Ligt eraan of dts open gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, we zaten alweer in een nieuwe topique, wellicht krijgen we topique 450 nog vol dit jaar![]()
Hahahaha ja dank u dank uquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:45 schreef Sestra666 het volgende:
Ok baiiiiii
oja @:b00ster hier is het nieuwe deel
Ik niet.quote:
Ik zat even in het 40+ meet topic.quote:
Wat is het verschil met VV en 40+ eigenlijk? Ergens is het een retorische vraag, maar toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat even in het 40+ meet topic.
Zekers, Jean-Michel Jarre.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
Ik luister naar mijn held. Ergens denk ik dat jij dit ook wel kunt waarderen SBE.
IN 2016 was ik bij zijn concert in de (toen nog) Heineken Music Hall. Wat een fantastische ervaring was dat.quote:
Eigenlijk niet veel meer de overeenkomst dat het er beide leuk en gezellig is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is het verschil met VV en 40+ eigenlijk? Ergens is het een retorische vraag, maar toch?
Best wel weinig views wel....quote:
Ja voor mij als hardcore die-hard fan van JMJ is dit dus heiligschennis haha.quote:
Achja, ik blijf gewoon gezellig hier mee posten, veel gezelliger dan dat punten gezeik daarquote:
Ik denk het en jij zegt het.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja voor mij als hardcore die-hard fan van JMJ is dit dus heiligschennis haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |