SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Hoeveel kilo?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
ik heb wat spareribs op de grill liggen
Lenovo is wat vroegah IBM was ook toch? Al zegt dat op zich niks over de huidige kwaliteit natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee werkgevers geleden had ik een Lenovo-laptop. Was een onverwoestbaar apparaat.
Mijn eerste was een Sony Vaio. Dat ding was ook niet stuk te krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee werkgevers geleden had ik een Lenovo-laptop. Was een onverwoestbaar apparaat.
Heb ik ook nog liggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lenovo is wat vroegah IBM was ook toch? Al zegt dat op zich niks over de huidige kwaliteit natuurlijk.
IBM heeft z’m computerdivisie verkocht aan Lenovo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lenovo is wat vroegah IBM was ook toch? Al zegt dat op zich niks over de huidige kwaliteit natuurlijk.
Ja alleen ging er 1,5 jaar geleden (net na 2 jaar) er iets kapot maar is inmiddels ook weer klaar. Verder wel prima laptop, over paar maanden 4 jaar oud.quote:
Oh dan kan ik niet mee etenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
minder dan 1..
meer is zonde en blijft liggen
Wat heb je nu dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ding wat ik nu van de overheid heb, is maar ruk. Heel fancy allemaal dat je het scherm als tablet kunt gebruiken. Maar ik heb liever een degelijke laptop met wat meer ports en zo.
heb ook niet op meeeters gerekendquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan kan ik niet mee eten
Met allerlei koeriersdiensten wel. Betaal je wel de hoofdprijs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef mschol het volgende:
weet iemand hier of je als particulier op zondag een pakketje kan laten bezorgen (niet via een webwinkel)?
ik wil klein verrassingspakketje samenstellen en verzenden naar een jarige maar die is zondag jarig en kan zelf niet even langsgaan
ik heb hier nu een XPS13 van mn pa liggen (supertof apparaat)quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen ging er 1,5 jaar geleden (net na 2 jaar) er iets kapot maar is inmiddels ook weer klaar. Verder wel prima laptop, over paar maanden 4 jaar oud.
nu nogquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:25 schreef mschol het volgende:
ik heb wat spareribs op de grill liggen
Voor m’n werk heb ik een MacBook nodig dus dan is de keuze eigenlijk al gemaakt. Hoewel sommigen mensen bij HR dat niet lijken te begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ding wat ik nu van de overheid heb, is maar ruk. Heel fancy allemaal dat je het scherm als tablet kunt gebruiken. Maar ik heb liever een degelijke laptop met wat meer ports en zo.
Kak. Moet m'n bed nog opmakenquote:
Zag hem laatst, vind m niet mooiquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek je iets full-electric? Kia EV6 is dan ook nog een optie.
2140quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]avond is net begonnen raar mens...
Audi AIVDquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
er staat sinds kort in de straat waar ik werk een autotje geparkeerd die geen spiegels meer meer heeft maar camera's op die plek
weten jullie welke dat is?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe je dat niet na dat je opstaat? VIEZERIK!
Wij zien die auto toch nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
er staat sinds kort in de straat waar ik werk een autotje geparkeerd die geen spiegels meer meer heeft maar camera's op die plek
weten jullie welke dat is?
Is een hongqi e-hs9 iets voor je?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag hem laatst, vind m niet mooi
nou wordt geen latertje hier. hoofdpijn ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik, avond is net begonnen
*boks*quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wordt geen latertje hier. hoofdpijn ook
nee Henk maar misschien had je iets gelezen over een auto met camera's in plaats van spiegels....quote:
ja bah! Zomaar je bed onopgemaakt laten de hele dag... RANSAAPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |