Hier idd ook hard genoeg om eventueel gejuich te horen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoorde het ook idd. Ik heb het geluid heel erg zacht staan, anders trek ik al dat onverstaanbare geouwehoer niet
Als ik al zou willen, dan nog kan ik niet de hele wereld redden. Zet een actie op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Iets zuidelijker sterven er honderden kinderen per dag aan het gebrek aan eten en drinken. Maar nee, laten we het nieuws op de voet volgen van een jongen die in een put is gelopen
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag dat ook in het nieuws brengen als je zo betrokken bent. We houden je echt niet tegen. We horen wel wanner je live gaat.²
Knap van je hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
De dood van kinderen vind je een bijzaak?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
Je hebt wel andere issues blijkbaar. Kunt jezelf niet waarderen. Ook wel jammer. Misschien toch een keer live gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een kind van 5 kan net z’n veters strikken. Denk je dan dat het een goed idee is om hem zichzelf een tuigje aan te doen?quote:
Kom je aandacht te kort?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |