Maar ik maak er ook geen evenement van he?!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Geen grappen maken hier in NWS, dat wordt niet gewaardeerd.
Een vierkante buis is niet zo goed tegen druk bestand als een ronde. Hoe kom je aan die info, of wat bedoel je ermee?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:43 schreef Mahra het volgende:
Een vierkante buis is erbij gehaald... ze (de journalisten) weten alleen niet waarom deze nu gebruikt gaat worden.
Dat zegt de journalist... (ik spreek Marokkaans).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Een vierkante buis is niet zo goed tegen druk bestand als een ronde. Hoe kom je aan die info, of wat bedoel je ermee?
En als die kleine dan strak eruit gehaald is als een kudde op hol geslagen Gnoe’s joelend hun blijdschap uiten..😕quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal bij de rand staan toch.![]()
![]()
En dan stort alles omlaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:46 schreef Maron het volgende:
[..]
En als die kleine dan strak eruit gehaald is als een kudde op hol geslagen Gnoe’s joelend hun blijdschap uiten..😕
Pffquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:52 schreef Mahra het volgende:
Ze zijn 1,5 meter van Rayan verwijderd en weten niet hoe ze naar binnen kunnen.
Ze zijn de put aan het verbreden, voor zover dat kan.quote:
Prima. Jij wordt nooit meer uitgenodigd voor mijn tajine-feestjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Maar ik maak er ook geen evenement van he?!![]()
Nee hou op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:57 schreef Mahra het volgende:
De zijkant van de gegraven gat zakt naar beneden...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Prima. Jij wordt nooit meer uitgenodigd voor mijn tajine-feestjes.
Ik krijg er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef SilverEyes het volgende:
Arm, arm jochie, arme ouders. Ik hoop zo dat het allemaal goed afloopt.
Als het fout gaat wordt je daar levend begraven idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:03 schreef Ed1234 het volgende:
Ik zou daar ook niet in die kloof gaan staan nu. Wat zenuwslopend.
3 dagen nu zo'n beetje; sinds dinsdagavond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:03 schreef Watnleven het volgende:
Hoe lang ligt dat kereltje er inmiddels al?
De arme schat. :squote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
3 dagen nu zo'n beetje; sinds dinsdagavond.
Laat het in godsnaam zo zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Ik lees op meerdere plekken dat het nu binnen paar minuten kan?
Fingers crossedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Mahra het volgende:
Er is iemand zojuist naar beneden gegaan.
Ah ik zie het ook volgens mijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Tengano het volgende:
Als ik het goed zie zitten die voorste reddingswerker met een touw vast. Dan kunnen ze hem vinden als hij eventueel bedolven wordt.
Hoe dan? Van bovenaf de put in bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Mahra het volgende:
Er is iemand zojuist naar beneden gegaan.
Is niet gezegd... ik ben slechts de vertaler.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe dan? Van bovenaf de put in bedoel je?
Dat zal een stunt zijn zeg... Gewoon iemand die hem via de put naar boven trekt. Die hele berg voor niks afgegraven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe dan? Van bovenaf de put in bedoel je?
Is al geprobeerd en dat lukte niet. Misschien bedoelen ze die abseiler ermee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat zal een stunt zijn zeg... Gewoon iemand die hem via de put naar boven trekt. Die hele berg voor niks afgegraven.
Het dondert ook echt die gang in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:14 schreef Mahra het volgende:
Zojuist weer een heel berg aan zand naar beneden gestort. Dat baart iedereen zorgen en maakt het zo moeilijk.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:14 schreef Mahra het volgende:
Zojuist weer een heel berg aan zand naar beneden gestort. Dat baart iedereen zorgen en maakt het zo moeilijk.
Krijg het echt benauwd van deze berichtjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het dondert ook echt die gang in.![]()
Voor de reddingwerkers ook niet echt veilig.
Waar baseer je op dat het een ongecoördineerd zooitje is?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:16 schreef Alloch87 het volgende:
Ik heb er echt een slecht voorgevoel over. Als ik zie wat voor ongecoördineerd zooitje het daar is....
Ja dat lijkt me welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:17 schreef Rambolin het volgende:
Er is ook een gevaar dat de jongen nog verder naar beneden valt, van 32 meter diepte naar 60 meter (?).
Aan het feit dat er geen afscheiding is gemaakt om ramptoerisme op afstand te houden. Aan het feit dat de ene wel met een bouwhelm loopt, en de ander niet. De een heeft wel een hesje aan, de ander niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:17 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het een ongecoördineerd zooitje is?
Ja? Is die put nog dieper dan de 32 meter waar hij zit?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:17 schreef Rambolin het volgende:
Er is ook een gevaar dat de jongen nog verder naar beneden valt, van 32 meter diepte naar 60 meter (?).
Ik ben het met je eens dat een en ander te wensen overlaat, maar ik houd hoop dat ze de redding zelf prima coördinerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Aan het feit dat er geen afscheiding is gemaakt om ramptoerisme op afstand te houden. Aan het feit dat de ene wel met een bouwhelm loopt, en de ander niet. De een heeft wel een hesje aan, de ander niet.
Zijn ze daar net klaar, kom jij er nog mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:18 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben niet gelovig, maar ik doe nu echt meerdere schietgebedjes
Ja 60 las ik in eerste instantequote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja? Is die put nog dieper dan de 32 meter waar hij zit?
Heb daar nog niets over gelezen.
Ben wel vaker mosterdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn ze daar net klaar, kom jij er nog mee.![]()
Graafmachinesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:26 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Hoe gaan ze die in hemelsnaam op de juiste plek krijgen?
Helaas weer fake.. excuusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit echt? Of is dit weer zo'n fake filmpje?
Die komen in de tunnel wss om te stutten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:26 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Hoe gaan ze die in hemelsnaam op de juiste plek krijgen?
Jij met je graafmachines, hij gaat ze gewoon rollen johquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:28 schreef Alloch87 het volgende:
Man, man, man, gaat die knuppel op de rioolbuis staan om hem los te krijgen
Ligt het gelukkig niet aan mijn verbinding.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:29 schreef Salina het volgende:
Alle stream haperen zo enorm. Vervelend wel.
Zendmast overbelast door een paarhonderd streamersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:29 schreef Salina het volgende:
Alle streams haperen zo enorm. Vervelend wel.
Kan ook dat wij allebei een oudere laptop hebben ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt het gelukkig niet aan mijn verbinding.
Hij heeft er normaal ook geen moeite mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Kan ook dat wij allebei een oudere laptop hebben ofzo.
Geen Marokkanen in ieder geval. Die staan allemaal om het gat heen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zendmast overbelast door een paarhonderd streamers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |