SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef mario390 het volgende:
ik will alles mooi in pink
[ afbeelding ]
Idioot Dimi ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
had vera vandaag endgültig ruzie met de idiot?
ik haat rozequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Op stream dan toch wel hequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef danilel het volgende:
tobi zei net dat ze morgen in een coronapak zijn gips komen verwijderen
tis geen jill-type, ik denk top 5quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind haar in haar naief zijn wel een winnares worden.
nee ergenis alleenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
had vera vandaag endgültig ruzie met de idiot?
wat?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
in en andere bb brannten bevor en
halfe ur bohnen
BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef Jockari het volgende:
Is er een topic van de huidige bewoners ? Anders wil ik deze daar posten.
Jockari in BB / [COS #317] Nominaties bekend
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doet me aan Kitty denken. Foei !
Thnx Suuz !quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
mss moeten ze die regels in verschillende talen eronder zetten?
na zoveel jaren meedraaien op dit forum mag je verwacht dat je de regels kent!quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
Op dit forum mag je topics kapen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:44 schreef danilel het volgende:
[..]
na zoveel jaren meedraaien op dit forum mag je verwacht dat je de regels kent!
op zijn Mario'squote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
staat duidelijk erbij dat het niet gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Op dit forum mag je topics kapen.
er zijn verschillende topics, velen willen salar laten blijvenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef MMXMMX het volgende:
Hallo
Was er al een pol geweest over de nominaties ?
Ik heb Salar gestemd
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef danilel het volgende:
tobi zei net dat ze morgen in een coronapak zijn gips komen verwijderen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze daar een coronapak bij aan doen
jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:47 schreef danilel het volgende:
[..]
staat duidelijk erbij dat het niet gewaardeerd wordt
ja du bent zo en sjlieserquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
op zijn Mario's
Dergene der de topic slies, öffnet es nieuwe tooopic
Gebe der sjlieser de zeit om das zu offenen.
Topics kappen werd nicht gewaardierd
Van mijn coronapakplaatjequote:
of je worst lustquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja du bent zo en sjlieser![]()
dat moet schliesser zijn
Oke dank je ik ga meteen ff kijlkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:48 schreef danilel het volgende:
[..]
er zijn verschillende topics, velen willen salar laten blijven
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]salami, extraworst, leverworst, bratwurst,ruikworst
?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gevt als het misgaat worstpijn
Nou....quote:
Daarom dus.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef suzi1 het volgende:
als ze vanavond nog in beige verschijnt dan heb ik wat gewonnen
ik snap het grapje nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gevt als het misgaat worstpijn
Alleen Mario snapt Mario's grapjesquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen Mario snapt Mario's grapjes
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoorIk snap het grapje wel. Erg vermakelijk.
Misschien kunnen jullie elkaar grapjes DM-en.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoorIk snap het grapje wel. Erg vermakelijk.
Doet ze goed, ik dacht al bij de eerste handeling "CONDOOM!".quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie elkaar grapjes DM-en.
als de mannen bij het sporten met de worst pijn kregenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie elkaar grapjes DM-en.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
dat had ze 20 jaar geleden moeten doen
Misschieen deed ze dat ook wel, met een onzichtbaar condoomquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
dat had ze 20 jaar geleden moeten doen
Net als nu dusquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschieen deed ze dat ook wel, met een onzichtbaar condoom
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschieen deed ze dat ook wel, met een onzichtbaar condoom
Nee joh, een tampon als moordwapenquote:
Ja vind het ook lachen die condoomgebruik 🤣🤣quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
Lama's moordspel is best grappig om naar te kijken.
Althans, alles beter dan downiewolven.
en hoe is en condom en moordwaap?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee joh, een tampon als moordwapen![]()
Met een sprookjesboek in de hand en enige fantasie zou je een condoom wel een moordwapen kunnen noemen
Over iemands hoofd trekken ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoe is en condom en moordwaap?
Geeft juist karakter aan d'r gezicht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind Vera best knap alleen haar neus vind ik groot!
ik denk niet dat iedereen er zo over denktquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef C.A.I het volgende:
Dimi wil vera voor gek zetten en denkt dat wij het publiek dit leuk vinden de hork moest eens weten hoe iedereen hem op socials kan missen als kiespijn en hij de zwakste schakel juist is
zo en vollsukkelquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef C.A.I het volgende:
Dimi wil vera voor gek zetten en denkt dat wij het publiek dit leuk vinden de hork moest eens weten hoe iedereen hem op socials kan missen als kiespijn en hij de zwakste schakel juist is
Hoe wil hij haar voor gek zetten dan? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef C.A.I het volgende:
Zin in zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef C.A.I het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Dotteke, @:Benny : TT mag worden : 'Natte dromen uitfipselen'
niks mis met de nusquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind Vera best knap alleen haar neus vind ik groot!
jawel, íedereén !quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen er zo over denkt
Een cactus.quote:
Is de hele dag al bezig omdat hij denkt vera niet popu is let op zijn uitspraken etc naar haar vera zelf valt dit ook opquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe wil hij haar voor gek zetten dan? Heb ik wat gemist?
Doe dit volgende keer maar per DM.quote:
Hij wil Vera niet meer omdat ie denkt dat ie daardoor zelf slecht over komt?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Is de hele dag al bezig omdat hij denkt vera niet popu is let op zijn uitspraken etc naar haar vera zelf valt dit ook op
Haha, wat een kleuter ben je soms toch ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Doe dit volgende keer maar per DM.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, wat een kleuter ben je soms toch ook
oh dan is d'r buikpijn en verdriet dus overquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Grace gekke koprollen maken. Doe's voorzichtig, straks zit je ook in het gips
Ja, heeft weer genoeg aandacht gehadquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
oh dan is d'r buikpijn en verdriet dus over
Wart een LUL is het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil Vera niet meer omdat ie denkt dat ie daardoor zelf slecht over komt?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil Vera niet meer omdat ie denkt dat ie daardoor zelf slecht over komt?
Omdat hij wel wat doet in het huis. Hij kookt af en toe.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat ie het in de publiekspoll nog zo goed deed
Vooral de flapdrolspelerquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef suzi1 het volgende:
ik vind dimi wel 1 van de hoofdrolspelers
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef suzi1 het volgende:
Levert in elk geval meer gespreksstof op dan huismonnik Tobias of orakel Julio.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef suzi1 het volgende:
?quote:
affengeil!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef Ptr67 het volgende:
Besonders führ Mario
Das ware keine bohnen in die potze..
das sind die haaren von Grace.
inzwischen..
Vera bittet for eine condom auf dem drekkpke führ Dimi
wiel er eine puberale und jugendlicher randidiot ist.
fielen spass
Ik hoop dat ie gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daar kunnen we tenminste wat mee, op tv
Ja ik volg het nietquote:
Dit versta ik niet hoor bazekequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef Ptr67 het volgende:
Besonders führ Mario
Das ware keine bohnen in die potze..
inzwischen..
Vera bittet for eine condom auf dem drekkopfke führ Dimi
fielen spass
ik weet. misplaatste reactie mijnerzijdsquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik volg het nietIk jaloers op dimi? Dat valt echt wel mee
Geef toe, jij wil ook een deukbuikquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik volg het nietIk jaloers op dimi? Dat valt echt wel mee
yepquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
https://campaign.rtl.nl/2(...)=0&fbappiframe=false
Werkt deze link??? Een "flaske" winnen.
Nee hoor. Een vriend van mij heeft dat gehad en dat hebben ze verholpen door een buis achter z'n ribben te rammen en die een tijd later te verwijderen.quote:
gelukkig hebben we hier veel psychologen rondlopen die het allemaal goed zienquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef Flow3r het volgende:
Ruimte zat naast Dimi, normaal zou ze daar gewoon neerploffen maar hij geeft haar niet het zelfvertrouwen dat ze welkom is en dus gaat ze in het uiterste hoekje zitten, triest hoor
[ afbeelding ]
Misschien dat Leroy hem daarbij kan helpen. Weet alleen niet of ze een geschikte buis in het huis hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Een vriend van mij heeft dat gehad en dat hebben ze verholpen door een buis achter z'n ribben te rammen en die een tijd later te verwijderen.
gelukkig weet jij het beter ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig hebben we hier veel psychologen rondlopen die het allemaal goed zien
Vera ziet het blijkbaar zelf ook want ze besprak het vanmiddag met gracequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig hebben we hier veel psychologen rondlopen die het allemaal goed zien
Gewoon wat legoblokjes op elkaarquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien dat Leroy hem daarbij kan helpen. Weet alleen niet of ze een geschikte buis in het huis hebben
Dimi met een buis rammen klinkt als een goed planquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Een vriend van mij heeft dat gehad en dat hebben ze verholpen door een buis achter z'n ribben te rammen en die een tijd later te verwijderen.
Leroy: "Ik heb Dimi gered van een deukbuik! Was echt zwaar man, hele handen bloeden, maar ik ram gewoon door he! BAMBAMBAM alles om Dimi te redden!"quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon wat legoblokjes op elkaar
Dat deed Kitty ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat hij wel wat doet in het huis. Hij kookt af en toe.
Ik heb er ondertussen zoveel over gehoord dat ik dat wel wil zienquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef Tourniquet het volgende:
Straks de epische bloederige tocht van Leroy over de legosteentjes op tv.
@Li0nHeartquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:33 schreef GayGuy het volgende:
Deze tt, wie verzint nu zo'n titel? Ohja Mario 🤣🤣🤣
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:33 schreef GayGuy het volgende:
Deze tt, wie verzint nu zo'n titel? Ohja Mario 🤣🤣🤣
Even m'n lederhosen aantrekkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:Li0nHeart
Ouwe mario dat je d'r bent
Staat jequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Even m'n lederhosen aantrekken
Gaat niet gebeuren. Helaas. 10x liever dimi dan snavel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou op ‘Facebook’, gaan ze los vóór Dimitri om te blijven… ongelooflijk zeg wat een sneuneuzen allemaal daar.
Ook Kitty in pink?🤣🤣quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
je duits is schlechtquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef Ptr67 het volgende:
Besonders führ Mario
Das ware keine bohnen in die fotze..
inzwischen..
Vera bittet for eine condom auf dem drekkopfke führ Dimi
fielen spass
waar kan ik het fimpje bekijken heb net al in de juiste topics gekeken maar zie het niet staan daarzoquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
1:00
(En toen stopte het geweldige filmpje van @:DGK_Tegengas, die midden in de nacht dit nog heeft gemonteerd, waarvoor zeer grote dank!! Benieuwd hoe het afloopt)
.
Dit ruikt naar handgranaat.quote:
Zelfs in het duits zou hij het nog niet begrijpen🤣quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
TT komt van @LionHeartquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Over wie gaat het in de sauna?
[..]
Wie dan?
De dames (+ Leroy) hadden het over natte dromen bij de kachel.quote:
de grootste kwal die er rondlooptquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef Benny het volgende:
De tv uitzending is de grote Leroy show. Fuck. Hij is echt overal weetjewel
Tja, is dan ook de held van de week natuurlijk. Hij was bijna dood na zijn lego-trauma. Daar steekt Tobias toch wat bleekjes bij af met zijn ene gescheurde botjequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef Benny het volgende:
De tv uitzending is de grote Leroy show. Fuck. Hij is echt overal weetjewel
Shit! Net nu ik geen streams kan kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:46 schreef Flow3r het volgende:
ze spreekt hem aan, Go Vera![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Wat een dickhead!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi: je trekt je veel persoonlijk aan
Echt een idiootquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
Nu zegt hij dat ze te vaak aantrekt als hij bv niet wil gaan douchen. Ze moet niet speciaal alleen met hem douchen. Hij praat gewoon heel hard ook. Waarom gaan ze niet apart zitten met dit gesprek
Zo typisch. Dit is zo'n gast als die met vrienden is haar niet ziet staan en anders wel. Wederom mijn ex. Ik was ook zo hopeloos. En ik vind dimi ook gewoon niet knap. Gericht dan op uitstraling, houding, etc.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dus ook wat Grace tegen haar heeft gezet dat het nu een andere omgeving is
Dat krijgt ze nooit, en het komt ook niet van Dimi. Die lacht altijd alles weg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb nu al het idee dat Vera het gesprek niet goed van de grond krijgt
Narcist.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
Hij schuift alles gewoon op vera af. Kijkt niet naar zichzelf. Hij zegt we moeten gewoon zien hierna.
Ik denk eigenlijk dat zij er ook steeds meer klaar mee is. Hij begrijpt totaal niet waar Vera moeite mee heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Dit werkt niet, hij gaat haar zien als een zeur
Yup. Ik snap Dimi ook wel, sommige mensen zijn gewoon niet zo klef/hangerig/aanhankelijk/romantisch, hoe je het ook wil noemen. Vera en Dimi zitten behoorlijk ver uit elkaar qua "love language".quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Dit werkt niet, hij gaat haar zien als een zeur
Hij is toch heel eerlijk in zijn gesprek ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dit gesprek vergroot zijn kans dat hij zaterdag moet vertrekken.
Dat is het ... Vera is echt super van de romantiek, rozen, bloemblaadjes, swept of her feet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ik snap Dimi ook wel, sommige mensen zijn gewoon niet zo klef/hangerig/aanhankelijk/romantisch, hoe je het ook wil noemen. Vera en Dimi zitten behoorlijk ver uit elkaar qua "love language".
Het één is niet beter dan het ander, maar het is niet echt "compatible".
Nee dit is gewoon iemand duidelijk maken dat er verder niks meer in zit zonder het zelf te zeggen. Gewoon bot blijven doen tot ze zelf wegloopt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Ik snap Dimi ook wel, sommige mensen zijn gewoon niet zo klef/hangerig/aanhankelijk/romantisch, hoe je het ook wil noemen. Vera en Dimi zitten behoorlijk ver uit elkaar qua "love language".
hij denkt dat het publiek haar niet moet, daarom neemt ie afstandquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja duh en dan gewoon doorgaan ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi moet nog veel leren .. het enige juiste antwoord is : 'Je hebt helemaal gelijk, in alles'
Volgens mij gaat het Vera meer om de connectie die je met elkaar krijgt door echte gesprekken te hebben, niet perse romantiekquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is het ... Vera is echt super van de romantiek, rozen, bloemblaadjes, swept of her feet.
Dimi is van af en toe een knuffel.
Past gewoon niet bij elkaar.
ze zoekt een maatje, dat is hij niet en zal hij nooit wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het Vera meer om de connectie die je met elkaar krijgt door echte gesprekken te hebben, niet perse romantiek
@LionHeartquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar kan ik het fimpje bekijken heb net al in de juiste topics gekeken maar zie het niet staan daarzo
Dat wist hij op voorhand... dus kom dan niet af dat ze te aanhankelijk is. Ze had dit meermaals beschreven in de eerste week. BELONI dat hij nu gaat denken, misschien is zij te lief.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is het ... Vera is echt super van de romantiek, rozen, bloemblaadjes, swept of her feet.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi: je trekt je veel persoonlijk aan
Dit. Gewoon heel verschillende tiepes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zoekt een maatje, dat is hij niet en zal hij nooit worden
Vera vlinders in de buik en Dimi ziet haar als pronk stuk zo van kijk wat ik krijgen kan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh haha, op die mannierquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De dames (+ Leroy) hadden het over natte dromen bij de kachel.
En bij kasten verzon Salar een nieuw woord.... of hij gebruikt het altijd ... geen idee. .. maar uitfipselen.
Dus het moest een combinatie van die 2 worden
dat laatste geloof ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vera vlinders in de buik en Dimi ziet haar als pronk stuk zo van kijk wat ik krijgen kan.
Nou, ik wou net tikken ongemakkelijk!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:56 schreef Kinga het volgende:
Wat AWKWARD, Ik heb plaatsvervangende schaamte gewoon ervan.
een narcist nog welquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi is een narcist en een manipulator. Hij maakt Vera alleen zwart en zet haar voor schut.
En ze pikt het
D,quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef D. het volgende:
Vera lijkt me een leuke meid, maar zolang ze zich met Dimi bezig blijft houden is het moeilijk daar sympathie voor te hebben
Aiii, een narcist? Dat kun je niet zeggen als je iemand niet kentquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi is een narcist en een manipulator. Hij maakt Vera alleen zwart en zet haar voor schut.
En ze pikt het
Gewoon totale mismatch, zij is veels te lief voor hem, hij is gewoon een hork.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef D. het volgende:
Vera lijkt me een leuke meid, maar zolang ze zich met Dimi bezig blijft houden is het moeilijk daar sympathie voor te hebben
jij had bij streamverslagen het verhaa verteld van Grace en tobias dat ze elkaar gemist hadden en dat we dit verslag van jou te danken had aan het filmpje van DGK omdat hij die nog gemonteerd hadquote:
Dimi is een droplulquote:
En narcisten trekken altijd dit soort types aan. Ik heb er ontzettend veel van geleerd. Eerst de afgrond in en na 2 jaar dat het uit was eindelijk mezelf kunnen vinden. Zo'n gast maakt je tot de grond gelijk. En door verwarrende uitspraken ga je twijfelen. Ik was de zeikwijf en zorgde altijd voor ruzie. Maar ik was ook zeker drama. Zeer afhankelijk en zoekend naar bevestiging. Je bent zo verliefd! Net als vera dus... Je ziet het echt niet. Soort verborgen narcist ook. Alhoewel dimi wel veel makkelijker te herkennen is aan de kenmerken ervan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef Sofia35 het volgende:
En ze pikt het
Klopt wel, maar verschillende scenario's.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:00 schreef Kinga het volgende:
OH nu vertelt VERA niets?! Dimi, seriously... fuck off dude.
Want jij kent hem persoonlijk? Bb is een spel dat draait om manipuleren he. Zo zijn ze allebij ook begonnenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef Sofia35 het volgende:
En ze pikt het
dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dimi is een droplul
maar zeker geen narcist
die steken echt anders in elkaar
Ik naar brooklyn nine ninequote:Op donderdag 3 februari 2022 21:00 schreef Ptr67 het volgende:
beetje jaloers hier... jullie zien eindelijk "het" gesprek...
ik moet kijken naar Legoman
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:57 schreef engine het volgende:
Nu gaat hij de schuld bij Vera leggenecht wat een eikel
Wat naar dat je dat meegemaakt hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
En narcisten trekken altijd dit soort types aan. Ik heb er ontzettend veel van geleerd. Eerst de afgrond in en na 2 jaar dat het uit was eindelijk mezelf kunnen vinden. Zo'n gast maakt je tot de grond gelijk. En door verwarrende uitspraken ga je twijfelen. Ik was de zeikwijf en zorgde altijd voor ruzie. Maar ik was ook zeker drama. Zeer afhankelijk en zoekend naar bevestiging. Je bent zo verliefd! Net als vera dus... Je ziet het echt niet. Soort verborgen narcist ook. Alhoewel dimi wel veel makkelijker te herkennen is aan de kenmerken ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |