Ligt eraan of dts open gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, we zaten alweer in een nieuwe topique, wellicht krijgen we topique 450 nog vol dit jaar![]()
Hahahaha ja dank u dank uquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:45 schreef Sestra666 het volgende:
Ok baiiiiii
oja @:b00ster hier is het nieuwe deel
Ik niet.quote:
Ik zat even in het 40+ meet topic.quote:
Wat is het verschil met VV en 40+ eigenlijk? Ergens is het een retorische vraag, maar toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat even in het 40+ meet topic.
Zekers, Jean-Michel Jarre.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
Ik luister naar mijn held. Ergens denk ik dat jij dit ook wel kunt waarderen SBE.
IN 2016 was ik bij zijn concert in de (toen nog) Heineken Music Hall. Wat een fantastische ervaring was dat.quote:
Eigenlijk niet veel meer de overeenkomst dat het er beide leuk en gezellig is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is het verschil met VV en 40+ eigenlijk? Ergens is het een retorische vraag, maar toch?
Best wel weinig views wel....quote:
Ja voor mij als hardcore die-hard fan van JMJ is dit dus heiligschennis haha.quote:
Achja, ik blijf gewoon gezellig hier mee posten, veel gezelliger dan dat punten gezeik daarquote:
Ik denk het en jij zegt het.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja voor mij als hardcore die-hard fan van JMJ is dit dus heiligschennis haha.
oke dan nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja voor mij als hardcore die-hard fan van JMJ is dit dus heiligschennis haha.
Twee keer bij zijn HIStory concert geweest. Als je dat eenmaal hebt meegemaakt overtreft niets het meer, ooit.quote:
ik blijf daar voor de popcornquote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, ik blijf gewoon gezellig hier mee posten, veel gezelliger dan dat punten gezeik daar
Gaaf.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Twee keer bij zijn HIStory concert geweest. Als je dat eenmaal hebt meegemaakt overtreft niets het meer, ooit.
#metooquote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik blijf daar voor de popcorn
Hey je mag fijn vinden wat je fijn vindt he! Muzikale smaak is heel persoonlijk. Ik hou van JMJ, ik hou van Armin, maar niet samen.quote:
Neem niet elke opmerking te letterlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey je mag fijn vinden wat je fijn vindt he! Muzikale smaak is heel persoonlijk. Ik hou van JMJ, ik hou van Armin, maar niet samen.
JMJ is wel grote inspirator van Armin. Volgens mij hoor je dat onderstaande ook best terug in zijn alias Gaiaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey je mag fijn vinden wat je fijn vindt he! Muzikale smaak is heel persoonlijk. Ik hou van JMJ, ik hou van Armin, maar niet samen.
WAT WIL JE DAARMEE ZEGGEN BADEEND?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem niet elke opmerking te letterlijk.
DAT klopt inderdaad helemaal! In principe is Armin ook een soort van opvolger. Armin maakt de muziek die JMJ zou maken als hij in de jaren 70 de techniek had gehad die Armin nu heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
JMJ is wel grote inspirator van Armin. Volgens mij hoor je dat onderstaande ook best terug in zijn alias Gaia
DAT JE JE BEK MOET HOUDEN.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
WAT WIL JE DAARMEE ZEGGEN BADEEND?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
DAT klopt inderdaad helemaal! In principe is Armin ook een soort van opvolger. Armin maakt de muziek die JMJ zou maken als hij in de jaren 70 de techniek had gehad die Armin nu heeft.
Armin maakt laatste jaren ook best wel veel pop-achtige dancemuziek wat ik niks vindquote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
DAT klopt inderdaad helemaal! In principe is Armin ook een soort van opvolger. Armin maakt de muziek die JMJ zou maken als hij in de jaren 70 de techniek had gehad die Armin nu heeft.
Mijn soort muziek zal het nooit worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Armin maakt laatste jaren ook best wel veel pop-achtige dancemuziek wat ik niks vind
Definieer later.quote:
Het exacte moment dat het goed komtquote:
Als je een vergelijking wilt hebben tussen artiesten van toen en nu, dan vind ik de Italiaanse DJ Gigi D'agostino nog het meest in de buurt komen. Avici overigens ook, maar ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Armin maakt laatste jaren ook best wel veel pop-achtige dancemuziek wat ik niks vind
Mijn moeder zei altijd: 'op het einde komt alles goed, is het nog niet goed, dan is het het einde nog niet'. Wijze vrouw was dat.quote:
Jawel op 30 februari.quote:
wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: 'op het einde komt alles goed, is het nog niet goed, dan is het het einde nog niet'. Wijze vrouw was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |