Dit is Gotze zijn niveau af en toe heeft die een leuk momentje maar dat is het ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja wtf is er met die Gotze aan de hand?
Mooi weer voetballer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja wtf is er met die Gotze aan de hand?
Ik wil Cocu niet terug omdat ik het een slechte trainer vind. Liever een trainer die de ploeg laat voetballen en dat doet Schmidt nu ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef PSVCL het volgende:
PSV supporters die Cocu niet terug willen omdat de lijn van Schmidt MOET worden doorgezet![]()
Lekker gegenpressen met Obispo en Doan
Het erge is juist dat ze echt alles gaven (en dat op het einde niet meer konden). Was het maar een mentale kwestie, dan was ik boos geweest...ik vind dit erger; onmacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef RipCity het volgende:
Gakpo draait nu Luuk de Jong’s praatje af: ja we speelde met weinig pit…. Luuk ook altijd met z’n ja we begonnen met weinig scherpte….
We kopen blijkbaar spelers die er af en toe geen zin in hebben.
Ja, onzinpraatje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef RipCity het volgende:
Gakpo draait nu Luuk de Jong’s praatje af: ja we speelde met weinig pit…. Luuk ook altijd met z’n ja we begonnen met weinig scherpte….
We kopen blijkbaar spelers die er af en toe geen zin in hebben.
Maar hopelijk herinneren we hem wel als een goede trainer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil Cocu niet terug omdat ik het een slechte trainer vind. Liever een trainer die de ploeg laat voetballen en dat doet Schmidt nu ook niet.
Wel weer direct een zwaar programma na de winterstop..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
Eén troost, het lijkt erop dat die bal wel of niet uit geen beslissende invloed op de titelstrijd heeft gehad.
Veel te veel slappe spelers in het elftal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil Cocu niet terug omdat ik het een slechte trainer vind. Liever een trainer die de ploeg laat voetballen en dat doet Schmidt nu ook niet.
Schuld van de KNVB!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel weer direct een zwaar programma na de winterstop..
ajax,az,vitesse uit.
Het is 'n matig elftal, maar dan heb je juist 'n trainer nodig die er 'n werkend systeem in weet te slijpen, die 'n plan heeft, met wissels iets kan forceren, voor wie spelers net dat stapje extra zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel te veel slappe spelers in het elftal.
Eens...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is 'n matig elftal, maar dan heb je juist 'n trainer nodig die er 'n werkend systeem in weet te slijpen, die 'n plan heeft, met wissels iets kan forceren, voor wie spelers net dat stapje extra zetten.
Da's bij Schmidt op alle punten niet het geval.
Ik zou 'm vandaag nog ontslaan. En Sjon de Jong ook.
Ik ken de precieze reden van z'n vertrek niet, maar het zal ongetwijfeld een gebrek aan ambities zijn, bepaalde spelers niet (meer) krijgen, etc. Ik zou iemand die er dan qua opstellingen en wissels zo'n zooi van maakt, er gewoon uittrappen als 'ie "gebrek aan ambitie" uit z'n bek krijgt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens...
Schmidt laten zitten nadat ie aangeeft te vertrekken na de zomer is voor niemand gunstig.
Hoezo? Vond je 'm vandaag goed spelen dan? Vind je dat 'ie dit seizoen een goed seizoen heeft gedraaid?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd zeg, die kritiek op Gotze.
Al waren er ook mensen die dat aan zagen komen natuurlijk.
Ik vind het meer de fout van de verdediging dat in die situatie aboukhlal en karlsson totaal vrij staan. Wel ongelukkig en niet heel sterk gekeept, maar een blunder vind ik ook wat overdreven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond het gek genoeg helemaal niet zo’n fout van Mvogo, ultiem pech dat zo’n bal net op die manier valt
Maar ik heb dan ook geen verstand van keepers
Wordt Ajax nog GESLOOPT, Salzburg enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef PSVCL het volgende:
PSV supporters die Cocu niet terug willen omdat de lijn van Schmidt MOET worden doorgezet![]()
Lekker gegenpressen met Obispo en Doan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |