Eens, er zijn users die bijna gaan huilen als ze deze TT zienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
Snoeiharde en viesmad een TR gemacht op deze TT, dit kan echt niet meer in het huidige politiek correcte klimaat
Je leert het alquote:
Inderdaad, voor je het weet heb je weer een hele discussie over verschillende geloven die zich aangesproken voelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, er zijn users die bijna gaan huilen als ze deze TT zien
Heb net een zakdoekje gepaktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet heb je weer een hele discussie over verschillende geloven die zich aangesproken voelen
Beter dan een teiltjequote:
Daarom zeg ik ook: Prima TT!quote:
Dat bedoel ikquote:
man,man,mannnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan janken om een TT is inderdaad heel gezond.
Er komt zo toch een Turk bij je langs?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had negerseks als tt.. maar dit is ook goed
zandneger telt nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er komt zo toch een Turk bij je langs?
Prima hoor, ik laat het je lekker alleen doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik jou nooit help afwassen.
Nevermind ookquote:
Alleen maar omdat je niet bij het aanrecht komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima hoor, ik laat het je lekker alleen doen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet bij het aanrecht komt.
Mooi dingetje idd hč?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb gezien wat je bij je draagt
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
gaat dit over een negerlulquote:
Toepasselijk liedjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waar jouw mond vol van is...quote:
quote:
Oh "god"...Hillsong...creepy happy clappy christenenquote:
quote:
Weet ik veel mens, ik zocht alleen maar op die titelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh "god"...Hillsong...creepy happy clappy christenen
Dat zou knap zijnquote:
Ach ja...het is iig geen Disneyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet ik veel mens, ik zocht alleen maar op die titel
Uitgerukt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
Toch maar even de lokale turk aan laten rukken
tis stil aan de overkantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stilletjes in The Haaaaaag
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stilletjes in The Haaaaaag
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja...het is iig geen Disney
Wutquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet scrollen met mijn wijsvinger, want ik mis een deel van mijn middelvinger
Topje is er deze week afgegaan, de huid met een stukje nagelquote:
woudjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet scrollen met mijn wijsvinger, want ik mis een deel van mijn middelvinger
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Topje is er deze week afgegaan, de huid met een stukje nagel
tussen de steenknipper of clipper?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Auwiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijdens het graven met de handen in het zand om hoogtestenen te plaatsen, vol door een stuk glas van een flesje bierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen de steenknipper of clipper?
Als je het zo bekijkt mag ik niet klagen neequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijdens het graven met de handen in het zand om hoogtestenen te plaatsen, vol door een stuk glas van een flesje bier
Understatement of the year (tot nu toe danquote:
fuck!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijdens het graven met de handen in het zand om hoogtestenen te plaatsen, vol door een stuk glas van een flesje bier
eelt misschien welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben sommigen daar een nagel op?
Nee, wel eelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben sommigen daar een nagel op?
Ik gebruik mijn wijsvinger altijd voor het scrollen en ik heb een handicap van 7% aan mijn rechter wijsvinger.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Stenen die je plaatst om de hoogte van je bestrating te bepalen zodat je de juiste afloop hebt ivm water of dat alles vlak is.quote:
ahquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stenen die je plaatst om de hoogte van je bestrating te bepalen zodat je de juiste afloop hebt ivm water of dat alles vlak is.
Daar heb ik wel even last van gehad jaquote:
Bijzondere percentagequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn wijsvinger altijd voor het scrollen en ik heb een handicap van 7% aan mijn rechter wijsvinger.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel even last van gehad ja
Ik heb door mijn werk enorm sterke handen, dus ik ben daar niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
Ik scroll ook met mijn wijsvinger. Als ik het met mijn middelvinger doe, voelt het wat onprettig aan de pols. Ik denk dat ik dan sneller RSI zou krijgen.
Ik scroll vaak met mn duimquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
Ik scroll ook met mijn wijsvinger. Als ik het met mijn middelvinger doe, voelt het wat onprettig aan de pols. Ik denk dat ik dan sneller RSI zou krijgen.
Soms gebruik ik de middelvinger wel, maar dan schakel ik weer over naar de wijsvinger.
Denk dat dat best voor kan komen bij de besneden volkerenquote:
En doe jij er nog een schepje bovenop. Je kan er op wachten he.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat dat best voor kan komen bij de besneden volkeren
als ze veel handwerk doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat dat best voor kan komen bij de besneden volkeren
Ik ben ook 1 van de vele beelddenkers hier, dus niet zo piepenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
En doe jij er nog een schepje bovenop. Je kan er op wachten he.
Ja maar jij vindt dit dan weer fijn beelddenken, in tegenstelling tot mijzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 van de vele beelddenkers hier, dus niet zo piepen
ben je enkel beelddenker of ook woord en beelddenker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of lekker schuren tegen de onderbroeken , mits ze niet commando gaan danquote:
Fijn is een groot woordquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt dit dan weer fijn beelddenken, in tegenstelling tot mijzelf
KSC is ook bevorderlijk daarvoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Leg dat eens uit ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je enkel beelddenker of ook woord en beelddenker?
quote:
Een beelddenker denkt in beelden en een woorddenker denkt in woorden. De ene maakt dus gebruik van het primair denkproces en de ander van het secundair denkproces. Grof ingedeeld is 90% van de bevolking woorddenker en 10% van de mensen een beelddenker.quote:
Sjow. En dat op de vrijdagavond hee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beelddenker denkt in beelden en een woorddenker denkt in woorden. De ene maakt dus gebruik van het primair denkproces en de ander van het secundair denkproces. Grof ingedeeld is 90% van de bevolking woorddenker en 10% van de mensen een beelddenker.
je kunt ook beide zijn
en het schijnt zo te zijn dat als je dyscalculie hebt je beide bent en dus ook driedimensionaal denktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sjow. En dat op de vrijdagavond hee.
Bij mij is het een combinatie, afhankelijk van de situatie. Zeker als dingen plotseling snel moeten gebeuren ben ik meer een beelddenker, maar ook wel met komische dingen, of als ik complexe dingen concreet moet uitstippelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beelddenker denkt in beelden en een woorddenker denkt in woorden. De ene maakt dus gebruik van het primair denkproces en de ander van het secundair denkproces. Grof ingedeeld is 90% van de bevolking woorddenker en 10% van de mensen een beelddenker.
je kunt ook beide zijn
Hier in VIV SC kan dat gewoon allemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sjow. En dat op de vrijdagavond hee.
en jij nijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in VIV SC kan dat gewoon allemaal![]()
![]()
Nou. Als je pognofobie hebt, ben je bang voor baarden. Zo. Ha!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het schijnt zo te zijn dat als je dyscalculie hebt je beide bent en dus ook driedimensionaal denkt
In DTS kan dat niet meer HAHAquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou. Als je pognofobie hebt, ben je bang voor baarden. Zo. Ha!
Ja maar dat het ook nog educatief zou worden had ik me natuurlijk nooit kunnen bedenken voor ik hier kwam.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Voor het grootste gedeelte beeld, zelfs data analyse en data verwerking kan ik me visueel afsluiten en die dingen echt visualiserenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij nijn
ben je een beeld of woorddenker?
Zo zie je maar, je bent nooit te oud om nieuwe dingen te ontdekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat het ook nog educatief zou worden had ik me natuurlijk nooit kunnen bedenken voor ik hier kwam.
er zijn dus mensen bang voor mij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen mensen met een zelfvertrouwen van 450 op 10 hebben geen angst voor je als ze je zo zien aankomenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
er zijn dus mensen bang voor mij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed ik ga even gezellig doen hier
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen mensen met een zelfvertrouwen van 450 op 10 hebben geen angst voor je als ze je zo zien aankomen![]()
[ afbeelding ]
Dat wist ik dan weer welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je bent nooit te oud om nieuwe dingen te ontdekken![]()
Ik heb ff een blond momentje denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook beide zijn
Voor mij idem!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
er zijn dus mensen bang voor mij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die begon in 1998 volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ff een blond momentje denk ik
Mods wel, maar we hebben het hier over paultjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik d8 dat mods overal wel rechten hadden
Weet je wat dit is ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Limited mod?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mods wel, maar we hebben het hier over paultje
je mag niet gastmodden alst niet nodig is (zeg ik als ex mod)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik d8 dat mods overal wel rechten hadden
Mijn zwager deed dat een jaar geleden. Hij heeft al 3 haren op zijn kin. Het is echt hilarischquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb met oud op nieuw besloten dat ik mijn baard (zij het bijgewerkt) ook te laten staan voorlopig
Hoezo dat dan weer?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die begon in 1998 volgens mij hoor.
Ja, maar omdat ik dat net heb opgezocht. Angst voor het nummer 13.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je wat dit is ?
"triskaidekaphobia"
Ahhh het kan wel maar ongeschreven wet zegt neequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je mag niet gastmodden alst niet nodig is (zeg ik als ex mod)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mods wel, maar we hebben het hier over paultje
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh het kan wel maar ongeschreven wet zegt nee
Als het niet nodig is hoeft een mod van het forum het ook niet te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je mag niet gastmodden alst niet nodig is (zeg ik als ex mod)
Ik heb ook geen heel imponerende baard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn zwager deed dat een jaar geleden. Hij heeft al 3 haren op zijn kin. Het is echt hilarischSommige mensen hebben er gewoon niet de aanleg voor.
Ja apart hč?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik dat net heb opgezocht. Angst voor het nummer 13.
Mja, kan me voorstellen dat je handen soms jeukenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het niet nodig is hoeft een mod van het forum het ook niet te doen
Dat is dus mijn baard jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen heel imponerende baard.![]()
Ik heb bakkenbaarden en dan loopt het door in een laf streepje over mijn kaak naar een ringbaard en een volle bos aan de onderkant. Op mijn wangen groeit ook maar wat laffe losse haartjes.
Beetje zoals jouw UI heeft
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bakkenbaarden en dan loopt het door in een laf streepje over mijn kaak naar een ringbaard en een volle bos aan de onderkant. Op mijn wangen groeit ook maar wat laffe losse haartjes.
fotooooooooquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als dat zo is grijp ik ook gewoon in, want dan is het ook gewoon nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, kan me voorstellen dat je handen soms jeuken
Dan heb je nog nooit de docu 'the fear of 13' gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben ze een magic kaart omheen gebouwdquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo'n versie moet er ook zijn voor het nummer 666, dat kan niet anders.
Dat heb jij helemaal goed haha. Nooit van gehoord ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit de docu 'the fear of 13' gezien
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo'n versie moet er ook zijn voor het nummer 666, dat kan niet anders.
Wat kan een mod eigenlijk allemaal?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dat zo is grijp ik ook gewoon in, want dan is het ook gewoon nodig
ok dan ga ik dat ook doen in VIVquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gastmod alleen bij scheldpartijen, verwensingen of simpele dingen als een TT aanpassen naar wens van TS oid
Gaat over iemand die in zijn jonge jaren een kleine buurt crimineel was en word veroordeelt voor een moord die hij niet gepleegd heeft en 25 op death row zit voor hij eindelijk vrij gesproken word.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed haha. Nooit van gehoord ook.
Alles! Nou ja. Het valt wel meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat kan een mod eigenlijk allemaal?
Alles behalve bannen en mails naar FOK! bekijken. Meer kan ik eigenlijk niet bedenkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat kan een mod eigenlijk allemaal?
Sowieso een goed woord om te onthouden voor Scrabble.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat over iemand die in zijn jonge jaren een kleine buurt crimineel was en word veroordeelt voor een moord die hij niet gepleegd heeft en 25 op death row zit voor hij eindelijk vrij gesproken word.
Toen hij in de gevangenis zal in isolatie heeft hij zich gestort op het leren van aparte en moeilijke woorden en Triskaidekafobie was het eerste woord waar hij de betekenis van is gaan opzoeken en hem heeft geļnspireerd om dat te gaan doen met andere aparte woorden als afleiding van alle tijd die hij moest doden (no pun intended) dus daarom de titel van die docu
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles behalve bannen en mails naar FOK! bekijken. Meer kan ik eigenlijk niet bedenken
DM en PM lezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles behalve bannen en mails naar FOK! bekijken. Meer kan ik eigenlijk niet bedenken
Huh? Dus potentieel kom je in een eindeloze scheldpartij / discussie met een gebruiker terecht?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja dat kunnen wij ook nietquote:
Nee hoor, dat schuiven we lekker door naar de F(A)'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Huh? Dus potentieel kom je in een eindeloze scheldpartij / discussie met een gebruiker terecht?
Ah op die manier. Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat schuiven we lekker door naar de F(A)'s
Is het heel flauw om te zeggen dat zelfs ik DM's en PM's kan lezenquote:
Kan wel, moet wel een reden voor zijn, bijvoorbeeld mogelijke strafbare feiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is kan niemand jouw DMs en PMs lezen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het heel flauw om te zeggen dat zelfs ik DM's en PM's kan lezen![]()
als ze naar mij gestuurd worden
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is kan niemand jouw DMs en PMs lezen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het heel flauw om te zeggen dat zelfs ik DM's en PM's kan lezen![]()
als ze naar mij gestuurd worden
Zelfde regels als bijvoorbeeld een systeembeheerder. Die kan ook altijd bij je mail, maar het mag pas als er 'aannemelijke verdenkingen' zijn van bijvoorbeeld strafbare feiten inderdaad, zoals je zei.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan wel, moet wel een reden voor zijn, bijvoorbeeld mogelijke strafbare feiten.
Inderdaad ja, vergelijkbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zelfde regels als bijvoorbeeld een systeembeheerder. Die kan ook altijd bij je mail, maar het mag pas als er 'aannemelijke verdenkingen' zijn van bijvoorbeeld strafbare feiten inderdaad, zoals je zei.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het niet nodig is hoeft een mod van het forum het ook niet te doen
Dit spreek elkaar wel een beetje tegenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gastmod alleen bij scheldpartijen, verwensingen of simpele dingen als een TT aanpassen naar wens van TS oid
Dan is het nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dit spreek elkaar wel een beetje tegen
Ik verwacht toch wel een keer een irritantjes invasiequote:
Zo heb ik ooit als IT-manager bij een financiėle dienstverlener gewerkt met twee directeuren. Directeur 1 verdacht directeur 2 van 'verdachte zaken'. Lekker om tussen te zitten als IT'er overigens, maar dat terzijde. Ik had software waarmee ik remote pc's kon overnemen officieel ter ondersteuning, maar ik kon er ook mee meekijken op schermen. Dus ik op 'bevel' van Directeur 1 samen met hem meekijken op het scherm.quote:
laat ze maar in ksc blijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een keer een irritantjes invasie
RED!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dit spreek elkaar wel een beetje tegen
quote:
Hahaha, ik zou daar van smullen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit als IT-manager bij een financiėle dienstverlener gewerkt met twee directeuren. Directeur 1 verdacht directeur 2 van 'verdachte zaken'. Lekker om tussen te zitten als IT'er overigens, maar dat terzijde. Ik had software waarmee ik remote pc's kon overnemen officieel ter ondersteuning, maar ik kon er ook mee meekijken op schermen. Dus ik op 'bevel' van Directeur 1 samen met hem meekijken op het scherm.
Nou verdachte zaken waren het zeker, ware het niet financieel. Oma-porno en weet ik het allemaal. En dan moet je dat dus aan de raad van bestuur in detail gaan uitleggen. God wat mis ik die tijd. not
Modjes genoeg hierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso heeft VIV achterlijk veel mods voor 1 actief topicquote:
Multicultureelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier een soort 40+ meets DTS, COS en KSC
Hoi Dees.quote:
Beter laat dan ooitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook he!Maar dankjewel
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit geweten wat plaatsvervangende schaamte was tot dat moment.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou daar van smullen hoor
Maar dan de (nog) niet mislukte variantquote:
Daar heb ik nooit zo veel last vanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit geweten wat plaatsvervangende schaamte was tot dat moment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan de (nog) niet mislukte variant
Geweldig toch, maar zo chanantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit als IT-manager bij een financiėle dienstverlener gewerkt met twee directeuren. Directeur 1 verdacht directeur 2 van 'verdachte zaken'. Lekker om tussen te zitten als IT'er overigens, maar dat terzijde. Ik had software waarmee ik remote pc's kon overnemen officieel ter ondersteuning, maar ik kon er ook mee meekijken op schermen. Dus ik op 'bevel' van Directeur 1 samen met hem meekijken op het scherm.
Nou verdachte zaken waren het zeker, ware het niet financieel. Oma-porno en weet ik het allemaal. En dan moet je dat dus aan de raad van bestuur in detail gaan uitleggen. God wat mis ik die tijd. not
Nou opeens wist ik het. Ik word componist, tot ziens! haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zo veel last van
De 'grap' is ook nog. Je mag als IT'er / systeembeheerder geen IP adressen bijhouden op naam. Oftewel, ik kon wel schermen zien, maar dan moest ik via een andere manier opzoeken wie dat was. Dus toen we die beelden zagen dacht de directeur in eerste instantie dat hij een medwerker had betrapt. Ik zoek de PC-naam op bij het IP, blijkt het directeur 2 te zijn. Ik kreeg echt zowat een hartverzakking.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
De 'grap' is ook nog. Je mag als IT'er / systeembeheerder geen IP adressen bijhouden op naam. Oftewel, ik kon wel schermen zien, maar dan moest ik via een andere manier opzoeken wie dat was. Dus toen we die beelden zagen dacht de directeur in eerste instantie dat hij een medwerker had betrapt. Ik zoek de PC-naam op bij het IP, blijkt het directeur 2 te zijn. Ik kreeg echt zowat een hartverzakking.
Gelukkig is het weekend, ook voor jou hoop ikquote:
Genant op zijn Fok!s, jij loopt toch ook al een tijdje rond en zou dat toch moeten wetenquote:
Hoe vertel je iemand.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
De 'grap' is ook nog. Je mag als IT'er / systeembeheerder geen IP adressen bijhouden op naam. Oftewel, ik kon wel schermen zien, maar dan moest ik via een andere manier opzoeken wie dat was. Dus toen we die beelden zagen dacht de directeur in eerste instantie dat hij een medwerker had betrapt. Ik zoek de PC-naam op bij het IP, blijkt het directeur 2 te zijn. Ik kreeg echt zowat een hartverzakking.
mja pas in juni weer echt weekend en vrij enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend, ook voor jou hoop ik
ja ben geen oer fokkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genant op zijn Fok!s, jij loopt toch ook al een tijdje rond en zou dat toch moeten weten
Rondtonde, famfarequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genant op zijn Fok!s, jij loopt toch ook al een tijdje rond en zou dat toch moeten weten
Heb je doordeweeks weekend dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja pas in juni weer echt weekend en vrij enzo
Nou godzijdank had Directeur 1 het zelf gezien want anders had ik dat nog moeten gaan vertellen ook jaquote:
Klinkt zo KSC'squote:
snackiaansquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt zo KSC'snet als "soberzo" zeggen
Niet een hele slimme directeur ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou godzijdank had Directeur 1 het zelf gezien want anders had ik dat nog moeten gaan vertellen ook ja![]()
Maar het was dus mooi wel einde verhaal. Hij moest zijn aandelen inleveren en kon een bedrijf wat hij zelf had opgebouwd (half dan) verlaten zonder er iets aan over te houden. Daar heb ik me wel een tijd rot onder gevoeld, ongeacht dat het in principe zijn eigen schuld was natuurlijk.
Ja jammer genoeg get ik your pointquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
snackiaans
snaaks
naja
you get my point
Dat zei ik gisteren ook over mezelf, maar toen kreeg ik om mijn oren dat ik 'maar' 4000 posts heb. Maar het was wel fijn om te horen dat ik één van de weinigen ben die nadenkt voor ie wat typtquote:
Ja ook, en kadt en hont, maar die vind ik stom.quote:
KliekSCquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg get ik your point![]()
Minimaal 5 woorden uit het Fok!-woordenboek kennen?quote:
neequote:
4000 posts?! Broekie ben jequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook over mezelf, maar toen kreeg ik om mijn oren dat ik 'maar' 4000 posts heb. Maar het was wel fijn om te horen dat ik één van de weinigen ben die nadenkt voor ie wat typt
Dat was overigens voor ik hier kwam
Zulke dingen kijk je toch in een incognitovensterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het was een Drs. Hij was gewoon slim EN hitsigAch, had ie daarna alle tijd voor.
De ervaring spreektquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen kijk je toch in een incognitovenster
Ik snapte al geen zak van wat je zei, maar succes met omgooien, nog maar 4 maanden per jaar werken is de moeite van het gooien waard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
naja.. enige wat ik er over kwijt wil: ik zit in het midden van een 'het roer om gooien' fase in mijn leven(quite letterlijk gezien mn vakgebied
) en dat vraagt even wat investeringen op allerlei vlakken.
en vanaf komende zomer werk ik effectief nog maar 4 maanden per jaar
Gemiddeld 1 per dagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou het zijn er inmiddels al bijna 5000 hoor!!
Zo werkt dat niet. Ten eerste gaat alles wat je van het internet haalt door een firewall heen die alles logt. Ten tweede is er dus software, officieel bedoeld om van afstand ondersteuning te bieden, waarmee je letterlijk mee kunt kijken op het scherm van een gebruiker, zonder dat hij dat ziet. Pas als je een knop indrukt zogezegd neem je de besturing over.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen kijk je toch in een incognitovenster
Herkenbaar? Op mijn werk Fok! en gebruik ik mijn privemail altijd incognitoquote:
Ja tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte al geen zak van wat je zei, maar succes met omgooien, nog maar 4 maanden per jaar werken is de moeite van het gooien waard.
Ik Fok al meer dan 10 jaar op mijn zakelijke laptops zonder incognitoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar? Op mijn werk Fok! en gebruik ik mijn privemail altijd incognito
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Ten eerste gaat alles wat je van het internet haalt door een firewall heen die alles logt. Ten tweede is er dus software, officieel bedoeld om van afstand ondersteuning te bieden, waarmee je letterlijk mee kunt kijken op het scherm van een gebruiker, zonder dat hij dat ziet. Pas als je een knop indrukt zogezegd neem je de besturing over.
Dus met incognito wordt de data weliswaar niet op jouw eigen PC bewaard (zeggen ze), maar wel ergens anders.
Waan je nooit veilig
dit jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Ten eerste gaat alles wat je van het internet haalt door een firewall heen die alles logt. Ten tweede is er dus software, officieel bedoeld om van afstand ondersteuning te bieden, waarmee je letterlijk mee kunt kijken op het scherm van een gebruiker, zonder dat hij dat ziet. Pas als je een knop indrukt zogezegd neem je de besturing over.
Dus met incognito wordt de data weliswaar niet op jouw eigen PC bewaard (zeggen ze), maar wel ergens anders.
Waan je nooit veilig
Ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had bij jou ook meer posts verwacht
Ik zag dat ja, maar gelukkig heb je de weg terug gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik was er even 10 jaar tussenuit ja, had dingen enzo.
Behoorlijke kliek daar jaquote:
Zolang je geen dingen als 'oma seks' etc opzoekt (en ik verwacht het niet bij jou), slaan de meeste firewalls niet aan hoor. Er zijn zoveel log regels in die firewall dat er gefilterd wordt op specifieke categorieėn, keywords etc. En het verschilt per bedrijf hoe streng dat wordt gehandhaafd. Vaak heeft dat ook te maken met of het bedrijf bijvoorbeeld een ISO certificering heeft of iets, daar zitten regels aan vast.quote:
Ik keek net en zit op 49 posts per dagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik blijf al lang op 43 posts per dag gemiddeld hangen
The Prodigal Son Returned!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat ja, maar gelukkig heb je de weg terug gevonden
Als ik de zakelijke VPN aan heb staan dan valt ie al over playboy. com en de staatsloterijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang je geen dingen als 'oma seks' etc opzoekt (en ik verwacht het niet bij jou), slaan de meeste firewalls niet aan hoor. Er zijn zoveel log regels in die firewall dat er gefilterd wordt op specifieke categorieėn, keywords etc. En het verschilt per bedrijf hoe streng dat wordt gehandhaafd. Vaak heeft dat ook te maken met of het bedrijf bijvoorbeeld een ISO certificering heeft of iets, daar zitten regels aan vast.
Na de uitleg van B00ster kan dat inderdaad ook, daarbij log je toch aan het eind van elke werkdag uit, dus valt er niets meer te zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik Fok al meer dan 10 jaar op mijn zakelijke laptops zonder incognito
Je haalt me inquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek net en zit op 49 posts per dag![]()
Dat krijg je niet zo snel meer omhoog na zo'n lange tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik blijf al lang op 43 posts per dag gemiddeld hangen
auto vd zaak?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Heb de kilometerregistratie net ingevuld, dat kan ook al bijna niet meer uit met de huidige brandstofprijzen
Dat klinkt ietwat foutquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat krijg je niet zo snel meer omhoog na zo'n lange tijd.
Ik kan me niet herinneren ooit 'oma seks' te hebben gegoogeld, maar bedankt voor deze informatie, het was een wijze les, pijnlijk, maar wijs.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang je geen dingen als 'oma seks' etc opzoekt (en ik verwacht het niet bij jou), slaan de meeste firewalls niet aan hoor. Er zijn zoveel log regels in die firewall dat er gefilterd wordt op specifieke categorieėn, keywords etc. En het verschilt per bedrijf hoe streng dat wordt gehandhaafd. Vaak heeft dat ook te maken met of het bedrijf bijvoorbeeld een ISO certificering heeft of iets, daar zitten regels aan vast.
Dat dus exact. In de meeste firewalls kun je categorieėn blokkeren. gokken, seks, marktplaatsen, noem maar op. Overigens (sorry haha) is zo'n 'valt ie over' dus iets wat wordt gemarkeerd in de logs. Maar goed dan moet je IT afdeling wel heel weinig te doen hebben, willen ze dat gaan doorkijken en uitzoeken. En de grootste ironie? De meeste porno wordt op de afdeling IT gekekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik de zakelijke VPN aan heb staan dan valt ie al over playboy. com en de staatsloterij
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek net en zit op 49 posts per dag![]()
Mocht een IT'er je ooit aanspreken dan zeg je gewoon 'ik weet waar jij naar kijkt op het werk...'. Ik zweer je, je hoort er nooit meer iets overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na de uitleg van B00ster kan dat inderdaad ook, daarbij log je toch aan het eind van elke werkdag uit, dus valt er niets meer te zien.
Behalve voor de IT-ers![]()
Ik ben zelf ITer, er wordt bij onze centrale IT niet echt naar gekekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat dus exact. In de meeste firewalls kun je categorieėn blokkeren. gokken, seks, marktplaatsen, noem maar op. Overigens (sorry haha) is zo'n 'valt ie over' dus iets wat wordt gemarkeerd in de logs. Maar goed dan moet je IT afdeling wel heel weinig te doen hebben, willen ze dat gaan doorkijken en uitzoeken. En de grootste ironie? De meeste porno wordt op de afdeling IT gekeken
En 'opa seks' dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit 'oma seks' te hebben gegoogeld, maar bedankt voor deze informatie, het was een wijze les, pijnlijk, maar wijs.
Maar dit mag dus niet zomaar, meekijken op een scherm zonder dat diegene dat weet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waan je nooit veilig
Nice.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef dud0r het volgende:
38 per dag![]()
Dat gemiddelde ging harder omhoog toen ik dts speelde en 43k in een jaar postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |