Slotjes poster!quote:
Dat zekerquote:
Ha kan je elders ook geld mee verdienen.quote:
een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Ik ben blij met mijn salaris als moderator
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Elke week een happy meal van Fok!?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Ik krijg hier de kriebels van, kan niet tegen als mensen zo'n papieren zak stuk scheurenquote:
Dat heb ik alleen als er iemand in de buurt is met een zak chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik krijg hier de kriebels van, kan niet tegen als mensen zo'n papieren zak stuk scheuren
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik krijg hier de kriebels van, kan niet tegen als mensen zo'n papieren zak stuk scheuren
Lekker tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
* The ghost whisperer honger heeft
Die frikadellen smaken naar meer
Maar die scheur je niet zo snel stuk..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als er iemand in de buurt is met een zak chips
Goeie vraag, geen idee kan daar gewoon niet tegen mensen moeten het gewoon normaal open maken en de snack er normaal uit halenquote:
Vind dat gekraak en gevreet ervan bloedirritant. Krakkrak ritselritselquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die scheur je niet zo snel stuk..
Ahzo, ja dat is ook wel een irritant geluidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind dat gekraak en gevreet ervan bloedirritant. Krakkrak ritselritsel
Je vind dat te boers denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee kan daar gewoon niet tegen mensen moeten het gewoon normaal open maken en de snack er normaal uit halen
Nooit geweten een voor en achterkant?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Net zoals bijv een boterham waar van kan zien dat ie voor en achterkant heeft.. dan moet de voorkant ook besmeerd worden ..
Ben weleens de bios uitgelopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo, ja dat is ook wel een irritant geluid
Ja laatst of ene laatst plakje brood wat voor het kapje zitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Je vind dat te boers denk ik
[..]
Nooit geweten een voor en achterkant?
Maar dat is ook rete irritant net zoals mensen praten of keihard lachen..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben weleens de bios uitgelopenlijkt wel misofonie
Die gooi ik altijd wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja laatst of ene laatst plakje brood wat voor het kapje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |