Bij mij duurde het wel echt mega lang en had niet eens veel paddos eruit. Heb het nu 1 keer met zo'n bak gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar in mijn omgeving niet zover ik weet, of lang geleden. Het zelf kweken spreekt me ook aan, vind ik leuk![]()
Zit nu alleen te kijken.. er is natuurlijk weer allerlei keuze... lastig.
Nu zwam je, zwammen zijn altijd onschuldig.. het is wat de mens er mee doetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Ik kweek alleen onschuldige zwammen.
Ah, kijk een medezwammer , nog tips?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij mij duurde het wel echt mega lang en had niet eens veel paddos eruit. Heb het nu 1 keer met zo'n bak gedaan
Ga het nog een keer doen als het iets warmer is.
Oesterzwammen, in yoghurtemmertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu zwam je, zwammen zijn altijd onschuldig.. het is wat de mens er mee doet
Zonder gekheid, kweek je echt? Wat? Oesterzwammen toevallig? Die heb ik ook op mijn verlanglijstje staan.
Intresting! Kun je er lekker van eten, of is het vooral een hobby?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oesterzwammen, in yoghurtemmertjes
Hou de fruitvliegjes uit de buurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, kijk een medezwammer , nog tips?
Ik eet ze. De schildpadden eten het ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Intresting! Kun je er lekker van eten, of is het vooral een hobby?
Hmmm die dingen en hun familie zijn sowieso zwaar irritantquote:
Stro? Zaagsel? Kranten?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ze. De schildpadden eten het ook.
Heb je al een verhuisoplossing voor ze?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ze. De schildpadden eten het ook.
Gebruikte filterkoffie in een gesloten yoghurtemmertje. Telkens een nieuw laagje erop.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stro? Zaagsel? Kranten?
GoA zit plots vol met vragen.
Top! Ik ga me eens inlezenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebruikte filterkoffie in een gesloten yoghurtemmertje. Telkens een nieuw laagje erop.
Op een gegeven moment komen er paddestoeltjes, die je kan eten.
Ze gaan mee naar de tijdelijke woning die ik krijg. Daar verzin ik wel wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je al een verhuisoplossing voor ze?
Ja dat heb je al eens verteld inderdaad. Dat moet ik nog eens proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebruikte filterkoffie in een gesloten yoghurtemmertje. Telkens een nieuw laagje erop.
Op een gegeven moment komen er paddestoeltjes, die je kan eten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft ondertussen de avond nuttig besteed en een watermeter in elkaar geprutst die mijn waterverbruik realtime meet en bij houd
Moet de software nog een beetje bijschaven, maar het begin is er![]()
[ afbeelding ]
Welterusten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
Inmiddels lig ik al in bed. Morgen weer vroeg op.
Een fijne avond nog
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
Inmiddels lig ik al in bed. Morgen weer vroeg op.
Een fijne avond nog
Oh. Nou veel plezier met je bestelling.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen volgens de Fok! regels [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh. Nou veel plezier met je bestelling.![]()
Zoiets, maar dan anders?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat allemaal nog wel ff duren hč... Het moet eerst groeien, en lukken en dan .... [ afbeelding ]
Eeeuh,.. ik denk dat het juiste antwoord is: Ookquote:
Vermoedelijk enigszins zoutig?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je smaakt
Ik bedoel... heb die ook besteld... Nooit op één paard weddenquote:
Groot feest dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel... heb die ook besteld... Nooit op één paard wedden
Goffer, het water loopt me in de mondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:25 schreef -Shii- het volgende:
De shiitake paddenstoel heeft sappig vruchtvlees en een bijzondere, kruidige, nootachtige smaak.
Keer vrij ziek geweest van champignons al, ik vertrouw die dingen niet zo om te etenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:25 schreef -Shii- het volgende:
De shiitake paddenstoel heeft sappig vruchtvlees en een bijzondere, kruidige, nootachtige smaak.
Ze is om op te vretenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, het water loopt me in de mond
Oh dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keer vrij ziek geweest van champignons al, ik vertrouw die dingen niet zo om te eten
Even paar dagen goed kotsen en het ging weer beterquote:
De ene paddenstoel is de andere niet hč!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keer vrij ziek geweest van champignons al, ik vertrouw die dingen niet zo om te eten
Welterusten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed, ik ga dromen over groei en bloei
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:40 schreef SolidasRock het volgende:
Victorie!
* SolidasRock plant vlag en claimt 40+SC
Peperkampquote:
12equote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:51 schreef engine het volgende:
[..]
Peperkamp
Weet niet hoeveel er nog moeten maar ze staat 11e nu.
Ja spannend nu. Hoop zo afgelopen..quote:
Goedemorgen Dotquote:
Morguhquote:
Wat rommelig daarquote:
We zijn onderwegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, wanneer ga je op vakantie?
quote:
Er is een Fok! Discord waar we spelletjes spelen en af en toe ook even kletsen in het voicechat gedeeltequote:
Is wel goed Mario ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
video met geluid
https://twitter.com/bbaheck/status/1489844562688462849
Gezellig, geniet ervan. Veilige reis en kom met hele botten weer terug hequote:
ik heb en video van meidenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel goed Mario ..
hahaha een skischansspringer met hoogtevrees
Ja zag het. Kwalificatie hupfen is bezig en er sprong een Fin met Höhenangstquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb en video van meiden
gezendet
wat bedoel je schischansspringer?
Komt vast goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, geniet ervan. Veilige reis en kom met hele botten weer terug he
dann heeft hij de foute sport gekeuztquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag het. Kwalificatie hupfen is bezig en er sprong een Fin met Höhenangst
Zijn papa was een bekende Sakalaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft hij de foute sport gekeuzt
Ik las het al in de andere SC... niet zo leukquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:05 schreef mario390 het volgende:
is en ding wat me betje ärgert
erst was de dame bij de gesprek
allein en zij heeft en laute stem
en zij willt alles weten ,hoezo zo lang
geen werk,en van de deprression
en dann kwam nog en mann bij
het was echt niet zo mooi
Ja dat soms moeilijk ...Wat zou je moeten gaan doen wat je niet wil?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:13 schreef mario390 het volgende:
nee en dat met hotel will ik total
niet maar ik weet niet of ik dat
zeggen zoll, volgende gesprek
is op 15.februar
Oh het is niet in Bleiburg zelf... Dat lijkt me wel een geldig pun t om aan te gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:18 schreef mario390 het volgende:
het is niet nur dat werken bij en hotel
het is dat en week niet thuis zijn
Waarom wil je dat dan niet, en wat wil je wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:13 schreef mario390 het volgende:
nee en dat met hotel will ik total
niet maar ik weet niet of ik dat
zeggen zoll, volgende gesprek
is op 15.februar
Kan je wel je ding doen zonder dat mutti boos op je wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:18 schreef mario390 het volgende:
het is niet nur dat werken bij en hotel
het is dat en week niet thuis zijn
Ha Dotteke, wat een goed nieuws had jij van de week. Fijn voor jequote:
Fijne vakantiequote:
Goed planquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eerst even wakker worden met veel koffie. En dan gaan we knetteren.
Ja gelukkig wel, dank jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ha Dotteke, wat een goed nieuws had jij van de week. Fijn voor je
Morguh Nijn,quote:
Hey Mrslquote:
Hey Sodequote:
Hij rommelt al weer aardig. Slaapt nog wel in de kamer op zo'n ziekenhuisbed, en veel praten en zo wordt hij kortademig, masr verder best goed. Gisteren belde wel het ziekenhuis voor een derde afspraak ivm met nierstenen. Dat is 17 feb.quote:
Fijn dat hij alweer rommelt, maar hoe is het met jou? Het is voor jou ook pittig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij rommelt al weer aardig. Slaapt nog wel in de kamer op zo'n ziekenhuisbed, en veel praten en zo wordt hij kortademig, masr verder best goed. Gisteren belde wel het ziekenhuis voor een derde afspraak ivm met nierstenen. Dat is 17 feb.
Dus kransslagader, gezwel in bijnier en stenen in zijn nier.![]()
Hij moet ff in de revisie
Even bij de ikea wat onderdelen halen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij rommelt al weer aardig. Slaapt nog wel in de kamer op zo'n ziekenhuisbed, en veel praten en zo wordt hij kortademig, masr verder best goed. Gisteren belde wel het ziekenhuis voor een derde afspraak ivm met nierstenen. Dat is 17 feb.
Hij doet veel zelf. Moet ook veel lopen natuurlijk om longonsteking te voorkomen. Hij is niet lastigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Fijn dat hij alweer rommelt, maar hoe is het met jou? Het is voor jou ook pittig.
Hmm, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even bij de ikea wat onderdelen halen?
Sterkte voor jou, oma-Nijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij doet veel zelf. Moet ook veel lopen natuurlijk om longonsteking te voorkomen. Hij is niet lastig![]()
Ik vind het geestelijk moeilijk. Ben nogal een pessimist.
Mwah, er is natuurlijk ook nog een hoop onduidelijk. Vervelend dat hij van de steiger is gevallen, maar nu is er wel het eea aan het licht gekomen. Ik duim voor jullie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij doet veel zelf. Moet ook veel lopen natuurlijk om longonsteking te voorkomen. Hij is niet lastig![]()
Omaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is ook niet makkelijk, vooral dat wachten op onderzoeken en niet weten hoe of wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heel veel sterkte met alles nog!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hopelijk plast hij ze snel uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is ook wel heel veelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen, laat dat mens gerust koffie rond brengenquote:
Is de functie koffiedame vacant hier?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen, laat dat mens gerust koffie rond brengen
Dat is hier gewoon vrijwillig en gebeurt uit liefde én met veel waardering. Dus dat soort neigingen moet je koesterenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is de functie koffiedame vacant hier?
True truequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon vrijwillig en gebeurt uit liefde én met veel waardering. Dus dat soort neigingen moet je koesteren
Heerlijk !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik drink extra langzaam, langer genieten
Nee bagger word het!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag maar ff naar buiten, morgen wordt het niks qua weer
Hier is het heerlijk nu, heb ff de ramen en deuren open en laat het lekker door waaienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:36 schreef Koen66 het volgende:
Ff stukkie in het zonnetje lopen en een bakkie doen
Ik zie zelfs een blauwe lucht en een zonnetje!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Hier ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een blauwe lucht en een zonnetje!
Klopt ff kijken waarheen, bij het water wellicht te koud staat ook aardige windquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Have fun
Wel fris in het zonnetje nog.
Ik wilde naar jouw dorp komen. Tot ik me bedacht dat mijn winkel weg isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt ff kijken waarheen, bij het water wellicht te koud staat ook aardige wind
Welke was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde naar jouw dorp komen. Tot ik me bedacht dat mijn winkel weg is
Lekker van genieten. Morgen is het weer een grauwe, natte dagquote:
maar..... het is leeg gelopen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:39 schreef Koen66 het volgende:
Wilden eerst bij Valkenburgse meer gaan lopen
Te winderig en koud denk ik, beter ergens beschut tussen bomen ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
maar..... het is leeg gelopen?
Bos is altijd mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Te winderig en koud denk ik, beter ergens beschut tussen bomen ofzo
Kijkduin, het stuk groen daar achter?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:39 schreef Koen66 het volgende:
Wilden eerst bij Valkenburgse meer gaan lopen
Je andere zaadjes zijn er nog niet zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat zaadjes ga planten, de pepers, komkommers en paprika's ... ben ongeduldig naar de lente
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je andere zaadjes zijn er nog niet zeker
Ik wil op het Haarlemmermeer zeilenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
maar..... het is leeg gelopen?
Lente is onderwegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat zaadjes ga planten, de pepers, komkommers en paprika's ... ben ongeduldig naar de lente
Daar ben ik heeel lang niet geweest, de Dorpsstraatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was er 1 in de dorpsstraat.
Zag hier vorige week al een gans met jongen.quote:
Dat word lastigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil op het Haarlemmermeer zeilen
Repareer je tijdmachine dan hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil op het Haarlemmermeer zeilen
Dat zegt niet zo veel. Die ganzen hebben het hele jaar door jonkies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag hier vorige week al een gans met jongen.
Het ganse jaar, zeg maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Die ganzen hebben het hele jaar door jonkies.
Ja? Was echt het eerst dat ik dat zag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Die ganzen hebben het hele jaar door jonkies.
Ik heb vorig jaar de dierenambulance nog gebeld toen er een pak sneeuw lag. Er was een gans met een heel stel jonkies. Het schijnt dat ze dat gewoon kunnen overleven onder moeders vleugels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Was echt het eerst dat ik dat zag.
En zitten toch zat van die klote beesten hier.
Rare beesten dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de dierenambulance nog gebeld toen er een pak sneeuw lag. Er was een gans met een heel stel jonkies. Het schijnt dat ze dat gewoon kunnen overleven onder moeders vleugels.
HIer komt die ook af en toe even kijken, maar hij duikt wel steeds weer wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een blauwe lucht en een zonnetje!
Vooral die wat nieuwere ganzen, die zijn echt verrekte agressief zo nu en danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Ganzen en zwanen mogen wel wat minder, is echt een plaag
Vooral die ganzen met de allernieuwste ganzen, die zijn agressief!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die wat nieuwere ganzen, die zijn echt verrekte agressief zo nu en dan
Maar, hoe zouden ze smaken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Vooral die ganzen met de allernieuwste ganzen, die zijn agressief!
Ik heb wel eens ganzenlevers gegeten.quote:
Bah!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ganzenlevers gegeten.
Het kost een fortuin. En het smaakt naar lever.
Ja, het viel tegen.quote:
Orgaanvlees hoeft van mij toch al niet zo. En zeker als het dan niet smaakt en duur is ....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ganzenlevers gegeten.
Het kost een fortuin. En het smaakt naar lever.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Orgaanvlees hoeft van mij toch al niet zo. En zeker als het dan niet smaakt en duur is ....
Maar gewoon een hele gans in de oven zou toch prima moeten smaken?
Schijnt dat je op zwaan niet eens mag jagen want beschermd. Tijd dat dat eens wijzigt. Maar wel eens gelezen dat zwaan niet lekker isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Orgaanvlees hoeft van mij toch al niet zo. En zeker als het dan niet smaakt en duur is ....
Maar gewoon een hele gans in de oven zou toch prima moeten smaken?
Het was een delicatesse in de late middeleeuwenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt dat je op zwaan niet eens mag jagen want beschermd. Tijd dat dat eens wijzigt. Maar wel eens gelezen dat zwaan niet lekker is
In den Bosch heb je het Zwanengenoodschap en die eten 1x per jaar zwaan, destijds was Prins WA er ook lid van.. maar weet niet of het nog bestaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt dat je op zwaan niet eens mag jagen want beschermd. Tijd dat dat eens wijzigt. Maar wel eens gelezen dat zwaan niet lekker is
In Engeland moet je nog steeds officieel schriftelijk toestemming van de koningin krijgen om zwaan te mogen eten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In den Bosch heb je het Zwanengenoodschap en die eten 1x per jaar zwaan, destijds was Prins WA er ook lid van.. maar weet niet of het nog bestaat.
Ja ziets kleefde er ook aan.. maar tegenwoordig kun je het makkelijk krijgen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
In Engeland moet je nog steeds officieel schriftelijk toestemming van de koningin krijgen om zwaan te eten.
Zwaan kleef aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ziets kleefde er ook aan.. maar tegenwoordig kun je het makkelijk krijgen hoor
Althans, nog wel in 2015
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/zwanen-op-de-menukaart/
Op facebook had ik nu een ban gehadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Een rijke familie zo te zien... En een nippelslip
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Op facebook had ik nu een ban gehad
Je link doet het bij mij trouwens nietquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Je link doet het bij mij trouwens niet
geen idee, de site zelf opent ook nietquote:
Vreemd, hier werkt het zowel in Chrome als in Edge.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:28 schreef drakin het volgende:
[..]
geen idee, de site zelf opent ook niet
Had ik al gedaan, andere sites openen wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Anders eens op de titel googlen : Zwanen op de menukaart
Jij mag het schijnbaar niet zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, andere sites openen wel.
Keep the dragon away zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij mag het schijnbaar niet zien
Vaak smaakt het beest net zo "goed" als wat hij eet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:32 schreef drakin het volgende:
Maar Zwaan wil ik best eens proeven, Pauw schijnt weer heel droog vlees te zijn
Vettig lekker dus?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vaak smaakt het beest net zo "goed" als wat hij eet.
Dus ik vermoed dat een zwaan in de buurt van Wilde eend komt.
facebook zou hier zomaar weg kunnen zijn binnenkortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Op facebook had ik nu een ban gehad
Gewoon logica dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:35 schreef drakin het volgende:
Ah gevonden
Bij de jacht krijg je wilde zwanen met donker, gespierd vlees en wat meer een wildsmaak, zou je ze fokken of uit de stadsvijver halen, dan hebben ze blanker vlees en een mildere smaak, die inderdaad in de buurt van kalkoen, tamme eend of gans zou kunnen liggen.
Ze zijn overbodig sinds de overheid gewoon je telefoon uit leestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
facebook zou hier zomaar weg kunnen zijn binnenkort![]()
Ja maar mijn boekenclub zit op facebookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het smaakt naar vogel?quote:
Exact wat ze niet meer willen, je mag niet organiseren in clubjes!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar mijn boekenclub zit op facebook
Nou... naar het voer. Net zoals met wild/tam.. en ja dan wat vogel erbij.. ik noem dat logicaquote:
Instagram ook trouwensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn overbodig sinds de overheid gewoon je telefoon uit leest![]()
GoFundMe heeft ook weer een belachelijk stunt uitgehaald... Die Truckers in Canada hadden 9 miljoen aan steun opgehaald. En nu zegt GoFundMe doodleuk... jullie krijgen dat niet, we geven het aan een ander goed doel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom betalen ze niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoFundMe heeft ook weer een belachelijk stunt uitgehaald... Die Truckers in Canada hadden 9 miljoen aan steun opgehaald. En nu zegt GoFundMe doodleuk... jullie krijgen dat niet, we geven het aan een ander goed doel.
Die mensen moet je echt in een boom hangen
Dus flamingo zou naar garnalen en kreeftjes smakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... naar het voer. Net zoals met wild/tam.. en ja dan wat vogel erbij.. ik noem dat logica
Politiek hč... je moet het eens zijn met de overheid , of je bent gelijk een terrorist. Daar komt het dus gewoon op neer, heel bizar.quote:
Mjah, die zal ik dus nooit nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Telegram is schijnbaar nog het veiligst... zeggen ze
Dat dus... als ze jouw persoonlijke gegevens niet mogen gebruiken en verkopen... hebben ze geen zin meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Deze hoort erbij:
https://www.nu.nl/tech/61(...)-delen-van-data.html
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, die zal ik dus nooit nemen.
Vertrouw Putin nog minder dan Zuckerberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Juistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat dus... als ze jouw persoonlijke gegevens niet mogen gebruiken en verkopen... hebben ze geen zin meer.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo grappig hč.... unlawful demonstrations.. Tegenwoordig ook hier. Toestemming moeten vragen aan degene waartegen je protesteerd. Welkom in Utopia![]()
[ afbeelding ]
Ja omdat Marita er niet bij was ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:44 schreef mario390 het volgende:
@:chufi ja maar gemist
en slowenien gold
Succes ermeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Gast_op_Afstand_GOA Gaat snel wat anders doen en positviteit in zijn hersens proppen![]()
Zijn die truckers een goed doel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoFundMe heeft ook weer een belachelijk stunt uitgehaald... Die Truckers in Canada hadden 9 miljoen aan steun opgehaald. En nu zegt GoFundMe doodleuk... jullie krijgen dat niet, we geven het aan een ander goed doel.
Die mensen moet je echt in een boom hangen
gofundme is er niet alleen voor goede doelenquote:
Daar gaat het niet om.quote:
Geen idee, ik ken het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gofundme is er niet alleen voor goede doelen
Het is er voor iedereen die iets gefinancierd willen hebben.
Of, tot het gofundme blijkbaar niet uitkomt.
Dat is raar idd, kan ook niet zomaar denk ik dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Dat geld is gestort door mensen voor de Truckers.
Als jij iemand geld geeft voor een speciaal doel en die ander neemt je geld aan en draaid zich dan om en geeft het aan iets anders.... Vind jij het zeker prima?
Laatst ook gezien, met beelden die ik nog nooit had gezien zelfsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zit een docu over 9/11 te kijken.
Ook niet heel vrolijk.
Zo maar sporten.
Dit was er 1 over de vrouwen van 9/11.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatst ook gezien, met beelden die ik nog nooit had gezien zelfs
De laatste die ik zag was met een vrij stevige man. Hij leek van alles te onthullen zoals een complot en dat het Pentagon bewust was aangevallen door de overheid om de budget van Defensie dramatisch op te krikken. Er was een verkeerd vliegtuig-onderdeel getoond aan de pers, en de beelden die de crash hebben vastgelegd zijn allemaal in beslag genomen en nooit gepubliceerd. Volgens die man was het geen vliegtuig maar een raket?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was er 1 over de vrouwen van 9/11.
Welke heb jij gezien?
Heb ik al jaren niet meer. Genot. Meer gesprekstof met mensen die ik toevallig ergens tegenkom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou pech gehad dan .. ik doe er weinig mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
in de schnitzel? Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann niet meer zonder alohol
moet ook schnaps in der schnitzel
Amateurbeelden waren het. Maar een aantal had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was er 1 over de vrouwen van 9/11.
Welke heb jij gezien?
Hopelijk zijn ze nog op tijd!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ze zijn er bijna…
NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #8 Bijna
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ze zijn er bijna…
NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #8 Bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |