Wie had dat verwacht hč aan het begin van het seizoen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een gok, een ploeg presteert doorgaans ook ruk onder een trainer die vertrekkend is.
Ik zie dus het wegtiefen niet ten opzichte van de huidige situatie. Na deze week staan we gewoon achter Feyenoord en dat gaat onder Schmidt niet meer veranderen.
Ik niet. Op basis van de selectie is dat ook onnodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht hč aan het begin van het seizoen?
Kan hoor, maar ik zie niet zo goed in waarom. Er zijn ook wel betere instapmomenten te bedenken, ik denk dat bij een 3e plek (en die ligt zeer voor de hand momenteel) hij alsnog heel veel kritiek zou krijgen. Dat is duidelijk PSV-onwaardig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet ophoepelen. Je spreekt dat gewoon vantevoren af.
De selectie is individueel misschien een fractie beter dan Feyenoord maar denk dat zelfs een Slot nog vrij veel moeite zou hebben om hier een eenheid van te smeden. Het is gewoon los zand en je zit toch ook wel met het cultuurverschil, waar we het al eerder over hebben gehad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik niet. Op basis van de selectie is dat ook onnodig.
Ik zou proberen plek 2 nog binnen te halen i.p.v. die nog te gaan verspelen. Heb er niet zoveel vertrouwen in dat dat met Schmidt gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan hoor, maar ik zie niet zo goed in waarom. Er zijn ook wel betere instapmomenten te bedenken, ik denk dat bij een 3e plek (en die ligt zeer voor de hand momenteel) hij alsnog heel veel kritiek zou krijgen. Dat is duidelijk PSV-onwaardig.
Kun je beter de vertrekkende trainer Schmidt die klap laten opvangen.
Onnodig druk leggen op Ruud. Je jeugd gaat er ook niet op vooruit. Dit lijkt me echt helemaal nergens goed voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef Halcon het volgende:
Waarom Ruud het nu niet 'n paar maanden laten doen? Als 'n soort van stage. Dan kan die gekke Duitser voll gas ophoepelen. Daarna nog 'n jaar Jong PSV, twee jaar 'n Eredivisieclub en dan PSV.
Toen ik hier riep na een handvol wedstrijden dat Feyenoord het PSV nog wel eens lastig zou kunnen maken, en dat ik verwachtte dat de afstand tussen Ajax en PSV aan het einde van het seizoen groter zou zijn als de afstand tussen Feyenoord en PSV werd het hier weggelachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik niet. Op basis van de selectie is dat ook onnodig.
Snap ik, je bent ook moeilijk serieus te nemenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen ik hier riep na een handvol wedstrijden dat Feyenoord het PSV nog wel eens lastig zou kunnen maken, en dat ik verwachtte dat de afstand tussen Ajax en PSV aan het einde van het seizoen groter zou zijn als de afstand tussen Feyenoord en PSV werd het hier weggelachen.
Goede coach ja, maar die gaat niet naar PSV.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat Slot wel een goeie voor PSV is
Feyenoord zakt wel weer weg joh, PSV wordt gewoon weer tweede of misschien wel kampioen als de pleuris uitbreekt bij ajax (laten we het hopen)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen ik hier riep na een handvol wedstrijden dat Feyenoord het PSV nog wel eens lastig zou kunnen maken, en dat ik verwachtte dat de afstand tussen Ajax en PSV aan het einde van het seizoen groter zou zijn als de afstand tussen Feyenoord en PSV werd het hier weggelachen.
Aldus?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Snap ik, je bent ook moeilijk serieus te nemen
Ik snap dat je in beide zaken niet veel vertrouwen hebt, (ik ook totaal niet) maar als Ruud erin zou stappen zie ik ook niet heel veel redenen waarom het ineens spectaculair beter zou gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou proberen plek 2 nog binnen te halen i.p.v. die nog te gaan verspelen. Heb er niet zoveel vertrouwen in dat dat met Schmidt gaat gebeuren.
En zou proberen ver te komen in de Conference League. Schmidt heeft al laten weten dat die Conference League hem niet zoveel boeit.
Niet door mij, was een prima inschatting van je. Waarvoor je de credits verdient.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent te optimistisch. Selectie is onevenwichtig en niet echt een team, de trainer is matig en de concurrentie met Feyenoord dit jaar vrij groot. Dat wordt een derde plek.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord zakt wel weer weg joh, PSV wordt gewoon weer tweede of misschien wel kampioen als de pleuris uitbreekt bij ajax (laten we het hopen)
Jonk had met zijn aanvallende voetbal zo'n 25% balbezit tegen Roda gister na 70 minuten spelen. (Lol)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Anyway, er is een mooi clubje trainers beschikbaar dus ben ook wel benieuwd.
Oude garde: Cocu, Koeman, Fraser. Peoplemanagers, niet zo tactisch aangelegd. Poppetjes op de goede plek en klaar.
Nieuwe lichting: Bosz, Jonk en Letsch.
Kom ik toch weer bij Letsch uit omdat ik Bosz en Jonk te aanvallend vind.
Met Bosz en Jonk heb je kans op ijshockey uitslagen en erg mooi voetbal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Anyway, er is een mooi clubje trainers beschikbaar dus ben ook wel benieuwd.
Oude garde: Cocu, Koeman, Fraser. Peoplemanagers, niet zo tactisch aangelegd. Poppetjes op de goede plek en klaar.
Nieuwe lichting: Bosz, Jonk en Letsch.
Kom ik toch weer bij Letsch uit omdat ik Bosz en Jonk te aanvallend vind.
We kennen de details niet van het gesprek idd. Maar zoals het er nu staat door Ruud gezegd komt het wel over alsof hij voor de leeuwen gegooid ging worden. Of op z'n minst dat als Ruud had aangegeven het graag te doen ze het wel prima hadden gevonden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen hem toch gepolst hebben op wat voor manier dit al zou kunnen. Als ze dit helemaal niet met hem bespreken en extern een coach halen en hij zegt later dat hij het onder bepaalde voorwaarden (bijv samen met een ervaren coach) wel had willen doen, dan is het ook weer niet goed.
Ik heb dan toch het liefst een zwaargewicht (lol) als Koeman. Maar dan moet die er wel zelf ook echt zin in hebben. Niet dat hij PSV maar gaat doen omdat er even niks beters voorbij komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met Bosz en Jonk heb je kans op ijshockey uitslagen en erg mooi voetbal.
Koeman hoeft voor mij echt niet te komen.
Letsch of Fräser zouden dan voor mij de 2 opties worden.
Ik vind Koeman een aardige trainer maar die zou uit dit materiaal ook niet veel meer halen. Zet gewoon de poppetjes logisch neer en dat is het dan wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het liefst een zwaargewicht (lol) als Koeman. Maar dan moet die er wel zelf ook echt zin in hebben. Niet dat hij PSV maar gaat doen omdat er even niks beters voorbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |