quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me een hele aardige jongen, maar ik zie hem eerlijk gezegd niet mijn collega’s aansturen. Kan me uiteraard vergissen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef Fosive het volgende: Uitvoerder in de bouw met z'n pakkie
Ze had moet antwoorden met: nee, kapsterquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Student verpleegkunde.
Wil je arts worden?
Als je maar aan de tieten mag zitten...quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
Als zij tegen je praat voel je je net een kind van 6
En 1?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
Twee kinderen brengt je waarde op de markt wel omlaag.
Wordt tijd dat Serzjoo spontaan een vragenkaart brengtquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
Haai en Haai zijn zo saai dat ze bijna niet te zien zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je maar aan de tieten mag zitten...
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
Als zij tegen je praat voel je je net een kind van 6
Dat antwoord hoopte hij wel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |