abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 18:49:47 #211
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203557923
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind de kritiek op de Jong ook wat te goedkoop. Ik denk dat veel terug te voeren is op het spelsysteem van Schmidt en het eindeloze wisselen waardoor er totaal geen lijn in het spel komt. Het is juist op individuele kwaliteiten dat wedstrijden zo nu en dan wel gewonnen worden.

Ik weet zeker dat wanneer je gewoon eens 10 wedstrijden met je beste elf speelt en ze met goede instructies het veld op stuurt, er een aantal jongens tussen zitten die veel en veel beter kunnen dan ze nu laten zien. Een Max, Teze, Mwene, Guti en zelfs Mauro kunnen op de juiste positie met een goede spelopvatting en instructie echt wel meer dan ze nu laten zien.

Ik vind het bij een deel van de aankopen vooral lastig om in te schatten wat überhaupt de rol van de Jong is geweest, of dat hij alleen mocht tekenen bij het kruisje wanneer er weer een voorstel van Schmidt kwam.
Het eindeloze gewissel vind ik dit seizoen op zich wel meevallen. Als je ziet wat voor een bak blessures de selectie voor z’n kiezen heeft gehad kun je Schmidt niet verwijten dat hij Madueke aan het begin van het seizoen probeerde te sparen. Als je op meerdere fronten mee wil blijven spelen, moet je spelers rust geven.
Mede dankzij de voorrondes CL kom je gewoon op veel wedstrijden uit (50+?)
  maandag 7 februari 2022 @ 18:53:44 #212
342627 tja77
pi_203557979
Overigens Madueke en Vinicius er morgen weer bij.
Bakayoko blijft bij de A-selectie dus die verwacht ik zometeen niet bij Jong Ajax - Jong PSV.
pi_203558559
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:49 schreef tja77 het volgende:

[..]
Het eindeloze gewissel vind ik dit seizoen op zich wel meevallen. Als je ziet wat voor een bak blessures de selectie voor z’n kiezen heeft gehad kun je Schmidt niet verwijten dat hij Madueke aan het begin van het seizoen probeerde te sparen. Als je op meerdere fronten mee wil blijven spelen, moet je spelers rust geven.
Mede dankzij de voorrondes CL kom je gewoon op veel wedstrijden uit (50+?)
Dat rust geven is het probleem niet. Die fantasieopstellingen elke week wel. PSV heeft sinds Schmidt er is geen basisopstelling, nooit gehad. Er is geen basis van 11 spelers op een positie die weten wat ze op die plek moeten doen.

Elke week wordt er weer een nieuwe variant bedacht met een speler die wellicht best op een positie uit de voeten zou kunnen als de mensen om hem heen tenminste wisten wat ze moesten doen. Geen vaste patronen, geen teamgevoel, geen spelers die voor elkaar willen werken omdat ze geen idee hebben wat ze zelf moeten doen of welke taak ze van wie over zouden kunnen nemen. 28 tegengoals uit 21 Eredivisiewedstrijden. En dat komt echt niet alleen door een matige keeper, dat komt vooral door spelers die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn waardoor de keeper kanonnenvoer is.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:30:56 #214
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203558577
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:53 schreef tja77 het volgende:
Overigens Madueke en Vinicius er morgen weer bij.
Bakayoko blijft bij de A-selectie dus die verwacht ik zometeen niet bij Jong Ajax - Jong PSV.
Zit niet bij de selectie nee.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:48:00 #215
342627 tja77
pi_203558980
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat rust geven is het probleem niet. Die fantasieopstellingen elke week wel. PSV heeft sinds Schmidt er is geen basisopstelling, nooit gehad. Er is geen basis van 11 spelers op een positie die weten wat ze op die plek moeten doen.

Elke week wordt er weer een nieuwe variant bedacht met een speler die wellicht best op een positie uit de voeten zou kunnen als de mensen om hem heen tenminste wisten wat ze moesten doen. Geen vaste patronen, geen teamgevoel, geen spelers die voor elkaar willen werken omdat ze geen idee hebben wat ze zelf moeten doen of welke taak ze van wie over zouden kunnen nemen. 28 tegengoals uit 21 Eredivisiewedstrijden. En dat komt echt niet alleen door een matige keeper, dat komt vooral door spelers die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn waardoor de keeper kanonnenvoer is.
Die tegendoelpunten komt door je baggerverdediging. Ramalho kon het vaak nog enigszins recht houden. Maar wanneer je Mauro jr. als back zet terwijl je fucking 8 miljoen hebt afgetikt voor Max, dan is dat veelzeggend over het niveau van die laatste linie.
Het niveau van de spelers is dan gewoon niet toereikend, of heeft Max op zoveel verschillende posities gespeeld dat hij niet weet wat z’n taak is?
Voor een deel heb je gelijk, maar blessures en het gebrek aan kwaliteit van deze selectie zorgt er gewoon voor dat je blij mag zijn met P2.
Spitsenprobleen heb je dan ook nog, Zahavi, Romero, Vinicius is het allemaal niet of geblesseerd, dus wie gaat die doelpunten maken dan?
Volgens mij zijn de wedstrijden waarin Schmidt over een volledig fitte selectie kon beschikken op 1 hand te tellen. Dan is het ook vrij lastig bouwen aan een team.
Fantasieopstelling komt ook gewoon door het ontbreken van kwaliteit of fatsoenlijke backups op essentiële posities ten tijde van blessures.
  maandag 7 februari 2022 @ 20:55:59 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203560327
v/d Brom zegt geen nee. Goed om te weten.

:')
  maandag 7 februari 2022 @ 21:08:53 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203560532
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef RamboDirk het volgende:

Dan weet Marc tenminste wie hij moet appen.
Oh.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:38:51 #218
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203560988
Volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar is Dirk Kuyt geen optie? Die jongen zit te popelen om een baantje. Eventueel samen met Hiddink als leermeester/koffiedrinkpartner?
  maandag 7 februari 2022 @ 22:54:46 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203562307
twitter
pi_203562392
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:38 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar is Dirk Kuyt geen optie? Die jongen zit te popelen om een baantje. Eventueel samen met Hiddink als leermeester/koffiedrinkpartner?
:D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_203566178
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef RamboDirk het volgende:

_O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:10:45 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203566347
quote:
Lekker maat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:19:39 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203566490
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
pff :')
pi_203566512
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]
pff :')
Toon is het al tijden kwijt.
pi_203566615
quote:
Kuyt past wel bij de cultuur.
pi_203566783
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Heel verstandig, zou echt kut zijn om een van Bommeltje te doen
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:39:27 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203566821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Vind het ook slim ja, zeker ook omdat hij vorige maand nog heeft aangegeven liever te willen wachten dan moet je hem de tijd ook gunnen, wat goed is komt vanzelf wel. Vind hem ook ontzettend goed, slim en leergierig overkomen in alles, dit is geen type Wesley Sneijder die denkt dat hij alles kan omdat hij op een hoog niveau heeft gevoetbald. Ook een sympathiek mens.
pi_203566843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vind het ook slim ja, zeker ook omdat hij vorige maand nog heeft aangegeven liever te willen wachten dan moet je hem de tijd ook gunnen, wat goed is komt vanzelf wel. Vind hem ook ontzettend goed, slim en leergierig overkomen in alles, dit is geen type Wesley Sneijder die denkt dat hij alles kan omdat hij op een hoog niveau heeft gevoetbald. Ook een sympathiek mens.
Precies, ik zou het rot vinden om een slecht beeld van hem te krijgen zoals ik nu ook met van Bommel heb. Die is behoorlijk van zijn voetstuk af gevallen voor mij
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:40:55 #229
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203566855
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Precies, ik zou het rot vinden om een slecht beeld van hem te krijgen zoals ik nu ook met van Bommel heb. Die is behoorlijk van zijn voetstuk af gevallen voor mij
Dat vond ik al een klootzakje maar dat zal wel clubvoorkeur te maken hebben. :+
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:41:05 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203566862
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Maar wat is zijn traject eigenlijk, gaat hij eerst nog een middenmoter eredivisie coachen of is het van jong naar het eerste alleen met meer tijd?
pi_203566878
quote:

[..]
Ruud moet lekker nog een jaartje Jong PSV doen en daarna naar Heerenveen, Groningen of een andere middenmoter met redelijk materiaal waar je als trainer een stempel op kunt drukken.

Dan maar eens kijken of hij echt materiaal is voor de top.
pi_203567411
quote:

[..]
Ja, jammer is dat. Ik heb hetzelfde. Ik hoop daarom dat Van Nistelrooij nooit coach wordt van PSV, ik trek het echt niet om nog een idool te verliezen na Marc van Bommel, Marco Borsato en Marc Overmars..nog even niet.
pi_203567795
Zoals Ruud het brengt wekt de indruk dat John en Toon er wel voor in waren om hem meteen voor de leeuwen te gooien, wat mi dan weer weinig goeds zegt over de kwaliteiten van John en Toon.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203568645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals Ruud het brengt wekt de indruk dat John en Toon er wel voor in waren om hem meteen voor de leeuwen te gooien, wat mi dan weer weinig goeds zegt over de kwaliteiten van John en Toon.
Mwah, ze kunnen hem toch gepolst hebben op wat voor manier dit al zou kunnen. Als ze dit helemaal niet met hem bespreken en extern een coach halen en hij zegt later dat hij het onder bepaalde voorwaarden (bijv samen met een ervaren coach) wel had willen doen, dan is het ook weer niet goed.
pi_203569893
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Inderdaad een verkennend gesprek wat ik lees. Gek verhaal. Ik zou nog steeds Letsch de meest logische kandidaat vinden, vooral omdat je dan je traject redelijk op dezelfde weg kunt vervolgen. Met Duitse assistenten enzo.
pi_203570068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Mwah, ze kunnen hem toch gepolst hebben op wat voor manier dit al zou kunnen. Als ze dit helemaal niet met hem bespreken en extern een coach halen en hij zegt later dat hij het onder bepaalde voorwaarden (bijv samen met een ervaren coach) wel had willen doen, dan is het ook weer niet goed.
Dit, je kunt hem natuurlijk ook niet volledig passeren. Effe een babbeltje lijkt me wel op zijn plaats en wo dan uiteindelijk besluit dat het nog te vroeg is maakt me geen drol uit.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 14:45:43 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203570088
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit, je kunt hem natuurlijk ook niet volledig passeren. Effe een babbeltje lijkt me wel op zijn plaats en wo dan uiteindelijk besluit dat het nog te vroeg is maakt me geen drol uit.
Hij gaf zelf ook aan dat hij eigenlijk permanent met PSV dit soort gesprekken heeft over zijn ontwikkelingen e.d.
pi_203570130
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hij gaf zelf ook aan dat hij eigenlijk permanent met PSV dit soort gesprekken heeft over zijn ontwikkelingen e.d.
Logisch. Hij wordt ook wel gezien als de kroonprins in die zin. Van hem werd als trainer altijd al veel verwacht en ik vind dat hij dat bij Jong ook wel laat zien.

Maar verstandig van hem dat hij niet naar voren springt en slim van Toon en John dat hij niet onder druk wordt gezet. Althans, daar lijkt het allemaal op.

Zoals gezegd. Nog een jaar Jong, dan een paar jaar Heerenveen en kom dan maar eens terug.
pi_203570199
Waarom Ruud het nu niet 'n paar maanden laten doen? Als 'n soort van stage. Dan kan die gekke Duitser voll gas ophoepelen. Daarna nog 'n jaar Jong PSV, twee jaar 'n Eredivisieclub en dan PSV.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 14:54:30 #240
342627 tja77
pi_203570225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef Halcon het volgende:
Waarom Ruud het nu niet 'n paar maanden laten doen? Als 'n soort van stage. Dan kan die gekke Duitser voll gas ophoepelen. Daarna nog 'n jaar Jong PSV, twee jaar 'n Eredivisieclub en dan PSV.
En dit jaar schriftelijk afdoen? Of verwacht jij dat Ruud dit PSV naar P2 weet te leiden? Mislopen van P2 is een behoorlijke dure stage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')