Prima. Jij wordt nooit meer uitgenodigd voor mijn tajine-feestjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Maar ik maak er ook geen evenement van he?!![]()
Nee hou op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:57 schreef Mahra het volgende:
De zijkant van de gegraven gat zakt naar beneden...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Prima. Jij wordt nooit meer uitgenodigd voor mijn tajine-feestjes.
Ik krijg er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef SilverEyes het volgende:
Arm, arm jochie, arme ouders. Ik hoop zo dat het allemaal goed afloopt.
Als het fout gaat wordt je daar levend begraven idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:03 schreef Ed1234 het volgende:
Ik zou daar ook niet in die kloof gaan staan nu. Wat zenuwslopend.
3 dagen nu zo'n beetje; sinds dinsdagavond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:03 schreef Watnleven het volgende:
Hoe lang ligt dat kereltje er inmiddels al?
De arme schat. :squote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
3 dagen nu zo'n beetje; sinds dinsdagavond.
Laat het in godsnaam zo zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Ik lees op meerdere plekken dat het nu binnen paar minuten kan?
Fingers crossedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Mahra het volgende:
Er is iemand zojuist naar beneden gegaan.
Ah ik zie het ook volgens mijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Tengano het volgende:
Als ik het goed zie zitten die voorste reddingswerker met een touw vast. Dan kunnen ze hem vinden als hij eventueel bedolven wordt.
Hoe dan? Van bovenaf de put in bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Mahra het volgende:
Er is iemand zojuist naar beneden gegaan.
Is niet gezegd... ik ben slechts de vertaler.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe dan? Van bovenaf de put in bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |