Doenquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:50 schreef MaJo het volgende:
Als ik de stemmen uit de omgeving meetel komen we op:
Teamman: 10
TeamMaJo: 11
Nu hebben we een gulden middenweg gekozen: de lichte kleur in het toilet beneden en de donkere kleur in de badkamer boven. Doen?
We wachten de offerte nog af (die komt donderdagochtend) maar als het in het budget past gaan we inderdaad voor messing kranenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Is niet te donker. Gewoon doen! Ging je nu ook messing kranen nemen? Ziet er heel chique bij uit.
En het lost nog een ander probleem voor je op: zwarte randafwerking valt bij het donkere nauwelijks op. Je kunt dus prima overal zwarte profielen nemen zonder het probleem te hebben dat je metalen mixt of ineens erg aanwezige zwarte accenten krijgt.
Oh dit is wel heel mooiquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
Trouwens: donker is prachtig!
[ afbeelding ]
En weet je al welke kleur voegen je gaat nemen?
Ik hoop dat de rest van de keuzes in ons huis niet in de lijn liggen met die van je oude burenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze buren toen ik in de jaren 80 opgroeide hadden in hun inpandige badkamer donkerblauwe tegeltjes en zelfs daar zonder daglicht was het niet te donker. Ik vond al hun keuzes in huis lelijk, behalve hun badkamertegeltjes.
Oh nee dat is niet onze smaak neequote:Op dinsdag 26 april 2022 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Travertin vloeren en een zwarte essen keuken, ik gok dat dat niet helemaal jullie smaak is nee
We denken er nu over om het toilet een kleur te doen en de badkamer de andere. Ik denk beide kleuren in de badkamer een beetje gaat botsenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:21 schreef Tegan het volgende:
Misschien kan je een combi doen? Beide wc's ene tegel en de douche enzo in de andere tegel?
Edit: Ik vind het altijd leuk als de wc en badkamer matchen.
Natuurlijk tel jij ook mee! Ik denk dat het ook wel mooi gaat worden maar het is zo lastig om die keuzes te maken, straks valt het toch tegen. Al ben ik ook wel weer zo dat wanneer er knopen doorgehakt worden dat ik niet meer terugkijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:07 schreef yinu het volgende:
Ik weet niet of ik meetel, maar ik ben ook voor donker! Ik heb een donkerblauw betegeld muurtje in de badkamer en dat is prachtig, vind ik. Zeker met die grijze vloertegel vind ik een donkere wandtegel echt wel kunnen.
Voor een wc vind ik de lichte wel heel leuk dus dat idee kan ik ook zeker waarderen.
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:16 schreef MaJo het volgende:
@:Claudia_x kun jij ook een voorbeeld vinden van hoe mijn man het zou willen, hoe het er dan uit komt te zien?
Donker, die lichte vind ik iets uit de toiletten van een Tunesisch hotel in 1979quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:58 schreef MaJo het volgende:
Ok, de twijfel slaat toe. Ik heb nu foto's gevonden van de lichte kleur op een muur en dat is toch wel mooi. En nu twijfel ik of "mijn" kleur toch niet te donker is. Hier een foto waar beide kleuren er samen op staan:
[ afbeelding ]
Die lichte is mooi maar ik krijg er een beetje een saunavibe bij. De donkere vind ik nog steeds mooi maar misschien toch te donker. Damn, net als je denkt een knoop doorgehakt te hebben
Jouw kleurquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:58 schreef MaJo het volgende:
Ok, de twijfel slaat toe. Ik heb nu foto's gevonden van de lichte kleur op een muur en dat is toch wel mooi. En nu twijfel ik of "mijn" kleur toch niet te donker is. Hier een foto waar beide kleuren er samen op staan:
[ afbeelding ]
Die lichte is mooi maar ik krijg er een beetje een saunavibe bij. De donkere vind ik nog steeds mooi maar misschien toch te donker. Damn, net als je denkt een knoop doorgehakt te hebben
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:08 schreef Tegan het volgende:
Is er geen middenweg in de vorm van een andere tegel? Een fellere variant van de lichte versie?
Roept het trauma's op?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |