Eens, er zijn users die bijna gaan huilen als ze deze TT zienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
Snoeiharde en viesmad een TR gemacht op deze TT, dit kan echt niet meer in het huidige politiek correcte klimaat
Je leert het alquote:
Inderdaad, voor je het weet heb je weer een hele discussie over verschillende geloven die zich aangesproken voelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, er zijn users die bijna gaan huilen als ze deze TT zien
Heb net een zakdoekje gepaktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar leuker.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet heb je weer een hele discussie over verschillende geloven die zich aangesproken voelen
Beter dan een teiltjequote:
Daarom zeg ik ook: Prima TT!quote:
Dat bedoel ikquote:
man,man,mannnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan janken om een TT is inderdaad heel gezond.
Er komt zo toch een Turk bij je langs?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had negerseks als tt.. maar dit is ook goed
zandneger telt nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er komt zo toch een Turk bij je langs?
Prima hoor, ik laat het je lekker alleen doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik jou nooit help afwassen.
Nevermind ookquote:
Alleen maar omdat je niet bij het aanrecht komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima hoor, ik laat het je lekker alleen doen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet bij het aanrecht komt.
Mooi dingetje idd hè?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb gezien wat je bij je draagt
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
gaat dit over een negerlulquote:
Toepasselijk liedjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waar jouw mond vol van is...quote:
quote:
Oh "god"...Hillsong...creepy happy clappy christenenquote:
quote:
Weet ik veel mens, ik zocht alleen maar op die titelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh "god"...Hillsong...creepy happy clappy christenen
Dat zou knap zijnquote:
Ach ja...het is iig geen Disneyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet ik veel mens, ik zocht alleen maar op die titel
Uitgerukt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
Toch maar even de lokale turk aan laten rukken
tis stil aan de overkantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stilletjes in The Haaaaaag
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stilletjes in The Haaaaaag
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja...het is iig geen Disney
Wutquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet scrollen met mijn wijsvinger, want ik mis een deel van mijn middelvinger
Topje is er deze week afgegaan, de huid met een stukje nagelquote:
woudjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet scrollen met mijn wijsvinger, want ik mis een deel van mijn middelvinger
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Topje is er deze week afgegaan, de huid met een stukje nagel
tussen de steenknipper of clipper?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Auwiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijdens het graven met de handen in het zand om hoogtestenen te plaatsen, vol door een stuk glas van een flesje bierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen de steenknipper of clipper?
Als je het zo bekijkt mag ik niet klagen neequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijdens het graven met de handen in het zand om hoogtestenen te plaatsen, vol door een stuk glas van een flesje bier
Understatement of the year (tot nu toe danquote:
fuck!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijdens het graven met de handen in het zand om hoogtestenen te plaatsen, vol door een stuk glas van een flesje bier
eelt misschien welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben sommigen daar een nagel op?
Nee, wel eelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben sommigen daar een nagel op?
Ik gebruik mijn wijsvinger altijd voor het scrollen en ik heb een handicap van 7% aan mijn rechter wijsvinger.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Stenen die je plaatst om de hoogte van je bestrating te bepalen zodat je de juiste afloop hebt ivm water of dat alles vlak is.quote:
ahquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stenen die je plaatst om de hoogte van je bestrating te bepalen zodat je de juiste afloop hebt ivm water of dat alles vlak is.
Daar heb ik wel even last van gehad jaquote:
Bijzondere percentagequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn wijsvinger altijd voor het scrollen en ik heb een handicap van 7% aan mijn rechter wijsvinger.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel even last van gehad ja
Ik heb door mijn werk enorm sterke handen, dus ik ben daar niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
Ik scroll ook met mijn wijsvinger. Als ik het met mijn middelvinger doe, voelt het wat onprettig aan de pols. Ik denk dat ik dan sneller RSI zou krijgen.
Ik scroll vaak met mn duimquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
Ik scroll ook met mijn wijsvinger. Als ik het met mijn middelvinger doe, voelt het wat onprettig aan de pols. Ik denk dat ik dan sneller RSI zou krijgen.
Soms gebruik ik de middelvinger wel, maar dan schakel ik weer over naar de wijsvinger.
Denk dat dat best voor kan komen bij de besneden volkerenquote:
En doe jij er nog een schepje bovenop. Je kan er op wachten he.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat dat best voor kan komen bij de besneden volkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |