Ik heb nog steeds geen reden gehoord.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
En dit kan niet in Nederland onderzocht worden?
Ik ook niet, alleen maar "te veel regels hier" maar niet echt iets concreetsquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reden gehoord.
Of ben ik het spoor bijster geraakt?
Vaak zo idd, met publiek geld bij universiteiten lekker spelen, de mooie ideetjes richting bigfarma.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:03 schreef svann het volgende:
Hij gaat zijn hier opgedane kennis bij een Zwitsers bedrijf te gelde maken?
Ik zie Zwitserse Franken schitteren in zijn ogen. Of ben ik te wantrouwend?
Gelukkig dat die knul in je UI zich altijd netjes gedraagtquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
Lijkt op verzonnen dingen om vooral de black power te laten zien.
Word je misschien wel als je in daar zoals hij opgroeide.quote:
Dat krijg je als iemand zijn/haar baan zeventig jaar vol weet te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef superniger het volgende:
In elk programma gaat het vandaag over koningin Elizabeth.
En niemand die haar een onderscheiding kan geven. Zielig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dat krijg je als iemand zijn/haar baan zeventig jaar vol weet te houden.
Dan zie je met een inflatie van 8% je spaarcentjes ook verdampen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Als je zenuwachtig wordt van koersbewegingen van 25%, dan kun je beter centjes op de bank houden. Of de wijze lessen van Marcus Aurelius bestuderen voor gemoedsrust.
Robo trip. Was meer dan 20 jaar terug al populair. Doosje daro kopen en gaan. Ook al is het best saai trippen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Op een gegeven moment was er toch ook zo'n hype dat jongeren hoestdrank gingen drinken omdat het een trippend effect gaf
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Friezinnen zijn superieur. Dit is het bewijs.
Het geeft een erg onhandige indruk dat hij niet weet wat er gebeurt, hij probeert ontwijkend te antwoorden wat ook niet helpt. Geen sterke "verdediging" voor Ajax (als dat zijn doel is).quote:
Amber Kortzorg, presentatrice van Kassaquote:
Als de minister daarbij vrijuit gaat is dat een Rutte oplossing en ja om tequote:Op maandag 7 februari 2022 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Individuele ambtenaren vervolgen, ik denk dat dat niet succesvol wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef monkyyy het volgende:
Cocky.Ouders die hun kind Cocky Drost of Tiny Kox noemen zouden uit het ouderlijk gezag moeten worden gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was eerst 👍quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
John Williams presenteert ook Help mijn man is klusser
Moet hij weten. Waar bemoeien ze zich mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:51 schreef OProg het volgende:
Player Gijs had meerdere vrouwen tegelijk.
Het is wat onhandig hoor ik net.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Moet hij weten. Waar bemoeien ze zich mee.
Tweede Kamerlid.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef Salina het volgende:
Wie is Gijs van Dijk nu weer? Ik heb weer iets gemist denk ik.
Oja. Volgens mij wel over gelezen tijdje terug.quote:
Vandaag in het nieuws vanwege een paar Overmarsjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja. Volgens mij wel over gelezen tijdje terug.
Van Velden heeft de gunfactor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:36 schreef superniger het volgende:
HELEMAAL NIETS VOOR TEAM JAC ORIE EN JUMBO.
Gijs heeft dickpics verstuurd naar Overmars? Snap er niets vanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag in het nieuws vanwege een paar Overmarsjes.
Hij schreef ook de wereldwijde bestseller 'Stoner', en is ook nog een fameus klassiek/jazz-gitarist.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
John Williams presenteert ook Help mijn man is klusser
Misschien een Duk picquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:32 schreef superniger het volgende:
Zouden jullie Fidan een dickpic sturen?
Wat een vies stuk vreten is dat zegquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Fredje Teeven aan tafel, ik heb gehoord dat @:ikweethetookniet een groot fan is van hem
Van der Horst, ga ik onthoudenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Van Iwan de nieuwe Gommers van der Horst?
Advocaten woest om uitspraken Teeven over bewuste bezuinigingenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Fredje Teeven aan tafel, ik heb gehoord dat @:ikweethetookniet een groot fan is van hem
https://www.trouw.nl/nieu(...)uinigingen~bce9b0ed/quote:Als je een advocaat niet al te veel tijd geeft om aan een verdachte te besteden, dan wordt het ook niet zo veel, die verdediging.’
Je zou d'r wel raken? Ex van Weird Duck.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:36 schreef Salina het volgende:
Wie is Fidan? Die presentatrice?
Wel een aardig ding.
Onze 'flut'regeringen willen ons bloed niet vergieten voor de Oekraïne, we zijn verwend vrede gewend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:54 schreef Gehrman het volgende:
Poetin's flutleger gaat zware verliezen lijden. Ik heb dit al gesimuleerd in Red Alert.
Hij onderneemt ook nog, https://fred-teeven.squarespace.com/nl-homequote:Op donderdag 10 februari 2022 23:09 schreef svann het volgende:
Maar één weekendje in de maand werken?
Nou ja, hij had ook niets kunnen doen en toch cashen.
Risk management.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Hij onderneemt ook nog, https://fred-teeven.squarespace.com/nl-home
Adviesjes geven, mooi werk.
En dat isquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:16 schreef Gehrman het volgende:
Kockelbitch haalt het bloed onder Teeven's nagels vandaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:28 schreef svann het volgende:
Niet van Teeven dromen, @:ikweethetookniet
Welterusten, mensen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende net niet:
Sommige mensen werken gewoon thuis overdag
Thuis kan ik niet pallets sorterenquote:
Niet gezien. Maar altijd een lul gevonden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bob de Jong is het debacle van inrijden en uitrijden nooit te boven gekomen.
Die andere vond ik beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Op iedere tankbon zou moeten staan:
"Dank u wel voor het steunen van ISIS, inshallah broeder"
Dat vind ik ook wel stuitend.quote:
https://www.termokomfort.(...)20niet%20getest%20is.quote:Alle EPS parelsystemen die momenteel op de markt zijn, hebben brandklasse F. Dit houd in dat het materiaal of constructie voor dak- en spouwmuurisolatie uiterst brandbaar is of niet getest is.
Dat zat ik wel te overwegen, in de spouw dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
https://www.termokomfort.(...)20niet%20getest%20is.
Disaster in the making. Iedereen spuit zo'n muren en kruipruimte vol met die rotzooi
En het skeleton.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:19 schreef svann het volgende:
En wanneer wordt capaciteit van de electriciteits infrastructuur verbeterd?
Niet iedereen hoeft een laadpaal aan huis... Je kunt ook gewoon even in de buurt (snel)laden...quote:
Is wel schandalig inderdaad...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:18 schreef Ronald het volgende:
Arme kinderen helemaal kapot geïndoctrineerd
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrschuim tegen de onderkant vloeren dan?!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
No way dat ik mijn kruipruimte vol met van die piepschuim korrels laat spuiten
Haha ik ken dat... mijn voordeur heb ik ook volgeplakt met stukken schuim...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:24 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb vorige week een rol tochtband gekocht voor mijn voordeur. Hij ging niet meer dicht. Maandag een iets dunnere rol gekocht, maar die is ook te dik. Nu is er nog één kleinere maat over. Allemaal maar gedoe hoor die energiemaatregelen.
Doe maar glaswol, dan zijn ze maar wat langer bezig en kost het wat meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrschuim tegen de onderkant vloeren dan?!
Dat lijkt me een uitstekend planquote:
Yep.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan jouw auto dit ook?
Lekkere dooddoener inderdaad. "Het ligt aan de overheid"quote:
We zitten bij Beauquote:
Achterin de zaal ermee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:58 schreef DonDruiper het volgende:
Kan die neger niet even 5 minuten zn bek houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |