.quote:
Zie ondeugend in F1 / [F1 Algemeen] 2022 Formula1 GP's #812quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Verder met de nieuwe HAAS dus.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie ondeugend in F1 / [F1 Algemeen] 2022 Formula1 GP's #812
Het is echt kunst hoe ze foto's kunnen maken waarop alle interessante details net niet zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Er zit ook godverdomme geen foto bij die van schuin vooraan is genomen
Ik zeg toch ook "verder met"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie ondeugend in F1 / [F1 Algemeen] 2022 Formula1 GP's #812
Dit zijn dan ook geen foto's van een fysiek model hè.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is echt kunst hoe ze foto's kunnen maken waarop alle interessante details net niet zichtbaar zijn.
Ik snap echt niet hoe je dat kunt vinden. Wat waren je verwachtingen dan en hoe kijk je naar die wagens?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind de verandering minder schokkend dan gedacht.
Je ziet een kleurenschema, voor de rest kun je er weinig uit opmaken en dat is de bedoeling van de teamsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kansloze exercitie, dit. Foto's van een auto, die met dichtgeknepen ogen een klein beetje lijkt op de auto waar ze straks echt mee gaan racen. Laat die launch dan achterwege.
Vind dit veel mooier en eleganter:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef Red_85 het volgende:
Had gehoopt dat ook de halo iets eleganter werd opgenomen in het gehele ontwerp.
Blijft zo'n g-string die op de cockpit is geplakt. Lullek ding blijft het.
Het zijn geen foto's maar renders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is echt kunst hoe ze foto's kunnen maken waarop alle interessante details net niet zichtbaar zijn.
Ik vind het de langste periode van het jaar die niet voorbij lijkt te gaan. Datums waarop een presentatie gaat plaatsvinden zijn nieuws, de presentatie zelf, een nieuwe helm. En het brengt allemaal niets. Pas op de eerste testdag kun je iets zeggen, en zelfs dat met slagen om de arm. Eigenlijk gebeurt er 3 maanden niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel altijd een van de leukste periodes van het jaar dit, met het speculeren over en dan uiteindelijk de lanceringen van de auto's.
Als ik zoiets wil zien dan kijk ik wel naar de LMP1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier en eleganter:
[ afbeelding ]
Dat waren toch gave auto'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik zoiets wil zien dan kijk ik wel naar de LMP1
Is geen open wheel meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier en eleganter:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |