abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203537062
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:55 schreef Zorro het volgende:

[..]
Feyenoord is PSV voorbij
(Op alle fronten)
Je lacht er om maar ineens lijkt dat scenario toch weer op de loer te gaan liggen. Zolang PSV geen Champions League speelt hebben ze alleen een transfergeldvoorsprong en verder niets.

Die buffers zijn nog wel vrij groot maar als dit zo doorgaat wordt het tricky.
pi_203537182
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je lacht er om maar ineens lijkt dat scenario toch weer op de loer te gaan liggen. Zolang PSV geen Champions League speelt hebben ze alleen een transfergeldvoorsprong en verder niets.

Die buffers zijn nog wel vrij groot maar als dit zo doorgaat wordt het tricky.
PSV heeft die transfers ook gewoon hard nodig om de boel draaiende te houden. Vorig jaar 20-25 mio verlies. Dit seizoen waarschijnlijk een plusje, dankzij de verkopen van Rosario, Malen en Dumfries.

En denk dat Feyenoord nu meer spelers heeft die een fraai bedrag op kunnen leveren dan PSV. Bij PSV kom ik eigenlijk op de hele korte termijn niet verder dan Gakpo en Sangare.
pi_203537788
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
PSV heeft die transfers ook gewoon hard nodig om de boel draaiende te houden. Vorig jaar 20-25 mio verlies. Dit seizoen waarschijnlijk een plusje, dankzij de verkopen van Rosario, Malen en Dumfries.

En denk dat Feyenoord nu meer spelers heeft die een fraai bedrag op kunnen leveren dan PSV. Bij PSV kom ik eigenlijk op de hele korte termijn niet verder dan Gakpo en Sangare.
Madueke

Welke spelers van Feyenoord leveren dan echt geld op? Ik denk alleen Senesi en misschien Bijlow. Of vergeet ik er een paar?
pi_203537822
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:57 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Madueke

Welke spelers van Feyenoord leveren dan echt geld op? Ik denk alleen Senesi en misschien Bijlow. Of vergeet ik er een paar?
Als je de selectie niet kent of wedstrijden kijkt kun je wellicht beter geen uitspreken doen.

Ik noem maar een Kokcu of Sinisterra.
pi_203538525
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 00:07 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Weet nooit zo goed wie heeft gezegd dat hij ajax zou slopen en met psv zou gaan heersen, maar het is hoe dan ook niet gebeurd. Denk nog steeds dat er voldoende kwaliteit is, maar het ontbreekt aan elk vernuft.
Psvcl met name, (enkel?) omdat Schmidt ooit eens 8-9(?) jaar geleden van Ajax had gewonnen. Dan snap je er niet veel van
pi_203539062
quote:

[..]
Madueke

Bijlow natuurlijk, Trauner of Aursnes kunnen zo in een Mainz, Freiburg of Gladbach terecht, Senesi, Sinisterra en Kökcu, Til wordt nog steeds gehuurd geloof ik dus daar kan Moskou nog wat aan verdienen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 6 februari 2022 @ 14:21:53 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203539115
quote:

[..]
Madueke

Madueke heeft pas 2 keer leuk tegen een bal geschopt.

Maar als je de selectie van Feyenoord niet kent kun je er beter niks over zeggen.
pi_203539120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wel weer direct een zwaar programma na de winterstop..
ajax,az,vitesse uit.
Jankmuil :')

Volgend jaar met lastige potjes voor de winterstop:
Wel lastig hoor zo kort voor de winterstop een zwaar programma, de spelers zijn moe :'(
pi_203540212
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:22 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Jankmuil :')

Volgend jaar met lastige potjes voor de winterstop:
Wel lastig hoor zo kort voor de winterstop een zwaar programma, de spelers zijn moe :'(
hallo nachtdansertje, user die we nog nooit gezien hebben. Rot je lekker op met je getrol?
pi_203540241
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
hallo nachtdansertje, user die we nog nooit gezien hebben. Rot je lekker op met je getrol?
Hoi Gutanoth, het kan mij geen hol schelen wat jij wil. Groetjes.
pi_203540494
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zijn in dat opzicht best spannende jaren en PSV mag het zichzelf wel aanrekenen dat ze eerder achterom moeten kijken dan vooruit.

Feyenoord heeft trouwens nog wel grote financiële gaten te dichten en schulden af te lossen, balanceren echt wel op een dun koord en investeren elke euro die ze hebben in de selectie.

Maar ze hebben wel Slot, een ingespeeld team met een goede en sterke kern en inderdaad redelijk wat kapitaal op het veld. Verschillen zijn op het veld klein en als Feyenoord in 2023 (neem aan dat Slot er dan nog zit) tweede zou worden dan wordt het wel echt interessant. Dan gaat Feyenoord rechtstreeks de Champions League in en wordt er financieel echt stevig doorgepakt.

Zover is het allemaal nog niet en voor hetzelfde geld pakt PSV volgende zomer gewoon weer goed door en zetten ze een betere selectie neer. Maar 2022-2023 wordt wel een cruciaal seizoen.
pi_203540530
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
4, want hoewel Mauro niks fout deed bij die actie, is dat ook geen wereldverdediger. Mwene, Obispo, Teze of Mauro kunnen meehobbelen met 2-3 goede verdedigers, maar als dat je hele verdedigingslinie is, dan wordt het lastig.

Zeker met keepers er achter die alleen maar punten kosten en voor onrust zorgen achterin.
Ja eens. Allemaal spelers die weinig opleveren ook. Ben wel benieuwd wie er allemaal doorgeselecteerd worden deze zomer.
pi_203541604
quote:

[..]
Madueke

Sinisterra en Kokcu vergeet je nog. Dan heb je er al vier.

Bij PSV kom ik tot 2. Misschien 3 als Madueke keer 'n seizoen fit blijft.
pi_203541616
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja eens. Allemaal spelers die weinig opleveren ook. Ben wel benieuwd wie er allemaal doorgeselecteerd worden deze zomer.
Zahavi loopt uit z'n contract, huur van Mvogo zit erop. Verder lastig genoeg om van spelers af te komen, dat blijkt wel met bijvoorbeeld Bruma, Luckassen en Doan.
pi_203541674
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ouwe gatekeeper
pi_203541800
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zijn in dat opzicht best spannende jaren en PSV mag het zichzelf wel aanrekenen dat ze eerder achterom moeten kijken dan vooruit.

Feyenoord heeft trouwens nog wel grote financiële gaten te dichten en schulden af te lossen, balanceren echt wel op een dun koord en investeren elke euro die ze hebben in de selectie.

Maar ze hebben wel Slot, een ingespeeld team met een goede en sterke kern en inderdaad redelijk wat kapitaal op het veld. Verschillen zijn op het veld klein en als Feyenoord in 2023 (neem aan dat Slot er dan nog zit) tweede zou worden dan wordt het wel echt interessant. Dan gaat Feyenoord rechtstreeks de Champions League in en wordt er financieel echt stevig doorgepakt.

Zover is het allemaal nog niet en voor hetzelfde geld pakt PSV volgende zomer gewoon weer goed door en zetten ze een betere selectie neer. Maar 2022-2023 wordt wel een cruciaal seizoen.
PSV moet ook steeds een goede transfer maken om de boel draaiende te houden. 2020/2021 iets van 20-25 mio verlies. Voor 2021/2022 ook een operationeel verlies, maar dat dichten ze dankzij verkoop van Malen, Rosario en Dumfries.

Financieel directeur heeft eind 2021 nog gezegd dat PSV ook de komende jaren verkopen moet realiseren om operationeel verlies te compenseren.

Dat gaat met de huidige selectie niet mee vallen.
pi_203541841
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
PSV moet ook steeds een goede transfer maken om de boel draaiende te houden. 2020/2021 iets van 20-25 mio verlies. Voor 2021/2022 ook een operationeel verlies, maar dat dichten ze dankzij verkoop van Malen, Rosario en Dumfries.

Financieel directeur heeft eind 2021 nog gezegd dat PSV ook de komende jaren verkopen moet realiseren om operationeel verlies te compenseren.

Madueke, Gakpo, Sangaré. Valt wel mee toch? Daarnaast nog wel wat jongens die een paar miljoen opleveren en er komt vanuit de jeugd al e.e.a. door.
pi_203541862
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Als je de selectie niet kent of wedstrijden kijkt kun je wellicht beter geen uitspreken doen.

Ik noem maar een Kokcu of Sinisterra.
Maar echt serieus geld, bedoelen we toch? Dit is bij elkaar misschien 12-13 miljoen.
pi_203541863
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:20 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Madueke, Gakpo, Sangaré. Valt wel mee toch? Daarnaast nog wel wat jongens die een paar miljoen opleveren en er komt vanuit de jeugd al e.e.a. door.
Madueke moet eerst maar eens wat laten zien. Gakpo en Sangaré kunnen wel goed verkocht worden.

Doan en Bruma hebben ze al tevergeefs proberen te slijten. Verder zie ik niet echt iemand die nu 10 mio + op gaat leveren.
pi_203541871
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Madueke heeft pas 2 keer leuk tegen een bal geschopt.

Maar als je de selectie van Feyenoord niet kent kun je er beter niks over zeggen.
Of ik ken de selectie juist beter 😉
pi_203541890
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
Madueke moet eerst maar eens wat laten zien. Gakpo en Sangaré kunnen wel goed verkocht worden.

Doan en Bruma hebben ze al tevergeefs proberen te slijten. Verder zie ik niet echt iemand die nu 10 mio + op gaat leveren.
In mijn beleving hadden we meer kapitaal op het veld, maar vrees dat dit klopt. Nu is ook m'n zo dag verpest, gaat lekker zo
  zondag 6 februari 2022 @ 18:28:26 #172
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203541922
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Of ik ken de selectie juist beter 😉
Als je dan Sinisterra niet noemt dan mogen we uitgaan van wat ik zei.
pi_203541968
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Als je dan Sinisterra niet noemt dan mogen we uitgaan van wat ik zei.
Ben jij er zo eentje die als een ander een speler niet net zo goed/slecht vindt als jij, dat het dan niet anders kan dan dat die ander geen voetbal kijkt? 8)7
pi_203541982

[ Bericht 100% gewijzigd door Ciscus op 06-02-2022 18:33:25 (Dubbel) ]
  zondag 6 februari 2022 @ 18:47:30 #175
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203542186
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:23 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Maar echt serieus geld, bedoelen we toch? Dit is bij elkaar misschien 12-13 miljoen.
:D
  zondag 6 februari 2022 @ 18:52:03 #176
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203542243
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:23 schreef Ciscus het volgende:

[..]
_O-
pi_203542435
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja als je het zo nuchter nog eens naast elkaar legt ziet het er wat betreft kapitaal op het veld ook niet zo best uit nee.

Maar er zijn wel duidelijk meer reserves, denk dat het eigen vermogen van PSV een stuk hoger ligt.

Anyway, de verschillen kunnen wat er ook gebeurt pas gemaakt worden bij structurele Champions League-inkomsten.
pi_203542492
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja als je het zo nuchter nog eens naast elkaar legt ziet het er wat betreft kapitaal op het veld ook niet zo best uit nee.

Maar er zijn wel duidelijk meer reserves, denk dat het eigen vermogen van PSV een stuk hoger ligt.

Anyway, de verschillen kunnen wat er ook gebeurt pas gemaakt worden bij structurele Champions League-inkomsten.
Eigen vermogen van PSV is 17 mio. Dat van Feyenoord 1,5 miljoen.

Als Feyenoord CL speelt en PSV maakt geen transfers, dan verliest PSV behoorlijk wat terrein, denk ik.

PSV zal het stadion ook nog wat moeten zien uit te breiden. Al heeft Feyenoord ook stadionperikelen.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:12:54 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203542550
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje die als een ander een speler niet net zo goed/slecht vindt als jij, dat het dan niet anders kan dan dat die ander geen voetbal kijkt? 8)7
Het gaat over waarde van het team en dan noem je een groot talent niet die al voor Colombia speelt
pi_203542627
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eigen vermogen van PSV is 17 mio. Dat van Feyenoord 1,5 miljoen.

Als Feyenoord CL speelt en PSV maakt geen transfers, dan verliest PSV behoorlijk wat terrein, denk ik.

PSV zal het stadion ook nog wat moeten zien uit te breiden. Al heeft Feyenoord ook stadionperikelen.
Feyenoord is PSV voorbij op alle fronten
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')