SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat denk ik dus ook, kapitale denkfout om dan nu zo te doen dat gaat hem waarschijnlijk zijn kop kosten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij denkt dat het publiek haar niet moet, daarom neemt ie afstand
Alsof hij in de polls gaat stijgen als ie haar dumpt
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:02 schreef GayGuy het volgende: [..] Want jij kent hem persoonlijk? Bb is een spel dat draait om manipuleren he. Zo zijn ze allebij ook begonnen
Ik denk dat Vera meer verwachtingen van Dimi heeft dan hij waar kan maken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:04 schreef danilel het volgende:
Vera kap er gewoon mee, dit werkt niet!
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij had bij streamverslagen het verhaa verteld van Grace en tobias dat ze elkaar gemist hadden en dat we dit verslag van jou te danken had aan het filmpje van DGK omdat hij die nog gemonteerd had
quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, gedeelte van het gesprek Grace met Tobias ....
Deel 1 en 2 waren de briefjes van die avond, niet het gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic gekaaptquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:04 schreef danilel het volgende:
Vera kap er gewoon mee, dit werkt niet!
Ze zitten op alle gebieden op een heel ander level en passen totaal niet bij elkaarquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Vera meer verwachtingen van Dimi heeft dan hij waar kan maken.
ook enkel op domme grapjes niveauquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef Kinga het volgende:
En weer over dat spel... rot op man! Je hebt continue lekker lol met de jongens. Je WIL gewoon geen interesse tonen in Vera. Met de anderen is het gewoon gezelliger.
Ah kijk interessant een psycholoog in ons midden. Vertel, ben benieuwd waarom hij geen narcist is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
Even voor alle amateur psychologen
Dimi is geen narcist
herhaal geen narcist
mocht je denken val wel
nee
ja duh.... 3 weken geleden of zo, een zoen is toch geen relatie ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom is dimi begonnen met Vera verleiden als hij niet wil.
Hij begon met de eerste zoen toch.
Gewoon makkelijk scoren denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom is dimi begonnen met Vera verleiden als hij niet wil.
Hij begon met de eerste zoen toch.
Dan zoeken ze maar een plek op waar mensen niet hoeven te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef Sofia35 het volgende:
Julio stoort elke keer. Hij ziet toch dat ze in gesprek zijn.
schat hij is geen Narcistquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:06 schreef C.A.I het volgende:
Ps sorry voor de caps kon me niet inhouden
als je werkelijk denkt dat hij narcist isquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ah kijk interessant een psycholoog in ons midden. Vertel, ben benieuwd waarom hij geen narcist is.
hij kan niet 2 dingen tegelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:08 schreef Kinga het volgende:
HOEZO hij was zichzelf 2 weken kwijt? Defuk heb je het over man.
het is 'n man hčquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan niet 2 dingen tegelijk![]()
en een chickie entertainen
en het spel spelen
Briefjes van Grace voor Tobias deel 1 - 2 februari 2022. https://streamable.com/7potx6quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij had bij streamverslagen het verhaa verteld van Grace en tobias dat ze elkaar gemist hadden en dat we dit verslag van jou te danken had aan het filmpje van DGK omdat hij die nog gemonteerd had
Welk spel was ie aan het spelen dan?! Mensen wegbeuken bij deuren en rode knoppen? Salar speelt meer het spel dan die sukkel. Hij lult maar wat om zijn scharrel te behouden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan niet 2 dingen tegelijk![]()
en een chickie entertainen
en het spel spelen
Hij is gewoon dom, en lompquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je werkelijk denkt dat hij narcist is
kom op zeg
ze weet het zelf welquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef Kinga het volgende:
Vera is iemand die het pas ziet als een vriendin het haar vertelt. Dusssssss
Leg uit...quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je werkelijk denkt dat hij narcist is
kom op zeg
juist erg liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:10 schreef Sofia35 het volgende:
Gaat kristoff zich ermee bemoeien hoor
: ik zou Vera als een steunpilaar zien waar je altijd op kunt rekenen zegt kristoff
ik denk echt dat hij het niet kanquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welk spel was ie aan het spelen dan?! Mensen wegbeuken bij deuren en rode knoppen? Salar speelt meer het spel dan die sukkel. Hij lult maar wat om zijn scharrel te behouden.
Misschien kun je voor de volgende BB opgeven als ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Leg uit...
Ik werk in de psychiatrie... Heb een familielid gediagnosticeerd met narcisme. Een pleegkind met zeer narcistische kenmerken. Een narcistische ex (gediagnosticeerd door psycholoog). Dus ik kan zeggen dat ik er behoorlijk ervaring in heb en ik ben van mening dat er wel degelijk kenmerken zijn bij Dimitri.
Narcisme wordt vaak snel weggewuift. Interessant is om je eens in te lezen in de verborgen narcist.
alle vrouwen zijn borderlinersquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Leg uit...
Ik werk in de psychiatrie... Heb een familielid gediagnosticeerd met narcisme. Een pleegkind met zeer narcistische kenmerken. Een narcistische ex (gediagnosticeerd door psycholoog). Dus ik kan zeggen dat ik er behoorlijk ervaring in heb en ik ben van mening dat er wel degelijk kenmerken zijn bij Dimitri.
Narcisme wordt vaak snel weggewuift. Interessant is om je eens in te lezen in de verborgen narcist.
Ook weinig kans denk ik sowieso niet in het huisquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef just me het volgende:
Goed en wat vinden "we" van Grace en Tobias ?
Neeh verdiend te weinig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien kun je voor de volgende BB opgeven als ervaringsdeskundige
ik ben er mee bekendquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Leg uit...
ROFLquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Neeh verdiend te weinig.
Onmenselijke pijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Ik snap wel dat Leroy hier lang over doorging. Die zat vol adrenaline nog.
Je hebt wel een gesprek op niveau gemist hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef Blackprinces het volgende:
Heb me dochter bij de tv weggejaagd... is het gesprek klaar
we hebben het begin niet gezien hequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:12 schreef Sofia35 het volgende:
Vera: is wel goed dat we even soort van besproken hebben.
Dimi : uhuh
Vera je hebt niks besproken. Je zegt iets en je vriendje negeert het en doet of je zeurt om aandacht
autistischquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
ik noem hem eerder sociaal onhandig naar bepaalde mensen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hebt wel een gesprek op niveau gemist hoor.
Vrees dat het niet veel beter geweest zal zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
we hebben het begin niet gezien he
Nouja dat doet wel pijn hoor. En hij ging door tot BB zei dat het genoeg was geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Onmenselijke pijnen dan ook nog koots moeten kiezen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
wat is er nog meer in de bonus ?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
dank je wel ja die briefjes zag ik wel staan maar deze niet maar bedankt ga ze zo even bekijkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Deel 1 en 2 waren de briefjes van die avond, niet het gesprek.
Ja dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat doet wel pijn hoor. En hij ging door tot BB zei dat het genoeg was geweest.
stoornis in het autistisch spectrumquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
wat is er nog meer in de bonus ?
En waarom mag jij dan wel de diagnose vormen dat hij er geen één is en ik niet dat ik overduidelijk kenmerken van narcisme in hem terugzie? Wie gelijk heeft is niet belangrijk. Meer dat je moet accepteren dat ondanks dat je er ook ervaring in hebt kan verschillen in mening. Dit betekent niet meteen dat jij gelijk hebt. Of ik... Maar je bent wel heel standvastig. Ik kijk met mijn filter en jij met de jouwe. Blijkbaar beiden ervaring met (meerdere) narcisten in directe omgeving en werk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er mee bekend
en weet goed wat het inhoud
en Dimi is er geen
en als je denkt dat je iemand kunt diagnosticeren aan de hand van een aantal weken BB
dan heb je het goed mis
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er mee bekend
en Dimi is er geen
en als je denkt dat je iemand kunt diagnosticeren aan de hand van een aantal weken BB
dan heb je het goed mis
of Concerta ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoornis in het autistisch spectrum
daar kun je hem in een hokje plaatsen
voor de users hier die dat heel graag willen
hij slikte toch ook nog ritalin??
degene die zo standvastig is dat ze er nu al tig posten over heeft gepostquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
En waarom mag jij dan wel de diagnose vormen dat hij er geen één is en ik niet dat ik overduidelijk kenmerken van narcisme in hem terugzie? Wie gelijk heeft is niet belangrijk. Meer dat je moet accepteren dat ondanks dat je er ook ervaring in hebt kan verschillen in mening. Dit betekent niet meteen dat jij gelijk hebt. Of ik... Maar je bent wel heel standvastig. Ik kijk met mijn filter en jij met de jouwe. Blijkbaar beiden ervaring met (meerdere) narcisten in directe omgeving en werk.
Dit betekent niet dat je dan altijd gelijk hebt.
Kijk, Just Me heeft er verstand van (ook ik werk in de psychiatrie).quote:
nou dat dus, ik dacht wtf hoe kan je hiervoor uren bij een psyg moeten zitten, en hij geeft via beeldscherm kijken een diagnosequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er mee bekend
en Dimi is er geen
dan heb je het goed mis
is elke keer ..quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou gesprek afgelopen en niks bereikt
en Salar saves the day door daar te zijn anders was het weer van stilte naar stilte gegaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ooooh my God. Jij hebt echt een gigantisch bord voor je kop zeg. Je leest typisch wat je wilt lezen. Ik legde je uit waar mijn mening vandaan kwam. Hierboven zet ik nog neer dat ik misschien ook gewoon geen gelijk hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene die zo standvastig is dat ze er nu al tig posten over heeft gepost
![]()
de splinter in iemands oog zien
maar niet de balk in je eigen
Ik denk dat salar zijn vriendin op handen zou dragen... nadat hij iig zijn haar had gedaan...quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:20 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar ontopic. Ik hoopte eigenlijk dat vera de ballen had om het te stoppen. Jammer dat salar geen interesse heeft. Zou ook nog wel eens interessant kunnen zijn. Denk dat salar wel lief kan zijn en zorgzaam.
Je hebt jezelf ook een spiegel voorgehouden ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ooooh my God. Jij hebt echt een gigantisch bord voor je kop zeg. Je leest typisch wat je wilt lezen. Ik legde je uit waar mijn mening vandaan kwam. Hierboven zet ik nog neer dat ik misschien ook gewoon geen gelijk hebt.
Staaltje projecteren, lezen wat je wilt lezen en geen zelfreflectie. Als iemand kan reflecteren ben ik het wel😉
knapquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ooooh my God. Jij hebt echt een gigantisch bord voor je kop zeg. Je leest typisch wat je wilt lezen. Ik legde je uit waar mijn mening vandaan kwam. Hierboven zet ik nog neer dat ik misschien ook gewoon geen gelijk hebt.
Staaltje projecteren, lezen wat je wilt lezen en geen zelfreflectie. Als iemand kan reflecteren ben ik het wel😉
Heel misschien wil hij niet te klef op TV overkomen voor heel Nederland en doseert hij de liefdes uitspattingen een beetje en gaat hij los als ze samen buiten zijn ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Klinkt als dimi. Weinig empathie ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef Harry het volgende:
Ik ga me niet uitlaten over, of Dimitri een narcist is.
Maar misschien kan dit helpen?
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vindt zichzelf beter dan anderen. Hij of zij vertoont egoďstisch gedrag, is dominant, wil bewonderd worden en heeft vaak een gebrek aan inlevingsvermogen. Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vinden zichzelf belangrijker dan anderen.
Trump, en Baudet, sterke voorbeelden van narcisten.
Hij zegt zelf ADHD te hebben en dat gaat vaak gepaard met een ASS problematiek,quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoornis in het autistisch spectrum
daar kun je hem in een hokje plaatsen
voor de users hier die dat heel graag willen
hij slikte toch ook nog ritalin??
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat salar zijn vriendin op handen zou dragen... nadat hij iig zijn haar had gedaan...
zag ik ook meteen, heb er meerdere in de familie en mn buurman is er ook 1, ik herkende het meteen na 2 minuten beeldschermquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gay is, maar vanwege een strenge vader nog niet uit de kast heeft durven komen
Bingo!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij zegt zelf ADHD te hebben en dat gaat vaak gepaard met een ASS problematiek,
Als je hun dosiers niet heb, kan ook daar je niet van zeggen dat het narcisten zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef Harry het volgende:
Lijkt wel narcistischquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:24 schreef Kinga het volgende:
Dimi zegt, de 3 titanen die erop staan.... uhhh die overschat zijn kansen zo hard
Altijd zo'n dooddoener. Laatste woord en dan meer ga ik er niet over zeggen. Met jou valt gewoon niet te communiceren. Je hebt gelijk. Oké helemaal prima.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
knap![]()
blijkt niet uit je post
meer ga ik er niet over zeggen
Ik weet zeker dat ze narcist zijn!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als je hun dosiers niet heb, kan ook daar je niet van zeggen dat het narcisten zijn.
ik wil er dit wel over zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef Harry het volgende:
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vindt zichzelf beter dan anderen. Hij of zij vertoont egoďstisch gedrag, is dominant, wil bewonderd worden en heeft vaak een gebrek aan inlevingsvermogen. Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vinden zichzelf belangrijker dan anderen.
Rutte ..vergeet Rutte nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef Harry het volgende:
Ja hoor. Elke dag. Heet zelfontwikkeling. En in het werkveld doe je dit sowieso. Waaruit blijkt dat ik dit niet doe? Graag even onderstrepen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt jezelf ook een spiegel voorgehouden ?
Heel misschien is het opbouwen van een mogelijke relatie onder het oog van 100+ camera's en miljoenen mensen die wat verwachten ook wel ietwat onmogelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heel misschien wil hij niet te klef op TV overkomen voor heel Nederland en doseert hij de liefdes uitspattingen een beetje en gaat hij los als ze samen buiten zijn ?
Ik probeer ook maar wat LOL
Zijn we eens hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil er dit wel over zeggen
elk jaar weer worden bewoners tot borderliner narcisten etc verklaard
jij werkt zoals je zegt in de psychiatrie
ben je ooit iemand tegen gekomen die in 4 weken een diagnose heeft gekregen
dat mensen bepaalde kenmerken hebben is duidelijk
maar het wil niet zeggen dat iemand dit dan ook is
Het was een vraag, geen constateringquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja hoor. Elke dag. Heet zelfontwikkeling. En in het werkveld doe je dit sowieso. Waaruit blijkt dat ik dit niet doe? Graag even onderstrepen.
lekkere sneerquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Altijd zo'n dooddoener. Laatste woord en dan meer ga ik er niet over zeggen. Met jou valt gewoon niet te communiceren. Je hebt gelijk. Oké helemaal prima.
Nu weer lekker on topic.
Ze is ook wel een beetje een dom blondjequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:25 schreef Sofia35 het volgende:
Elke keer als Vera iets zegt dan corrigeert hij haar, lacht, of praat door haar heen. Hij respecteert haar niet en ziet haar als een dom blondje ofzo.
Er zijn toch meerdere relaties in big brother en reallife soaps ontstaan ? Waarom zou het nu bij dit koppel onmogelijk zijn ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heel misschien is het opbouwen van een mogelijke relatie onder het oog van 100+ camera's en miljoenen mensen die wat verwachten ook wel ietwat onmogelijk.
Deze relatie had vanaf dag 1 geen kans van slagen ín het huis, daarbuiten misschien wel...
Nogmaals lees even een keer goed min bericht. Ik zeg kenmerken. En ja eerder narcist, maar daar ben ik op teruggekomen zoals later bericht en vertaald naar kenmerken. En er lopen nu eenmaal veel mensen met narcistische trekjes rond.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil er dit wel over zeggen
elk jaar weer worden bewoners tot borderliner narcisten etc verklaard
jij werkt zoals je zegt in de psychiatrie
ben je ooit iemand tegen gekomen die in 4 weken een diagnose heeft gekregen
dat mensen bepaalde kenmerken hebben is duidelijk
maar het wil niet zeggen dat iemand dit dan ook is
denk jij nu ineens dat het wel wat zou kunnen worden?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Er zijn toch meerdere relaties in big brother en reallife soaps ontstaan ? Waarom zou het nu bij dit koppel onmogelijk zijn ?
je zou niet meer reagerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:29 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Nogmaals lees even een keer goed min bericht. Ik zeg kenmerken. En ja eerder narcist, maar daar ben ik op teruggekomen zoals later bericht en vertaald naar kenmerken. En er lopen nu eenmaal veel mensen met narcistische trekjes rond.
onderstrepenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een vraag, geen constatering
er is er wel 1, maar ik maak mezelf er niet geliefd mee om de naam te noemen, maar je merkt het duidelijk aan de antwoorden. (heb er voor gestudeerd)quote:
daar hebben meerdere mannen last vanquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Dimi heeft wel grootheidswaanzin...
Nee, maar dat het aan de omgeving ( big brother ) ligt is onzin.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk jij nu ineens dat het wel wat zou kunnen worden?
Ik ben braaf, ik heb geluisterdquote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Er zijn toch meerdere relaties in big brother en reallife soaps ontstaan ? Waarom zou het nu bij dit koppel onmogelijk zijn ?
in mijn dossier van lang gelee staat ook narc. kenmerkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is er wel 1, maar ik maak mezelf er niet geliefd mee om de naam te noemen, maar je merkt het duidelijk aan de antwoorden. (heb er voor gestudeerd)
Ga ik morgenvroeg eens bekijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef engine het volgende:
tv uitzending is leuk vandaagwel beetje de Leroy show ja maar ook wel verdiend.
Dankjewel💕quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een vraag, geen constatering
slide eens in mijn dmquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is er wel 1, maar ik maak mezelf er niet geliefd mee om de naam te noemen, maar je merkt het duidelijk aan de antwoorden. (heb er voor gestudeerd)
Toch lijkt het niet op het gedrag van ene Baudet......quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Dimi heeft wel grootheidswaanzin...
We hebben echt net deze discussie overleefd😅quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:30 schreef C.A.I het volgende:
Nu daar kan je trots op zijn de grootste narcist van belgie zijn dimi aka de hork van belgie
Oh ik moet ineens denken aan 1 van die zussen en Tijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Er zijn ook meerdere relaties gesneuveld in/door/na/dankzij big brother.
Ik kijk eigenlijk alleen voor salar. En of het wat wordt tussen Toby en Grace. Jammer dat ze moeten wachten tot ze eruit zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
teasers morgen over stemmen, salar die zegt ik hoop niet dat vera en dimi me nomineren en dan zie je dimi twijfelen oh wat ga ik doen. En vera ook van pfff
Jij weet echt niet wat iemand een narcist maaktquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:23 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Klinkt als dimi. Weinig empathie ook
Monique???quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ik moet ineens denken aan 1 van die zussen en Tijn.
Waarom kan ik wel Tijn zn naam herinner en die van haar niet?.
Monique?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Monique?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waarom? Dat dimi er dan ook door goud erop komt?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:34 schreef Kinga het volgende:
Ik pies in mijn broek als Dimi, Salar genomineerd heeft... dan heeft ie zijn doodvonnis getekend, de lul.
Ik vind Grace meer een ADHD gevalletjequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Nee, in de zin van, dat ik denk dat ie niet van Salar kan winnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Waarom? Dat dimi er dan ook door goud erop komt?
100%quote:
100% irritantquote:
Ik vind het een leuke meidquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
100% irritant![]()
ligt voor mij vooral aan haar getetter
Ik denk dat ze gewoon niet competable zijn. Vera heeft een hhel romantisch beeld van een relatie. Houdt van de kleine simpele dingen. Krijgt graag bevestiging.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens bij die van mijquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Papegaaien kan je nog rustig krijgen, joh
zovaak als Dimi Uh zegt in een zin is ook niet normaalquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef Kinga het volgende:
Vera en Dimi hebben steeds een derde wiel nodig om het gesprek gaande te houden...Valt echt op.
Helemaal mee eens. Maar ik denk ergens ook een stukje van “ just not that into you” want als hij oprecht verliefd was geweest was z’n gedrag heel anders geweest. Al is het maar een verliefde blik of iets anders dat je het voelt- en alsnog je eigen ding kunnen doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dst ze gewoon niet competable zijn. Vera heeft een hhel romantisch beeld van een relatie. Houdt van de kleine simpele dingen. Krijgt graag bevestiging.
Dimi geeft haar dat niet. Het zit niet in hem. Ik geloof nooit dat Vera daar gelukkig van wordt.
Als je het vergelijkt met Tobias en Grace is het verschil ernorm.
Die zijn vaak in hun eigen wereld. Kunnen samen uren doorbrengen. Hebben lol, doen iets liefs voor elkaar en hebben ook serieuze gesprekken. Of ze ooit een liefdeskoppel zullen zijn weet ik niet, maar daar zie ik veel meer genegenheid dan bij Vimi.
Monique.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies. Vanmorgen ook al wat over proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:24 schreef danilel het volgende:
[..]
selectief lezen is best een dingetjequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies. Vanmorgen ook al wat over proberen uit te leggen.
En dan natuurlijk 's avonds met 20 bier in z'n mik gewoon zelf naar huis rijden..quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Sofia35 het volgende:
Als dimi zaterdag naar huis moet dan staat hij zondag bij voetbal onder de tap.
Precies. Zonder gemis van vera.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Sofia35 het volgende:
Als dimi zaterdag naar huis moet dan staat hij zondag bij voetbal onder de tap.
Zelfs Ruud niet? Die is niet zo veranderdquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Al zou ik over een oud bewoner struikelen zou ze echt niet meer herkennen.
De bewoners zelf zijn beter gecastquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef just me het volgende:
Dit is ook vaak saai Salar, vergis je niet
welke Ruudquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zelfs Ruud niet? Die is niet zo veranderd
Denk het nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zelfs Ruud niet? Die is niet zo veranderd
Els is er nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Kan zo onderhand die hottub niet eens open?? De eerste maand is al voorbij???
Loop een stukje achter. Spuit 11.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Thanks voor het delen, ik wist het nog niet😉
Big brother 1, die "ffe lekker knuffelen" gast. Later nog getrouwd met een deelnemer van Big Brother 2quote:
Ja vindt het erg overdreven net als dat de sauna weer dicht is. Juist leuk die groepsverdelingen. Meer scheuren en roddels. De echte karakters die naar voren komen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Annetquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Big brother 1, die "ffe lekker knuffelen" gast. Later nog getrouwd met een deelnemer van Big Brother 2
ik Els wel!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Al zou ik over een oud bewoner struikelen zou ze echt niet meer herkennen.
okquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Big brother 1, die "ffe lekker knuffelen" gast. Later nog getrouwd met een deelnemer van Big Brother 2
Tjrow your ass in a circle, and put the Els in the hottub, and put the Els in the hottub.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Dies open???quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja vindt het erg overdreven net als dat de sauna weer dicht is. Juist leuk die groepsverdelingen. Meer scheuren en roddels. De echte karakters die naar voren komen.
Haha het geeft nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Loop een stukje achter. Spuit 11.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Oh.. Ik ben niet scherp meer.
Thnx... heb dat riedeltje in me hoofd nuquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tjrow your ass in a circle, and put the Els in the hottub, and put the Els in the hottub.
Wow jah .. dat is waar.. uit Goor... ze werkte toen (of had gewerkt .. geen idee) bij het bedrijf waar ik toen werkte. Komt ineens allemaal terug hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
is je vergeven, je hebt al weer een aantal uur intensief gewerkt vanuit huis zojuistquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik "snapjuh"quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja was een mooie teaser. Daar leek het nu wel op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Over de teaser in de uitzending:
Zou me niets verbazen als Dimi Salar heeft genomineerd in een verwoede poging zichzelf van de nominatiebank af te houden, en dat Salar misschien al zoiets vermoedt.
Salar: "ik hoop echt niet dat Dimi en Vera mij in m'n rug gaan steken, want anders zal ik me echt genaaid voelen"
Dimi (met veel gevoel voor drama): "Goh.... ik ga iets doen....."
en dat op 'n avondquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
is je vergeven, je hebt al weer een aantal uur intensief gewerkt vanuit huis zojuist
Same, elke keer als de hottub in beeld komt🤣quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx... heb dat riedeltje in me hoofd nu
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
extra uurloon he, helemaal in de psychiatrie
Hij zou nawel en julio doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was een mooie teaser. Daar leek het nu wel op.
Als ze afstand ruiken dan proberen ze je terug te winnen en als je terug bent zelfde patroon weer.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
Hé! Ik voel mijn hechtingen niet meer!
typisch borderline!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Als ze afstand ruiken dan proberen ze je terug te winnen en als je terug bent zelfde patroon weer.
Het is wel zo dat ze beter gelijk weet waar ze aan toe is dan een liefie dit en liefie dat en later verandert zelfs tot vreemdgaan toe....quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Vera meer verwachtingen van Dimi heeft dan hij waar kan maken.
Alleen Jerrel en/of Matt er nog bij en Insta live voor kanslozen is compleet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
Sercan en Eveline zijn nu live in gesprek op instagram. Ze beantwoorden kijkersvragen, en Jill chat mee
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
Monique ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies. Vanmorgen ook al wat over proberen uit te leggen.
sauna is niet dichtquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ja vindt het erg overdreven net als dat de sauna weer dicht is. Juist leuk die groepsverdelingen. Meer scheuren en roddels. De echte karakters die naar voren komen.
jill zit toch op curacaoquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
Sercan en Eveline zijn nu live in gesprek op instagram. Ze beantwoorden kijkersvragen, en Jill chat mee
Je zou me niet genoeg kunnen betalen om dat te bekijkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
Maar er is toch een verschil tussen niet- romantisch zijn en gewoon bot/ gemeen ? Niemand verwacht volgens mij dat hij constant met Vera zit, kaarsjes brand, of wat dan ook maar ze wil gewoon gesprekken om elkaar te leren kennen. Als dat al teveel gevraagd is tja. Vriendschap is de basis van een relatie en ik zie niet eens de vriendschap tussen die 2quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze beter gelijk weet waar ze aan toe is dan een liefie dit en liefie dat en later verandert zelfs tot vreemdgaan toe....
Je hebt nu eenmaal verschillen maar dat hoeft niet te betekenen dat hij niet om haar geeft. Ik heb om mijn zestiende mijn man leren kennen en was 6 jaar ouder. Hij was totaal niet romantisch en kwam uit een gezin met 5jongens en ik enig kind....heb hem vijf jaar geleden verloren maar hij was goud.....en nam nooit elke week bloemen voor me mee, maar als hij dat dan wel deed was het des te mooier....en hij was trouw.
heyyy je kan weer niezenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
Misschien het sponsorgeld nog niet betaaldquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
quote:
lekker sturen door BBquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef juul. het volgende:
Dimi zal toch niet Salar genomineerd hebben? Hij zat zo te twijfelen in de dagboekkamer.
En weer zag je alleen het nominatie
gelul van de gouden kamer in de uitzending
Ik denk dat hij een iemand heeft gedaan wat ze niet hebben afgesproken maar niet salar. Misschien wel Grace omdat daar niemnd op gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef juul. het volgende:
Dimi zal toch niet Salar genomineerd hebben? Hij zat zo te twijfelen in de dagboekkamer.
Julioquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een iemand heeft gedaan wat ze niet hebben afgesproken maar niet salar.
Het is ook niet niks om elkaar in een rls te leren kennen en diepgaande gesprekken te hebben.....Ik mag Dimi ook niet maar vindt het beslist geen narcist eerder een onhandige jongen die waarschijnlijk nooit een relatie of verkering heeft gehad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar er is toch een verschil tussen niet- romantisch zijn en gewoon bot/ gemeen ? Niemand verwacht volgens mij dat hij constant met Vera zit, kaarsjes brand, of wat dan ook maar ze wil gewoon gesprekken om elkaar te leren kennen. Als dat al teveel gevraagd is tja. Vriendschap is de basis van een relatie en ik zie niet eens de vriendschap tussen die 2
A trip down Big brother memorylanequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wow jah .. dat is waar.. uit Goor... ze werkte toen (of had gewerkt .. geen idee) bij het bedrijf waar ik toen werkte. Komt ineens allemaal terug hahaha
mijn trip gaat lang terugquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
A trip down Big brother memorylane
we zouden een BB meet kunnen doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
A trip down Big brother memorylane
A trip down Big brother memorylanequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wow jah .. dat is waar.. uit Goor... ze werkte toen (of had gewerkt .. geen idee) bij het bedrijf waar ik toen werkte. Komt ineens allemaal terug hahaha
Ja was net even in beeld, met opaquote:
Waarom niet? Zou een slimme zet van hem zijn geweest als het net de beslissende stem zou zijn geweest om zichzelf van de nominatie af te halen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:56 schreef juul. het volgende:
Nee man hij is meer zelfverzekerd dan de politie hond van mijn buurmanquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook niet niks om elkaar in een rls te leren kennen en diepgaande gesprekken te hebben.....Ik mag Dimi ook niet maar vindt het beslist geen narcist eerder een onhandige jongen die waarschijnlijk nooit een relatie of verkering heeft gehad.
ik ben just me, mijn zoon is psycholoog ik kan je lezenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zouden een BB meet kunnen doen
maar ja
dat moet je maar durven met al die amateur psychologen hier
quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben just me, mijn zoon is psycholoog ik kan je lezen
Waren oplosbare, gaan dus net een week meequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
waar zijn ze
heb je zo hard gelachen dat je ze kwijt bent geraakt>?
Ik weet het niet, het zou kunnen. Maar als je een zus hebt en 26 jaar oud dan zou je verwachten dat je wel een beetje met een vrouw/ gevoelens van om kan gaan. Tobias kan het immers ook…maar goed we zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook niet niks om elkaar in een rls te leren kennen en diepgaande gesprekken te hebben.....Ik mag Dimi ook niet maar vindt het beslist geen narcist eerder een onhandige jongen die waarschijnlijk nooit een relatie of verkering heeft gehad.
Dan zou die niet zon drama er om maken want stem maakt niks uit voor Grace en heeft die niks mee te winnen. Ik vrees ook dat die Salar een mes in de rug heeft gestoken in de hoop dat Nawel en Salar dan op de bank kwamen en hij zichzelf zo kon redden. Dan mag hij er gelijk uit van mij ipv Nawel die ik er nu nog t liefst uit wilquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een iemand heeft gedaan wat ze niet hebben afgesproken maar niet salar. Misschien wel Grace omdat daar niemnd op gaat
Ik ook niet hoor, mijn leven is een redelijk open boekquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mij mag je lezen
heb niks te verbergen
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een iemand heeft gedaan wat ze niet hebben afgesproken maar niet salar. Misschien wel Grace omdat daar niemnd op gaat
Dat zie ik dus niet.....met zijn nagelbijten en rodekop krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:00 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee man hij is meer zelfverzekerd dan de politie hond van mijn buurman
pas op man, voor je het weet zit je in een hokje, ben je gediagnostiseerd, zon stempel raak je nooit meer kwijt he!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ja
Zal niet mijn 1e FoK!-meet zijn! (Oke, andere waren vanuit [oud] en is waarschijnlijk ietwat ander publiek qua usersquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |