SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ja, wat dat is vast een hele nieuwe smaakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze proeven m'n hand. Heel voorzichtig.
Mja, of het is gewoon een masker en ondertussen proberen ze de wereld over te nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dan is het niet echt intimiderend :p
NOu ja die kans is altijd aanwezigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat is vast een hele nieuwe smaak
[..]
Mja, of het is gewoon een masker en ondertussen proberen ze de wereld over te nemen.
Pinky & the brain waren muizenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat is vast een hele nieuwe smaak
[..]
Mja, of het is gewoon een masker en ondertussen proberen ze de wereld over te nemen.
Precies.. altijd over je schouder kijken als je dat caviahok langslooptquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja die kans is altijd aanwezig
Ik sluit niets meer uit, tegenwoordigquote:
Vond het nare beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat jongetje in Marokko zit nog steeds in de put
Doe mij maar een emmer koffie vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
Jongens wie lust er een kop
Koffie, koffie, lekker bakske koffie
Wa knapt unne mens daarvan op
Geen enkel land dat meehelpt, of Elon Musk, om dat jochie even uit de put te tillen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
Jongens wie lust er een kop
Koffie, koffie, lekker bakske koffie
Wa knapt unne mens daarvan op
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
zouden ze het niet belangrijk vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkel land dat meehelpt, of Elon Musk, om dat jochie even uit de put te tillen?
Hedde gij 'n zware nacht achter de rug meske?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar een emmer koffie vandaag
Nou, best wel een goede nachtrust qua aantal uren, maar werd verrot wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hedde gij 'n zware nacht achter de rug meske?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
om te kijken of alles goed is gegaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:13 schreef Karzai het volgende:
Gaan weer met de camera in mijn neus kijken, weer iets anders dan een wattenstaafje
Moet je zo van schijtenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen, Fles.quote:
Of er nog poliepen zitten. Kan nog steeds niet optimaal ademen door mijn neusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te kijken of alles goed is gegaan?
hmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Of er nog poliepen zitten. Kan nog steeds niet optimaal ademen door mijn neus
Dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmmDus dan moet je misschien nog een keer?
Arm paardquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:17 schreef Karzai het volgende:
Tot je knieën in de gerriederrie in de paardenstal
Maandag weer janken dat je 1700 kilo bent aangekomen en dat je gouden bikini niet meer past.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb echt zin in het weekend, allemaal leuke dingen doen (voornamelijk eten)
#Frantic
#mooiedingenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb echt zin in het weekend, allemaal leuke dingen doen (voornamelijk eten)
#Frantic
ik wil ook mooie dingen doen dit weekend. Maar helaas geen vrouwelijk bezoek in het weekendquote:
Zo?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis wel vervelend als je alleen door je mond kan ademen en ik praat er ook nasaal door
ah ja. Nou ja als er nog wat zit dan maar weg laten halen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis wel vervelend als je alleen door je mond kan ademen en ik praat er ook nasaal door
Huehuequote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dit voor een debiele rukwinden, ga slapen wind, je bent dronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |