Vind het ook slim ja, zeker ook omdat hij vorige maand nog heeft aangegeven liever te willen wachten dan moet je hem de tijd ook gunnen, wat goed is komt vanzelf wel. Vind hem ook ontzettend goed, slim en leergierig overkomen in alles, dit is geen type Wesley Sneijder die denkt dat hij alles kan omdat hij op een hoog niveau heeft gevoetbald. Ook een sympathiek mens.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heel verstandig, zou echt kut zijn om een van Bommeltje te doen
Precies, ik zou het rot vinden om een slecht beeld van hem te krijgen zoals ik nu ook met van Bommel heb. Die is behoorlijk van zijn voetstuk af gevallen voor mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het ook slim ja, zeker ook omdat hij vorige maand nog heeft aangegeven liever te willen wachten dan moet je hem de tijd ook gunnen, wat goed is komt vanzelf wel. Vind hem ook ontzettend goed, slim en leergierig overkomen in alles, dit is geen type Wesley Sneijder die denkt dat hij alles kan omdat hij op een hoog niveau heeft gevoetbald. Ook een sympathiek mens.
Dat vond ik al een klootzakje maar dat zal wel clubvoorkeur te maken hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Precies, ik zou het rot vinden om een slecht beeld van hem te krijgen zoals ik nu ook met van Bommel heb. Die is behoorlijk van zijn voetstuk af gevallen voor mij
Maar wat is zijn traject eigenlijk, gaat hij eerst nog een middenmoter eredivisie coachen of is het van jong naar het eerste alleen met meer tijd?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heel verstandig, zou echt kut zijn om een van Bommeltje te doen
Ruud moet lekker nog een jaartje Jong PSV doen en daarna naar Heerenveen, Groningen of een andere middenmoter met redelijk materiaal waar je als trainer een stempel op kunt drukken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Precies, ik zou het rot vinden om een slecht beeld van hem te krijgen zoals ik nu ook met van Bommel heb. Die is behoorlijk van zijn voetstuk af gevallen voor mij
Ja, jammer is dat. Ik heb hetzelfde. Ik hoop daarom dat Van Nistelrooij nooit coach wordt van PSV, ik trek het echt niet om nog een idool te verliezen na Marc van Bommel, Marco Borsato en Marc Overmars..nog even niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen hem toch gepolst hebben op wat voor manier dit al zou kunnen. Als ze dit helemaal niet met hem bespreken en extern een coach halen en hij zegt later dat hij het onder bepaalde voorwaarden (bijv samen met een ervaren coach) wel had willen doen, dan is het ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals Ruud het brengt wekt de indruk dat John en Toon er wel voor in waren om hem meteen voor de leeuwen te gooien, wat mi dan weer weinig goeds zegt over de kwaliteiten van John en Toon.
Inderdaad een verkennend gesprek wat ik lees. Gek verhaal. Ik zou nog steeds Letsch de meest logische kandidaat vinden, vooral omdat je dan je traject redelijk op dezelfde weg kunt vervolgen. Met Duitse assistenten enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals Ruud het brengt wekt de indruk dat John en Toon er wel voor in waren om hem meteen voor de leeuwen te gooien, wat mi dan weer weinig goeds zegt over de kwaliteiten van John en Toon.
Dit, je kunt hem natuurlijk ook niet volledig passeren. Effe een babbeltje lijkt me wel op zijn plaats en wo dan uiteindelijk besluit dat het nog te vroeg is maakt me geen drol uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen hem toch gepolst hebben op wat voor manier dit al zou kunnen. Als ze dit helemaal niet met hem bespreken en extern een coach halen en hij zegt later dat hij het onder bepaalde voorwaarden (bijv samen met een ervaren coach) wel had willen doen, dan is het ook weer niet goed.
Hij gaf zelf ook aan dat hij eigenlijk permanent met PSV dit soort gesprekken heeft over zijn ontwikkelingen e.d.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit, je kunt hem natuurlijk ook niet volledig passeren. Effe een babbeltje lijkt me wel op zijn plaats en wo dan uiteindelijk besluit dat het nog te vroeg is maakt me geen drol uit.
Logisch. Hij wordt ook wel gezien als de kroonprins in die zin. Van hem werd als trainer altijd al veel verwacht en ik vind dat hij dat bij Jong ook wel laat zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook aan dat hij eigenlijk permanent met PSV dit soort gesprekken heeft over zijn ontwikkelingen e.d.
En dit jaar schriftelijk afdoen? Of verwacht jij dat Ruud dit PSV naar P2 weet te leiden? Mislopen van P2 is een behoorlijke dure stage.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef Halcon het volgende:
Waarom Ruud het nu niet 'n paar maanden laten doen? Als 'n soort van stage. Dan kan die gekke Duitser voll gas ophoepelen. Daarna nog 'n jaar Jong PSV, twee jaar 'n Eredivisieclub en dan PSV.
Heel eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Schmidt ons naar P2 gaat brengen, dus ik zou het plan van een stage bijna toejuichen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dit jaar schriftelijk afdoen? Of verwacht jij dat Ruud dit PSV naar P2 weet te leiden? Mislopen van P2 is een behoorlijke dure stage.
Ik denk dat hij het niet slechter doet dan die mof. Denk zelfs dat met die mof de 2e plek nog wel verspeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dit jaar schriftelijk afdoen? Of verwacht jij dat Ruud dit PSV naar P2 weet te leiden? Mislopen van P2 is een behoorlijke dure stage.
Dan tief je dus feitelijk dit jaar dus in de prullenbak puur voor de ontwikkeling van een coach waarvan je niet weet hoe die gaat presteren op het hoogste niveau?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Schmidt ons naar P2 gaat brengen, dus ik zou het plan van een stage bijna toejuichen.
Waarom 'mof'? Doe eens normaalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet slechter doet dan die mof. Denk zelfs dat met die mof de 2e plek nog wel verspeeld gaat worden.
Iemand die werkt met enige vastigheid qua opstellen en systeem, spelers op hun beste plek zet, dat gaat al gauw beter dan Schmidt.
Niet eens zo'n slecht idee nee. Maar Schmidt zal het seizoen wel uitzingen, het programma van PSV is na Vitesse ook niet overdreven zwaar. Typisch zo'n seizoen dat zich naar het einde rommelt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:52 schreef Halcon het volgende:
Waarom Ruud het nu niet 'n paar maanden laten doen? Als 'n soort van stage. Dan kan die gekke Duitser voll gas ophoepelen. Daarna nog 'n jaar Jong PSV, twee jaar 'n Eredivisieclub en dan PSV.
Het is een gok, een ploeg presteert doorgaans ook ruk onder een trainer die vertrekkend is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan tief je dus feitelijk dit jaar dus in de prullenbak puur voor de ontwikkeling van een coach waarvan je niet weet hoe die gaat presteren op het hoogste niveau?
Niet ophoepelen. Je spreekt dat gewoon vantevoren af.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee nee. Maar Schmidt zal het seizoen wel uitzingen, het programma van PSV is na Vitesse ook niet overdreven zwaar. Typisch zo'n seizoen dat zich naar het einde rommelt.
En het zou ook wel weer gek zijn als Van Nistelrooy nu tot juni moet zitten en dan weer mag ophoepelen als hij derde wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |