Dat zegt elke IT'erquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ITer, er wordt bij onze centrale IT niet echt naar gekeken
Da realiseerde ik me na de . maar toen vond ik het zonde om weg te halenquote:
een van onze Deense ITers typte in de groepschat een keer xnxx.com, dat was vast ergens anders bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende: [..] Mocht een IT'er je ooit aanspreken dan zeg je gewoon 'ik weet waar jij naar kijkt op het werk...'. Ik zweer je, je hoort er nooit meer iets over
![]()
Dat klopt. Althans, toen ik nog in de IT zat, ik ben er alweer een paar jaartjes uit, maar ik kan me niet voorstellen dat de wetgeving daar ineens extreem in is gewijzigd. Aan de andere kant is het altijd een shady gebied natuurlijk. In het kader van 'wat niet weet, wat niet deert'.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar dit mag dus niet zomaar, meekijken op een scherm zonder dat diegene dat weet.
Enkel op 30 februari kennen wij hier de niet foute urenquote:
Jij hier?quote:
Bedankt voor deze tipquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mocht een IT'er je ooit aanspreken dan zeg je gewoon 'ik weet waar jij naar kijkt op het werk...'. Ik zweer je, je hoort er nooit meer iets over
Ik dacht iedereen heeft een leven... Gelukkig blijkt het anders te zijnquote:
Heer GOA.quote:
Zal het in mn agenda zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel op 30 februari kennen wij hier de niet foute uren
Was jij hier nooit eerder?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht iedereen heeft een leven... Gelukkig blijkt het anders te zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me niet heugen... maar dat sluit het niet uit
Ik denk dat het door de jaren heen juist nog strenger is geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat klopt. Althans, toen ik nog in de IT zat, ik ben er alweer een paar jaartjes uit, maar ik kan me niet voorstellen dat de wetgeving daar ineens extreem in is gewijzigd. Aan de andere kant is het altijd een shady gebied natuurlijk. In het kader van 'wat niet weet, wat niet deert'.
Goa heb je nog leuke muziek ofzoooooquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me niet heugen... maar dat sluit het niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |