SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ja, wat dat is vast een hele nieuwe smaakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze proeven m'n hand. Heel voorzichtig.
Mja, of het is gewoon een masker en ondertussen proberen ze de wereld over te nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dan is het niet echt intimiderend :p
NOu ja die kans is altijd aanwezigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat is vast een hele nieuwe smaak
[..]
Mja, of het is gewoon een masker en ondertussen proberen ze de wereld over te nemen.
Pinky & the brain waren muizenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat is vast een hele nieuwe smaak
[..]
Mja, of het is gewoon een masker en ondertussen proberen ze de wereld over te nemen.
Precies.. altijd over je schouder kijken als je dat caviahok langslooptquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja die kans is altijd aanwezig
Ik sluit niets meer uit, tegenwoordigquote:
Vond het nare beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat jongetje in Marokko zit nog steeds in de put
Doe mij maar een emmer koffie vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
Jongens wie lust er een kop
Koffie, koffie, lekker bakske koffie
Wa knapt unne mens daarvan op
Geen enkel land dat meehelpt, of Elon Musk, om dat jochie even uit de put te tillen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
Jongens wie lust er een kop
Koffie, koffie, lekker bakske koffie
Wa knapt unne mens daarvan op
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
zouden ze het niet belangrijk vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkel land dat meehelpt, of Elon Musk, om dat jochie even uit de put te tillen?
Hedde gij 'n zware nacht achter de rug meske?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar een emmer koffie vandaag
Nou, best wel een goede nachtrust qua aantal uren, maar werd verrot wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hedde gij 'n zware nacht achter de rug meske?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
om te kijken of alles goed is gegaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:13 schreef Karzai het volgende:
Gaan weer met de camera in mijn neus kijken, weer iets anders dan een wattenstaafje
Moet je zo van schijtenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen, Fles.quote:
Of er nog poliepen zitten. Kan nog steeds niet optimaal ademen door mijn neusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te kijken of alles goed is gegaan?
hmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of er nog poliepen zitten. Kan nog steeds niet optimaal ademen door mijn neus
Dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmmDus dan moet je misschien nog een keer?
Arm paardquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:17 schreef Karzai het volgende:
Tot je knieën in de gerriederrie in de paardenstal
Maandag weer janken dat je 1700 kilo bent aangekomen en dat je gouden bikini niet meer past.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb echt zin in het weekend, allemaal leuke dingen doen (voornamelijk eten)
#Frantic
#mooiedingenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb echt zin in het weekend, allemaal leuke dingen doen (voornamelijk eten)
#Frantic
ik wil ook mooie dingen doen dit weekend. Maar helaas geen vrouwelijk bezoek in het weekendquote:
Zo?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis wel vervelend als je alleen door je mond kan ademen en ik praat er ook nasaal door
ah ja. Nou ja als er nog wat zit dan maar weg laten halen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis wel vervelend als je alleen door je mond kan ademen en ik praat er ook nasaal door
Huehuequote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dit voor een debiele rukwinden, ga slapen wind, je bent dronken.
sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:47 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen zijn echt irritant als je nog niet lang wakker bent.
Wel lekker rustig?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:48 schreef Ama het volgende:
Nu zit ik alleen aan andere kant van het gebouw te roken.
awwwww wat schattigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:57 schreef Karzai het volgende:
geen poliepen of een ontsteking. Ik heb gewoon een smal neusje
Nieuwe PC genot.quote:
Bah.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet eens kijken naar werk voor 32 uur ofzo?
Misschien moet je niet oordelen als je mijn situatie niet helemaal weet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet eens kijken naar werk voor 32 uur ofzo?
Ze zit nu toch op haar werk?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hele dagen dat genuil en gehang is gezond
dit.quote:
Echt niet, 2 uurtjes ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit.
ze gaat gewoon 5 dagen per week naar werk.
Seks op het kopieerapparaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:17 schreef mschol het volgende:
ik ga zo wel even naar werk, maar niet om te werken
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:17 schreef mschol het volgende:
ik ga zo wel even naar werk, maar niet om te werken
nou ja zeg, wat een taalgebruik weer.quote:
Kopieerapparaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja zeg, wat een taalgebruik weer.
Tussen 9:30 en 15:15quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das altijd leukHoe laat komt die ?
ja. dat is papiergebruik. alles digitaal om verspilling te voorkomenquote:
helaas, hebben we nietquote:
niks spannends helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot de belastingdienst wat van je wil weten..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. dat is papiergebruik. alles digitaal om verspilling te voorkomen
Denk aan het milieu
Maar het is wel vrijdagquote:
ja beetje jammer is datquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tot de belastingdienst wat van je wil weten..
die zijn instaat een jaarvoorraad fysieke facturen op te vragen ter controle.
Beetje zoals prinsje Bernard, chocolade vrouwen bepotelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja of als je al binnen bent, bouw een dorp in Gambia
ama het proefkonijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik krijg een broodje hamburger omdat ze nieuwe broodjes willen uittesten.
Iedereen die bij de bakkerij hoort.quote:
geefquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:32 schreef Ama het volgende:
Ik krijg een broodje hamburger omdat ze nieuwe broodjes willen uittesten.
ik kom er helaas niet NU aan.quote:
keihard eruit knallenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef Ama het volgende:
Wilde eigenlijk heel fanatiek bezig maar doe ik wel tussen twaalf en één.
je kan je niet meer herinneren dat je hem zelf hebt gekeurd?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe douchedeur geleverd. Staat groot op dat die CE-keurmerk heeft dus dan zal het wel goed zijn.
Als je daar zelf niks van afweet denk ik van nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe douchedeur geleverd. Staat groot op dat die CE-keurmerk heeft dus dan zal het wel goed zijn.
zijn de hamburgers ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:55 schreef Ama het volgende:
Voel me net @:dud0r nu. Elf uur en al meteen hamburger gehad
lekker hequote:
van 1 broodje hamburgerquote:
ik zie het probleem nietquote:
Ik heb er meerdere op m'n buikquote:
fijn hequote:
Het voelt enorm luxe. Alsof ik een mini-vakantie hebquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelt zeker als de hemel op vrijdag al weekend hebben?
en dat gewoon ELKE week buda elke week!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voelt enorm luxe. Alsof ik een mini-vakantie heb
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat gewoon ELKE week buda elke week!!!!
Zo lang mogelijk dat gevoel vasthouden iedere werkweekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voelt enorm luxe. Alsof ik een mini-vakantie heb
wat heb je allemaal gekocht en voorhoeveel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even wennen wel. Zwemmen ga ik in elk geval elke week doen. Heerlijk!
En boodschappen doen bij de Lidl is goed voor de portemonnee.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk dat gevoel vasthouden iedere werkweek
Amerikaanse snacks opgekocht?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even wennen wel. Zwemmen ga ik in elk geval elke week doen. Heerlijk!
En boodschappen doen bij de Lidl is goed voor de portemonnee.
Instagram bezorgdienstquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
Mijn H&M pakketje wordt verstuurd door Instabox. Wtf is dat.
Ja en goed dat je de vrije dag actief begint ook, heb je nog wat aan die dag en smurfen maakt mensen niet echt gelukkig uiteindelijk, dat is leuk als je een cactus bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat ga ik proberen. Kijken of ik me wat minder opgejaagd ga voelen
Wasmiddel, tandpasta, wasverzachter, twee potjes kruiden, Schwarzwalder schinken, een maaltijdsalade, kaas, tonijnsalade, twee croissantjes en American double chocolate frappé. Twintig euro.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gekocht en voorhoeveel?
zou bij de ah 40 euro zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wasmiddel, tandpasta, wasverzachter, twee potjes kruiden, Schwarzwalder schinken, een maaltijdsalade, kaas, tonijnsalade, twee croissantjes en American double chocolate frappé. Twintig euro.
maar bij de ah spaar je weer koopzegelsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou aanzienlijk meer kostenIk denk dat ik mijn zwembadkaartje wel heb terugverdiend.
poffedikkie lekker manquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ciabattina's in de AF, rookworst in de magnetron. Mosterdsaus, smullen
Dat wel. Maar ik denk dat je meer geld bespaart bij de Lidl dan je rente krijgt bij de appiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar bij de ah spaar je weer koopzegels
Dure zaakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit meer naar de AH. Ik heb geen AH geld.
zelfde als alle a merk supermarktenquote:
Voor die 20 extra loop je dan weer niet tussen de tenten en mensen die uit hun ogen kijken als een brasem.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor die 20 extra loop je dan weer niet tussen de tenten en mensen die uit hun ogen kijken als een brasem.
Ik word altijd lichtelijk teleurgesteld door de lidlquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik denk dat je meer geld bespaart bij de Lidl dan je rente krijgt bij de appie
Bij de Lidl komen (ook) gewoon fatsoenlijke mensen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor die 20 extra loop je dan weer niet tussen de tenten en mensen die uit hun ogen kijken als een brasem.
Wanneer krijgen we WalMart in de BV Nederland?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind de Aldi juist matig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik word altijd lichtelijk teleurgesteld door de lidl
Dan liever de aldi
Ja, dat heb ik dan weer precies omgekeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik word altijd lichtelijk teleurgesteld door de lidl
Dan liever de aldi
Ja ik was er vorige week ook, bijzondere ervaring wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij de Lidl komen (ook) gewoon fatsoenlijke mensen hoor.
Boksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan weer precies omgekeerd
Misschien is het omdat ik telkens wordt teleurgesteld door de broccoli van de lidlquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan weer precies omgekeerd
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@4EverBlackEyed approves this message.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik telkens wordt teleurgesteld door de broccoli van de lidl
Broccoli is belangrijk voor mij
Ja dat zou wat zijn maar ja is Nederland daar wel klaar voor, als je van een schamel budget moet leven is het niet prettig om langs laptops, flatscreens en tropische reizen te sjokken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we WalMart in de BV Nederland?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat viel hier wel mee. Eén tent en hooguit twee brasems gezien.
Echte hypermarkets zijn in Nederland niet toegestaan, dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn maar ja is Nederland daar wel klaar voor, als je van een schamel budget moet leven is het niet prettig om langs laptops, flatscreens en tropische reizen te sjokken.
Oh gelukkig, we hebben weer ergens een regeltje tegenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echte hypermarkets zijn in Nederland niet toegestaan, dacht ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik telkens wordt teleurgesteld door de broccoli van de lidl
Broccoli is belangrijk voor mij
Daarom gewoon een makro pasje regelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als de actionquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef bitterbal het volgende:
zon wallmart lijkt mij wel wat![]()
je lelijkste kleding aan en dan beetje gaan browsen tussen de spulletjes
Zou echt hele middag daar zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik, maar ik kom er amper.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom gewoon een makro pasje regelen
Heb ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom gewoon een makro pasje regelen
LIDL heeft dat toch stiekem wel voor de erg klein portemonnee?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom dit dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Voor de eckte beleving natuurlijk.quote:
Ben er ook al jaren niet meer geweest, vond het vroeger altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ikKom er eigenlijk nooit meer.
Waarom doe je zo raar over de Lidl enz. Krijg idee dat je er nog nooit bent geweest.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LIDL heeft dat toch stiekem wel voor de erg klein portemonnee?
ken je die foto's niet van mensen die in amerika naar wallmart gaan? Zijn geloof ik ook sites voor nu. Echt de meest wanstaltige creacties gaan daar shoppenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:42 schreef Ama het volgende:
Of juist wel want ik weet hoe je woont enz dus hele dure boodschappen haal je dan vast ook niet.
People of Walmart.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je die foto's niet van mensen die in amerika naar wallmart gaan? Zijn geloof ik ook sites voor nu. Echt de meest wanstaltige creacties gaan daar shoppen
Ja soms hebben mensen de behoefte om even te bevestigen dat sommige mensen compleet poep praten hier.quote:
Ik geloof niet daar iemand over twijfelt bij USquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja soms hebben mensen de behoefte om even te bevestigen dat sommige mensen compleet poep praten hier.
Mwah kan wel paar namen noemen van mensen die te goed gelovig zijn hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet daar iemand over twijfelt bij US
Doe eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah kan wel paar namen noemen van mensen die te goed gelovig zijn hier.
water toevoegen en het zit in een doos en is onderweg naar jou?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
Mijn H&M pakketje wordt verstuurd door Instabox. Wtf is dat.
Wattenschijfje ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:4everblackeyed approves this message.
Neuh zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Je merkt snel genoeg hier wie er serieus op in gaat.quote:
ik heb hier 1 lidl op tien minuten fietsen ,geen aldi (alleen op 20 min fietsen ofzo)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En haten op Lidl/Aldi is gewoon onwetendheid. Verschilt een beetje per filiaal, maar prima winkels.
Ze zijn alleen verder weg dan de Jumbo of de supers bij m'n werk, dus ik kom er niet zo vaak.
Aldi was vroeger wel echt een pauperzaak, maar dat is al lang niet meer zo. En doorgaans hebben ze prima productenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En haten op Lidl/Aldi is gewoon onwetendheid. Verschilt een beetje per filiaal, maar prima winkels.
Ze zijn alleen verder weg dan de Jumbo of de supers bij m'n werk, dus ik kom er niet zo vaak.
Noem gewoon namen of hou op met dat insinueren, want dat is pas echt vreselijk kinderachtig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Je merkt snel genoeg hier wie er serieus op in gaat.
Wel zwaar, denk ikquote:
Nu je het zegt.quote:
Nou jij bent er één iig haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem gewoon namen of hou op met dat insinueren, want dat is pas echt vreselijk kinderachtig.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldi was vroeger wel echt een pauperzaak, maar dat is al lang niet meer zo. En doorgaans hebben ze prima producten
Jij vraagt? Ik zeg juist dat ik liever geen namen noem.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou haha, hihi, hoho, wat een lol.
Heb gewoon niet zon zin in dat gebitch ama. Block hem gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal voelt zich zo te zien ook aangesproken. Mag.
Ja, die themawekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind m'n lokale Lidl wel prettiger, maar die is ook 4 keer zo groot dan de lokale Aldi, dus da's niet zo gek.
En ik ben fan van sommige themaweken.Griekse week = halloumi
Ja maar werkt ook maar half.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gewoon niet zon zin in dat gebitch ama. Block hem gewoon
Leugens, het is een bureaustoel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor, we zitten weer op de kast
Loop niet zo te stoken joh. Je bent toch geen puber?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij vraagt? Ik zeg juist dat ik liever geen namen noem.
Oh lol, da's hier zo normaal dat het niet eens in me opkomt dat het in andere landen níet zo is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die themaweken![]()
In Boedapest was dat de uitgelezen kans om sambal, loempia’s en kroepoek te kopen
Zal maar alles bij elkaar liegen ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en de rest negeren. Constant maar opmerkingen maken doet de sfeer ook geen goed toch
nee maar dat kan je dus negeren en blockenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal maar alles bij elkaar liegen ook niet.
Ik zeg toch dat ik geen namen wilde noemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop niet zo te stoken joh. Je bent toch geen puber?
Beter op de kast dan in de kast hihiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor, we zitten weer op de kast
Sommige dingen vond je bij toko’s wel. Maar dan moest je weer moeite doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lol, da's hier zo normaal dat het niet eens in me opkomt dat het in andere landen níet zo is.
Ja, een hoop dingen is op de een of andere manier wel aan te komen, maar het is geen chipsrek aan kroepoeksoorten natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige dingen vond je bij toko’s wel. Maar dan moest je wer moeite doen
Goed voor je eetlust…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga wel onsmakelijke Walmarters kijken tijdens m'n lunch dan.
Dat is best vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga wel onsmakelijke Walmarters kijken tijdens m'n lunch dan.
Er is (helaasquote:
Nopequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een hoop dingen is op de een of andere manier wel aan te komen, maar het is geen chipsrek aan kroepoeksoorten natuurlijk.
Ik ga wel slecht op van die uitknijp filmpjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is (helaas) veel voor nodig om m'n eetlust te verpesten.
Die oorsmeerdingen klik ik wel altijd weg, verder doet het me eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga wel slecht op van die uitknijp filmpjes.
Wat eet je vandaag?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is (helaas) veel voor nodig om m'n eetlust te verpesten.
Oh, weinig spannends, brood met "broodbeleg" (geen grap, spul is een soort vegetarische kipfilet qua smaak), pittige eiersalade en een bolletje met chocopasta. En er ligt nog wat fruit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat eet je vandaag?
* Fogel heeft inspiratie nodig
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, trouwen in Walmart is serieus een ding?
[ afbeelding ]
Die tuinstoelen er ook bij.
Sfeervolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeentehuis vind ik niet sneu hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]dit is nog sneuer dan in het gemeentehuis
Ligt wel een beetje aan je gemeentehuis hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]dit is nog sneuer dan in het gemeentehuis
Ik zie vleeshompen, vleespetten en een Hiawatha dus het beeld klopt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog iemand om mee te trouwen budaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is een trouwlocatie in de gemeente waar ik vandaan kom. Niks mis mee
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Mocht ik ook ooit gaan trouwen, wil ik ook de trapfoto's.
[ afbeelding ]
Zelfde met het zaaltje.
[ afbeelding ]
Feest is dan toch elders.
Mjaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu nog iemand om mee te trouwen buda
Kerk of een strandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gemeentehuis vind ik niet sneu hoor.
Maar gemeentehuis hier heeft een historische zaal beschikbaar, dat zal schelen.
Ja ok historische gemeentehuizen vallen mee. Maar die moderne gevallenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is een trouwlocatie in de gemeente waar ik vandaan kom. Niks mis mee
[ afbeelding ]
Ik weiger om te trouwen in een kerk, dat vind ik té respectloos richting m'n gelovige schoonfamilie.quote:
Zoals ditquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ok historische gemeentehuizen vallen mee. Maar die moderne gevallen
Blokkendoosquote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld joh. Gekkigheid.
Budabalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu nog iemand om mee te trouwen buda
Die dingen lijken ook allemaal op elkaar.quote:
Waarom ga jij niet in Hongarije wonen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet die mee emigreren naar de verschrikkelijke hitte in thailand
De horrorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier hebben we dit geval:
[ afbeelding ]
Maar da's vooral voor de dinsdagochtendtrouwerijen en geregistreerd partnerschap enzo.
mehquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet in Hongarije wonen?
Nja, zo'n land krijg je alleen iemand met dreadlocks heen en die ligt dan hele dagen bedwelmd in zijn hangmatje te niksen terwijl er niks te vreten is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet die mee emigreren naar de verschrikkelijke hitte in thailand
Daarom heb jij dat vaker gedaan?quote:
Meh. Ik vind het vooral een excuus om meer dan gebruikelijk uit te geven aan een kekke outfit en een manier om een dagje wat mensen bij elkaar te verzamelen, maar verder vind ik het niet écht m'n geld waard.quote:
Ik zie het al dit huwelijk wordt alleen maar nemen en niet geven.quote:
De echte bruiloften zijn gelukkig elders.quote:
Iiiiieeeew. Dat lijkt op een winkelcentrum hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier hebben we dit geval:
[ afbeelding ]
Maar da's vooral voor de dinsdagochtendtrouwerijen en geregistreerd partnerschap enzo.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie het al dit huwelijk wordt alleen maar nemen en niet geven.
Ik zou het niet doen Buda
Ja moet je ook weer niet te vaak doen, komt ook niet meer over "Jij bent de liefde van mijn leven en ik ben trots om met je te trouwen, ik beloof je om je dromen te steunen en er altijd voor je te zijn en ik wil ou....."quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom heb jij dat vaker gedaan?
Wilt u er een ons ham en een pond kaas bij?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iiiiieeeew. Dat lijkt op een winkelcentrum hier.
[ afbeelding ]
Ik ben even een foto zoeken en ineens ben ik gekoppeld aan ballie?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie het al dit huwelijk wordt alleen maar nemen en niet geven.
Ik zou het niet doen Buda
Dan kan je deze parel vast ook waarderen:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iiiiieeeew. Dat lijkt op een winkelcentrum hier.
[ afbeelding ]
Je moet hier echt blijven oplettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben even een foto zoeken en ineens ben ik gekoppeld aan ballie?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet je ook weer niet te vaak doen, komt ook niet meer over "Jij bent de liefde van mijn leven en ik ben trots om met je te trouwen, ik beloof je om je dromen te steunen en er altijd voor je te zijn en ik wil ou....."
Blaahblaah baah gvd schiet eens op zemelaar, ik wil aan het bier
Ik zou het zo klein mogelijk houdenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh. Ik vind het vooral een excuus om meer dan gebruikelijk uit te geven aan een kekke outfit en een manier om een dagje wat mensen bij elkaar te verzamelen, maar verder vind ik het niet écht m'n geld waard.
Helemaal los gaan op je alternatieve industrial steampunk jurk, dat lijkt me echt wel wat voor jouquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh. Ik vind het vooral een excuus om meer dan gebruikelijk uit te geven aan een kekke outfit en een manier om een dagje wat mensen bij elkaar te verzamelen, maar verder vind ik het niet écht m'n geld waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |