GTA V : Remakequote:Op maandag 4 december 2023 15:47 schreef Rnie het volgende:
Wat wel apart is, is dat Rockstar het heeft over "the next installment of GTA". Als Youtubetitel gebruiken ze "Trailer 1".
Zou het dan toch geen GTA 6 heten?
Nou ja, gelukkig heeft de Triology al een (mislukte) remastered update gehad een tijdje terug, anders had ik met dingen gegooid als dit geen GTA 6 zou zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 15:47 schreef Rnie het volgende:
Wat wel apart is, is dat Rockstar het heeft over "the next installment of GTA". Als Youtubetitel gebruiken ze "Trailer 1".
Dan ga ik ook met dingen gooien, dat kan ik je wel beloven.quote:Op maandag 4 december 2023 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
GTA V : Remake
En het internet zal branden
GTA V: Mobile.quote:Op maandag 4 december 2023 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
GTA V : Remake
En het internet zal branden
Want deze link was hier al geplaatst?quote:
Lol, dat hadden ze moeten doen toen de PS Vita nog leefde. GTA V Stories, of zo.quote:
Dat was wel de ultieme troll geweestquote:Op maandag 4 december 2023 15:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heeft de Triology al een (mislukte) remastered update gehad een tijdje terug, anders had ik met dingen gegooid als dit geen GTA 6 zou zijn.
Ik voorspel dat het wel GTA VI gaat heten, alleen laten ze dat nog niet doorschijnen tot morgen.
Grand Theft Autoquote:Op maandag 4 december 2023 15:47 schreef Rnie het volgende:
Bedankt voor de edit, je had mij aan het denken gezetquote:Op maandag 4 december 2023 16:00 schreef Rnie het volgende:
Oke, het is tijd om het konijnenhol in te duiken.
https://media-rockstargam(...)667505750129bd4d.jpg
Dit is de link van de achtergrondafbeelding, geplaatst in een subfolder genoemd mfe6.
GTA 6: Miami Fan Edition
GTA 6; Miami For Ever
Uiteraard is het Vice City, maar dan nog. Het is iets te toevallig.![]()
Edit: Debunked, Het staat voor Micro Front End 6.
Niet zo gek hoor, Apple en Samsung flikken dit kunstje ook. Waar is de Iphone 9 en de Galaxy S11?quote:Op maandag 4 december 2023 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
Voorspelling
Grand Theft Auto 8: Online
Die ging toch van 10 naar 20?quote:Op maandag 4 december 2023 16:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor, Apple en Samsung flikken dit kunstje ook. Waar is de Iphone 9 en de Galaxy S11?
Ja zoiets vermoed ik stiekem ook. In de loop van de jaren wordt het dus steeds meer uitgebreid in de vorm van uitbreidingssets (map, missies, online content). Uiteindelijk zal je dus geen fysieke harde schijf/opslag meer nodig hebben, maar game je gewoon online.quote:Op maandag 4 december 2023 16:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die ging toch van 10 naar 20?
Maar zou me niks verbazen als het gewoon GTA heet. Zonder cijfers. En we dan krijgen te horen van: we gaan het jaar nog jaren steunen (lees online shit want daar zit het geld) Daarom er geen cijfer meer achter staat. Gebeurt wel vaker met gaming
Ik wel:quote:Op maandag 4 december 2023 16:22 schreef Elan het volgende:
Ik snap nog steeds niet de behoefte aan een hele nieuwe game.
Wat snap je er niet aan? Heel veel mensen spelen geen en willen ook geen multiplayer spelen. Plus het spel is 10 jaar oud. Met nieuwe eniges kan je zo veel meer.quote:Op maandag 4 december 2023 16:22 schreef Elan het volgende:
Ik snap nog steeds niet de behoefte aan een hele nieuwe game. GTA (5) Online heeft nog steeds zo krankzinnig veel potentie die ze laten liggen.
Ook de singleplayer heeft nooit relevante DLC gekregen.
Opzich. Wel logisch.quote:Op maandag 4 december 2023 16:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die ging toch van 10 naar 20?
Maar zou me niks verbazen als het gewoon GTA heet. Zonder cijfers. En we dan krijgen te horen van: we gaan het jaar nog jaren steunen (lees online shit want daar zit het geld) Daarom er geen cijfer meer achter staat. Gebeurt wel vaker met gaming
Singleplayer aspect is nauwelijks relevant in termen van geld, ze harken (nog steeds) miljarden binnen met Online via sharkcards. Alhoewel we deze week weer wat DLC krijgen is dat over het algemeen gezien toch erg teleurstellend geweest en zijn veel spelers daardoor afgehaakt .quote:Op maandag 4 december 2023 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Heel veel mensen spelen geen en willen ook geen multiplayer spelen. Plus het spel is 10 jaar oud. Met nieuwe eniges kan je zo veel meer.
Dan laat je toch een enorm stuk inkomstenpotentieel liggen? GTA 5 is grafisch nog steeds een van de mooiste spellen, elke consolegeneratie heeft ook een grafische update gekregen. En de huidige generatie consoles is zo'n beetje halverwege dus grafisch enorm uitpakken zit er sowieso niet in. Wel vergeleken met het origineel op de PS3, maar niet vergeleken met de currentgen-versies.quote:Dat sp nooit een dlc gekregen heeft is toch juist een reden om met een nieuw spel te komen omdat er voor de single player mensen al 10 jaar niks nieuws is (als je mods niet meerekend)
Heb je gevraagd om generieke stront te genereren?quote:Op maandag 4 december 2023 16:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb het aan ChatGPT gevraagd![]()
GTA VI: Return to Vice City
GTA VI: Vice City Chronicles
GTA VI: Vice Legends
GTA VI: Vice City Saga
GTA VI: Outlaws in Vice
Ja dat is niet waar. Want er zijn echt heel veel mensen die gta 6 gaan kopen en geen minuut online gaan spelen.quote:Op maandag 4 december 2023 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Singleplayer aspect is nauwelijks relevant in termen van geld, ze harken (nog steeds) miljarden binnen met Online via sharkcards. Alhoewel we deze week weer wat DLC krijgen is dat over het algemeen gezien toch erg teleurstellend geweest en zijn veel spelers daardoor afgehaakt .
Dat fenomeen zie je (helaas) ook bij FIFA/EA Sport. Het is veel meer een game as a service, zie bijvoorbeeld hoe groot Fortnite daar nog steeds in is.
[..]
Dan laat je toch een enorm stuk inkomstenpotentieel liggen? GTA 5 is grafisch nog steeds een van de mooiste spellen, elke consolegeneratie heeft ook een grafische update gekregen. En de huidige generatie consoles is zo'n beetje halverwege dus grafisch enorm uitpakken zit er sowieso niet in. Wel vergeleken met het origineel op de PS3, maar niet vergeleken met de currentgen-versies.
Ik had veel liever een constante stroom van map-expansions gezien en goede DLC dan een compleet nieuw avontuur . Nu zal zo'n nieuw deel ongetwijfeld weer krankzinnig veel geld genereren, maar het is apart dat ze niet meer uit GTA 5 hebben gehaald qua content. Vooral online is het echt kommer en kwel waar ze mee gekomen zijn.
Jup, de normale sales zullen al snel richting de 5 miljard omzet gaan. Het spel schijnt ook 1 à 2 miljard te kosten lees ik. Absurde bedragen maar wel vrij risicoloos lijkt me.quote:Op maandag 4 december 2023 16:45 schreef over_hedge het volgende:
Ja dat is niet waar. Want er zijn echt heel veel mensen die gta 6 gaan kopen en geen minuut online gaan spelen.
Die mensen x 80 euro is toch een hoop geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |