Was dat voor of nadat je wist dat Mvogo ging keepen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had dit keer een makkelijke overwinning voorspeld.
En nu?
Half jaartje doorkloten, in de zomer Gakpo verkopen en groot deel van het team vervangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu?
Hoop ik dat Schmidt morgen ontslagen wordt. Onder zijn leiding is PSV niet om aan te gluren en ook gewoon enorm slecht. Het zou mij niet verbazen als ze de tweede plek ook nog uit handen gaan geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu?
Schmidt ging Ajax slopen, aldus kenner Psvclquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoop ik dat Schmidt morgen ontslagen wordt. Onder zijn leiding is PSV niet om aan te gluren en ook gewoon enorm slecht. Het zou mij niet verbazen als ze de tweede plek ook nog uit handen gaan geven.
Buiten de 16 wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef hanns het volgende:
Wat een treurigheid weer...er lukt werkelijk helemaal niet in de 16
Die heeft de eredivisie even laten kennismaken met dat Volgass gelulquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede coach wel die Schmidt even je keeper wisselen voor een andere die er ook geen houtje touwtje van kan
Klopt, deze klap zou het Nederlandse voetbal wel eens niet meer te boven kunnen komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef 7Eleven het volgende:
Zonder gekheid, jammer dat Psv zo ontzettend is weggezakt sinds 18/19. Wat een bende, slechte zaak voor het Nederlands voetbal.
Wissels in de wedstrijd ook niet. Met de wissel wordt het minder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef Scorpie het volgende:
Die keepers wissel is niet al te best uitgepakt.
Ja 100% leuk dat volgass voetbal tegen RKC maar geen enkele topper kunnen winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Die heeft de eredivisie even laten kennismaken met dat Volgass gelul
Ja wtf is er met die Gotze aan de hand?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wissels in de wedstrijd ook niet. Met de wissel wordt het minder.
Twee aanvallers erin, maar aanvoer sloopt ie eruit door Veerman te wisselen, terwijl bv. Götze echt helemaal nergens was. Daarna Mwene eraf en dan moet Vertessen gaan backen omdat Bruma erin moet.
Het is elke wedstrijd billenknijpen, heb er gewoon spierpijn van. Hoe kan het toch dat we nooit meer een makkelijke overwinning pakken. De eerste helft was echt wel prima (behalve in de 16), maar dat spelletje is geen twee helften vol te houden voor de meesten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |