SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Hoeveel kilo?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
ik heb wat spareribs op de grill liggen
Lenovo is wat vroegah IBM was ook toch? Al zegt dat op zich niks over de huidige kwaliteit natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee werkgevers geleden had ik een Lenovo-laptop. Was een onverwoestbaar apparaat.
Mijn eerste was een Sony Vaio. Dat ding was ook niet stuk te krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee werkgevers geleden had ik een Lenovo-laptop. Was een onverwoestbaar apparaat.
Heb ik ook nog liggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lenovo is wat vroegah IBM was ook toch? Al zegt dat op zich niks over de huidige kwaliteit natuurlijk.
IBM heeft z’m computerdivisie verkocht aan Lenovo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lenovo is wat vroegah IBM was ook toch? Al zegt dat op zich niks over de huidige kwaliteit natuurlijk.
Ja alleen ging er 1,5 jaar geleden (net na 2 jaar) er iets kapot maar is inmiddels ook weer klaar. Verder wel prima laptop, over paar maanden 4 jaar oud.quote:
Oh dan kan ik niet mee etenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
minder dan 1..
meer is zonde en blijft liggen
Wat heb je nu dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ding wat ik nu van de overheid heb, is maar ruk. Heel fancy allemaal dat je het scherm als tablet kunt gebruiken. Maar ik heb liever een degelijke laptop met wat meer ports en zo.
heb ook niet op meeeters gerekendquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan kan ik niet mee eten
Met allerlei koeriersdiensten wel. Betaal je wel de hoofdprijs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef mschol het volgende:
weet iemand hier of je als particulier op zondag een pakketje kan laten bezorgen (niet via een webwinkel)?
ik wil klein verrassingspakketje samenstellen en verzenden naar een jarige maar die is zondag jarig en kan zelf niet even langsgaan
ik heb hier nu een XPS13 van mn pa liggen (supertof apparaat)quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen ging er 1,5 jaar geleden (net na 2 jaar) er iets kapot maar is inmiddels ook weer klaar. Verder wel prima laptop, over paar maanden 4 jaar oud.
nu nogquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
ik heb wat spareribs op de grill liggen
Voor m’n werk heb ik een MacBook nodig dus dan is de keuze eigenlijk al gemaakt. Hoewel sommigen mensen bij HR dat niet lijken te begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ding wat ik nu van de overheid heb, is maar ruk. Heel fancy allemaal dat je het scherm als tablet kunt gebruiken. Maar ik heb liever een degelijke laptop met wat meer ports en zo.
Kak. Moet m'n bed nog opmakenquote:
Zag hem laatst, vind m niet mooiquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek je iets full-electric? Kia EV6 is dan ook nog een optie.
2140quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]avond is net begonnen raar mens...
Audi AIVDquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
er staat sinds kort in de straat waar ik werk een autotje geparkeerd die geen spiegels meer meer heeft maar camera's op die plek
weten jullie welke dat is?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe je dat niet na dat je opstaat? VIEZERIK!
Wij zien die auto toch nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
er staat sinds kort in de straat waar ik werk een autotje geparkeerd die geen spiegels meer meer heeft maar camera's op die plek
weten jullie welke dat is?
Is een hongqi e-hs9 iets voor je?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag hem laatst, vind m niet mooi
nou wordt geen latertje hier. hoofdpijn ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik, avond is net begonnen
*boks*quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wordt geen latertje hier. hoofdpijn ook
nee Henk maar misschien had je iets gelezen over een auto met camera's in plaats van spiegels....quote:
ja bah! Zomaar je bed onopgemaakt laten de hele dag... RANSAAPquote:
Nee natuurlijk niet gek. In de nacht verlies je wel een liter vocht, die matras moet eerst een paar uur uitwasemen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe je dat niet na dat je opstaat? VIEZERIK!
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee Henk maar misschien had je iets gelezen over een auto met camera's in plaats van spiegels....
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja bah! Zomaar je bed onopgemaakt laten de hele dag... RANSAAP
Prime?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
The Terror afgekeken. Wat een serie.
- 3,51% voor mij vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Even naar de market close kijken.
Zal wel bloedrood zijn
een liter, ja hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet gek. In de nacht verlies je wel een liter vocht, die matras moet eerst een paar uur uitwasemen.
Ik vind ‘m tot nu toe onhandig. Zo’n heel licht toetsenbord met een topzwaar scherm waar al je kabels aan zitten. Liever een traditionele laptop.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vond ik nog helemaal niet zo slecht.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hagelslag vind ik altijd lekker
Nee koudbloedige slangen als jij niet natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee koudbloedige slangen als jij niet natuurlijk.
ik ben de laatste dagen eindelijk wee wat gestegen. Maar januari was vrij rampzalig jaquote:
Ik gebruikte die als Windows laptop om mee te nemen; maar weinig echt intensief gebruikt. Schakelen tussen MacOS en Windows is echt kut om te doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ‘m tot nu toe onhandig. Zo’n heel licht toetsenbord met een topzwaar scherm waar al je kabels aan zitten. Liever een traditionele laptop.
Die heb ik nu.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik had hiervoor een HP Elitebook. Dat beviel me eigenlijk beter.
toetsenbord makkelijk te vervangen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heb ik nu.
M'n toetsen beginnen los te laten
Ik ben wel erg blij met mijn iphone 12quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruikte die als Windows laptop om mee te nemen; maar weinig echt intensief gebruikt. Schakelen tussen MacOS en Windows is echt kut om te doen. Zelfde als schakelen tussen iOS/Android doet ik ook moet doen.
heb je die ook van werk?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel erg blij met mijn iphone 12
Tech moest het vandaag wel verduren ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink wat in tech-aandelen. Dat is een hele tijd behoorlijk goed gegaan natuurlijk.
En wij maar belasting betalenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je kon kiezen tussen Android en iphone.
Mijn vriendin heeft die ook, topding.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel erg blij met mijn iphone 12
allemaal van ons belastinggeldquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Losse toetsen. Kon de vorige weer terug klikken maar m'n pijltje naar beneden doet moeilijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toetsenbord makkelijk te vervangen?
iPhone SE had vast ook wel voldaan. Maar topmanagement loopt natuurlijk met de hipste iPhones rond.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wij maar belasting betalen
Vraag hem maar eens hoeveel vakantiedagen hij heeft. Betalen hem een dag of 40 in het jaar om naar de Veluwe te gaan ben ik bang.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal van ons belastinggeld
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag hem maar eens hoeveel vakantiedagen hij heeft. Betalen hem een dag of 40 in het jaar om naar de Veluwe te gaan ben ik bang.
is die up to date tegenwoordig? Die hoort toch eerder bij de iPhone 11 lijn?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE had vast ook wel voldaan. Maar topmanagement loopt natuurlijk met de hipste iPhones rond.
Uiteraard. Je kunt niet belangrijk doen in de vergadering met een SE'tje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE had vast ook wel voldaan. Maar topmanagement loopt natuurlijk met de hipste iPhones rond.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wij maar belasting betalen
Thanks hè?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal van ons belastinggeld
Leuk glitterhoesje eromheen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kunt niet belangrijk doen in de vergadering met een SE'tje.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Op het doosje staat dat ik een SE heb. Ben ik nu het lachertje van de klas?
24 vakantiedagen. En 52 vrije vrijdagen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag hem maar eens hoeveel vakantiedagen hij heeft. Betalen hem een dag of 40 in het jaar om naar de Veluwe te gaan ben ik bang.
Ik zet m op de watchlist.quote:
oh dat valt meequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
24 vakantiedagen. En 52 vrije vrijdagen.
Voor de gemiddelde ambtenaar toch voldoende zou je zeggen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die up to date tegenwoordig? Die hoort toch eerder bij de iPhone 11 lijn?
die regelingen zijn bij mij pas schaalquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde ambtenaar toch voldoende zou je zeggen?
Hier zijn de regelingen voor telefoons heel erg schraal helaas. Laptops kun je het soms zo gek maken als je wil.
Ja. Loserquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kunt niet belangrijk doen in de vergadering met een SE'tje.
welke SE?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien heb je het nog niet gevraagd en kun je zo een laptop van de zaak krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die regelingen zijn bij mij pas schaal
Moet ik ‘m dan uit mijn broek laten hangen? Mijn telefoon he?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n iPhone 12 gaat een chick in de week opleveren
Gewoon regelmatig uit je broek halen en laten zien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik ‘m dan uit mijn broek laten hangen? Mijn telefoon he?
ik ga het morgen vragenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb je het nog niet gevraagd en kun je zo een laptop van de zaak krijgen
Aantal vakantiedagen is echt niet zo scheutig. De wettelijke 20 en een paar uit je individuele keuze budget. Ik krijg er 4 op basis van mijn leeftijd.quote:
zit er een grote rand op het scherm of een kleinere?quote:
Bijzondere serie hè?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
The Terror afgekeken. Wat een serie.
Space Greyquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de 2016 versie was er ook in het zwart
Weet ik, maar ben ff kijken hee, wat leuke sc's zijn nuquote:
Nu pas?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben ff kijken hee, wat leuke sc's zijn nu
Dit niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ja klopt soms per ongelukquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul is al vaker hier binnen komen lopen hoor
missschien kunnen ze nog gemaakt worden?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Kak, m'n schoenen zijn aan het vergaan aan de binnenkant, bij de haken ze lopen zo lekker, tot nu toe dan.
De meeste posters hier lijken meestal nuchter, dus ik weet niet of je hier gaat aarden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
De meeste posters hier lijken meestal nuchter, dus ik weet niet of je hier gaat aarden.
In ONZ is ook iedereen nuchterquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
De meeste posters hier lijken meestal nuchter, dus ik weet niet of je hier gaat aarden.
deze is echt stomquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe gaat het met je lamp en spiegel?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik een paar honderd kilo aan boeken in mijn handen gehad vandaag. Mijn boekenkast is vrij klein en het aantal boeken van m’n vriendin vrij groot.
De 'boekenkast van je vriendin vullen' huehuequote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik een paar honderd kilo aan boeken in mijn handen gehad vandaag. Mijn boekenkast is vrij klein en het aantal boeken van m’n vriendin vrij groot.
Echt? Ik weetnie hee. Ik ken hier niet zoveel hmmquote:
houdt ze van romantisch haardvuur?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is ze nu echt definitief bij je ingetrokken?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hallo, ik ben bitterbal en hou van snacks en sushiquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt? Ik weetnie hee. Ik ken hier niet zoveel hmm
Mij ken je toch nog wel?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt? Ik weetnie hee. Ik ken hier niet zoveel hmm
Hey Hey, ben je nog vrijgezel?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo, ik ben bitterbal en hou van snacks en sushi
ff bij je notes kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoef me niet aan Paul voor te stellen...![]()
Lamp ga ik dinsdag ophangen. De spiegel hangt al op zijn plekje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met je lamp en spiegel?
Ik ken jou nog van cammen met de andere modsquote:
maak je dan een foto?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lamp ga ik dinsdag ophangen. De spiegel hangt al op zijn plekje.
Oh shitquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken jou nog van cammen met de andere mods
ohjow die ken ik welquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroegah heette dit account Bos81
Ik ben wat agressiever qua opruimen en dingen weggooien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
houdt ze van romantisch haardvuur?
Ze woont hier al zo ongeveer een jaar. Maar straks geen pied-à-terre meerquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze nu echt definitief bij je ingetrokken?
kunnen jullie nog meer lampen kopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wat agressiever qua opruimen en dingen weggooien.
[..]
Ze woont hier al zo ongeveer een jaar. Maar straks geen pied-à-terre meer
quote:
Cali wat overuren laten draaienquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat de badkamer ook aangepakt worden; daarna is het geld even op totdat ik een nieuw dak ga krijgen.
papierrook stinkt kei manquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
houdt ze van romantisch haardvuur?
O, ik dacht dat julie tot voor kort alleen weekenden samen waren. Maar mijn excel loopt achter.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wat agressiever qua opruimen en dingen weggooien.
[..]
Ze woont hier al zo ongeveer een jaar. Maar straks geen pied-à-terre meer
port revelquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:12 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Pretpark voor @:frantic ?
wist ik al jongens..quote:
Net iets vaker toch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat julie tot voor kort alleen weekenden samen waren. Maar mijn excel loopt achter.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar even het kribbetje opzoeken. Teefjes
succes manquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boeken ook weer gesorteerd. Nu maar eens opruimen om slapen. Poging wagen om om 7:00 te sporten.
toen ik overheid deed windows mobile en blackberryquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ga zo ook eens een etage omhoogquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig er toch niet voor 0:00 in vrees ik.
als ik dat doe zit ik bij de bovenburen...quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zo ook eens een etage omhoog
quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat doe zit ik bij de bovenburen...
geen flauw idee,quote:
werkende dingen weggooienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik een subwoofer weggegooid die ik eigenlijk nog nodig had.
En?quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boeken ook weer gesorteerd. Nu maar eens opruimen om slapen. Poging wagen om om 7:00 te sporten.
Hier ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:12 schreef Karzai het volgende:
Moin, lekker smurfen vandaag. Alleen even naar de kno om 9 uur
rond 11:00 zal de vlaai worden geserveerd.quote:
Nee dat is pas in de zomer. Ben er nu voor de tandartsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwitje![]()
Ben je nu in Nederland voor je familieweekend?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond 11:00 zal de vlaai worden geserveerd.
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ik lig om 9 uur in het zwembadDaarna wat boodschappen doen en dan lekker smurfen.
Hebben ze daar in de bergen geen tandartsen danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is pas in de zomer. Ben er nu voor de tandartsEn dan even familiebezoek.
Jawel maar die zijn allemaal op wintersportvakantiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar in de bergen geen tandartsen dan
Allemaal nazi'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar in de bergen geen tandartsen dan
Ja met de prijzen die tandartsen rekenen kun je zo'n beetje het hele jaar op vakantiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar die zijn allemaal op wintersportvakantie
Sterkte bij de tandarts en veel plezier danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is pas in de zomer. Ben er nu voor de tandartsEn dan even familiebezoek.
Dit ja. Maar ik ben ook tijdens m'n studie een paar jaar van tandarts gewisseld en toen had ik opeens allemaal gaatjes en andere behandelingen nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met de prijzen die tandartsen rekenen kun je zo'n beetje het hele jaar op vakantie
Heb je Zwitserse lekkernijen meegenomen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ik ben ook tijdens m'n studie een paar jaar van tandarts gewisseld en toen had ik opeens allemaal gaatjes en andere behandelingen nodigWeer terug naar m'n oude gewisseld en ineens was alles weer als normaal. Nou, ik rij wel een keer per jaar 1300km om m'n gebit niet onnodig vol vullingen te hebben. Ga niet meer wisselen.
Nee, ben zelfs m'n hele toilettas vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je Zwitserse lekkernijen meegenomen?
Reed je na het werk nog dat hele pokke-eind?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs m'n hele toilettas vergetenBeetje te snel vertrokken na het werk.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs m'n hele toilettas vergetenBeetje te snel vertrokken na het werk.
Hey jijquote:
Ja, daar heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reed je na het werk nog dat hele pokke-eind?
Ziet er wel chill uit jaquote:
Nee want je hebt geen melktanden meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ik ben ook tijdens m'n studie een paar jaar van tandarts gewisseld en toen had ik opeens allemaal gaatjes en andere behandelingen nodigWeer terug naar m'n oude gewisseld en ineens was alles weer als normaal. Nou, ik rij wel een keer per jaar 1300km om m'n gebit niet onnodig vol vullingen te hebben. Ga niet meer wisselen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want je hebt geen melktanden meer![]()
Je stelt je er ook wel op in denk ik, plus het is geen 650km file rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:29 schreef Koen66 het volgende:
jemig, als ik na een drukke werkdag naar huis rij kan ik die 80km soms de aandacht er al niet eens bijhouden
en op duitse autobahn snelheid?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je stelt je er ook wel op in denk ik, plus het is geen 650km file rijden
msschien moet ik tandarts worden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met de prijzen die tandartsen rekenen kun je zo'n beetje het hele jaar op vakantie
lekker de hele dag in mensen hun stinkbakkes prikken en kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
msschien moet ik tandarts worden?
moet je wel eerst nog een paar jaar onbetaald omgeschoold wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
msschien moet ik tandarts worden?
ga het gewoon nu al doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel eerst nog een paar jaar onbetaald omgeschoold worden
Echt iets voor Ballie inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker de hele dag in mensen hun stinkbakkes prikken en kijken
mensen die ineens oogballen kwijt zijn nadat ze bij de "tandarts" geweest zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt iets voor Ballie inderdaad.
ik in corona tijd ook niet of nauwelijks filesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het blijft klinken als een roteind, maar ik was al kapot na 'even' heen en weer naar Duitsland (zeg 500km totaal) voor een werkdag, dus dat zegt wel wat over wat ik gewend ben, denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
mensen die ineens oogballen kwijt zijn nadat ze bij de "tandarts" geweest zijn
Dat klinkt wel smeringquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pizza met 200 kauwgomballen voor dudor
je hebt salami en pepertjes verkeerd geschrevenquote:
met mandarijn?quote:
ligt er aan hoe ze er bij kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De caafs floten naar mij deze ochtend, is dit gewenste intimidatie?
Ja, een beetje hoe ze altijd kijken: dommigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt er aan hoe ze er bij kijken natuurlijk
Ik geef die van mij soms van die harde snoepjes, en in plaats van dat ik ze zo aangeef, leg ik ze nu in m'n hand en mogen ze het zelf pakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een beetje hoe ze altijd kijken: dommig
Inruilen voor een awdiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet in de Dwuster, dan valt ie uit elkaar denk ik
De meesten hier snappen het concept wel, maar ik heb er een paar bij zitten die heel even stom zitten te kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef die van mij soms van die harde snoepjes, en in plaats van dat ik ze zo aangeef, leg ik ze nu in m'n hand en mogen ze het zelf pakken.
Snappen ze niet.
Of ze proeven m'n hand. Heel voorzichtig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meesten hier snappen het concept wel, maar ik heb er een paar bij zitten die heel even stom zitten te kijken
hmm ja dan is het niet echt intimiderend :pquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een beetje hoe ze altijd kijken: dommig
ik heb nog pasta over van gisteren dus dat wordt hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |