SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de tiktok link niet werkt, dan moet er even gezocht worden naar "azzarossi".
De enige echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 03-12-2023 01:42:57 ]De enige echte.
Dit is predicted en gebaseerd op 0,0quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:37 schreef Masberum het volgende:
https://www.pcgamebenchmark.com/gta-6-system-requirements
Is die recommended videokaart eigenlijk niet wat laag? Zeker als het nog een jaar ofzo duurt voor het spel er is.. Of zegt dat niet zoveel?
quote:Op zondag 3 december 2023 01:29 schreef Rnie het volgende:
Enkele dingen volgens de leaker:Vooral dat gebouwen ingaan werd in GTA 5 toch wel gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld hadden ze in 2012 de resources/technologie niet om dat op grote schaal te bewerkstelligen natuurlijk. Met de procedural generation technologie wordt het memoryprobleem wat zo'n feature met zich meebrengt min of meer verholpen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vooral dat gebouwen ingaan werd in GTA 5 toch wel gemist
Die is zn baan kwijt denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weer een kind inderdaad_!
Leak comes from the son of Aaron Garput (co-studio head and art director at Rockstar North) though it seems his son's friend was the one that actually shared it out publicly. This is being spread on TikTok. This is all new footage from a developer build that wasn't part of the leak from last year.
quote:Op zondag 3 december 2023 01:29 schreef Rnie het volgende:
Enkele dingen volgens de leaker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Uiteraard staat voor die-hard gamers de gameplay, verhaallijn en karakters voorop. Maar GTA heeft nou eenmaal het credo, dat de volgende GTA altijd gezien wordt als een behoorlijke leap forward in de gameindustrie.quote:Op zondag 3 december 2023 17:24 schreef Marsenal het volgende:
Formaat map, of je gebouwen in kan, het heeft me allemaal nooit geboeid. Je hebt er geen kloot aan als je overal naar binnen kan maar het niks doet voor de gameplay. Gameplay, verhaallijn, interessante karakters, daar draait het om. Deze leak doet helemaal niks voor de hype, althans, bij mij dan.
Heel veel zin in de game, maar de GTA hypetrain is al te vaak geweest, we zien het wel.
Dit gaat wel de eerste keer worden dat mijn hardware up to date is, normaal moest ik het altijd doen met een oude generatie console of pc, daar ben ik dan wel blij mee.
Dit is natuurlijk wel waar. Het gegeil op mapsize is natuurlijk wel achterhaald ondertussen, zeker dankzij procedural generation, ik ben nog steeds geirriteerd over Starfield, maar ze wisten wel altijd de nieuwe status quo neer te zetten voor freeroaming action games.quote:Op zondag 3 december 2023 18:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard staat voor die-hard gamers de gameplay, verhaallijn en karakters voorop. Maar GTA heeft nou eenmaal het credo, dat de volgende GTA altijd gezien wordt als een behoorlijke leap forward in de gameindustrie.
Nee hoor, die man werkt al 20+ jaar bij Rockstar en is hoofd van het team in schotlandquote:
Bedankt Hans, aka spuit 11quote:
Denk dat PlayStation 6 er eerder is.quote:Op maandag 4 december 2023 15:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb gewacht met het aanschaffen van de PS5 tot deze game werd aangekondigd.![]()
Perfecte timing zo blijkt. Geen tekorten aan PS5's meer en daardoor ook een beetje goedkoper geprijsd.
PS5 Slim is al aangekondigd.quote:Op maandag 4 december 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat PlayStation 6 er eerder is.
Ze willen kortere cycli, dus alles kan. Maar goed, dan komt Rockstar weer met een port naar PS6.quote:Op maandag 4 december 2023 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PS5 Slim is al aangekondigd.
PS6 lijkt mij extreem sterk gezien de PS5 in 2020 werd uitgebracht (lol)
Ze hebben beloofd dat deze game er iig voor de PS5 en Xbox Series X/S gaan komen.quote:Op maandag 4 december 2023 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze willen kortere cycli, dus alles kan. Maar goed, dan komt Rockstar weer met een port naar PS6.
Zelfde hier, GTA-gamer van het eerste uur toen het nog top-down op de PS1 was met KILLLLLLLLL FRENZY!quote:Op maandag 4 december 2023 15:37 schreef Rnie het volgende:
Godsamme, wat heb ik er zin in!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |