellen wanneer ze de ouders moeten behandelen. Want dat stelt ze inderdaad iets gerust
Precies. Behoorlijk logisch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wanneer er een groot ongeluk is gebeurd, is het eerste wat de politie, brandweer of ambulace doet, is een knuffel (dus letterlijk een knuffelbeest) aan de kinderen geven, om ze gerust te kunnen stellen wanneer ze de ouders moeten behandelen. Want dat stelt ze inderdaad iets gerust
Klopt. Je begint niet af te sterven. Je lichaam schakelt alle niet kritische delen af, om de wél kritische delen te voorzien van zuurstof en bloedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Maar na een aantal uren onderkoeld te zijn begin je langzaam af te sterven. Dat is wat ik bedoel.
En als je op de koude grond ligt, gaat dat afkoelen ook vrij rap, zeker als je niet beweegt en niet eet.
Je punt is?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Knuffel, telefoon, radio, tv, koteletten, hamburgers. Zo is er altijd wat.²
En uiteindelijk volgt dus een complete shutdown.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Klopt. Je begint niet af te sterven. Je lichaam schakelt alle niet kritische delen af, om de wél kritische delen te voorzien van zuurstof en bloed
Was niks live aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik had net een livestream, maar ik klikte hem per ongeluk weg. Was bbc news
Tja, je lichaam kan heel wat hebben, maar er is natuurlijk een grens...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
En uiteindelijk volgt dus een complete shutdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |